hkropinski Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Witam! Trochę myślałem nad tematem, aż wkońcu wymyśliłem. Nawiążę tutaj do tematu "Maszyny bojowe" ponieważ moja praca ma przedstawiać dwa roboty. W tym wypadku temat powinien być piękny i bestia. Rick będzie bohaterem nowoczesnym, całkowicie zmechanizowanym i "błyszczącym", zaś Tick będzie robotem - złomiarzem. Będzie zniszczony i stary. Pierwszy update będzie jutro. Zyczę wszystkim uczestnikom bitwy powodzenia!
Leru Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 hkropinski -> ciekaw jestem stylu w jakim to utrzymasz :) ciekawski pomysł, powodzenia
hkropinski Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 nieskończona część która będzie przy nodze ( na stopie, która bedzie płaska ) jeżeli bede mial czas to wrzuce referki update: pozdrawiam
Leleń Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 no niezle niezle, niewiem co to, ale mi sie podoba^^ powodzenia
hkropinski Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 :) wiem, że na razie nie bedziecie wiedzieli co to ale postaram się dać syzbkie update'y oraz jakies referki byście mogli stwierdzic co to jest, pozdr
JmTm00 Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 ar ju trajing tu tel mi ze to dopiero jakas czesc girki jest :O? oj zapowiada sie interesujaco...nic tylko powodzenia. Pozdrawiam
hkropinski Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 tak, żeby bardziej było mniej wiecej wiadomo o co chodzi to dam taki szybciutki screen: pozdrawiam
Vetis Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 zapowiada sie bardzo interesujaco, sporo detali ale miejscami brak konsekwencji, masz jakis concept robota do pokazania ? pzdr.
JmTm00 Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 kurde nadal nie kumam ale to chyba stopa? zreszta to narazie niewazne jest..ladnie ladnie
hkropinski Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 witam! to oczywiście stopa, a nad nią będzie zgięcie w kolanie, pozdrawiam
urban Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 bardzo ładna praca i bardzo podoba mi się. Tak trzymać rozumiem że to rick
Vetis Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 pokaz nastepne bez siatki bo troche zaciera detale
KoMic Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hehe, jesli chodzi o detal to hehe, respekt. Mam pyt czy mniej wiecej wiesz jak durza bedzie ta stopa w finalnym renderze?.Chociaz podziwiam Twa pracowitosc to i tak wyznaje zasade. Co by tu zrobic aby zrobic ale sie nie na robic?... ja sporo czasu poswiecam na takie rozwarzania: ] pozdro
norden Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Zakopiesz się w tych detalach ;]..... przynajmniej tych małych śrubek nie rób ;DDDDDDD pleaseeee!!! ;D ale.. poza tym fajny model ^^
nocny drwal Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hehe jezeli to dopiero stopa, a juz tyle detali, to jak dojdziesz do korpusu, to Ci komp nie wytrzyma;] co tu duzo gadac, wymiatasz! oby tak dalej
hkropinski Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 witam! cieszę się że Wam się podoba, co do śrubek to usunę je, poniżej zamieszczam referencję, to co udało mi się wysrobac. Pokazuję mniejwiecej ustawienie końcowe postacioczywiście Rick będzie skończony tylko nie chcialo mi się za bardzo teraz kreślić górnej części postaci, robilem to na szybko, pozdrawiam
nocny drwal Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 uhm ja bym to widzial tak: ten duzy wlasnie tak rozkraczone nogi, lapy potezne, uniesione, tak jakby napinal miesnie, tylko skierowane do dolu, wsciekly wzrok. maly, tak jak stoi, niewinne/ znudzone spojrzenie. ;]
hkropinski Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 tak, to też jest dobry pomysł, ale przy takim rozwiązaniu wolałbym mieć widok od dołu, bo to bardzo wyolbrzymi robota. wtedy jednak pojawia się problem jak ukazać obraz by mimika twarzy Ticka była dobrze widoczna... coś się wymysli, pozdr
nocny drwal Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 kamera wlasnie od dolu, ale nie koniecznie frontalnie, moze troche zjechac na bok, by dobrze wykadrowac Ticka. no nie wiem, ale czuje, ze praca bedzie git! pozdr;]
Mitth Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Wspaniałe. Kocham detale. Im więcej tym lepiej. Wkońcu piękno tkwi w szczegółach. :)
hkropinski Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 update ( to mój [pierwszy render tej pracy ;)) pozdrawiam
emenemsbis Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 ooo fajosko się zapowiada:D czekam na więcej:D
JohnZi Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 no ciekawie wyglada, chociaz malo zgrabnie, oby nie byl za sztywny:]
tweety Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 środkowy cylinder kanciasty jest :] ale i tak ładnie się zaczyna :)
Leru Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hkropinski -> nie chcę krakać ale może Ci nie starczyć sił na resztę modeli. Moja propozycja to wziąć się za wszystko po kolei, zrobić ogólne modele, rozplanować sobie ich skalę i położenie w scenie a dopiero później wchodzić w tak ostry detal. Żeby detal też miał skalę.
norden Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 W sumei mi to nie przypomina nóg robota bardziej jakiś fragment maszyny w fabryce albo cuś......Nie wiem jak zrobisz reszte...ale nogi wydają mi się dla takiego cyber super robota troche zbyt sztywne... Popatrz sobie np... na te roboty japończyków albo te w filmach sci fi....chociaż w sumie to twój robot... wiec wybierasz sobie styl może będzie super ;] tylko musisz uważać by nie przegiąć z tą sztywnością......BTW?? robiłeś do tego koncept....jakiś.....?
urban Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 cóż wygląda świetnie ale mam jedno do zarzucenia cik będzie straszie tick będzie strasznie mały przy tym robocie i chyba będzie mało szczegułowy przy czymś takim jak rick
Valery Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 pieeeekne :) na robotach sie nieznam ale podoba mi sie to
piotrek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 heh, widzę, że nie oszczędzasz na polygonach. Życzę ci powodzenia i obyś się nie załamał i ukończył tą prackę :)
hkropinski Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 to ja się pokuszę o taki rekordzik :D na otwarcie nowego roku ( pierwszy post na forum w tym roku ) siatekczka mojego robocika: życzę wszystkim szczęsliwego nowego roku i samych najleprzych prac do Waszych portfolio!!! Pozdrawiam
Valery Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 naprawde fajne :) PS: jak w V-ray zrobic render z siatką??
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 jest taka darmowa biblioteka materiałów - vray edgemap samples, po jej otwarciu mamy jeden specjalny materiał, możemy go ustawić i uzyskać efekt podobny to mojego, pozdrawiam
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 tak sobie rano na szybko wyskrobałem wstępny rysunek Ticka... teraz zabieram się za modelowanie Ricka, myślę że wieczorem powinienem dac jakieś update'y w których uwzględnię połączenie nóg. pozdrawiam
JmTm00 Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Tick to ten schorowany jest tak? imo przećpany niezle :P ale to w pozytywnym sensie....no nic...waiting for update :] Pozdrawiam
Marduk Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Nie wszystkie rzeczy muszą być fynkcjonalne - niektóre wystarczy, że ładnie wyglądają ;). Ciekawie się zapowiada - czekam na postępy.
Nenek Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 mocna sprawa, naprawde poziom szczegołow bomba! z niecierpliwoscią czekam na postępki :o
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 ech... wiem że z nabojami nie wyszło... ten "łancuch" to miały być naboje do karabinu, ale trochę za dużego chamfera dalem i wszystko się popsuło, nastepne update'y nie będą zawierać tego błędu, pozdr
norden Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 dużo chbya nie rysujesz.... prawda ;]... ??? no i widać to w modelu...w niektore elementy tego robota są bez sensu .... poza tym ten robot nie może chodzić no i miałby z równowagą problemy po jednym kroku...........chbya że skokami jakimiś..... ale to jego podwozie to taki jeden wielki kloc drewna.... wieć po skoku chyba by się przewrócił..... Nigdy nie widziałem karabinu w którym podajnik pocisków przyjmuje naboje obrócone 90 stopni a wystrzeliwuje prosto ;).............. nie no projekt jest straszny....ale wykonanie póki co super....to by się nadawało do jakichś warhammerów....ale in reality ciężko byłoby z takim robotem...bojowym .................widzisz napisałes mi że trzeba robic detal bo tekstura to nie wszystko i za to dzięki.... a ja ci mówie: zastanów się pierw nad funkcją....... Co to za robot gdzie będzie walczył z kim z czym..... otoczenie.... czy ma pilota w środku czy moze to jest AI.... jak szybko będzie się poruszał rodzaj broni...siła odrzutu broni itd .... ale to nei jest rada do tego robota bo ten bardziej cartoonowy się zapowiada.....
shi Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Mi się zdaje ze nie bardzo widać żeby to była jakaś piękność. Jak przeczytałem koncepcje to mi się bardzo spodobało, bo pomyslalem ze zrobisz cos jak w filmie „ja robot”. No i myślę tez ze przyszłość to lekkie materiały sztuczne a nie tony żelaza Pozdrawiam
Simple_man Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Moim zdaniem, chyba trochę przekombinowałeś idąc tak daleko w detal. Niektóre elementy wyglądają jak by koś je tam przykleił bo miał. Nie czuje się technologicznej spójności całego modelu. Co jednak należy powiedzieć jasno, masz niesamowitą wręcz cierpliwość. Powodzenia no i czekam co dalej będzie się działo.
hkropinski Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 Widzę, że nie wszystkim się podoba sposób w jaki wykonuję ten model. Chcialbym napisać, że w mojej pracy głównym celem nie jest to by robot był w 100% funkcjonalny. On ma być bardzo dobry wizualnie, bo to nie jest robot dla armii amerykańskiej czy japońskiej tylko robot na bitwę - konkurs graficzny. chodzi mi o to by jednak troche tego realizmu było tzn. robot może będzie mało sprawny, ale będzie się ruszał i to najważniejsze. Powtarzam - robot ma być ciekawy wizualnie, to że nie ma blachy i rdzy to już kwestia gustu każdego z nas, ja nie będę zmieniał całego konceptu który jest dobry lecz nie w pełni funkcjonalny. Również nie wnikam w to czy naboje w czasie strzału obrucą się o 90 stopni czy też nie. Wymodelowałem to co widzicie i z tego wynika, że musi być jakiś system który obraca naboje. co do naboi to taki mały update zapodaję ( nieco zmieniłem konstrukcję naboi ). Pozdrawiam
krzemian Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Mocne ma to działo między nogami:) Jak na razie bardzo fajnie, mnie sie podoba.
boggoo Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 Mi się zawsze twoje prace podobają, jak ja bym chciał też tak modelować. Musiałbym wrócić do 3DsMax bo dawno nic nie robiłem w nim u dużo pozapominałem. Muszę się pobawić z jakimiś tutorialami związanymi z modelowaniem, bo z tym u mnie kiepsko. Powodzenia, świetnie ci idzie:)
Rekomendowane odpowiedzi