Skocz do zawartości

Minibitwa1: Dziewczynka[Skit]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No dobra postanowiłem tesh popróbować, takie poczatki, poki co 672 trisy

 

Ps. Konceptu nie pokaże bo jest narysowany na szybko długopisem i wygląda okropnie :D

Ps2. Dzieweczka będzie stylizowana na animkę:)

 

dziewieczka.jpg

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bauagan jakis lekki - w kostkach cos sie lekko namieszalo...

 

i jak juz masz to ciecie na szczycie ramiona - to chociaz to wykorzystaj lepiej :D

 

pozdro

Napisano

Mały updejt

Poprawiłem troche kostki no i dodałem głowe, niestety skończył mi sie limit - 1020 tris

Dziewuszka będzie szeroko uśmiechnięta, to na brzuchu to będą ładunki...

 

dziewieczka2.jpg

Napisano

hmm - jak to maja byc uadunki - to moze troche je bardziej uwypuklij...

 

na buzi baaardzo brzydko wyglada... - zrob cos z tymi wyjacymi trianglami... a jak ci brakuje to zrezygnuj z kolan - bo po kiego masz tam bewela wsadzonego??

 

pozdro

Napisano

fajno, ale głowa do bani ;(

miałem bardzo podobny pomysł, mam nadzieję że się nie obrazisz jak zacznę też coś w ten deseń (całość będzie oczywiście inna, ale też pomyślałem o dziewczynie a'la ring)

pozdro

Napisano

nom bevel na wloskach mozna by uciac :) a i na glowie jakis pozadek porobic :)

 

jesli ebdziesz szukal wiecej oszczednosci tio pomysl o elementach wpuszczanych w inne. jak naprzyklad antenka w detonator :)

 

powodzenia!

Napisano

Poprawiłem łepek, twarz prawie zupełnie od nowa, troche zaoszczędziłem na nogach, poprawilem smg i wyszlo cos takiego:

 

dziewieczka3.jpg

 

Aha - 960 Trisófff

Napisano

yyy - co jej sie stauo w reke??

 

twaaarz - az woua o pomste - jak ci nie idzie ukladanie triangli (na razie) to chociaz zostaw to na puasko - po kiego na sile 'modelujesz' oczy skoro nic to nie wnosi?? (a mozna poozniej na texturce to narysowac :)

 

straszny bauagan na glowie w ogole... - poprzygladaj sie jak inni to rozwiazali - i najlepiej zrob od nowa - z boxa :D

 

pozdro

Napisano

Hmmm...oczki mają inne smg:D

 

Jestem newbie w gameart wiec głupie pytanie... dlaczego ftorek pisze ze jest bałagan ??

Napisano

ehh - normalnie jak z dzieckiem... :D

 

tu masz bardzo expresowy tutorial - 'jak uniknac bauaganu w okolicach guowy'

 

zaczynasz z boxa - lekko modyfikujesz, poozniej spory chamfer po zewnetrznych krawedziach, i poozniej juz tylko przestawianie wertexow i dokladanie loopow

 

powodzenia

Napisano

To ja bede dalej jak dziecko drążył temat...:D

"Dlaczego ta metoda jest jedyna słuszna?"

Napisano

hahaha - nikt nie powiedzial ze jest jedyna sluszna - ja ci jedynie pokazuje jak u mnie to dziala i byc moze zadzialac u ciebie...

 

metod jest tyle co grafikow - ja robie tak i dobrze mi z tym

 

pozdoro

Napisano

dziewieczka4.jpg

 

Model bez siatki....nie wiem co w tej głowie jest nie tak...:D

Napisano

No nic, jutro poprawie rękę i biorę sie za mapowanie, chyba że ma ktoś jeszcze jakieś zastrzezenia.....

Napisano

Tak, bedzie niebieska i bedzie miała różowe kokardki :)

Napisano
:O

 

 

....wypełniacz do 10 znaków....

 

Jak to odczytać?(pozytywnie czy negatywnie)?? :D

Napisano

dziewieczka6.jpg

 

CAła teksturka, jak napisałem wczesniej dziewwuszka stylizowana jest na animke, jak macie jakis propozycje to prosze

Napisano

Możecie sprecyzowac co jest ochydne...??.........tekstura, dziewczynka????

Napisano

powinieneś porobić trochę tutoriali, model nie trzyma się kupy... a teksturka jest jednobarwna, bez żadnych tonów... W tym dziale masz przyklejone tutoriale na górze strony, przejrzyj je wszystkie.

 

Najgorsze jest to że sam zdajesz się nie dostrzegać swoich błędów - a to bardzo źle rokuje...

 

sorry za szczerość.

pozdro

Gość Marioza
Napisano

no hym, tak jak wyzej, czyli model nie szczególny texturki też, czyli jescze długa droga przed Tobą, ale nie masz co pękać każdy zaczyna od zero lub prawie każdy,co do modelu to niepoprawiaj go juz, skup sie raczej na texturze, przejzyj te tutki, pozatym dobrze by bylo gdbys zobaczy proces malowania na żywo zawsze to jakis dodatkowy impuls i powód do zadumy ; ), do tego celu na pierwszy zut polecam video z http://www.planetquake.com/polycount/resources/general/video_tutorials/video-tut-list.shtml może zasac po kolei wszsytkie nie zaszkodzi i to chyba tyle

Napisano

Thjx, za wszystkie wypowiedzi, ...zwłaszcza dwie ostatnie, przejrze tutki i spróbuje śmignąć teksturke do nowa. Aha, jeśli jeszcze ktoś napisałby dlaczego model nie trzyma sie kupy to byłbym wdzieczny, co zrobić żeby trzymał sie kupy??....

Napisano

hmm... przede wszystkim musisz się trzymać anatomi... chodzi o siatkę - edge muszą poniekąd odpowiadać układowi mięśni i kości. Popatrz jak inni konstrują siatkę np. twarzy, polukaj po forach

www.cgtalk.com

www.cgchat.com

(oczywiście jeżeli jeszcze ich nie znasz) zobacz też te modele co wrzucił mario don http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22398 popatrz jak ci wymiatacze konstrują siatkę, zastanów się czemu ona lepiej określa bryłę niż twoja... Może niedługo wrzucę coś o modelowaniu do mojego wątku o pracy magisterskiej, nie to żebym był jakimś starym wyjadaczem, ale będzie tam parę wskazówek w sam raz dla Ciebie, mam nadzieję że się przyda

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności