Raven Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Witam. Ciężko mi było się zdecydować jaki koncept wybrać, ale udało się. W pracy tej bardziej skupię się na uzyskaniu podobieństwa z oryginałem niż na rysowaniu detali piksel po pikselu ;). Już coś tam wypociłem na początek. Jaki model robię chyba wszyscy już się ze screena domyślą. Pozdrawiam i wracam do modelowania.
ofca Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Cubasa? heheh...no ja sie nie domyslam... :)( btw - zwrociliscie uwage ze na tym forum czesto graficy pisza w swoich postac "oto moje dzisiejsze wypociny..." "to w czoraj w nocy wypocilem" :) jakies zboczenie czy jak?) wyglada chyba dobrze - nie wiem nei znam sie :) hyhy
Raven Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Napisano 29 Grudzień 2005 gits = GHOST IN THE SHELL zgadza sie ;)
ftorek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 hyhy - tam w tle batou :D spx -- poka siatke :D broda mi sie lekko nie podoba - mimo ze w miare zgodna z oryginalem to i tak jakas taka spiczasta, hyhy - koziol powiadasz :D
_michal Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 broda spoko, brakuje krzywizny na podbródku IMO GITS rulez.
Raven Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Mały update, siateczka specjalnie dla Ciebie Hatred. Wydaje mi się że uzyskałem karykaturalne proporcje jak w oryginale (ciało dziecka z głową Motoko Kusanagi). Jak widzicie jakieś błędy to mówcie szybko bo za mapowanie się zaraz biorę :D. Siateczka ma 1038 trójkątów (mam nadzieję że nie będę zdyskwalifikowany) , jeśli to za dużo to utnę geometrię nad kolanami (nikt jej pod spódnice zaglądać nie będzie).
ftorek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 ojej - hmm - masz jakis obrazek ktory pokazuje cala postac (w sensie koncept?? bo teraz dziwnie mi to wyglada (z proporcjami) - a nie wiem jak sie to ma z oryginalem... co do polycounta - hmm - ja mam wrazenie ze jak 1k to 1k i ani grama wiecej - bo ty masz 38 wiecej - a jak ktos ma 200 wiecej to co wtedy?? zero relatywizmu i zgnilych kompromisow :D pozdro ps. ladnie, rowno ci sie siateczka uklada chociaz dlonie jakies nie ten teges...
darkelf Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 nie wiem, proporcje? ej,to juz jest 1k? :P ora
Hatred Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 wycinac te 38!!! i to jush :) dyskfalifikacja :) 1k to 1k :) powodzenia!
Raven Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 Udało mi się zejść poniżej 1k i teraz jest 998 trójkątów Uff.... Jeśli chodzi o koncept, niestety w takiej "formie" Motoko wystepuje tylko przez kilka chwil w filmie i nie ma sceny odpowiedniej. Najlepsze co znalazłem daję w załączniku.
Raven Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 Mały update. Na razie tylko tekstura głowy.
Gość Marioza Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 no całkiem niezle to wyglada, przypomina orginał
ftorek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 ano - tylko szyja mi nie pasi - wyglada jak ociosany kloc - przewezil bys ja lekko w srodku... pozdro
Raven Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 Updejt żebyście o mnie nie zapomnieli :).
Gość Marioza Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 no zajebiscie to zrobiłeś, texturka elegancka, całość świetna nie mam pytań
rzuq Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 przykladam sie do wypowiedzi poprzednikow - :) bjuti
Raven Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 No i zbliżam się do finału, jeszcze został tylko rig. Wydaje mi się że uchwyciłem charakter tej postaci. Zamieszczam również teksturę (lepiej na niej fałdy widać :D). Jeśli widzicie jakieś błędy to mówcie. Pozdrawiam i mam nadzieję że się spodoba. powymieniałem linki do finałowej wersji (na imageshack) gdyż moj poprzedni serwer siada
arcade Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 fuck, fuck, fuck!!! jak Ty zrobiłeś te fałdy? Zawodowo wyglądają nie ma co :) pozdrawiam :)
ftorek Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 swietnie - troche mi jednak nie pasi sam 'dizajn' postaci - wiem wiem ze z konceptu i w ogole sie zgadza - ale jednak, tak ogolnie - jakos mi nie lezy - oczywiscie - zarzut to zaden... ale coz... texturka sukienki - pierwsza klasa!! - jedyne co sie lekko rzuca w oczy - to symetria na plisach na przodzie - pozatym - lux pozdro
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 no pierwsza klasa, bardzo mi sie podoba, a textura sukienczki jest bomba, i trampki też, gratuluje nie ma co, powiedz mi tylko, robiles w wiekszej rozdzialce tą texture i pozniej resize, czy od razu w 256?
Raven Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 ftorek -> taki koncept, wiedziałem o tym wybierajac go (wspomniałem o tym w załozeniach - pierwszy mój post w wątku) mario don -> odrazu 256, ołówek w PS najlepszym przyjacielem małych tekstur :D
Raven Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 Witam. No i udało mi się skończyć modelik. Trzymam kciuki za resztę osób biorących udział w bitwie i nie mogę się doczekać następnej :D. Pozdrawiam.
Hatred Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 texturka bardzo ostra jak na taka malutko, czym pokazales ze sie da :) modelik bardzo fajny sie zrobil, chodz taki spokojny, szkoda ze nie pobawiles sie z jakimis odcieniami, zmienna saturacja coby material wpadal w inne kolory naprzyklad :) twazyczka gdybys nad nia posiedzial bardziej by mogla tu dozo zmienic :) tak czy inaczej model solidny moim zdaniem
ftorek Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 hyhy - "czym pokazales ze sie da" - hyhy - przytyk do moich wrzaskow :D spoko - podoba sie bardzo - tylko ze jakos tak sterylnie i bardzo czysto... moze to i lepiej - na takiej malej texturce chyba trudniasto zrobic sensowna mieszanke... sam juz nie wiem pozddor
Raven Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 Hatred -> mówisz - masz, pocieniowana porzadnie twarz. Dobra już nic nie zmieniam niech sie dzieje co chce ;).
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 według mnie jest tip top, choć jak tak sie przygladam to mi sie wydaje ze ręce mogłoby byc troche krótsze, ale to moze tylko mi sie wydaje, tak czy siak model i textura świetny
Gość yon Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 zrobic prosta szara sukienke tak zeby wygladala naprawde dobrze (i na tak malej teksturce), to jest cos :) podoba mi sie! sam obiekt ciut mniej (tak przedmowcom), ale to moze rzeczywiscie kwestia dizajnu. w kazdym razie, jest dobrze :)
Raven Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 Następnym razem postaram się wybrać coś bardziej "komercyjnego" :). Z końcowego efektu i z rzeczy jakich się podczas tej pracy nauczyłem jestem zadowolony. Dzięki za rady i komentarze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się