Napisano 8 Grudzień 200519 l Hej Bede wrzucal tu swe ZBruszowe wypociny. Na poczatek taki wesołek. Zrobiony ze standardowej kuli. Czas rzeźbienia - kolo 2 godzin. 2 miliony poly ( nie bawilem sie w super detal bo mi komp ledwie chodzi -256 ramu )
Napisano 9 Grudzień 200519 l przede wszystkim gratuluje cierpliwości ja przy 1Gb ramu i 2mln poligonach przeklinałem co drugie słowo....świetna robota nawet bez tych super detali :)
Napisano 10 Grudzień 200519 l bardzo fajnie, ludzie jak mozna sie nauczyc tego zbrusha, mi sie przy videotutkach cierpliwosc konczyla:( !!!
Napisano 10 Grudzień 200519 l nie podoba mi sie ;] wszyscy jadą na tym zbrushowym stylu-ten pelt mnie odrzuca ;] pozatym 2mln poly ?! nie wiem gdzie-z 1mln poly mozna taki model poly modelingiem w maxie samym wyczesac ze glowa boli, stad nie lubie zbrusha-a wlasciwie jego nie umiejetnego wykorzystania. Pozdrawiam
Napisano 10 Grudzień 200519 l Bardzo fajne :D i bardzo fajny pomysł na wątek - czekam na kolejne prace :D
Napisano 11 Grudzień 200519 l Łukasz fajnie fajnie tez próbuje swoich wypocin w Zbrush'u ale ciezko jest dziwny interface i navigacja ciezka do obczajenia. Jesli znasz mozesz mi powiedziec jaki jest skrót klawiszowy do ZOOM. pozdrawiam i tyrzmam kciuki w dalszych pracach. ^_^
Napisano 11 Grudzień 200519 l "+" zoom in,"-" zoom out na "0" wysrodkowujesz :) Przydałby się nowy wątek w oprogramowaniu dotyczacy Zbrusha - widze że duzo ludzi szybko się zniecheca z powodu interfacu...
Napisano 11 Grudzień 200519 l he i z łysymi mozna sie zaprzyjaznic ;) super wygląda ta twarz ! w zbruszu cos meczyłem ale słabe wyniki bo dostepnosc do tutków troszke mała przydał by sie wątek o tym sofcie ;) Pozdr !
Napisano 11 Grudzień 200519 l ja sam zesto robie sobie glowki zb dla sportu.. mozna sobie szybko poszkicowac, a potem przechodze na poly modeling.. co do samej glowy to fajnie wygldaj osobno zestawione fragmenty, kawaklek ucha, kawalek nosa, czy ust, ale calosc zbyt karykaturalnie jak dla mnie.. ale to takie troche czepiactwo po przeciez nie mial byc to real.. tak czy inaczej troche aoczy wieksze byc moze polepszylyby sprawe.. pozdrawiam.. sith
Napisano 11 Grudzień 200519 l fajna sprawa...jak Wy robicie te detale , jestem zawsze pod wrażeniem jak widze takie uszy czy oczy :) też bym chciał, już dziś umieć tego Z-Brusha :/
Napisano 11 Grudzień 200519 l nie nazywalbym tego interesującym detalem ;] ale kazdy ma swoje zdanie i gusta ;p
Napisano 12 Grudzień 200519 l Tak szczeze to ja nie lubie prac zrobionych w Zbrushu :/ niewiem dlaczego, wydaja mi sie zawsze ze sa robione tak jak lalke z cepeli bys przyrownal do takiej made in taiwan ze stadionu dziesieciolecia :/
Napisano 12 Grudzień 200519 l w!e8, Kuciel - wiecie, nie wudaje mi się żeby to było odpowiednie miejsce do manifestewania niechęci do ZB... Ten program ma swoją specyfikę i Łukasz bardzo ładnie wykorzystał jego właściwości... Pobawcie się trochę tym programem najpierw, to zrozumiecie że wcale nie generuje on sam gotowej pracy ;) ilość poly też tu nie ma nic do rzeczy to nie low poly jest żeby każdego trisa oszczędzać... Zresztą nawet nie wiecie czy model będzie eksportowany do maxa - jeżeli tak to można z niego zrobić np. normalmapę dla mniej szczegółowego modelu, jeżeli nie to tym lepiej bo ZB doskonale sobie radzi z polycountami nieosiągalnymi dla innych aplikacji. Nie wiem czemu wszyscy uważają że jak ktoś używa ZB to oszukuje albo coś... albo że nie umie tak naprawdę 3d. To bzdura jakaś, obecnie jest to jeden z bardziej popularnych modelerów high poly, więc przestańcie się go wreszcie czepiać. pozdrawiam.
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor Dzieki za komentarze. Nie spodziewalem sie takiego zainteresowania :) Co do interfejsu to rzeczywiscie jest zupełnie inny niz np. maxio , ale po paru godzinach mozna sie z grubsza nauczyc. ( zooma robi sie tak: alt + LPM , puść alt i mysza w gore albo w dol(LPM caly czas wcisniety) ) http://pixologic.com/zbrush/class/classroom.html Fajne videotuty sa w dziale artists in action. Tu macie link do filmu jak mozna zrobic ladna siatke na obiekcie z ZBrusza w programie Silo: http://www.nevercenter.com/videos/index.php?vidclip=topology_and_snapping.mov&artist=Walter%20Behrnes A propos ostatniego modelu to skonczylem rzezbic na 500k poly a 2 miliony to efekt zagęszczenia siatki w celu jej wygładzenia. A pracka karykaturalna poniewaz nie jestem jeszcze na tyle dobry by rzezbic real :) Zapraszam do wrzucania tu swoich ZBruszowych prac. Tym razem pan z wlosami ( koślawe zdeko ale to juz jakis postęp ;) Pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200519 l ziomuś ja poprostu uważam że wiekszosc ludzi nieumiejetnie obsluguje ten program, i nie uwazam zeby byl to rewelacyjny, warty uwagi detal-w dodatku wyręcza -pelting zawsze wyręczał w porównaniu do tradycyjnego modelingu ;d sorka mam inne ideały świetnego modelu i świetnego detalu zbrush poprostu mi nie imponuje i drażni mnie oklepany styl takich prac ;] no ale jesli chcecie sie uczyc-to po to jest ten wątek przecież ;]
Napisano 12 Grudzień 200519 l zbrush jest b.ciekawy , a jeszcze bardziej ciekawe sa pluginy zapplink i zmapper.Jesli mozna sie wkrecic w topic :D , wyzej szybki model do testowania displacement map zbrush>maya dlatego , skora wyglada jak tarka :) model ok 1mln poly.
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor witam solzz mozesz pokazac render z majki z ta displace mapa ? ode mnie alienowy bobas
Napisano 12 Grudzień 200519 l Nie wyświetlają mi się obrazki te z imageshacka w pierwszych postach w ogóle.