wooka Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 No to sie biore za kolejna organike oczywiscie nie konczac wczesniejszych... Ach ten moj slomiany zapal... :D Tym razem bedzie to Folos Centaur z komiksu Regisa Loisela "Piotrus Pan" :):) Narazie sama glowa we wstepnej fazie modelingu. Mam nadzieje ze jest juz co oceniac:P Rysunkow referencyjnych dla porownania poszukajcie sami bo ja nie moge nic znalesc.:P:P:P Wzoruje sie komiksem ktory mam w domu:} Pozdr!! 01 02 ..i siateczka:
polka dot Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 sama postać jest świetna, szczególnie między oczami :) ale zęby ma straszne :p
hkropinski Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 postać super, żeby tylko te przednie bym poprawił, są zbyt płaskie, pozdr
wooka Napisano 28 Listopad 2005 Autor Napisano 28 Listopad 2005 straszne? :D No troche maja byc..:P Czy chodzi wam o to ze powinny isc byc bardziej po luku? Jesli tak to dzis to poprawie. Szczerze to sam to pozniej zobaczylem ale nie mialem juz sily poprawiac:] Miło mi ze sie podoba. Narazie sam model zupelnie nie oddaje charakteru postaci. jak bedzie broda i wasy to mozna zaczac rozmawiac:P. A propos, jakim sposobem robic owlosienie? Chce zeby to bylo tak pol realistycznie a pol komiksowo, a odrazu powiem ze wlosy w jakielkowiek formie to nie jest moja najlepsza strona.. pozdrawiam
hcpiter Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 No super model szczególnie jezyk fajnie wymodelowany :D
JmTm00 Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Komiksu niestety nie znam, ale za to model mi sie podoba :) Dawaj dalej. Pozdrawiam
wizz Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 W sumie fajnie wyszło ale mam pare uwag :) 1. nos troche taki toporny i wielki (moze taki miał być, zapodaj refki jesce ) 2. okolice ust i brody troche takie kwadratowe mi sie wydają :)
wooka Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Dorobilem ucho:] I zaczolem robic tulow.... Porazka.... Nie wiem jak zrobic tors.. Nie moge uporac sie z siatka, zwlaszcza przy obojczyku.. Wywaliem tors i teraz studiuje siateczki na innych pracach. Sprobuje zaczac dzis od nowa. Narazie same uszy z GI i MS. Poprawilem tez zebiska:)
wooka Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Dobra, Na poczatek chyba nie najgorzej, co?? :P Zaraz pojde do kolegi zeskanuje kadr z komiksu z ogolnym wygladem i pozycja ktora chce osiagnac w efekcie koncowym. pozdro! Ok oto referencja!! :):)
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Bomba! teraz to widze :) ...jezeli masz zamaiar trzymac sie kurczowo oryginalu to zmniejsz troche czolo na takie bardziej "bandyckie".
piotrek Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 Model świetny, ale siatka mi się troszeczkę nie podoba w niektórych miejscach, ale i tak całość dobrze wygląda, więc nie ma zbytnio sensu poprawiać. Tylko wargi bym poprawił...
wizz Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 No całkiem przyzwoicie ci to wychodzi :) tak trzymać !
wooka Napisano 29 Listopad 2005 Autor Napisano 29 Listopad 2005 Ok panowie!! To teraz do oceny plecki:) Jeszcze bede tak w miedzy czasie dlubal miejsca ktore uznam za nie teges. Generalnie chce go troche postarzyc i "obwisic" mu skóre tu i uwdzie:P:P Mintrill z ta siatka to ja wiem duzo trojkatów i nie zamykam loopow.. teraz jest juz troche lepiej bo nabierzaco poprawiam. pozdro700! Dzieki ze komentarze
JmTm00 Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 ładnie, ładnie :)...hmm...ale..no mi sie wydaje ze tam cos nie teges w okolicach łopatek (miedzy łopatka a "motylem") tak jakby mu ich brakowalo? i troszke moze by podniesc linie miedzy karkiem a ramionami...ale w sumie to tak na sile...
wooka Napisano 30 Listopad 2005 Autor Napisano 30 Listopad 2005 Kolejne wypociny:] W sumie to jestem bardzo zadowolony z wyniku. Jakos bardzo szybko mi to poszlo, a to pierwszy raz takiego konia wydlubalem:P Pozdro 890!!
Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Evolved ma rację. Powiększ ludzką połówkę o jakieś 60 - 70%. Poza tym wydłuż nieco koński tułów. Podwozie centaura to nie ociężały perszeron do pługa, tylko raczej śmigły arab do biegu i walki. I jeszcze jedno: nie rób mu takiego płynnego przejscia z końskiego karku w ludzki kark. Ludzka połówka ma jeszcze plecy po drodze. Kiedy ostatnio widziałem centaura, to miał kołczan na wspomnianych plecach. Może tam zresztą nosić również miecz. Poza tym czepnę się jeszcze jednego: ten komiks to profanacja centaura. Przeciez centaury to dlugowieczni, szlachetni mędrcy, studiujący nieboskłon w poszukiwaniu pośród gwiazd mądrości przodków i wiedzy o tym, co ma nastąpić w przyszłości. Są niezrównanymi nauczycielami i lekarzami. Cierpliwi i wyrozumiali, nieskorzy do gniewu, ale w boju śmiertelnie niebezpieczni. Tymczasem typ którego robisz powstał pewnej nocy, gdy chłop wywalony przez zonę z łóżka trafił po pijaku do stajni i zemścił się na żonie spółkując ze szkapą. Zreszta wystarczy włączyc w TV obrady Sejmu, by sie zorientowac o którym chłopie mowa... Opanuj się, zrób go porządnie, jak należy, ok? Plizzzz...
wooka Napisano 30 Listopad 2005 Autor Napisano 30 Listopad 2005 No wlasnie... Dopiero teraz to widze. Tak to jest jak sie za dlugo patrzy:) Poza tym ogladam rozne kadry, a wiadomo ze rysownikowi zawsze troche roznie wychodzi, probuje zatem znalezc jakas wypadkowa wszyskich rysunkow. No ale widocznie przesadzilem.. Shogun: Ja wiem. Duzo tu elementow odbiego od typowego centaura. Ten komiksowy wlasnie jest dosc przysadzisty i nie wiele ma wspolnego z wyscigowym arabem:P:P Z tymi plecami jest podobnie. On ma takie plynnie przechodzace , ale moze dorobie mu wiecej plecow:) dzieki za komentsy:P Pozdro 6576867
Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Ukash, zwróc uwage na update mojego poprzedniego posta.
Knysha Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Oj popraw te wymiary, bo dziwnie to wyglada ;D - za maly tulow + glowa w stosunku do reszty :). Pzdr
wooka Napisano 30 Listopad 2005 Autor Napisano 30 Listopad 2005 Shogun: Hehehe nie wiem kogo ci on przypomina, moze za slabo znam sie na polityce:P Co do reszty wypowiedzi, zgadzam sie, ale nie dokonca..:P Centaury sa medrcami itd..to prawda. W tym przypadku akcja komiksu dzieje sie w znanej wszystkim "nibylandii" gdzie czas plynie wolno i sie nie dorosleje. Folos jest juz stary i powazny. Niestety wszyscy zachowuja sie troche jak dzieci i podobny maja tryb myslenia.. Jest to inna, mniej pro rodzinna wizja bajki niz ktora pokazal nam disney. Sama postac centaura tez jest dorobiona i biorac pod uwage okolicznosci w jakich sie znajduje nie przypisuje jej tego typowego mistycznego wizerunku centaura. Pomijajac iz Folos jest akurat bardzo fajna i pozytywna postacia I absolutnie nie zamierzam jej skopac:D:D:D Troche poprawilem proporcje. Pozniej zapodam render.
wooka Napisano 30 Listopad 2005 Autor Napisano 30 Listopad 2005 Amen..:D Ok, do konkretow:] Zrobilem sobie szic Folosa i do nie go ustawilem model. Czy teraz wam pasuje? bo mi tak:] Zapomnialem o szczece.... :P:P:P Nie mam czasu juz renderowac. To ja wychodze do przeczytania jutro:P Pozdro!!
Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 Wiesz... ja bym go poprzerabiał, ale skoro to ma byc ten konkretny centaur, to juz sie nie czepiam
Bacry Napisano 30 Listopad 2005 Napisano 30 Listopad 2005 bardzo fajnie wychodzi. pracuj dalej. i myśl już o materiałach i sierści.
wooka Napisano 1 Grudzień 2005 Autor Napisano 1 Grudzień 2005 yyyhh..... ja wlasnie tego sie boje... nie mam pojecia jak zrobic konska siersc pomijajac ze skory tez nie....:) Da sie konska sierc uzyskac tekstura?czy raczej jakis plugin? Bedziecie mi tu musieli pomoc troche. To sa moje, no nie powiem pierwsze kroki z organika, ale pierwszy raz doprowadzilem postac do jako takiego stanu i nigdy jeszcze nie teksturowalem czegos takiego... buuu:P Hyhy! Caly czas zapominam o dloniach.. jeszcze nigdy mi nie wyszly i zostawilem je na koniec...:P:P:P Aaaa i zapomnialem.. Konska czesc ma takie wiecie, skarpety przy kopytach i tak sie zastanawiam czy je wymodelowac co bedzie straszne... czy wlasnie potraktowac je razem z siercia i zrobic pluginem do wlosow ?
Kuciel Napisano 1 Grudzień 2005 Napisano 1 Grudzień 2005 fajnie ci to wychodzi czekam na teksturki :)
Gość User190 Napisano 1 Grudzień 2005 Napisano 1 Grudzień 2005 Ładny modelik, ale wydaje mi się, że ma troszkę zbyt krótkie nogi - powinny być też chyba troszkę bardziej umięśnione.. taka moja mała sugestia ;) A tak poza tym to bdb - czekam na resztę... PS. mógłbyś troszkę uplatyznić też twarz, ale myślę, że załatwisz to postprodukcją :)
wooka Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 Aha:] Ale w jakim sensie uplastycznic?? I mam jeszcze pare pytan na ktore mi nie odpowiadacie..:P 1! Jak rozwiazac problem siersci? tekstura czy plugin? 2 Jak zrobic skarpety?
Gość evolved Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 Skarpety bym zrobił umieszczając pare różnej wielkości płaskich polygonów wyrastających z nogi, pofalował je i poprzenikał w różny sposób, a potem zmapował UV z włosiem i alphą co by było przezroczyście i widowiskowo. Reszte możesz zrobić tak : * użyć pluginu co bedzie na pewno szybsze w pracy i przyjemniejsze w wygladzie, ale Ci rendering troche skoczy *uzyc tekstury siersci, map wag (do przejscia w skórę) i bumpów. UVki mi się widzą: po jednej na nogę, jedna na korpus konski, dwie na korpus czlowieka, dwie na łapki i jedna na główkę. Zeby były samelessowe, to wybierz sobie kolor bcg i maluj w srodku zostawiajac 1pix na krawedzi teko 'czystego' koloru : ). Jestem tylko ciekawe jak by wyglądał bump sierści ; p Powodzenia (baj de łej, teraz wyglada duuuzo lepiej)
wooka Napisano 2 Grudzień 2005 Autor Napisano 2 Grudzień 2005 Co to jest kolor bcg? [edit] Aaa juz kapuje :P chodzi o background zeby nie bylo szwow:P jakims takim slangiem mi tu zapodajesz:P:P No poprobuje teraz z tymi UVkami bo to dla mnie szczerze przyznam dosc nowe wyzwanie jesli chodzi o tak skomplikowany model...:D evolved dzieki za rady:]
Gość evolved Napisano 2 Grudzień 2005 Napisano 2 Grudzień 2005 Background ; ) Tło jednolitego koloru w domyśle.
wooka Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 Kurde no... ja nie umiem mapowac... Od wczoraj siedze i prubuje zrobic tak by nadac odpowiednim czesciom inne ID.. i ja nie wiem jakos mi to nie wychodzi... wertuje rozne tutoriale.. ale nic mi nie pomagaja...:/ Ma ktos z was link do tego tutorialu o mapowaniu ufoka? Bardzo bym byl wdzieczny! pzdr
hkropinski Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 heh... model nawet fajny ale uvw'ować będziesz musiał, bo innego sposobu raczej nie ma:) pozdr
wooka Napisano 3 Grudzień 2005 Autor Napisano 3 Grudzień 2005 No ze naprawde... Nie mam juz sily do tego unwarpa... Niech mi ktos powie jak rozdzielic poligony na rozne ID tak zebym potem w unwarpie mogl je sobie przelaczac bo mi sie pokazuja tam tylko jakies znaczki dziwne... Jest taki tutorial z glowa ufoka apropo texportera, ale tez jest wytlumaczone jak to zrobic bez zadnych pluginow... Macie do niego link? pozdr i z gory dzieki...:]
JmTm00 Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 wiesz co w dziale tutoriali ja chyba widzialem cus takiego "jak przypisywac rozne materialy do roznych faceów" (czy jakos tak) moze to Ci jakos pomoze?? Wiesz w sumie jezeli to still bedzie to skup sie na tych czesciach co je widac...ale lacze sie w cierpieniu bo mam to samo teraz na glowie. Pozdrawiam
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 Wiesz co? juz sie chyba obedzie.. Tam szukałem ale nic nieznalazlem. Przewertowałem we wszystkie strony forumi znalazlem!! Link do tutoriali niejakiego Bena Mathisa. Troche postudiowalem i jakos zaczelo powolutku isc.. Co prawda bardzo kiespko mi idze rokladanie tego na plasko bo dosc trudny model jak na poczatki, ale nie poddam sie:D:D (No i nie mam takich fajnych narzedzi co on ...) :P:P Dzieki wszystkim za pomoc. Rownierz tym co sie przyczynili nie bezposrednio( Autorzy linkow :P ) Do zobaczenia za miesiac jak z mapuje model :P
Leru Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 -Ukash- -> zaznaczasz polygon/y, zakładka polygon properties -> setID i ustalasz różne ID.
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 Tak wiem. Juz to odkryłem. Tylko kiedys (tak przynajmniej mi sie wydaje) bylo tak ze, jak zrobilo sie kilka roznych ID i kazdemu id zrobilo osobne mapowanie to, potem w unwrapie byla lista tych ID i mozna bylo sobie "odsmiecic" pole Zostawiajac tylko potrzebne akurat ID. Ale juz teraz robie bez ID. Uzywam select face i Plannar Map. I jakos ruszylo:) Mimo wszystko dzieki za pomoc ;)
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 Ok, co by nie bylo ze sie obijam, zamieszczam dlon. Jeszcze ja popoprawiam dolaczajac do calosci:) pzdr
MohSETH Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Ukash mnie się bardzo podoba Twoja pracka, Nogi owego obiektu również:) Pazurki pięknie by wyglądały przy płci żeńskiej;) Pozdrawiam
Gość User190 Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Btw. uplastycznić twarz w sensie włożyć w nią trochę więcej poly, tu poprzyginać, tam uwypuklić, itp. ;)
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 MohSETH: Dzieki dzieki:) Oj zobaczysz ze nie beda takie piekne:P M@Ti: No postaram sie jeszcze w nia troche serca wlozyc bo rzeczywiscie jest troche uboga jak na starca.. Zbrush to moze nie bedzie ale, zrobie co sie da:D Pozdr
wooka Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 tak wstepnie, narazie poprawilem oczy i nos:P
F/X Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Fejnie Idze. Twarzyczka piękna, ale jak na starca to troche za mało detali :)
wizz Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Powiem Ci że nieźle ci to nadal idze :] Poprawił by troche w dolnej częsci ucha i by było pr0 :P pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się