Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Zbruszowe mordki


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie podoba mi sie ;]

wszyscy jadą na tym zbrushowym stylu-ten pelt mnie odrzuca ;]

pozatym 2mln poly ?! nie wiem gdzie-z 1mln poly mozna taki model poly modelingiem w maxie samym wyczesac ze glowa boli, stad nie lubie zbrusha-a wlasciwie jego nie umiejetnego wykorzystania.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sam zesto robie sobie glowki zb dla sportu.. mozna sobie szybko poszkicowac, a potem przechodze na poly modeling.. co do samej glowy to fajnie wygldaj osobno zestawione fragmenty, kawaklek ucha, kawalek nosa, czy ust, ale calosc zbyt karykaturalnie jak dla mnie.. ale to takie troche czepiactwo po przeciez nie mial byc to real.. tak czy inaczej troche aoczy wieksze byc moze polepszylyby sprawe..

pozdrawiam..

sith

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w!e8, Kuciel - wiecie, nie wudaje mi się żeby to było odpowiednie miejsce do manifestewania niechęci do ZB... Ten program ma swoją specyfikę i Łukasz bardzo ładnie wykorzystał jego właściwości... Pobawcie się trochę tym programem najpierw, to zrozumiecie że wcale nie generuje on sam gotowej pracy ;) ilość poly też tu nie ma nic do rzeczy to nie low poly jest żeby każdego trisa oszczędzać... Zresztą nawet nie wiecie czy model będzie eksportowany do maxa - jeżeli tak to można z niego zrobić np. normalmapę dla mniej szczegółowego modelu, jeżeli nie to tym lepiej bo ZB doskonale sobie radzi z polycountami nieosiągalnymi dla innych aplikacji.

 

Nie wiem czemu wszyscy uważają że jak ktoś używa ZB to oszukuje albo coś... albo że nie umie tak naprawdę 3d. To bzdura jakaś, obecnie jest to jeden z bardziej popularnych modelerów high poly, więc przestańcie się go wreszcie czepiać.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarze.

Nie spodziewalem sie takiego zainteresowania :)

Co do interfejsu to rzeczywiscie jest zupełnie inny niz np. maxio ,

ale po paru godzinach mozna sie z grubsza nauczyc.

( zooma robi sie tak: alt + LPM , puść alt i mysza w gore albo w dol(LPM caly czas wcisniety) )

 

http://pixologic.com/zbrush/class/classroom.html

Fajne videotuty sa w dziale artists in action.

 

 

Tu macie link do filmu jak mozna zrobic ladna siatke na obiekcie z ZBrusza

w programie Silo: http://www.nevercenter.com/videos/index.php?vidclip=topology_and_snapping.mov&artist=Walter%20Behrnes

 

A propos ostatniego modelu to skonczylem rzezbic na 500k poly a 2 miliony to efekt zagęszczenia siatki w celu jej wygładzenia.

A pracka karykaturalna poniewaz nie jestem jeszcze na tyle dobry by rzezbic real :)

 

Zapraszam do wrzucania tu swoich ZBruszowych prac.

 

Tym razem pan z wlosami ( koślawe zdeko ale to juz jakis postęp ;)

 

miecio16gt.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomuś ja poprostu uważam że wiekszosc ludzi nieumiejetnie obsluguje ten program, i nie uwazam zeby byl to rewelacyjny, warty uwagi detal-w dodatku wyręcza -pelting zawsze wyręczał w porównaniu do tradycyjnego modelingu ;d

sorka mam inne ideały świetnego modelu i świetnego detalu

zbrush poprostu mi nie imponuje i drażni mnie oklepany styl takich prac ;]

no ale jesli chcecie sie uczyc-to po to jest ten wątek przecież ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

disptest1134404562.jpg

 

zbrush jest b.ciekawy , a jeszcze bardziej ciekawe sa pluginy zapplink i zmapper.Jesli mozna sie wkrecic w topic :D , wyzej szybki model do testowania displacement map zbrush>maya dlatego , skora wyglada jak tarka :) model ok 1mln poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności