KLICEK Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 i wyglada jak Cold And Ugly mamafaka z przedmiescia ;) A na serio 2ga najelepsza Twoja glowa zaraz po frankensztajnie :)
nielot007 Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 no switne teraz widac ze wykapany morgan f. :) ale ucho mogles poprawic ;P i racja jedna z lepszych twoich glowek teraz do zbrusha/mudboxa dodaj zmarszczki faldy skory itp. itd. texturki i zlota galeria :D
anJek Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 ale ty masz tempo! swietna glowka, wogole chyba najlepsza, tylko jeszcze pozbadz sie szwu po symetry, jakas teksturka i miodzio! pozdrawiam
Pionier Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 o kurde, ale czad :D! bardzo mi sie podoba :)! pozdrawiam
kubi Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 Dzięki za komtarze :) wiem że kiedys przyjdzie ten czas, aby sie z teksturami zmierzyć :/
kubi Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 prosze, zrobie tylko tyle ile jest, nie będe całej postaci robił. Mysle jeszcze że mu gustowny naszyjnik z muszelek będzie pasował :)
JohnyCa Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Bardzo ladnie Ci idzie z tymi glowami. Wlasnie sam sie zabralem za modelowanie glowy i wiem ze to nielatwe zadanie. Twoje postepy pokazuja ze w miare cwiczenia mozna osiagnac niezly poziom. Gratuluje i czekam na dalsze modele.
Vorek Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 jeden z moich ulubionych aktorów. Genialny model, aż żal było by go porządnie nie oteksturować. Pozdrawiam
Dr0cK Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Kurde, _kuba_ robisz rewelacyjne postepy, ten ostani model jest profesjonalny :) Rowniez Silo uzywasz ?? Pozdrowienia
kubi Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 JohnyCa ja leniwy jestem i można ten poziom było wcześniej osiagnąć Vorek no psyhicznie nastawiam sie na to że aby sie rozwijąć trzeba nauczyć sie teksturować Dr0cK dzieki Rowniez Silo uzywasz ?? Si amigo, esto es silo. :) dzieki za komentarze
kubi Napisano 15 Grudzień 2006 Autor Napisano 15 Grudzień 2006 no ja to sobie cos takiego zmudowałem :)
Matti Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 oczeta ma chyba zbyt blisko siebie. ale pozatym calkiem spoko:)
anJek Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 mi sie zawsze podobaja glowki zrobione przez Ciebie, nie inaczej jest tym razem, ale ucho to spaprales jak ta lala :D fajny ma grymas ten gosciu, nawet troche podobny do kolesia, co gral "zlego" w Pila 1-3
FF Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 To ma być jakis aktor? Bo mi jak w mordę strzelił przypomina jakiegos aktora ale nie kojarze dokładnie. Robota pierwsza klasa. Dla mnie robienie twarzy to jeden wielki kosmos...
nielot007 Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 Witam!! pokaz model baze, bo chyba miales baze nie wierze zebys robil z boxa lub ze sphery :D oczy mozliwe tak jak matti pisze ciut za blisko :) luki brwiowe z przodu(widoku) mi sie nie podobaja jakby mial je wklesle :) usta nos policzki super :) ucho calkiem calkiem :D podsumowujac jak zwykle klasa :) pozdro
kubi Napisano 16 Grudzień 2006 Autor Napisano 16 Grudzień 2006 to forma bazowa: niezbyt dbra ale na zybko robiłm :/ musze lepsza zroić taka bardziej standardową, niewiem moze jedna z moich starszych główek do tego celu wezmę. nie nie żaden aktor, tak sobie pojechałem z bani :) ta ucho sopaprane i oczy za blisko siebie :/ ale jak to sie mówi perwsze koty za płoty :)
Georgas Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 jedyne co mi nie pasuje to ucho a reszta świetna :)
Gość obo Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Kurcze, pierwszy raz się znalazłem w tym wątku. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego progressu. Twój skill niesamowicie się zwiększył w przeciągu roku. Ostatnia główka fajna (poza uchem), ale Morgan wymiata ;) Czekam na następne "łby" Pozdrawiam
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 dla mnie super,nic wiecej do glowy mi nie przychodzi :) jedno--> cofnalbym tylko troche do tylu gorna warge ;) pozdro
Matti Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 no no ale pro:) ja bym dla troche szersze te usta. ale to tylko szczegol.
kubi Napisano 18 Grudzień 2006 Autor Napisano 18 Grudzień 2006 zrobiłem nowa z tej samej podstawowej bryły co poprzednia. Mam zamiar dodac jej jeszcze troche detalu. mammały problemik bo mi troszkę od pionu odeszła i niewiem zabardzo jak ja do tego pionu przwrócic :/
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 pelen wypas ;) daj juz spokoj ludzi tylko dolujesz..... :D
Matti Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 o ta zdecydowanie lepsza:) jak ci sie pracuje na tym mudboxie w porownaniu do zbrusha? bo jezcze nie mialem przyjemnosci:] o ile to wogole mudbox :) ;>
kubi Napisano 18 Grudzień 2006 Autor Napisano 18 Grudzień 2006 nielot007 wielkie dzięki Matti jak dla mnie to mud jest łatwiejszy w obsłudze, mniej skoplikowany, przyjaźniejszy niż zb. Niestety zb ma więcej mozliwośco o wiele więcej. Mud to taka zabawka do modelowania czyli do tego co lubie najbardziej. Łatwo sie w nim myszką robi, tabletu nie posiadam więc myszką się bawie i jest cool. Łatwa klawiszologia do opanowania, co skraca czas pracy.
Predator Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 _Kuba_ glowka pierwsza klasa, az sie prosi zebys ktoras glowke doprowadzil do konca :). Bylby by genialna pracka. Co do zb zgadzam sie z Toba rzeczwyiscie klawiszologia w tym programie dziwne zostala przypisan, ostatecznie od bidy mozna by ja zmienic ale kto by chcial marnowac czas na zmiane klawiszologi? Lepiej w tym czasie cos wymodelowac zwlaszcza gdy sie ma niewiele wolnego czasu :P.
anJek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 mi sie strasznie podobaja Twoje glowki :D juz w tej ostatniej ucho swietne i powiem nawet szczerze, ze ja bym za duzo detali nie dodawal - np. zawsze dajesz duzo wglebien w policzkach, a tymczasem bez tego wyglada dosc naturalnie. Jakbys rzucil teksturka, to by wyszlo extra! no i wogole szacunek do Twojego skilla, bo jak juz ktos powiedzial w rok zrobiles geeeenialny postep! Brawo!
nielot007 Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Witam!! tak na marginesie :) na jakim levelu robisz te glowki?? i jak ci dziala progs?? bo mi na 3 levelu juz ise mocno ciach :D i jaki czas modelowania glowek w mudboxie??(np. ten ostatniej )
kubi Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 nielot007Ta ostatnia to ma chyba 3 level jak pamiętam, działa spoko bo ramu dokupiłem. A robiłem ta główke ze 3h. anJek dzięki. racja ze przesadzam z tymi bruzdkami ale sie poprawie :)
Maqs Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Fajne glowki, az milo przegladac watek od poczatku i obserwowac przyrost skila:) Co do zbrusha to kiedys go uzywalem, ui i skroty byly dla mnie bardzo wygodne, a pracowalo sie szybko, do mudboxa jakos nie moglem sie przyzwyczaic trudno mi bylo go wyczuc, jednak przyznam ze rzezbienie w pelnym 3d jest wygodniejsze, obecnie nie kozystam z zadnego z nich xD sculpt mode w blenderze mi najbardziej odpowiada bo jest jedno i drugie czyli dziwne ui i rzezbienie w 3d :) Kuba
kubi Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 dzięki wam za ciepłe słowa teraz łeb wygląda tak:
Maqs Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 ho ho nice, ale prosze po experymentuj z wyrazem twarzy tzn. np jedno oko nieco przymruzone, jakis grymas na twarzy czy cus, przy koncowych detalach wylacz tez symetrje i daj tam jakiegos pryszcza, gdzie indziej jedna zmarszczke wiecej (jezeli bedziesz je robil) wes uzyj grab'a (move? nie wiem jak to w mud boxie sie nazywa) i przekzyw nieco nos w ktoras strone, model wtedy naprawde wiele zyska. Btw. fajne usta;d
Gen.Baton Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 _Kuba_ chce zostać twoim padawanem. Ucz mnie :D bo takich głów to nigdzie indziej nie widziałem
kubi Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Napisano 21 Grudzień 2006 taka mała zabawa ze stampami: myszką strasznie trudno robi sie zmarszczki, za mało precyzyjnie :? _Kuba_ chce zostać twoim padawanem. Ucz mnie :D bo takich głów to nigdzie indziej nie widziałem hehe dzieki :) niech moc będzie z toba :)
kubi Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Napisano 23 Grudzień 2006 A tu taka główka bez wiekszych udziwnień. Powiem tak, to dopiero drugi lewel jest.
Georgas Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 super jedyne co mi nie psi to ostre usta ale o tym pewnie wiesz i poprawisz :) czekam na wyższy level tego modeliku ;)
Gomez Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 Ucho jest nienaturalne - widać to na obrazku z 2 głowami, na ostatnim screenie nie widać czy to poprawiłeś.
anJek Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 kurcze stampy fajnie wyszly! widac potencjal, nie ma co. Level 2 to podstawa do zbrush'a? ciekawe co tam zmajstrowales przez swieta :D pozdrawiam!
brumugun Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Bardzo mi się podobają usta na przedostatnim, idealne, natomiast obszar nad nosem już mniej , tak troche klingonem zalatuje, dziwne rzeczy dzieją się też obok kącików oczu, takie wgniecenia , raczej niepotrzebne :] . Coraz ładniejsze te modele. Pozdrawiam B.
kubi Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Napisano 4 Styczeń 2007 Tutaj teraz zapodam taką 2h odstresowującą zabawę: 999
anJek Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 fajne, fajne, widze, ze teraz zrobienie dobrej glowki to dla Ciebie no problemo. Nie myslales o videotutku? pozdro!
kubi Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 nocna zabawa, niewiem czy z tymi bruzdami nie przesadziłem :/ anJek to zaczynam mysleć o videotutku :)
Maqs Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Nie przesadziles, po nalozeniu kolorkow i renderku wygladalo by git. Ile poly??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się