kurt_hectic Napisano 11 Styczeń 2006 Share Napisano 11 Styczeń 2006 ready, set, go! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 11 Styczeń 2006 Share Napisano 11 Styczeń 2006 chyba mieliśmy startować w pt. Kurt :D :D :D No ale powodzenia w bitwie, jedziesz z modelem :) pzdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2006 : update : model juz jest, uv tez. niestety jest tak, ze jak sobie rozkladam uv planuje to i owo, a podczas malowania wychodza bledy oraz inne spawy i okazyje sie ze 30% uv zostaje pusta ;( niestety pravie zawsze tak mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 13 Styczeń 2006 Share Napisano 13 Styczeń 2006 pokazal bys model a nie... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 13 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2006 pokaze ostatniego dnia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 14 Styczeń 2006 Share Napisano 14 Styczeń 2006 concept jest naprawde fajny i ma ogromny potencjal nie pitol tylko pokazuj model z siateczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2006 elo, im back. texturka 90% skonczona i prosze o sugestje > jak dobrze ja wykonczyc? (wiem, ze ma byc 512-512) (((( w zwiazku z wieloma sugestiami > NIE POKAZE MODELU :P ))) ((( zapomnialem tez dodac, ze 95% fotek uzytych powyzej sam zrobilem > 1rwszy zarobiony $ wydalem na nikona))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 19 Styczeń 2006 Share Napisano 19 Styczeń 2006 jak pokażesz model to będzie mozna cos się wypowiedziec, teksturka fajna ale brak mi troche kontrastowych cieni, tak troche nojzi jest teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 19 Styczeń 2006 Share Napisano 19 Styczeń 2006 tożto balista :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 19 Styczeń 2006 Share Napisano 19 Styczeń 2006 moje zdanie znasz: model: 0/10 (bo go jeszcze nie widać, w bitwach chodzi o to żeby śledzić postęp pracy uczestników, a nie wywalać na końcu model Bóg wie skąd), textura: 4/10, no, ale widać, że uczysz się, robisz postępy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 19 Styczeń 2006 Share Napisano 19 Styczeń 2006 khe khe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2006 r2d2 skad mam u licha znac Twoje zdanie?! poza tym: wy na serio nie widzicie tych uv na szarym tle ? napisalem ze mam jeszcze do skonczenia 10%, tam jest jeszcze do domalowania- uv jest rozlozone dobrze. nie wiem czemu sie czepiacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 19 Styczeń 2006 Share Napisano 19 Styczeń 2006 rotfl, no ja też chętnie bym tą teksturę na modelu zobaczył :) No ale twoja sprawa. Imo za mało cienia i za mało wykończone deski na bokach :) Jakieś delikatne brązy za cienie i jednopikcelowe obdrapane drzazgi na deskach powinny dodać soporo tej tex. Ja też sie zgadzam że sharp za mocny, ale to pewnie kwestia gustu :) (sam do tej pory nie używałem w ogóle sharpa więc może się nie powiniem wypowiadać ;)) ogólnie to jedziesz dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 powinieneś je znać z mojego sceptycznego podejścia do Twego jestestwa ;P te UV widać i to bardzo dobrze, prawie tak dobrze jak model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 hi, ciemne tlo to max view, jasne to render(standartowy) (rzecz jasna to nie final): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 no daje radę, możesz dać persp na szarym? IMHO okucie koła by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sayonerka Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 Oj mozna by tu byc bardzo zlosliwym, ale pozostane tylko przy tym, ze chyba nie bardzo rozumiesz zasade na jakiej dziala luk. Powodzenia w strzelaniu betonowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 wiem wiem, ale zauwaz, ze calosc jest z drewna, na poczatku odruchowo zrobilem drewniany tez ten 'luk', jednak wszystko bylo takie samo, takie drewniane :\ nie zapominaj, ze w 3d prawa fiz nie dziala, > model ma byc tylko realny i fajny, a nie dokonca ograniczony ze wszytkich stron - tak mi sie wydaje...jak zrobie fajny metal to bedzie git. ps. PROSZE O OCENE CZYSTO GRAFICZNA > po waszych wypowiedziach nadal nie wiem czy to sie do czego kolwiek nadaje, lub chociaz czy jest lepsze od innych prac - sam swojej pracy nie ocenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trident Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 a co tu oceniac??? Teksturke na modelu pokaż, bo tak to Hary Poter potrzebny zeby przewidział co tam wykminiłeś...... Robisz z tego jakis tajny wojskowy projekt,, a nie o to chodzi no chyba ze wyglada to tak ze po chwili sie nudzi.... CZYTAJ TO---------> pokaż model :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 obrazki były i już ich nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 sorry! ( to te darmowe ftpy ;() updejt : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 heh - nie widziałem obrazków bo nie zdążyłem :P ale z wypowiedzi domyśliłem się o co biega mniej więcej. Spoko - można powiedzieć że kamień jest tylko żeby ładniej wyglądało, ale każdy kto będzie oglądał ten model będzie się zastanwaiał dlaczego łuk jest kamienny :D Imho powinno być trochę logiki, nawet jak w 3d zrobienie działającego kamiennego łuku nie sprawia problemu :D Moja rada - Kurt, zrób ten łuk metalowy i po krzyku :) Wiele razy widziałem kusze metalowe, takie były już w średniowieczu - całość będzie bardziej logiczna, bo wiadomo że z wygięty metal daje większą siłę odrzutu niż drewno. Do tego nie będzie się zlewało w całość i będziesz miał okazję zrobić ładny materiał pordzewiałego metalu :) edit -> hehe, widze że mnie wyprzedziłeś ;) Imo jest dobrze, dawaj dalej :) - zmienił bym teksturę tego kawałka drewna na górze - na modelu jest to porządny kawał drewna, a tekstura wzięta z jakiejś zwykłej deseczki. pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2006 "jest dobrze" i to mnie martwi ;( powinno byc "wyjebane w kosmos", a tak do tej pory tylko 1 osoba to podsumowala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 jednak wole te ftorkowe tekstury 4/10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 hyhy - thnx darkelf... :D co do modelu - chaos widze - w sensie - na obrazku gdzie masz persp - suabo widac gdzie co jest - zlewa sie w jakas brazowa mase - a na kolach - nie czuc 3d - ten metal wyglada jak cienki nalesnik... na tym widoku z goory - za malo na texturkach oddajesz ksztaut obiektow - np. na samym dole masz te metalowe klamry - i cien od nich rozlewa sie w jakies obue ksztalty zamiast scisle przylegac do geometri (to by bardziej podkreslilo ksztalt) pozdro - fajnie ze model pokazales - jeszcze siatke chcialoby sie zobaczyc... ps. ile to ma triangli?? pozdoror i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 21 Styczeń 2006 Share Napisano 21 Styczeń 2006 Dla mnie model straasznie jakis taki szary. Najbardziej mi sie rzuca w oczy "skocznosc" jakosci textur. Jedne sa mile dla oka, jakosciowo dobre, inne jakies takie jednolite i jeszcze z trzema beczkami szarpena. Szapren nie jest po to aby nim rzucac na lewo i prawo ale aby podciagnac troche jakos. U ciebie wyglada jakbys przerabial to na film z lat '20 (jezeli wtedy jakies byly). Chcialbym zobaczyc model z nalozonym chekerem. Mam dziwne wrazenie ze obiekty beda jakos dziwnie poskalowane. Tak miedzy nami przylaczam sie do opinii darkelfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 oglnie nie jest zle, teraz obaczylem tak jak chlopaki napisali: troche szaro wyglada caly model, jakiejs wariacji kolorow troche brak, coby niektore rzeczy uwypuklic, ale idziesz w dobra strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2006 na serio, nie wiem o co wam chodzi. jest to moj najlepszy model (chyba) i jestem z niego zadowolony na 88%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2006 "troche szaro wyglada caly model" mozecie to wyjasnic > bo mozliwe, ze mam rozregulowany monitor ;( . np Twoj avaterek Hatred nie mial tej czeronej obwodki wokol czyji, moze to o to biga... . roznice drobne zobaczylem dopiero jak bylem w cafe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 nie nie mi bardziej chodzi o to ze wszystko w podobnych kolorach/odcieniach co troche zamazuje orbaz i nie daje uwypuklenia jakis konkretnych szczegolow (chodz jest naprawde solidnie) jakis detal z calkiem innej strony kola kolorow by sie przydal moze zeby sciagnac na siebie uwage, cos na co patrzysz idrazu kiedy widzisz obrazek, chodz mzoe sie rozbujalem zabardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2006 ok. teraz kapuje i czekam na propozycje jak wy byscie to wykonczyli? zgorki dzieki za odp. i sugestie. spac.... matka znow bedzie budzic na poranna + :( :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 tak jak w prawie kazdym rts'ie sa wyrozniane jednostki dla poszczegolnych walczacych stron - (np czerwony i niebieski) - jakies opaski, bannery, sztandary i w ogole masa innych duperelow wlasnie w takim 'zywym' koloze - to mocno pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość yon Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 witam. chm, cos slabo umocowany jest ten luk (na concepcie byl o wiele solidniej :) ciekawe czy on by sie wogole wyginal, a jesli juz to czy nie w poziomie (grubszy niz wyzszy)? Ale prawa fizyki sa malo wazne w grach w sumie ;) heh, kilka powtarzanych elementow roznych wielkosciach (to poprzeczne z kolcami na koncach) - ja bym mapowal ten najwiekszy, zeby tekstura nie byla rozciagnieta. luk tez moglby byc lepiej zamapowany. co do tekstur. rzeczywiscie ciut monotonnie. Wszedzie takie samo drewno - taki sam kolor, jasnosc. Poza gwozdziami nie ma na nim wlasciwie zadnych urozmaicen. brzydki brud - burn (?) imo nie za bardzo sie do tego nadaje. moze lepiej pokombinowac z layerami i maskami (albo eraserem) i uwazac na zmiany koloru na drewnie! btw. czy na tych obiektach nie zostawiles tex = 1024x1024? ogolnie jest naprawde fajnie. ale do 'wyjebanego w kosmos' trzeba jeszcze troche pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 22 Styczeń 2006 Share Napisano 22 Styczeń 2006 bo tamta balista na koncepcie to inna epoka. a ty zrobiles taka eklektyczna relatywnie skomplikowana technologiczne baliste w skrzyzowaniu z neolityczna inzynieria, jesli mozna mowic o takowej. jesli rozumiesz co mam na mysli, po prostu to sie kupy nie trzyma. a tekstura to inna sprawa, ladniej wyglada na bitmapie niz na obiekcie. imho to daltego, ze za duzo zdjec a za malo obrobki. o, te obiekty praktycznie wogle ze soba nie wchodza w relacje [np te pokrzywione kijki wchodza do litej deski]. A diabol tkwi w szczegolach. pozdro, nie ma zalamka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2006 dzieki all, mysle, ze ftorek trafil w 10. takie bajery sie przydadza! i zrobie je ;) w koncu tyle lat sie gralo w war3/// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2006 updejt, biorac pod uwage to co napisal ftorek, zrobilem kilka bajerow. te zmieniajace sie kolorki mialy dotyczyc : lin, tagow na drewnie oraz znaczka na kole. lecz.... po prostu nie zaleznie od kolorkq to gorzej wygladalo ;(. tagi zostawilem, ale czarne... PLEASE! niech kazdy kto zna sie na texturach odradzi mi- mam dodaj jakies gradiety, czy cos?? jak to wykonczyc? bo po prostu nie wiem. zgadzam sie, ze wszytko jest w 1 tonie, kolorze, ale nie wiem co zrobic na samym koncu> zeby bylo beter... texturka jest 97% done. wiec czekam z niecierpiwoscia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 23 Styczeń 2006 Share Napisano 23 Styczeń 2006 Masz strasznie duze skoki jakosci niektorych fragemnow textury.Teoretycznie powinien pomoc kontrast, ale przy tak wykontrastowanych niektorych elementach bedzie jedynie gorzej. I wogole to z modelem pokazuj a nie sama texture, bo to co na txt wyglada dobrze na modelu moze wygladac beznadziejnie i na odwrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2006 a myslalem, ze wyrazilem sie jasno > poprosze konkretne rozwiazania... z gory dziekuje!!! :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ugh Napisano 24 Styczeń 2006 Share Napisano 24 Styczeń 2006 kurt pokaz texture na modelu bo tak jak powiedzial Por@szek moze to wygladac zupelnie inaczej na modelu i jak tu ci podac jakies konkretne pomysly:?. Ja sie tam nie znam na texturach ale imo : 1. Mozesz troche poprawi deski, na tej teksturze jest duzo za duzo czerni, a deski wygladaja jak by byly spalone a chyba nie taki byl cel:? 2. Zeby troche urozmaicic texture moglbys troche detalu na kolach dodac. W tym momencie masz identyczny kolor co na reszcie modelu a wystarczy np. namalowac troche blota,ziemi czy czegokolwiek po czym poruszala sie wczesniej ta maszyna i juz nie bedzie to sie tak bardzo zlewalo z reszta modelu. 3. Co do detali moglbys tez troche nad tymi linami posiedziec w tym momenie masz 7 zeskalowanych identycznych linek a wystarczy dodac w niektorych jedna skrzyzowana zeby cos sie dzialo (ale tak jak mowie to juz detale). 4. Te deski na srodku texturki (i druga deska od lewej na texturce) wygladaja jak bys je bluerem potrakowal, nie znalazlem ich na wczesniejszym modelu ktory pokazywales wiec w sumie nie wiem jak sie na modelu prezentuja ale zajmuja ci tyle miejsca a na wejsciu sa kiepskiej jakosci. 5. No i to co zauwazyl Por@szek masz bardzo dziwnie to wszystko zmapowane np. jakis mały zawias metalowy zajmuje ci taka sama szerokosc na teksturce co cale kolo. 6. Jeszcze co do tego kola to juz ktos wczesniej zauwazyl chyba, za maly jest ten metal na obramowaniu kola i dziwnie to wyglada, imo powinien byc troche "masywniejszy". 7. Ostatnia sprawa ta czesc na srodku teksturki z 4 obwiazanymi linami faktura przypomina mi kamien a chyba to tez mialo byc drewno:? (jesli kamien to nie rob go w takich samych kolorach co deski). 8. Co do tego pomyslu z rtsowymi wariacjami kolorow to nadawaly by sie do tego te 2 wystajace metalowe "kolce". No i jesli zostalo ci troche poligonow mozna by na alphie zrobic "mini flagi" dolaczone do tych poprzecznych desek z metalowymi zakonczeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2006 model ma 1600 tri. flagi probowalem dolaczyc i wyszlo srednio na jeza, ale moze cos jeszcze poprobuje. ogolnie many thx! bo w sumie chyba wszystkie punkty mi cos pomogly! > dzis w nocy zrobie updejta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 25 Styczeń 2006 Share Napisano 25 Styczeń 2006 textura nie ostra, przy takiej wielkosci elemntów powinna byc brzytwa, poza tym za mocno przyjarana jest w paru miejscach, to niewyglada jak przyciemnienie ale wlasnie przejaranie, kolorystycznie pownienes ją przerysowac czyli dodac wiecej intesywniejszej barwy mimo ze to nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscią to efekt będzie lepszy bo tak troche mdlo wyglada a pozatym docelowo ma być zdaje sie 512x512 tak wiec trzeba dodac mocniejszeg o koloru,sprawa z kolorem niejest prosta, bo jest to jedna z trudniejszych dziedzin plastyki, ale ja tam się nie znam ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2006 dosyc tego dobrego :::|> http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/balist_final2.rar (.max + .jpg) mam nadzieje, ze to dobry sposob na zaprezentowanie pracy. ktos bedzie mogl doglebnie sprawdzic uv... wogole wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 eee skoro final to juz nie mogles wrzucic jak to wyglada? ... :| nie kazdemu bedzie sie chcialo sciagac te fanty zeby zobaczyc jak Ci to wyszlo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2006 len 4567890 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość yon Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 oh dziz...trzeba sciagac 4mB (na tex nie starczylby jpg=90%?) i miec maxa8 :o oprocz RARa jednak zrobilbym jakies szoty. Nie boisz sie kradzieji tekstur i obiektow, nawet sie nigdzie w archiwum/scenie nie podpisales? hehe ok, co do obiektu. pierwsze wrazenie naprawde dobre! ale niestety po chwili znajduje sie kilka slabosci obiektu. -rogi, klody, tyl kuszy, dol tego wspornika kolo luku, lotki, nie sa omapowane do konca. -przy dobrym oswietleniu obiekt wyglada dobrze. ale przy slabym juz ogladajac ze sredniej odleglosci calosc nieco sie zlewa ze soba (nie wiem czy to takie wazne w nowoczesnych enginach) -teksdtura na 1024x1024 jest ok (bardzo fajne detale faktury drewna), ale na 512x512 traci wiele. ale ogolnie naprawde pozytywnie. dobra robota :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 pocieszajace ziom, tfu yon ;) ______________ texturka sie kopsnela nie wiem czemu :(. wlasbnie ja poprawilem i wzocam jako .jpg. (900kb) ---/\:::|>:::|> http://www.sitesled.com/members/kurt_hectic_pl/balist_final2.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madman1987 Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 chmm, mile zaskoczony jestem sposobem przedstawienia modelu, ta faktycznie można zobaczyć więcej :) model i mapka fajne, zwłaszcza do modelu nie mam się za bardzo gdzie pzyczepić, co do mapki, runy widać, że są perfidnie nałożone w pfotoshopie, mogłeś ciekawie podmalować (chyba mają być wypalone), i elementy metalowe, niestety są w połowie drogi do finiszu mimo to model naprawdę ciekawy i ładny- mile zaskoczony (wiem, wiem, że się nie lubimy ale to wszystko to prawda ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 mi też bardzo się podoba :) dobra robota jednym słowem, gratulacje Kurt. Jednak uważam że powineneś też wrzucić screeny i rendery, bo tak nie każdy może obejrzeć model (nie każdy ma maxa i do tego nie każdy ma 8) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 Ja mam maxa i to 8, ale nie chce mi sie zapychac lacza. WIec przylaczam sie do tego abys dal skriny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się