Skocz do zawartości

Bunkier low poly


Gość Templar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To jest taki serwer i działa rużnie prubujcie to zobaczycie bardzo mi zalezy na waszych komentach . Więc jak jesteście przypadkiem na forum to klikajcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzawy kloc.

Na pierwszy rzut oka nie widac bryly, tekstura psuje efekt. Za bardzo sie narzuca i jest dosc chaotyczna.

Bump na betonowej czesci, to porazka.

Nie wiem, ale czesto widze podobne bledy w grach. To chyba wyglada tak, ze szefu mowi: "ma byc bump i duzo rdzy" i wykonawca modelu za bardzo bierze to sobie do serca. A to nie jest dobra droga.

 

Ale nie ma co sie zylowac, bedzie dobrze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyglada żle , cudownie może też nie, przez tą kolorystykę kojaży mi się z kłejkiem 3(co nie znaczy ze jest zła), a tak wogóle to drabina zbyt masywna, zlewa sie ,beton z zupenie innej palety kolorystycznej, jak by to poprawić to byłoby dużo lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Bump na betonowej czesci, to porazka...
wypraszam sobie ;]

 

Btw, za duzo by tu pisac o bledach, a jakbym mial napisac co jest okej to znalezc nie moge.

- brak ksztaltu

- ile ma tri?

- jakie i ile textur ?

- po co taki hardcorowy bump, bardzo utrudnia odbior budynkow

- ktos widzial metalowy bunkier?

- kolorystycznie zlewa sie , zlewa, zlewa, zleeeeeewwwwaaaaa!!!!

- Co tutaj jest co?? jakies wejscie??

- poka siatke

- polecam http://www.google.com i wpisanie bunkier ;]

 

texyury są do bani, tak samo jak ich mapowanie. Trzeba to wymienić. Co do modelu, to jest to low poly, więc jak sama nazwa wskazuje, nie może być zbyt szczegółowy. Model bunkra może być.

 

Co low poly ma wspolnego ze szczegolowoscia?? Mozna naprawde pieknie dodetalic model, i nie tylku mowie tutaj o kolejnych poligonach. Normalmapy, speculary, sam diffuse wiele daje jak sie wie jak go uzyc. A co do dodetalania w low- poly poligonami -> wszystko zalezy od limitu jaki

masz, a ja tutaj nie widze rzadnego.

 

...przez tą kolorystykę kojaży mi się z kłejkiem 3...

 

Uraziles mnie, nie wiem jak mozesz porownywac to z Q3. Mam focha na Ciebie, i nie chce znowu kfiatkow ... zraniles moje uczucia, tym razem Ci nie wybacze.

 

chaua na maxa niestety - w sumie mapowania nie ma wcale (nie wspomne juz nawet o ewidentnie porozciaganych mapach...), model kicha, a texturka sama w sobie tez nijaka - ot dwie foty zmiksowane i tyle...

 

pozdrawiam

 

Agree dude

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no panowie wyluzujcie troche, nie mozna tak jechać po wszystkich autor tego bunkra może nie jest jeszcze mistrzem 3d czy 2d, ale coś tam dłubie, każdy od czegoś tam zaczyna, jesli by to byla pracka zrobiona "z nudów" albo przez kogos troche bieglejszego to pewnie mozna by pojechać z nim jak z dziką świnią ;), co nie oznacza zeby odrazu tez chwalic za mocno czy slodzic, bo wtedy czując sie jak świnia w gnoju można spocząc na laurach i strzelac kichowate prace, wracjąc do tematu tej pracy, moge sie domyslac ze Templar chiba jest początkujący ( a przynajmnije w robieniu bunkrów ;)) sam bunkier moze jest tzw ćwiczeniem, jesli przyjął sobie ze ma to byc low poly takie skromne to ok nie ma sensu chyba detalizowac, bo znowu ktos powie że po kiego tyle poly zmarnowane, czyli zostawiając geometrie w spokoju a jedynie wprowadzjąc drobne poprawki co do proporcji chocby tej żucającej sie w oczy drabiny model mozna by uznac za ok, dalej texturka, niech sobie będzie rdzawy metalowy, moze to jakis futrystyczny bunkier w kłejku 4 i dumie3 wszsytie sciany sa metalowe a przynajmniej sprawiją takie wraznie i jest gitara, kolorystycznie ta "rdza kojazy mi sie faktycznie z kłejem 3, ale mozna by przy niej troche podłubac jeszcze a najwazniejsze to dograc ten beton podstawy z górną częscią, czli krótko mówiąc wyglądałoby to duzo lepiej, aczkolwiek nadal nie rewelacyjnie ale jako cwiczenie numer którys tam, dzięki temu Templar dowie sie w sposób mniej zniechęcajcy co ma poprawic, dalej to juz od niego zalezy czy to uwzględzni, czy pooglada dokłądniej prace innych lub nawet modele w grach, i czy dzieki temu będzie umial sam ocenic co i jak zrobic lepeij w nastepnym bunkrze czy innym modelu, tak mi sie wydaje, pozatym w samych grach i to w duzej większosci ( przynajmnie w szczelankach bo w takie tylko gram) są często gorsze albo porównywale modele, a zadko sie zdaza zeby tak naprawde byly swietne i tyczy sie to zrowno obiektow jak i postaci, totez w sumie czasami mnie zastanwia jak ogladam pracki na np cgtalku czemu tej jakosci modeli nie ma w grach tylko w sumie funkcjonują jako stille, ale to juz jest osobny rozdział...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami mnie zastanwia jak ogladam pracki na np cgtalku czemu tej jakosci modeli nie ma w grach tylko w sumie funkcjonują jako stille, ale to juz jest osobny rozdział... -> bo komercyjnie rzadko kto ma czas(rzadko kto daje taki czas), albo na tyle umiejetnosci aby w komercyjnym czasie zrobic pracke na takim poziomie. Oczywiscie mowimy o 8h*5dni w tygodniu ... a nie 13 h dziennie 7 razy w tygodniu ;]. A dodatkowo , nie zawsze mzoesz obejrzec takowe psotaci w takim przyblizeniu jak na forum aby ocenic poziom prac i detal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności