Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 214
  • Wyświetleń 21k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no switne teraz widac ze wykapany morgan f. :)

ale ucho mogles poprawic ;P

i racja jedna z lepszych twoich glowek

teraz do zbrusha/mudboxa dodaj zmarszczki faldy skory itp. itd. texturki i zlota galeria :D

Napisano

ale ty masz tempo! swietna glowka, wogole chyba najlepsza, tylko jeszcze pozbadz sie szwu po symetry, jakas teksturka i miodzio!

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za komtarze :)

morg8.jpg

 

wiem że kiedys przyjdzie ten czas, aby sie z teksturami zmierzyć :/

Napisano
  • Autor

prosze, zrobie tylko tyle ile jest, nie będe całej postaci robił. Mysle jeszcze że mu gustowny naszyjnik z muszelek będzie pasował :)

ubr.jpg

Napisano

Bardzo ladnie Ci idzie z tymi glowami. Wlasnie sam sie zabralem za modelowanie glowy i wiem ze to nielatwe zadanie. Twoje postepy pokazuja ze w miare cwiczenia mozna osiagnac niezly poziom. Gratuluje i czekam na dalsze modele.

Napisano

jeden z moich ulubionych aktorów. Genialny model, aż żal było by go porządnie nie oteksturować.

 

Pozdrawiam

Napisano

Kurde, _kuba_ robisz rewelacyjne postepy, ten ostani model jest profesjonalny :)

Rowniez Silo uzywasz ??

 

Pozdrowienia

Napisano
  • Autor

JohnyCa ja leniwy jestem i można ten poziom było wcześniej osiagnąć

Vorek no psyhicznie nastawiam sie na to że aby sie rozwijąć trzeba nauczyć sie teksturować

Dr0cK dzieki

Rowniez Silo uzywasz ??

 

Si amigo, esto es silo. :)

 

dzieki za komentarze

Napisano

oczeta ma chyba zbyt blisko siebie. ale pozatym calkiem spoko:)

Napisano

mi sie zawsze podobaja glowki zrobione przez Ciebie, nie inaczej jest tym razem, ale ucho to spaprales jak ta lala :D

 

fajny ma grymas ten gosciu, nawet troche podobny do kolesia, co gral "zlego" w Pila 1-3

Napisano

To ma być jakis aktor? Bo mi jak w mordę strzelił przypomina jakiegos aktora ale nie kojarze dokładnie. Robota pierwsza klasa. Dla mnie robienie twarzy to jeden wielki kosmos...

Napisano

Witam!!

pokaz model baze, bo chyba miales baze nie wierze zebys robil z boxa lub ze sphery :D

oczy mozliwe tak jak matti pisze ciut za blisko :)

luki brwiowe z przodu(widoku) mi sie nie podobaja jakby mial je wklesle :)

usta nos policzki super :)

ucho calkiem calkiem :D

podsumowujac jak zwykle klasa :)

pozdro

Napisano
  • Autor

to forma bazowa:

baza.jpg

niezbyt dbra ale na zybko robiłm :/ musze lepsza zroić taka bardziej standardową, niewiem moze jedna z moich starszych główek do tego celu wezmę.

nie nie żaden aktor, tak sobie pojechałem z bani :)

ta ucho sopaprane i oczy za blisko siebie :/ ale jak to sie mówi perwsze koty za płoty :)

Napisano

Kurcze, pierwszy raz się znalazłem w tym wątku. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego progressu. Twój skill niesamowicie się zwiększył w przeciągu roku.

Ostatnia główka fajna (poza uchem), ale Morgan wymiata ;)

 

Czekam na następne "łby"

Pozdrawiam

Napisano

dla mnie super,nic wiecej do glowy mi nie przychodzi :)

jedno--> cofnalbym tylko troche do tylu gorna warge ;)

pozdro

Napisano

no no ale pro:) ja bym dla troche szersze te usta. ale to tylko szczegol.

Napisano
  • Autor

zrobiłem nowa z tej samej podstawowej bryły co poprzednia. Mam zamiar dodac jej jeszcze troche detalu.

mudglowa1.jpg

mammały problemik bo mi troszkę od pionu odeszła i niewiem zabardzo jak ja do tego pionu przwrócic :/

Napisano

o ta zdecydowanie lepsza:) jak ci sie pracuje na tym mudboxie w porownaniu do zbrusha? bo jezcze nie mialem przyjemnosci:] o ile to wogole mudbox :) ;>

Napisano
  • Autor

nielot007 wielkie dzięki

 

Matti jak dla mnie to mud jest łatwiejszy w obsłudze, mniej skoplikowany, przyjaźniejszy niż zb. Niestety zb ma więcej mozliwośco o wiele więcej. Mud to taka zabawka do modelowania czyli do tego co lubie najbardziej. Łatwo sie w nim myszką robi, tabletu nie posiadam więc myszką się bawie i jest cool. Łatwa klawiszologia do opanowania, co skraca czas pracy.

Napisano

_Kuba_ glowka pierwsza klasa, az sie prosi zebys ktoras glowke doprowadzil do konca :). Bylby by genialna pracka. Co do zb zgadzam sie z Toba rzeczwyiscie klawiszologia w tym programie dziwne zostala przypisan, ostatecznie od bidy mozna by ja zmienic ale kto by chcial marnowac czas na zmiane klawiszologi? Lepiej w tym czasie cos wymodelowac zwlaszcza gdy sie ma niewiele wolnego czasu :P.

Napisano

mi sie strasznie podobaja Twoje glowki :D juz w tej ostatniej ucho swietne i powiem nawet szczerze, ze ja bym za duzo detali nie dodawal - np. zawsze dajesz duzo wglebien w policzkach, a tymczasem bez tego wyglada dosc naturalnie. Jakbys rzucil teksturka, to by wyszlo extra!

 

no i wogole szacunek do Twojego skilla, bo jak juz ktos powiedzial w rok zrobiles geeeenialny postep! Brawo!

Napisano

Witam!!

tak na marginesie :)

na jakim levelu robisz te glowki?? i jak ci dziala progs?? bo mi na 3 levelu juz ise mocno ciach :D

i jaki czas modelowania glowek w mudboxie??(np. ten ostatniej )

Napisano
  • Autor

nielot007Ta ostatnia to ma chyba 3 level jak pamiętam, działa spoko bo ramu dokupiłem. A robiłem ta główke ze 3h.

 

anJek dzięki. racja ze przesadzam z tymi bruzdkami ale sie poprawie :)

Napisano

Fajne glowki, az milo przegladac watek od poczatku i obserwowac przyrost skila:)

Co do zbrusha to kiedys go uzywalem, ui i skroty byly dla mnie bardzo wygodne, a pracowalo sie szybko, do mudboxa jakos nie moglem sie przyzwyczaic trudno mi bylo go wyczuc, jednak przyznam ze rzezbienie w pelnym 3d jest wygodniejsze, obecnie nie kozystam z zadnego z nich xD sculpt mode w blenderze mi najbardziej odpowiada bo jest jedno i drugie czyli dziwne ui i rzezbienie w 3d :)

 

Kuba

Napisano
  • Autor

dzięki wam za ciepłe słowa teraz łeb wygląda tak:

mudglowa2os0.jpg

Napisano

ho ho nice, ale prosze po experymentuj z wyrazem twarzy tzn. np jedno oko nieco przymruzone, jakis grymas na twarzy czy cus, przy koncowych detalach wylacz tez symetrje i daj tam jakiegos pryszcza, gdzie indziej jedna zmarszczke wiecej (jezeli bedziesz je robil) wes uzyj grab'a (move? nie wiem jak to w mud boxie sie nazywa) i przekzyw nieco nos w ktoras strone, model wtedy naprawde wiele zyska.

Btw. fajne usta;d

Napisano

_Kuba_ chce zostać twoim padawanem. Ucz mnie :D bo takich głów to nigdzie indziej nie widziałem

Napisano
  • Autor

taka mała zabawa ze stampami:

 

mudglowa3.jpg

 

myszką strasznie trudno robi sie zmarszczki, za mało precyzyjnie :?

 

_Kuba_ chce zostać twoim padawanem. Ucz mnie :D bo takich głów to nigdzie indziej nie widziałem

hehe dzieki :) niech moc będzie z toba :)

Napisano
  • Autor

A tu taka główka bez wiekszych udziwnień. Powiem tak, to dopiero drugi lewel jest.

 

brad1.jpg

Napisano

super jedyne co mi nie psi to ostre usta ale o tym pewnie wiesz i poprawisz :)

czekam na wyższy level tego modeliku ;)

Napisano

Ucho jest nienaturalne - widać to na obrazku z 2 głowami, na ostatnim screenie nie widać czy to poprawiłeś.

Napisano

kurcze stampy fajnie wyszly! widac potencjal, nie ma co. Level 2 to podstawa do zbrush'a?

 

ciekawe co tam zmajstrowales przez swieta :D

 

pozdrawiam!

Napisano

Bardzo mi się podobają usta na przedostatnim, idealne, natomiast obszar nad nosem już mniej , tak troche klingonem zalatuje, dziwne rzeczy dzieją się też obok kącików oczu, takie wgniecenia , raczej niepotrzebne :] . Coraz ładniejsze te modele. Pozdrawiam B.

Napisano
  • Autor

Tutaj teraz zapodam taką 2h odstresowującą zabawę:

oldman.jpg

 

999

Napisano

fajne, fajne, widze, ze teraz zrobienie dobrej glowki to dla Ciebie no problemo.

 

Nie myslales o videotutku?

 

pozdro!

Napisano
  • Autor

nocna zabawa, niewiem czy z tymi bruzdami nie przesadziłem :/

oldman2.jpg

 

anJek to zaczynam mysleć o videotutku :)

Napisano

Nie przesadziles, po nalozeniu kolorkow i renderku wygladalo by git. Ile poly??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności