ArTooRo Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 Akurat złagodzenie rysów twarzy to jest moment jeśli się skorzysta z modyfikatora typu relax. Tak czy owak, modele bardzo profesjonalnie wykonane, bardzo plastyczne.
Pionier Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 podobnie jak Predator, lubie ogladac Twoje wipy :) bardzo fajnie na razie idzie, powodzenia i pozdrawiam Pionier
Vetis Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 tak ta glowe ciagle wrzucam ze az wam sie chyba znudzilo :D dzis troszke wiecej :D :D -do tego do ma na gorze (boelra) dojda dlugie rekawki, pasy beda 2 (ten co jest z dolaczymy kaburami na rewolwery np. magnum lub starsze colt'a + torebki na amunicje, a drugi pas bedzie znacznie wezszy ale za to z ozdobniejsza klamra i bedzie na nim tylko noz mysliwski) i oczka z bliska :D i dla nielota siateczka paska - szalu nie ma ale:
nielot007 Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 no nie no super!! pelen wypas pokaz siateczke paska z bliska..............
wooka Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Kurcze pieknie to wyglada. Ciuszek super! Mam takie tylko jedno ale.. skoro juz widac obojczyki to wydaje mi sie ze pomiedzy nimi tworzy sie taki polokragly dolek, moze to czepianie sie na sile, albo kwestia oswietlenia, ale rzuca mi sie to troche w oczy. Naprawde cacy babeczka, newet jesli lysa:D:D dodaje jej to srogosci:P a tak btw to bedzie miala wlosy? I z gory sory jesli juz o tym pisales:] pozdro
Leru Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Vetis -> woaah! fajna pani :) troszkę staro wygląda ale to już czepianie się ;) olej to :D Jak robisz renderki to dawaj też jakieś światło od dołu bo oczy przez cień wyszły tak, że trzeba im się przyglądać. Pracuj dalej bo świetnie Ci idzie.
Morbid Karbid Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 bardzo fajnie. Uwagi na temat Angeliny musisz mocno filtrować, bo każdy ma swój ideał i chciałby go tam zobaczyć :) Ale czy jej podbródek nie jest za bardzo rozdwojony? Troche za symetryczna twarz jest. Pewnie będziesz ja jeszcze wykrzwiał, ale podbródek może się rzucać w oczy. A co do potwora: Leru pisał żeby zwiększyć masę mięśniową przednich łap. Jestem za. Teraz trochę nie pasują do wielkiego łba. Anatomia ramienia (od obojrzyka do łokcia) jest nie bardzo w tej chwili. Ogólnie fajne modele!
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 potwor w ogole mi nie podchodzi w/g mnie nie bedzie straszny, postac jest ql
Vetis Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 > -Ukash- pani bedzie miala wlosy > Leru dzieki za rade, nastepne renderki pani beda z lepszym swiatlem bo faktycznie ten przy oczach jest do kija :D > Morbid Karbid pani narazie ma twarz idealnie symetryczna - pozniej sie to zmieni fajnie ze wspomniales o anatomi ramienia bo prawie o tym zapomnialem :D mi tez sie nie podoba narazie :D >KLICEK mam nadzieje ze bedzie inaczej jak mowisz :D wrzucam troche pasa wiecej:
Morbid Karbid Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 pas rewelacyjny, ale kabury nie są odrwotnie?
Elldrigar Vallar Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Kabury mogą być, kobieta wyciąga bronie krzyżując ręce w łokciach;-) Taki domysł;-D coś jak lara;-D A tak pozatym świetna praca;-D jak narazie IMHO najlepsza jaką widziałem w tej bitwie;-D
Leru Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Vetis -> to wszystko jest model ? Jak tak to gratuluję wytrwałości przy modelowaniu tkanin ręcznie, wiem, że to nie jest najprzyjemniejsze co można w 3D robić (przynajmniej dla mnie ;) )
Vetis Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 kabury celowo odrocilem :D ona jest strzelcem wyborowym to moze sobie pozwolic na nutke ekstrawagancji :D to co narazie pokazywalem to tylko model pas ma 50k poly, reszta malutko wrzucam pistolet (cos ok. 4k poly textura oczywiscie do zmiany ale jaksi zarys jest :) )
wooka Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 No piekny rewolwer!! sam go wymysliles, czy sie wzorowales? Moze zabuduj bebenek z gory, bo raz, ze to bezpieczniej, a dwa, ze ta czesc pistoletu w porownaniu do lufy wyglada zbyt delikatnie. Skad wzioles taki fajny grawer? pozddro
Vetis Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Napisano 13 Styczeń 2006 mniam az 1 komentarz :) grawer jest z refki - pistolet colt staroc jakis :) i nie mial bembenka zabudowanego wiec tak zostanie. wrzucam cos ale zbyt duzej roznicy to nie ma :( i spodenki ktorych tam prawie nie widac ;) narazie tylko tyle:
giorgione Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 dla mnie bomba - wygląda wspaniale nawet bez teksturek ony tak dalej :)
Master Kiełbaster Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 to się nazywa płaski brzuch :PPP zrób go lekko wypukłego bo teraz jest wklęsły w 3 miejscach. twarz ma zbyt ostre rysy. wyszła trochę turpio
Vetis Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 brzuch jeszcze nie poprawiony ale wrzuce to co jest planuje jeszcze pare zmian zeby proporcje poprawic ale, zeby nikt ni myslal ze sobie odpuscilem to wrzucam: zapraszam do komentowania
Leru Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 fałdki modelowałeś ręcznie ? Jak tak to szacuneczek :) Z twarzą jest dalej coś nie tak. Próbowałeś ją zwężyć u podstawy ? Może by pomogło ? Ogólnie modelik sie prezentuje świetnie :) Serio, jest super. Oby tak dalej.
Vetis Napisano 4 Luty 2006 Autor Napisano 4 Luty 2006 moze jak dodam wlosy i mapke to bedzie ciekawiej sie twarz prezentowala, a faldki, tradycyjnie recznie bez pluginow itede :D
jaras Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 model 1 klasa - lubię tak dopracowany detal ale twarz trochę mi nie podchodzi - za bardzo umięśniona szczęka no i policzki takie płaskie , może uwypuklij je troszkę ? no i też uważam podbnie jak Master - brak mięśni brzucha
Morbid Karbid Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 twarz kanciasta, może to kwestia światła. Wrzuć jakieś arealight to będzie łatwiej ocenić. Uszy chyba za wysoko. Ogólnie nieźle to wychodzi
Master Kiełbaster Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 może zaznacz policzki i zrób relax. za ubranka byłby szacuneczek gdybyś zrobił je w cloth fx :P
Shogun 3D Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Model wypas, ale usta za duże, zmniejsz je np. o jakies 15%, to powinno pomóc. Przede wszystkim je zwęź. Z kolei oczy za małe. Daj wyżej łuki brwiowe, żeby pomiędzy nimi a oczami było miejsce na makijaż. (po naszemu - odnosząc się do analogii w typografii - chodzi o "światło") :D Ładna kobieca buzia to buzia w ciup, czyli wąskie usta, wydatniejsze niż u mężczyzny wargi, drobny nosek, duuuuże oczy, dłuuuuugie rzęsy, wysokie czoło oraz wysoko umieszczone długie i wąskie brwi. Drobne uszy, drobna głowa, wąska długa szyja. No i usmiech... :) Czy możesz pokazac siatkę buzi bez subdivision surface?
Rekomendowane odpowiedzi