Napisano 7 Listopad 200618 l i wyglada jak Cold And Ugly mamafaka z przedmiescia ;) A na serio 2ga najelepsza Twoja glowa zaraz po frankensztajnie :)
Napisano 8 Listopad 200618 l no switne teraz widac ze wykapany morgan f. :) ale ucho mogles poprawic ;P i racja jedna z lepszych twoich glowek teraz do zbrusha/mudboxa dodaj zmarszczki faldy skory itp. itd. texturki i zlota galeria :D
Napisano 9 Listopad 200618 l ale ty masz tempo! swietna glowka, wogole chyba najlepsza, tylko jeszcze pozbadz sie szwu po symetry, jakas teksturka i miodzio! pozdrawiam
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor Dzięki za komtarze :) wiem że kiedys przyjdzie ten czas, aby sie z teksturami zmierzyć :/
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor prosze, zrobie tylko tyle ile jest, nie będe całej postaci robił. Mysle jeszcze że mu gustowny naszyjnik z muszelek będzie pasował :)
Napisano 9 Listopad 200618 l Bardzo ladnie Ci idzie z tymi glowami. Wlasnie sam sie zabralem za modelowanie glowy i wiem ze to nielatwe zadanie. Twoje postepy pokazuja ze w miare cwiczenia mozna osiagnac niezly poziom. Gratuluje i czekam na dalsze modele.
Napisano 9 Listopad 200618 l jeden z moich ulubionych aktorów. Genialny model, aż żal było by go porządnie nie oteksturować. Pozdrawiam
Napisano 10 Listopad 200618 l Kurde, _kuba_ robisz rewelacyjne postepy, ten ostani model jest profesjonalny :) Rowniez Silo uzywasz ?? Pozdrowienia
Napisano 10 Listopad 200618 l Autor JohnyCa ja leniwy jestem i można ten poziom było wcześniej osiagnąć Vorek no psyhicznie nastawiam sie na to że aby sie rozwijąć trzeba nauczyć sie teksturować Dr0cK dzieki Rowniez Silo uzywasz ?? Si amigo, esto es silo. :) dzieki za komentarze
Napisano 15 Grudzień 200618 l mi sie zawsze podobaja glowki zrobione przez Ciebie, nie inaczej jest tym razem, ale ucho to spaprales jak ta lala :D fajny ma grymas ten gosciu, nawet troche podobny do kolesia, co gral "zlego" w Pila 1-3
Napisano 15 Grudzień 200618 l To ma być jakis aktor? Bo mi jak w mordę strzelił przypomina jakiegos aktora ale nie kojarze dokładnie. Robota pierwsza klasa. Dla mnie robienie twarzy to jeden wielki kosmos...
Napisano 15 Grudzień 200618 l Witam!! pokaz model baze, bo chyba miales baze nie wierze zebys robil z boxa lub ze sphery :D oczy mozliwe tak jak matti pisze ciut za blisko :) luki brwiowe z przodu(widoku) mi sie nie podobaja jakby mial je wklesle :) usta nos policzki super :) ucho calkiem calkiem :D podsumowujac jak zwykle klasa :) pozdro
Napisano 16 Grudzień 200618 l Autor to forma bazowa: niezbyt dbra ale na zybko robiłm :/ musze lepsza zroić taka bardziej standardową, niewiem moze jedna z moich starszych główek do tego celu wezmę. nie nie żaden aktor, tak sobie pojechałem z bani :) ta ucho sopaprane i oczy za blisko siebie :/ ale jak to sie mówi perwsze koty za płoty :)
Napisano 16 Grudzień 200618 l Kurcze, pierwszy raz się znalazłem w tym wątku. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego progressu. Twój skill niesamowicie się zwiększył w przeciągu roku. Ostatnia główka fajna (poza uchem), ale Morgan wymiata ;) Czekam na następne "łby" Pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 200618 l dla mnie super,nic wiecej do glowy mi nie przychodzi :) jedno--> cofnalbym tylko troche do tylu gorna warge ;) pozdro
Napisano 18 Grudzień 200618 l no no ale pro:) ja bym dla troche szersze te usta. ale to tylko szczegol.
Napisano 18 Grudzień 200618 l Autor zrobiłem nowa z tej samej podstawowej bryły co poprzednia. Mam zamiar dodac jej jeszcze troche detalu. mammały problemik bo mi troszkę od pionu odeszła i niewiem zabardzo jak ja do tego pionu przwrócic :/
Napisano 18 Grudzień 200618 l o ta zdecydowanie lepsza:) jak ci sie pracuje na tym mudboxie w porownaniu do zbrusha? bo jezcze nie mialem przyjemnosci:] o ile to wogole mudbox :) ;>
Napisano 18 Grudzień 200618 l Autor nielot007 wielkie dzięki Matti jak dla mnie to mud jest łatwiejszy w obsłudze, mniej skoplikowany, przyjaźniejszy niż zb. Niestety zb ma więcej mozliwośco o wiele więcej. Mud to taka zabawka do modelowania czyli do tego co lubie najbardziej. Łatwo sie w nim myszką robi, tabletu nie posiadam więc myszką się bawie i jest cool. Łatwa klawiszologia do opanowania, co skraca czas pracy.
Napisano 19 Grudzień 200618 l _Kuba_ glowka pierwsza klasa, az sie prosi zebys ktoras glowke doprowadzil do konca :). Bylby by genialna pracka. Co do zb zgadzam sie z Toba rzeczwyiscie klawiszologia w tym programie dziwne zostala przypisan, ostatecznie od bidy mozna by ja zmienic ale kto by chcial marnowac czas na zmiane klawiszologi? Lepiej w tym czasie cos wymodelowac zwlaszcza gdy sie ma niewiele wolnego czasu :P.
Napisano 19 Grudzień 200618 l mi sie strasznie podobaja Twoje glowki :D juz w tej ostatniej ucho swietne i powiem nawet szczerze, ze ja bym za duzo detali nie dodawal - np. zawsze dajesz duzo wglebien w policzkach, a tymczasem bez tego wyglada dosc naturalnie. Jakbys rzucil teksturka, to by wyszlo extra! no i wogole szacunek do Twojego skilla, bo jak juz ktos powiedzial w rok zrobiles geeeenialny postep! Brawo!
Napisano 19 Grudzień 200618 l Witam!! tak na marginesie :) na jakim levelu robisz te glowki?? i jak ci dziala progs?? bo mi na 3 levelu juz ise mocno ciach :D i jaki czas modelowania glowek w mudboxie??(np. ten ostatniej )
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor nielot007Ta ostatnia to ma chyba 3 level jak pamiętam, działa spoko bo ramu dokupiłem. A robiłem ta główke ze 3h. anJek dzięki. racja ze przesadzam z tymi bruzdkami ale sie poprawie :)
Napisano 19 Grudzień 200618 l Fajne glowki, az milo przegladac watek od poczatku i obserwowac przyrost skila:) Co do zbrusha to kiedys go uzywalem, ui i skroty byly dla mnie bardzo wygodne, a pracowalo sie szybko, do mudboxa jakos nie moglem sie przyzwyczaic trudno mi bylo go wyczuc, jednak przyznam ze rzezbienie w pelnym 3d jest wygodniejsze, obecnie nie kozystam z zadnego z nich xD sculpt mode w blenderze mi najbardziej odpowiada bo jest jedno i drugie czyli dziwne ui i rzezbienie w 3d :) Kuba
Napisano 20 Grudzień 200618 l ho ho nice, ale prosze po experymentuj z wyrazem twarzy tzn. np jedno oko nieco przymruzone, jakis grymas na twarzy czy cus, przy koncowych detalach wylacz tez symetrje i daj tam jakiegos pryszcza, gdzie indziej jedna zmarszczke wiecej (jezeli bedziesz je robil) wes uzyj grab'a (move? nie wiem jak to w mud boxie sie nazywa) i przekzyw nieco nos w ktoras strone, model wtedy naprawde wiele zyska. Btw. fajne usta;d
Napisano 21 Grudzień 200618 l _Kuba_ chce zostać twoim padawanem. Ucz mnie :D bo takich głów to nigdzie indziej nie widziałem
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor taka mała zabawa ze stampami: myszką strasznie trudno robi sie zmarszczki, za mało precyzyjnie :? _Kuba_ chce zostać twoim padawanem. Ucz mnie :D bo takich głów to nigdzie indziej nie widziałem hehe dzieki :) niech moc będzie z toba :)
Napisano 23 Grudzień 200618 l Autor A tu taka główka bez wiekszych udziwnień. Powiem tak, to dopiero drugi lewel jest.
Napisano 25 Grudzień 200618 l super jedyne co mi nie psi to ostre usta ale o tym pewnie wiesz i poprawisz :) czekam na wyższy level tego modeliku ;)
Napisano 25 Grudzień 200618 l Ucho jest nienaturalne - widać to na obrazku z 2 głowami, na ostatnim screenie nie widać czy to poprawiłeś.
Napisano 27 Grudzień 200618 l kurcze stampy fajnie wyszly! widac potencjal, nie ma co. Level 2 to podstawa do zbrush'a? ciekawe co tam zmajstrowales przez swieta :D pozdrawiam!
Napisano 27 Grudzień 200618 l Bardzo mi się podobają usta na przedostatnim, idealne, natomiast obszar nad nosem już mniej , tak troche klingonem zalatuje, dziwne rzeczy dzieją się też obok kącików oczu, takie wgniecenia , raczej niepotrzebne :] . Coraz ładniejsze te modele. Pozdrawiam B.
Napisano 5 Styczeń 200718 l fajne, fajne, widze, ze teraz zrobienie dobrej glowki to dla Ciebie no problemo. Nie myslales o videotutku? pozdro!
Napisano 6 Styczeń 200718 l Autor nocna zabawa, niewiem czy z tymi bruzdami nie przesadziłem :/ anJek to zaczynam mysleć o videotutku :)
Napisano 6 Styczeń 200718 l Nie przesadziles, po nalozeniu kolorkow i renderku wygladalo by git. Ile poly??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto