Gość skit Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 No dobra postanowiłem tesh popróbować, takie poczatki, poki co 672 trisy Ps. Konceptu nie pokaże bo jest narysowany na szybko długopisem i wygląda okropnie :D Ps2. Dzieweczka będzie stylizowana na animkę:)
ftorek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 bauagan jakis lekki - w kostkach cos sie lekko namieszalo... i jak juz masz to ciecie na szczycie ramiona - to chociaz to wykorzystaj lepiej :D pozdro
_michal Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 T-shirt jest trochę za bardzo T. czekam na więcej.
Gość skit Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Mały updejt Poprawiłem troche kostki no i dodałem głowe, niestety skończył mi sie limit - 1020 tris Dziewuszka będzie szeroko uśmiechnięta, to na brzuchu to będą ładunki...
ftorek Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 hmm - jak to maja byc uadunki - to moze troche je bardziej uwypuklij... na buzi baaardzo brzydko wyglada... - zrob cos z tymi wyjacymi trianglami... a jak ci brakuje to zrezygnuj z kolan - bo po kiego masz tam bewela wsadzonego?? pozdro
Chris Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Looknij - te vertexy bym na Twoim miejscu zweldował - IMO niepotrzebne marnotractwo trisów... http://ru178.internetdsl.tpnet.pl/~chris/dziewieczka2imo.jpg Zastanawiam sie jeszcze czy potrzebny był ten chamfer krawędzi rogów.. dobrą teksturą i smoothing groupsem można IMO osiągnąc bardzo zbliżony efekt.. Pozdro!
arcade Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 fajno, ale głowa do bani ;( miałem bardzo podobny pomysł, mam nadzieję że się nie obrazisz jak zacznę też coś w ten deseń (całość będzie oczywiście inna, ale też pomyślałem o dziewczynie a'la ring) pozdro
kurt_hectic Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 nogi git, reszta ciezko strawna, ale to chyba przez oraniczenie poly zobaczymy jak reszcie pojdzie
Hatred Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 nom bevel na wloskach mozna by uciac :) a i na glowie jakis pozadek porobic :) jesli ebdziesz szukal wiecej oszczednosci tio pomysl o elementach wpuszczanych w inne. jak naprzyklad antenka w detonator :) powodzenia!
Gość skit Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Poprawiłem łepek, twarz prawie zupełnie od nowa, troche zaoszczędziłem na nogach, poprawilem smg i wyszlo cos takiego: Aha - 960 Trisófff
ftorek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 yyy - co jej sie stauo w reke?? twaaarz - az woua o pomste - jak ci nie idzie ukladanie triangli (na razie) to chociaz zostaw to na puasko - po kiego na sile 'modelujesz' oczy skoro nic to nie wnosi?? (a mozna poozniej na texturce to narysowac :) straszny bauagan na glowie w ogole... - poprzygladaj sie jak inni to rozwiazali - i najlepiej zrob od nowa - z boxa :D pozdro
Gość skit Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Hmmm...oczki mają inne smg:D Jestem newbie w gameart wiec głupie pytanie... dlaczego ftorek pisze ze jest bałagan ??
ftorek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 ehh - normalnie jak z dzieckiem... :D tu masz bardzo expresowy tutorial - 'jak uniknac bauaganu w okolicach guowy' zaczynasz z boxa - lekko modyfikujesz, poozniej spory chamfer po zewnetrznych krawedziach, i poozniej juz tylko przestawianie wertexow i dokladanie loopow powodzenia
Gość skit Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 To ja bede dalej jak dziecko drążył temat...:D "Dlaczego ta metoda jest jedyna słuszna?"
ftorek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hahaha - nikt nie powiedzial ze jest jedyna sluszna - ja ci jedynie pokazuje jak u mnie to dziala i byc moze zadzialac u ciebie... metod jest tyle co grafikow - ja robie tak i dobrze mi z tym pozdoro
Gość skit Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Model bez siatki....nie wiem co w tej głowie jest nie tak...:D
Gość skit Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 No nic, jutro poprawie rękę i biorę sie za mapowanie, chyba że ma ktoś jeszcze jakieś zastrzezenia.....
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 trzeba przyznać charakterna jest ;) czekam na texturkę sukenki, też będzie w takim kartunowym stylu jak ta wredna gęba ;) ?
Gość skit Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Tak, bedzie niebieska i bedzie miała różowe kokardki :)
Gość skit Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 :O ....wypełniacz do 10 znaków.... Jak to odczytać?(pozytywnie czy negatywnie)?? :D
Gość skit Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 CAła teksturka, jak napisałem wczesniej dziewwuszka stylizowana jest na animke, jak macie jakis propozycje to prosze
Gość skit Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Możecie sprecyzowac co jest ochydne...??.........tekstura, dziewczynka????
arcade Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 powinieneś porobić trochę tutoriali, model nie trzyma się kupy... a teksturka jest jednobarwna, bez żadnych tonów... W tym dziale masz przyklejone tutoriale na górze strony, przejrzyj je wszystkie. Najgorsze jest to że sam zdajesz się nie dostrzegać swoich błędów - a to bardzo źle rokuje... sorry za szczerość. pozdro
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 no hym, tak jak wyzej, czyli model nie szczególny texturki też, czyli jescze długa droga przed Tobą, ale nie masz co pękać każdy zaczyna od zero lub prawie każdy,co do modelu to niepoprawiaj go juz, skup sie raczej na texturze, przejzyj te tutki, pozatym dobrze by bylo gdbys zobaczy proces malowania na żywo zawsze to jakis dodatkowy impuls i powód do zadumy ; ), do tego celu na pierwszy zut polecam video z http://www.planetquake.com/polycount/resources/general/video_tutorials/video-tut-list.shtml może zasac po kolei wszsytkie nie zaszkodzi i to chyba tyle
Gość skit Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Thjx, za wszystkie wypowiedzi, ...zwłaszcza dwie ostatnie, przejrze tutki i spróbuje śmignąć teksturke do nowa. Aha, jeśli jeszcze ktoś napisałby dlaczego model nie trzyma sie kupy to byłbym wdzieczny, co zrobić żeby trzymał sie kupy??....
arcade Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 hmm... przede wszystkim musisz się trzymać anatomi... chodzi o siatkę - edge muszą poniekąd odpowiadać układowi mięśni i kości. Popatrz jak inni konstrują siatkę np. twarzy, polukaj po forach www.cgtalk.com www.cgchat.com (oczywiście jeżeli jeszcze ich nie znasz) zobacz też te modele co wrzucił mario don http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22398 popatrz jak ci wymiatacze konstrują siatkę, zastanów się czemu ona lepiej określa bryłę niż twoja... Może niedługo wrzucę coś o modelowaniu do mojego wątku o pracy magisterskiej, nie to żebym był jakimś starym wyjadaczem, ale będzie tam parę wskazówek w sam raz dla Ciebie, mam nadzieję że się przyda pozdrawiam
Hatred Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 ziomus dobrze gada, sorry za poczatkowa reakce ale naprawde myslalem do pewnego momentu ze sie wyglupisz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się