Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

updejt, bestia cuci nieprzytomną piękną,

jeszcze nie wiem który widok wybiorę, i muszę koniecznie coś zrobić żeby się bardziej odznaczało od tła.

  • Odpowiedzi 66
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam. Obrazek może być ciekawy :). Głównie mi tutaj brakuje shaderów ale to pewnie jest "w toku". Bestyjka by o wiele lepiej wyglądała z ładnym sss, a póki co to wszystko wygląda tak "nijako", "bez życia". Co do drzewa to jego tekstura nie jest za fajna ... możnaby to jeszcze dopracować.

Polecam przestudiowanie tego wątku: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=2950173#post2950173 jest tu powiedziane bardzo wiele na temat tworzenia shaderów dla "human'ów" :).

Praca ta póki co bardzo odstaje od twojej z zeszłej bitwy i mam nadzieje że to nadrobisz :). Pozdrawiam.

 

 

PS: ta woda jak kisiel wygląda :) (to jest woda?)

 

edit: chciałem sprawdzić czy otworzysz :P a tak na serio to pewnie przez tą godzine :)

Napisano
  • Autor

max, co to ty mi tu za jakieś linki do pornolów zapodajesz? hehe

 

nad shaderami popracuję, nie mam z tym specjalnie doświadczenia, najczęściej dawałam tylko na bump i diffuse.

 

że praca odstaje od poprzedniej to wiem, wiem też że nie ma szans na żadne nominacje a co dopiero nagrody, ale tak zostanie bo mi się to bardzo przyjemnie robi i nie zamierzam się wdawać w jakieś nadmierne detale otoczenia czy coś.

 

tak to jest woda, ale się nie udała. muszę jeszcze raz spróbować.

Napisano
  • Autor

czy ktoś wie jak można unikać tych ostrych kantów które widać na skórze pięknej? (przejścia między światłem a cieniem własnym)

Napisano

to może być wina użytego shadera skóry. w Mentalu swego czasu miałem podobny problem. a co to za renderer?

 

[+]

no to nie wiem

Napisano

Czesc Aniu, skoro nie chcesz robisz już żadnego otoczenia, to zrób mattepainting i wstaw jako tło. Naprawdę można zaoszędzic wiele czasu. Takie tło może byc naprawdę przekonywujące...:D

Pozdrawiam

Jonasz_Real

Napisano
  • Autor

hm źle się wyraziłam, nie że nie będe robić otoczenia, tylko nie będe robić skomplikowanego otoczenia z masą detali, tak jak przy ostatniej bitwie, bo nerwy strace.

jakieś drzewka jeszcze będą.

Napisano

oo bardzo ladnie to wyglada nie obserwuje watku od poczatku, mysle ze bedzie tez cos po lewej stronie nie? powodzenia. pzdr

Napisano

Nie wiem czy ta scena z lezeniem jest dobrym wyjsciem. Potwor najlepiej wyglada w akcji :)

 

Troche sie to wszystko zlewa faktycznie. Proponowalbym zbic saturacje lub kolorem dopelniajacym do dziewczynki ja wybic z tla. Lub po troche obu tych metod.

 

ania.jpg

Napisano
  • Autor

Proszę Leru o przenieśienie wątka do działu WIP, ponieważ na nominacje raczej nie ma szans, a chciałabym mimo to bezstresowo skończyć.

Ewentualnie bym też dodała kilka drzewek zrobionych przedtem, co by w bitwie nie było dozwolone.

 

Leander wielkie dzięki.

Myślę że teraz jest lepiej.

 

klik...

bip_razem_thb2.jpg

Napisano

bardzo podoba mi się kolorystyka tych ostatnich obrazków a czemu od razu przenosisz wątek ? może by Ci się udało skończyć w terminie ? przeceiz to kupa czasu - można z 8 prac zrobić w tym czasie ;)

Napisano

heh... klimaty zupełnie jak w zeldzie, praca bardzo fajna, na czwartym obrazku potworek zbytnio się miesza z otoczeniem, pozdr

Napisano
  • Autor

jaras, nie chodzi o termin (skoncze raczej przed terminem), ale o to ze praca jest dosc prosta, i przy tej konkurencji nie ma szans na nominacje, a ja nie mam ochoty na sile dodawac jakichs ekstra detali. bedzie drobna prosta pracka bez zadnych ambicji, i przyjemnie mi sie ja robi.

 

hkropinski sproboje to poprawic.

 

jeszcze cos, czy ktos wie jak by mozna poprawic ta wode zeby bardziej przypominala wode?

Napisano
  • Autor

update

zmieniłam wodę i dodałam trochę mgły oraz dziewczynkę

muszę coś zrobić z białą plamą na drzewie, nie wiem jak się tam dostała

 

43901482-bip_04_jpg.jpg

 

03cdc6b8-bip_straszy1_jpg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności