Napisano 31 Grudzie艅 200519 l Witam! 聽 Poniewa偶 mnie i ekip臋 z kt贸r膮 pracuje zm臋czy艂 ju偶 偶enuj膮cy poziom scenografii bajki kt贸r膮 robimy, postanowili艣my wzia膰 sprawy w swoje r臋ce i przygotowujemy nowe lokacje. Prace koordynuje nasz supervisor - Pawe艂 Lipka. 聽 Na pierwszy ogie艅 idzie scenografia zamku smoka. 聽 Za艂o偶enia s膮 dwa :) Obrazki maj膮 by膰 bardzo plastyczne i si臋 szybko renderowa膰. 聽 Ca艂o艣膰 robiona w majce. 聽 Tutaj zako艅czona praca nad wie偶膮. Po otexturowaniu wprowadz臋 jeszcze troche "zamieszania" na schodach.
Napisano 31 Grudzie艅 200519 l hmmm... my艣l臋, 偶e b臋dzie ciekawie, narazie nie ma zbyt duzo do oceny ale mimo wszystko jest ok, czekam ta tekstury, bo to one be膮 tu gra膰 ogromn膮 rol臋, pozdr
Napisano 31 Grudzie艅 200519 l Czo艂em 聽 Mo偶esz napisa膰 co艣 wi臋cej o samym projekcie ? (je偶eli to nie tajemnica ;) ) Modelik fajny ale co艣 czuj臋 偶e najlepsze b臋d膮 texturki :) 聽 Pozdrawiam
Napisano 10 Stycze艅 200619 l fajnie. Tyle, 偶e w tym tempie to szybko nie skonczycie. Ile os贸b to robi ?
Napisano 10 Stycze艅 200619 l Autor To co tutaj widac to tylko moje wypociny. Postaram sie wrzucic wieczorem co艣 z otoczenia, nad kt贸rym kole偶anka pracuje :) 聽 D艂ubiemy to r贸wnocze艣nie realizuj膮c zlecenie, dlatego taki bardzo nik艂y progress :) I majka te偶 jest oporna ;)
Napisano 10 Stycze艅 200619 l popracuj nad bram膮, ona b臋dzie wa偶na, przyda艂oby si臋 wywierci膰 w niej tunel aby mo偶na by艂o przechodzi膰 z jednej strony muru na drugi. Na razie jest ciekawie no i plastycznie, wa偶na b臋dzie te偶 texturka 聽 Pozdrawiam
Napisano 10 Stycze艅 200619 l Ta wie偶a na lewo od bramy nie powinna mie膰 aby blank贸w? Poza tym te 艣rubki na bramie wygl膮daj膮... jak pi臋艣膰 do nosa. Daj tam mo偶e jakie艣 insygnia, herby, symbole, whatever, byle nie te 艣ruby.
Napisano 10 Stycze艅 200619 l Autor Ta wie偶a na lewo od bramy nie powinna mie膰 aby blank贸w? 聽 Co to Blanki?? ;) 聽 Poza tym te 艣rubki na bramie wygl膮daj膮... jak pi臋艣膰 do nosa. Daj tam mo偶e jakie艣 insygnia, herby, symbole, whatever, byle nie te 艣ruby. 聽 艢ruby musz膮 by膰!!! Ten zamek to r贸wnie偶 zamek do drzwi, a brama to dziurka od klucza :) B臋dzie zdobiony ornamentami i przykr臋cany :) 聽 Nevariel -> Przej艣cie jest. Jak bedzie wi臋cej detali to podam screena :) DraB -> Jeszcze nie zje偶d偶a. ale pewnie bedzie chocia偶 si臋 obada :) 聽 Jak obieca艂em screeny z zaryzowan膮 topografi膮 terenu. Na razie LowPoly. ;) Nad terenem pracuje Monika, kole偶anka ze studia.
Napisano 10 Stycze艅 200619 l Autor Mintrill .. mo偶e i racja, ale ja ju偶 oczyma wyobra藕ni widz臋 to ze wszystkimi detalami i uwierz mi.... ten kadr bedzie mocny :) Obydwa z reszt膮 :)
Napisano 10 Stycze艅 200619 l Zapowiada sie ciekawie! Bajeczny klimacik;-) Napewno b臋dzie kolorowo;-D I racja te kamienie nie wysz艂y najlepie, jeden jest za fa艂dowaty, inne za zwyk艂e okr膮g艂e;-P
Napisano 11 Stycze艅 200619 l zapowiada si臋 ciekawie, ale te ska艂y pod zamkiem troch臋 nie pasuj臋 do scenki, zr贸b je mniejsze i nie tak wypuk艂e, PS przy wrotach, tamto co艣 co wygl膮da jak 5 艣rub - co to jest?
Napisano 11 Stycze艅 200619 l Ojojojojojojoj.... Popraw te kamienie... Wygl膮daj膮 okropnie... Reszta super ale popraw te kamienie...
Napisano 12 Stycze艅 200619 l Autor No dobra... jak znajd臋 chwilk臋 to poprawie te kamerdolce :) kruger -> post #14 :)
Napisano 12 Stycze艅 200619 l Autor Supervisor zrobi艂 inspiruj膮cy rysunek koncepcyjny, ale pozwala nam na swobod臋 ;) cz臋sto poddaje sugestie :)
Napisano 12 Stycze艅 200619 l te kamiory jak dla mnie s膮 zdecydowanie za du偶e w por贸wnaniu do zamku, kt贸ry si臋 wydaje strasznie ma艂y i jaki艣 taki bez proporcji przy nich. No ale ja tam 偶adnym ekspertem nie jestem ;] po prostu takie moje spostrze偶enie 聽 powodzenia
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto