Napisano 18 Styczeń 200619 l Autor updejt, bestia cuci nieprzytomną piękną, jeszcze nie wiem który widok wybiorę, i muszę koniecznie coś zrobić żeby się bardziej odznaczało od tła.
Napisano 19 Styczeń 200619 l Witam. Obrazek może być ciekawy :). Głównie mi tutaj brakuje shaderów ale to pewnie jest "w toku". Bestyjka by o wiele lepiej wyglądała z ładnym sss, a póki co to wszystko wygląda tak "nijako", "bez życia". Co do drzewa to jego tekstura nie jest za fajna ... możnaby to jeszcze dopracować. Polecam przestudiowanie tego wątku: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=2950173#post2950173 jest tu powiedziane bardzo wiele na temat tworzenia shaderów dla "human'ów" :). Praca ta póki co bardzo odstaje od twojej z zeszłej bitwy i mam nadzieje że to nadrobisz :). Pozdrawiam. PS: ta woda jak kisiel wygląda :) (to jest woda?) edit: chciałem sprawdzić czy otworzysz :P a tak na serio to pewnie przez tą godzine :)
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor max, co to ty mi tu za jakieś linki do pornolów zapodajesz? hehe nad shaderami popracuję, nie mam z tym specjalnie doświadczenia, najczęściej dawałam tylko na bump i diffuse. że praca odstaje od poprzedniej to wiem, wiem też że nie ma szans na żadne nominacje a co dopiero nagrody, ale tak zostanie bo mi się to bardzo przyjemnie robi i nie zamierzam się wdawać w jakieś nadmierne detale otoczenia czy coś. tak to jest woda, ale się nie udała. muszę jeszcze raz spróbować.
Napisano 20 Styczeń 200619 l Autor czy ktoś wie jak można unikać tych ostrych kantów które widać na skórze pięknej? (przejścia między światłem a cieniem własnym)
Napisano 20 Styczeń 200619 l to może być wina użytego shadera skóry. w Mentalu swego czasu miałem podobny problem. a co to za renderer? [+] no to nie wiem
Napisano 21 Styczeń 200619 l Czesc Aniu, skoro nie chcesz robisz już żadnego otoczenia, to zrób mattepainting i wstaw jako tło. Naprawdę można zaoszędzic wiele czasu. Takie tło może byc naprawdę przekonywujące...:D Pozdrawiam Jonasz_Real
Napisano 21 Styczeń 200619 l Autor hm źle się wyraziłam, nie że nie będe robić otoczenia, tylko nie będe robić skomplikowanego otoczenia z masą detali, tak jak przy ostatniej bitwie, bo nerwy strace. jakieś drzewka jeszcze będą.
Napisano 23 Styczeń 200619 l oo bardzo ladnie to wyglada nie obserwuje watku od poczatku, mysle ze bedzie tez cos po lewej stronie nie? powodzenia. pzdr
Napisano 23 Styczeń 200619 l Nie wiem czy ta scena z lezeniem jest dobrym wyjsciem. Potwor najlepiej wyglada w akcji :) Troche sie to wszystko zlewa faktycznie. Proponowalbym zbic saturacje lub kolorem dopelniajacym do dziewczynki ja wybic z tla. Lub po troche obu tych metod.
Napisano 24 Styczeń 200619 l Autor Proszę Leru o przenieśienie wątka do działu WIP, ponieważ na nominacje raczej nie ma szans, a chciałabym mimo to bezstresowo skończyć. Ewentualnie bym też dodała kilka drzewek zrobionych przedtem, co by w bitwie nie było dozwolone. Leander wielkie dzięki. Myślę że teraz jest lepiej. klik...
Napisano 24 Styczeń 200619 l bardzo podoba mi się kolorystyka tych ostatnich obrazków a czemu od razu przenosisz wątek ? może by Ci się udało skończyć w terminie ? przeceiz to kupa czasu - można z 8 prac zrobić w tym czasie ;)
Napisano 25 Styczeń 200619 l heh... klimaty zupełnie jak w zeldzie, praca bardzo fajna, na czwartym obrazku potworek zbytnio się miesza z otoczeniem, pozdr
Napisano 25 Styczeń 200619 l Autor jaras, nie chodzi o termin (skoncze raczej przed terminem), ale o to ze praca jest dosc prosta, i przy tej konkurencji nie ma szans na nominacje, a ja nie mam ochoty na sile dodawac jakichs ekstra detali. bedzie drobna prosta pracka bez zadnych ambicji, i przyjemnie mi sie ja robi. hkropinski sproboje to poprawic. jeszcze cos, czy ktos wie jak by mozna poprawic ta wode zeby bardziej przypominala wode?
Napisano 7 Luty 200619 l Autor update zmieniłam wodę i dodałam trochę mgły oraz dziewczynkę muszę coś zrobić z białą plamą na drzewie, nie wiem jak się tam dostała
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto