AnyMan Napisano 20 Grudzień 2005 Share Napisano 20 Grudzień 2005 Jestem początkującym "grafikiem", ale postanowiłem nieco odepchnąć się od brzegu tego bajorka, dlatego staję tutaj przed Wami z prośbą o wspomorzenie mnie w pracy... Do rzeczy: Jest to mój trzeci "poważny" model (dwa pierwsze... skopałem). Będę się starał robić jak najczęstrze update'y. Proszę tylko (na wszelki wypadek) o łagodne potraktowanie, choć słowa konstruktywnej krytyki oczywiście także będą mile widziane. Na początek, tak dla formalności zamieszczam ustawienie blueprintów, dziś nic już więcej zdążyć nie zrobię: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 20 Grudzień 2005 Share Napisano 20 Grudzień 2005 nie widze wiekszego sensu wrzucania samych printow... tak pozatym powodzenia zycze! PS: primitives: 36?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WToreK Napisano 20 Grudzień 2005 Share Napisano 20 Grudzień 2005 hyhy, render samych blueprintow tego jeszcze nie bylo ;]]]] To nie zadna formalnosc, gdzies ty o tym przeczytal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 20 Grudzień 2005 Share Napisano 20 Grudzień 2005 Mamy dostrzec to, czego oczy nie widzą?? :P Ja rozumiem, ze to WIP, ale postowanie blueprintów to już jest lekka przesada - zwyczajne nabijanie postów :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mus_Spajder Napisano 20 Grudzień 2005 Share Napisano 20 Grudzień 2005 O przepraszam w załączniku jest jeszcze zdjęcie!!! Mnie najbardziej zdziwiło stwierdzenie dziś nic już więcej zdążyć nie zrobię (czas randera chyba troche za długi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...