Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Trochę myślałem nad tematem, aż wkońcu wymyśliłem. Nawiążę tutaj do tematu "Maszyny bojowe" ponieważ moja praca ma przedstawiać dwa roboty. W tym wypadku temat powinien być piękny i bestia.

Rick będzie bohaterem nowoczesnym, całkowicie zmechanizowanym i "błyszczącym", zaś Tick będzie robotem - złomiarzem. Będzie zniszczony i stary.

Pierwszy update będzie jutro.

 

Zyczę wszystkim uczestnikom bitwy powodzenia!

  • Odpowiedzi 103
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe, jesli chodzi o detal to hehe, respekt. Mam pyt czy mniej wiecej wiesz jak durza bedzie ta stopa w finalnym renderze?.Chociaz podziwiam Twa pracowitosc to i tak wyznaje zasade.

Co by tu zrobic aby zrobic ale sie nie na robic?...

ja sporo czasu poswiecam na takie rozwarzania: ]

pozdro

Napisano

witam! cieszę się że Wam się podoba, co do śrubek to usunę je, poniżej zamieszczam referencję, to co udało mi się wysrobac. Pokazuję mniejwiecej ustawienie końcowe postacioczywiście Rick będzie skończony tylko nie chcialo mi się za bardzo teraz kreślić górnej części postaci, robilem to na szybko, pozdrawiam

 

refrit.jpg

Napisano

uhm ja bym to widzial tak: ten duzy wlasnie tak rozkraczone nogi, lapy potezne, uniesione, tak jakby napinal miesnie, tylko skierowane do dolu, wsciekly wzrok. maly, tak jak stoi, niewinne/ znudzone spojrzenie. ;]

Napisano

tak, to też jest dobry pomysł, ale przy takim rozwiązaniu wolałbym mieć widok od dołu, bo to bardzo wyolbrzymi robota. wtedy jednak pojawia się problem jak ukazać obraz by mimika twarzy Ticka była dobrze widoczna... coś się wymysli, pozdr

Napisano

hkropinski -> nie chcę krakać ale może Ci nie starczyć sił na resztę modeli. Moja propozycja to wziąć się za wszystko po kolei, zrobić ogólne modele, rozplanować sobie ich skalę i położenie w scenie a dopiero później wchodzić w tak ostry detal. Żeby detal też miał skalę.

Napisano

W sumei mi to nie przypomina nóg robota bardziej jakiś fragment maszyny w fabryce albo cuś......Nie wiem jak zrobisz reszte...ale nogi wydają mi się dla takiego cyber super robota troche zbyt sztywne... Popatrz sobie np... na te roboty japończyków albo te w filmach sci fi....chociaż w sumie to twój robot... wiec wybierasz sobie styl może będzie super ;] tylko musisz uważać by nie przegiąć z tą sztywnością......BTW?? robiłeś do tego koncept....jakiś.....?

Napisano

cóż wygląda świetnie ale mam jedno do zarzucenia cik będzie straszie tick będzie strasznie mały przy tym robocie i chyba będzie mało szczegułowy przy czymś takim jak rick

Napisano

to ja się pokuszę o taki rekordzik :D na otwarcie nowego roku ( pierwszy post na forum w tym roku ) siatekczka mojego robocika:

 

render2siatka.jpg

 

życzę wszystkim szczęsliwego nowego roku i samych najleprzych prac do Waszych portfolio!!!

 

Pozdrawiam

Napisano

jest taka darmowa biblioteka materiałów - vray edgemap samples, po jej otwarciu mamy jeden specjalny materiał, możemy go ustawić i uzyskać efekt podobny to mojego, pozdrawiam

Napisano

tak sobie rano na szybko wyskrobałem wstępny rysunek Ticka... teraz zabieram się za modelowanie Ricka, myślę że wieczorem powinienem dac jakieś update'y w których uwzględnię połączenie nóg. pozdrawiam

 

tickref1.jpg

Napisano

ech... wiem że z nabojami nie wyszło... ten "łancuch" to miały być naboje do karabinu, ale trochę za dużego chamfera dalem i wszystko się popsuło, nastepne update'y nie będą zawierać tego błędu, pozdr

Napisano

dużo chbya nie rysujesz.... prawda ;]... ??? no i widać to w modelu...w niektore elementy tego robota są bez sensu .... poza tym ten robot nie może chodzić no i miałby z równowagą problemy po jednym kroku...........chbya że skokami jakimiś..... ale to jego podwozie to taki jeden wielki kloc drewna.... wieć po skoku chyba by się przewrócił..... Nigdy nie widziałem karabinu w którym podajnik pocisków przyjmuje naboje obrócone 90 stopni a wystrzeliwuje prosto ;).............. nie no projekt jest straszny....ale wykonanie póki co super....to by się nadawało do jakichś warhammerów....ale in reality ciężko byłoby z takim robotem...bojowym .................widzisz napisałes mi że trzeba robic detal bo tekstura to nie wszystko i za to dzięki.... a ja ci mówie: zastanów się pierw nad funkcją....... Co to za robot gdzie będzie walczył z kim z czym..... otoczenie.... czy ma pilota w środku czy moze to jest AI.... jak szybko będzie się poruszał rodzaj broni...siła odrzutu broni itd .... ale to nei jest rada do tego robota bo ten bardziej cartoonowy się zapowiada.....

Napisano

Mi się zdaje ze nie bardzo widać żeby to była jakaś piękność. Jak przeczytałem koncepcje to mi się bardzo spodobało, bo pomyslalem ze zrobisz cos jak w filmie „ja robot”. No i myślę tez ze przyszłość to lekkie materiały sztuczne a nie tony żelaza

Pozdrawiam

Napisano

Moim zdaniem, chyba trochę przekombinowałeś idąc tak daleko w detal. Niektóre elementy wyglądają jak by koś je tam przykleił bo miał. Nie czuje się technologicznej spójności całego modelu. Co jednak należy powiedzieć jasno, masz niesamowitą wręcz cierpliwość. Powodzenia no i czekam co dalej będzie się działo.

Napisano

Widzę, że nie wszystkim się podoba sposób w jaki wykonuję ten model. Chcialbym napisać, że w mojej pracy głównym celem nie jest to by robot był w 100% funkcjonalny. On ma być bardzo dobry wizualnie, bo to nie jest robot dla armii amerykańskiej czy japońskiej tylko robot na bitwę - konkurs graficzny. chodzi mi o to by jednak troche tego realizmu było tzn. robot może będzie mało sprawny, ale będzie się ruszał i to najważniejsze. Powtarzam - robot ma być ciekawy wizualnie, to że nie ma blachy i rdzy to już kwestia gustu każdego z nas, ja nie będę zmieniał całego konceptu który jest dobry lecz nie w pełni funkcjonalny. Również nie wnikam w to czy naboje w czasie strzału obrucą się o 90 stopni czy też nie. Wymodelowałem to co widzicie i z tego wynika, że musi być jakiś system który obraca naboje. co do naboi to taki mały update zapodaję ( nieco zmieniłem konstrukcję naboi ). Pozdrawiam

 

render4siatka.jpg

Napisano

Mi się zawsze twoje prace podobają, jak ja bym chciał też tak modelować. Musiałbym wrócić do 3DsMax bo dawno nic nie robiłem w nim u dużo pozapominałem. Muszę się pobawić z jakimiś tutorialami związanymi z modelowaniem, bo z tym u mnie kiepsko.

 

Powodzenia, świetnie ci idzie:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności