Skocz do zawartości

Minibitwa 1: Dziewczynka [ftorens]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam - no dobra - starczy tego pierdzielenia - czas sie do roboty zabrac :D

 

koncept - jak widac

 

na razie idzie mi jak krew z nosa - model juz ma okolo 1k a nie mam jeszcze zrobionej polowy - trzeba bedzie ostro to ciac... - najbardziej mnie martwi ze na koncepcie miala ta panienka duzo wiecej gracji - a u mnie na razie idzie z dupy - po prostu jest ona brzydka - nie wiem czy nie bede musial podmienic tych gauezi na 'normalne', chude raczki... zobaczymy

 

pozdrawiam - :D (c&c mostly welcome)

 

girl.jpg

girl_01.jpg

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

za masywne Ci to wychodzi - i wyeksponuj bardziej te bajeranckie kolana co sa na koncepcie:) pozatym na koncepcie nózki sa zajebiscie odjechane i nieproporcjonalne (cudownie sie w dół rozszezają:) a tys zrobił nozki niemal realistyczne jak dla barbi. Glowka to samo - tam odjechana cebula a tu idziesz w real,

pozdro - keep working:)

 

edit: jeszcze mi siecos zobaczyło:) jak poskrecasz te rączki to Ci wyjda strasznie kaprawe. Zle proporcje w porownaniu do kuli.

 

edit2: Koncept rewelacja dlatego sie tak przypierdzielam:) no offence

Napisano

weź tą kulę tak zmień żeby była elipsą jak spojrzysz z boku - zaoszczędzisz trochę tri, a postać będzie miała trochę więcej gracji. poza tym to samo co sartr.

 

Chociaż ja bym nie chciał z takiego koncepta robić ;) Za bardzo jest odjechany rysunkowo = trudny do oddania w 3d.

Napisano

jeeedzieeemy...

 

ehh - ciezko (nie zebym marudzil...:) - ale jak widac - noozki wymienione, raczki wymienione (co o tym myslicie?? - odszedlem od konceptu ale mam wrazenie ze tak lepiej...)

 

no i jak widac limit daje mi sie mooocno we znaki - musialem baardzo duzo powyrzynac niestety (chris - daje sie to zrobic, daje - niestety serce przy tym boli...)

 

gloowka jest w fazie mocno wstepnej...

 

dzienx chlopaki za komenty - szczegolnie sartr :)

 

pozdro

girl_02.jpg

girl_03.jpg

Napisano

spozo :) no tak z buzetem krucho bo wszystko okragle masz :)

 

moze byu tak zrezygnowac z symetrycznosci nozek i raczek, te ciacia powyzej lokcia jakos fikusnie rozszczelic?, cos poweldowac, jak bedziesz potrzebowal poly to moze usunac raczki?

 

bo wiesz koleczka musi jescze zaczac przypominac dziewczynke :) a gdyby nie koncept tio narazie przypomina koleczke :D

 

powodzonka!

Napisano

hyhy - spox- wlasnie pracuje nad tym zeby przypominala dziewczynke :D

 

i na texturce tez bedzie sie cos dzialo w tym kierunku wiec mam nadzieje ze jak skoncze to zagra...

 

ps. o co chodzi z ta 'symetrycznoscia' raczek i noozek?? (chcesz zebym zostawil po jednej nodze i jednej rece?? :) - ty brutalu :D

 

pozdor

Napisano

aha - a jak ja potem takiego pouamanca texturowal bede?? ha??!! :D - no nic - cos wymysle :D

 

na moj gust to ty sie nie zdawaj - juz dawno poszedl do lasu i jakos nie chce wroocic...

 

chris - kuchnia - tak zle tak niedobrze, to jak w koncu?? :D

Napisano

Jakby dziewczyny w moim wieku (tak dresku - 16stki) były takie płaskie i wogóle bez figury jak MÓJ model to chyba bym został gejem... Więc nie mam pojęcia o co Ci chodzi.. No ofence :)

 

Pozdro!

Napisano

no niestety, haczykowate raczki musialy isc...

 

no nic - koniec modelowania mam wrazenie :D - zabieram sie za texturke - jak widac triangle wszystkie uzyte (no, prawie :)

 

dorobilem kciuka, troche na buzi (reszta detalu na texturce...)

 

pozdrawiam

 

dzineks za komenty

 

girl_05.jpg

girl_06.jpg

Napisano

pewnie ściemnia, a tą liczbę trisów to w photoshopie sobie zrobił ;)

nie no żartuję - teraz wygląda napradę dobrze i podobnie do konceptu :)

pozdrawiam

Napisano

hyhy - ziomus - nie podnos temetu bo potem beda mnie inwigilowac :D

 

ognisty - juz to poprawilem (jak kilka innych bykow) teraz ma roowne 1k :)

 

a nawiasem - nie wiecie przypadkiem czemu zawsze tak jest, ze jak uploaduje na forum to jest wszystko okej - a jak juz sie przyjze wuasnym obrazkom na forum to po 2 sekundach wychodzi masa bykow i znowu trzeba poprawiac??

 

magiczna siua forum??

 

pozdor

Napisano

no ta jest dobra, fajny patent, kojazy mi sie z pływającą boją : D

Napisano

poczatki texturki - na scenie zero swiatla (w sensie - mam tint level na 0 - wiec nie ma zadnych fakeowych cieni, nic - tylko goua texturka)

 

na razie pracuje na mapie 512x512 (wiec sie nie podniecac za bardzo :) - ale poozniej sie zmniejszy zeby bylo zgodnie z reguami :D

 

pozdor

 

girl_07.jpg

Napisano

no niestety - stauo sie, stauo sie to co mialo sie stac...

 

yyy - w sensie - chcialem uniknac iscia w rdze, staroscie i w ogole - mialo byc guadko i przyjemnie - ale sie nie udalo - jakies moje takie fallout'owe zboczenie...

 

tutaj juz mapka ma 256 - i niestety to widac - sporo sie gubi i w ogole...

 

ozdroawiam

 

hyhy - tak sobie pomyslalem ze wyglada jak reporter z duza kamera w brzuchu...

 

girl_08.jpg

Gość Marioza
Napisano

o nawet ciekawie, niekoniecznie zaraz falaoutowe skojazenie musi być, mnie na przyklad z racji tej ze to dziwaczne jest kojazy sie bardziej z filmem miasto zaginionych dzieci, sam nie wiem dalczego, moze wlasnie przez to ze dziwny koncept i model plus ta textura

Napisano

mario - fajnie ze ci sie tak kojarzy :D

 

ostatnio widzialem brazil'a terrego gilliama - ooouuuaa - ludzie ogladajcie bo warto :D - kino wlasnie w takiej stylistyce (deicatessen itp. :)

 

no nic - strasznie daje mi w kosc limit na mape 256 - po prostu zal mi jak skaluje tekturke w dol i ginie mi sporo... no nic to...

 

tu macie buzke - jakis detal chyba jeszcze dojdzie - ale na razie tyle...

 

inna sprawa ze idzie mi powolutku bo bez konceptu - jak widac koncept zostal mocno w tyle...

 

pozdoro

 

ps. mam nadzieje ze widac juz wyraznie ze to dziewcze :D

 

girl_09.jpg

Napisano

troche wiekszy kasek :)

 

powoli ku koncowi zmierzam - jeszcze uapki i noozki objade i chyba bedzie :D

 

niestety jestem niezadowolony z mapy - w sensie obiekt jest caukiem spory (duze powierzchnie) i kurcze suabo to wyglada na 256 - ale cooz... (do portfolio poojdzie z 512 :D

 

doszla alfa - ma rowniez 256 (mozna by ja zrobic mnniejsz (np. 128) i wrzucic na innym map chanellu - ale szczerze moowiac nie chce mi sie z tym bawic...

 

hmm - to chyba tyle...

 

pozdraima

 

girl_10.jpg

Gość Marioza
Napisano

wyglada świetnie, zwłaszcza ta twarz jest pikna : D, odjechane to to, oczka usteczka wyszly Ci elegancko

Gość Marioza
Napisano

dodatkowo to bym ją zamodował do ut 2004, byłaby świetna i ludziaska by sie ucieszyly pewnie, tylko problem bylby z animacją zdaje sie

Napisano

no hej - dorobilem co nieco (psie krwie - zabije tego co wymyslil mape 256 :D ha!!

 

co do ut - pewnie ut'owcy by sie obrazili za postac na 1k triangli i z taka malutka mapka :D

 

cieszem siem ze si podoba - motywuje to do pracy :D

 

pozodora

 

girl_11.jpg

Napisano

w tym wdzianku i baletkach ona mnie podnieca :d

 

nie no fajnie Ci to idzie - tak groteskowo na maxa :) Zabawna postać

chyba powinieneś nogę naprostować na wysokości uda bo coś się wygua :D

pozdro :D

Napisano

fotorus wzil bys przyciemnil jej nozki/lepek, bo takie jasne sa ze az niepasuja do reszty :) bedziesz tam jescze malowal? buzka prawdziwie psychodeliczna bajerancka :) bardzo orginalny design :)

Gość Marioza
Napisano

ja bym nie ruszal i nie przyciemnial, ale moze zamiast tego w miejscach gdzie konczyny przylegają do tej "boi" to dałbym ciut cimny na skorze taki jakby cien co by nie bylo takiego ostrego przejscia kolorystycznego miedzy tymi elementami, bo ogólnie kolorystycznie mi sie to podba

Napisano

hyhy - to nie skoora mario - to trykot :D

 

hate - nie znasz sie :D

 

jeszcze dlonie do pomazania i bedzie - jutro wrzuce finala

 

dzieki za rady panowie

 

girl_12.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności