Woznkt Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 To i ja spróbuję to się może w końcu naumiem. Stary już mój koncept z BZ. Model troszeczkę go zewoluował i teraz wygląda to tak. Tak jak u każdego, czasu u mnie brak, więc się nie dziwcie jak już nic nie zrobie :P ps. W ramach nauki niech kotś mi powie jak zrobić taki render żeby było na modelu siatkę też widać.... Życzę wszystkim udanej zabawy koncept model
_michal Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 Hehe, fajne, mechaniczna husaria ;) Trochę klockowaty, wywaliłbym te przednie paski z geometrii w texturę, a ścianki wykorzystał na detale. W ramach nauki niech kotś mi powie jak zrobić taki render żeby było na modelu siatkę też widać.... u mnie nieźle działa print screen z viewportu ;)
bartonfink Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 Empeck ma racje - niepotrzebnie ladujesz tam te scianki to dzialko jest tak dosyc niefortunnie ulokowane - dziwnie mi sie skojazylo ;) mysle ze te lapki wygladaly by duco ciekawiej co do siatki to na forum projektu odszukaj watek 3d show - zrobilem o tym vtutka Powodzenia :) moze jeszcze ktos z teamu dolaczy :)
kurt_hectic Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 elo warszawiak . model moim zdaniem wymaga podrasowania > looknij jak konkurencja daje rade :o
Ardeni Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 Stopy są troszke nie zgodne z konceptem, ale jak narazie to jest oki, tyle, że randerki małe.
Woznkt Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 Zdecydowałęm się na drugie podejście, bo już nie chciało mi się tamtego poprawiać. Założenia koncepcyjne podobne, koncept szkicowy gdzieś się pląta na kartce :P Robot Bojowy "Husarz".....przyjęło się jednak mówić na niego "Królik" :P ps. 1992 tris.....
ftorek Napisano 16 Styczeń 2006 Napisano 16 Styczeń 2006 sorki ale poprrzedni bardziej mi sie podobal.... jakis taki masywniejszy byl a przy tym bardziej zgrabny... (nie wiem jak to wytlumaczyc...) pzoorda i powodzenia
Por@szek Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Mam wielka prosbe. Nie uzywaj bialego tla jak masz bialy material nalozony na model. Miekkie cienie go nie uratuja ... i tak nic nie widac.
Woznkt Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 Zacząłem to teksturować....biorę sugestie pod uwage - zmieniłem tło :P
ognisty Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 no ladnie ladnie a moglbys pokazac jak siateczke rozłożyłeś? :) ciekawy jestem, moze bym cos podejzal :D
Woznkt Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 no dobra updejcik 512x512 (tragiczna ta wielkość).....i siateczka dla Ognistego. Przykro mi ale chaosik tam panuje :] ps. czy jest mi ktoś wstanie powiedzieć jak się takie rzeczy riguje? Mam to podzielić na części czy jak....
kurt_hectic Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 :\ metal- moje krolestwo. sry, ze bede ostry, ale to jest czysta profanacja... tak sie maluje metal :
Woznkt Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Dzieny na pewno skorzystam, na razie nie robiłme jeszcze warstw ze rdzą i przetarciami :]
ognisty Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 mi sie tam narazie podoba, tylko te cyferki za bardzo rzucaja sie w oczy, pomniejsz je troche, daj takie 'schludniejsze' - taka moja tylko drobna sugestia ps. ladna siateczka :)
Gość Marioza Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 oglolnie nie wyglada zle a przydaloby sie powalczyc jeszcze z texturą, bo narazie nie oddaje wszystkich detali, nie wiem jakies przyciemnienia w miejscach schodznia sie elmentow, moze jakies bliki a moze jakies wieksze zabrudzenia lub cos co by dalo efekt ze jest po jakiejs kampani?
Woznkt Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 No dobra apdejt kolejny. Była walka z teksturami. Jest brud, jest rdza, są przecierki.....w sumie jest wszystko to co chciałem dać. Problem z tym, że nie do końca to też wygląda tak jak bym chciał, ale na razie lepiej nie potrafię :P Jeżeli ktoś ma jakieś dobre łatwe, do wdrożenia rady, to słucham.....ble ps. O dziwo 3 mapy 512x512. Difuse, specular i bump. W sumie i tak tego nie widać, ale moze następnym razem bede juz wiedział co i jak....
arcade Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 hej, teraz wygląda o niebo lepiej :D podoba mi się :) tylko jedna sprawa - na rzucie z przodu wygląda śmiesznie - te cieniutkie nóżki... No ale teraz już za późno chyba żeby coś z tym zrobić więc się nie czepiam. pozdrawiam
sayonerka Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Oooo! Dla mnie sa one wypasne. Naprawde bardzo mi sie podobaja. Kawal dobrej roboty, gratki!
bartonfink Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 bardzo fajnie - szkoda ze dopiero teraz pokazales swoje mozliwosci w 3d :/ Model ma jedna zasadnicza i mylse powazna wade - mianowicie moze poruszac sie tylko do przodu lub tylu - konstrukcja wyklucza skrecanie :)
sanki Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 rozstaw nogi pod lekkim katem a nie tak rownolegle do siebie i bedzie ful wypas
Woznkt Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Dzięki wszystkim gratsy :] Co do nóg, to przypuśćmy, że ich połączenie z korpusem jest na zasadzie stawu biodrowego, znaczy się że możliwe będzie odgięcie w bok. Ale istotnie przekrzywie mu te nogi co by nie było niedomówień. Barton - czemu szkoda? To mój dopiero pierwszy jako tako skończony model LP i właściwie było dla mnie zagatką jak to będzie wyglądać :P ps. Powtarzam moje zapytanie, jak takie coś zrigować i zanimować :>
Por@szek Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 Powinienes na moje zlamac kolor, aby nie byl taki jednolity. Rozumiem barwy ochornne etc. ale ma napewno gdzies elementy "pokladowe", jakies bebechy, ktore nie beda posiadaly tarcz, pancerza. Daj tam inny kolor, np przerdzewiala czerwien albo zolc. Powinno byc wtedy lepiej. Jako detal mozesz dac jakies zwidajace kable, sprezyny, na alphie. Daj jakies zacieki, rdze, nie rob go takiego sterylnego bo jest to malo ciekawe. A jezeli ten braz na texturze to ma byc rdza, to sorki, ale tak nie wyglada, jest za bardzo chaotycznie.
Woznkt Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 No to tak. 1.Dodałem kabelki i siatke (moze maskującą :P) na lufach. Jako że musiałem to zmieścić w wolnych miejscach tekstury , to wyszedł mi już taki pixelart 2. Przestrzeliłem parę elementów co by było bardziej pobitewne 3. Zmieniłem kamuflaż na woodland 4. I tak mi się to wszystko zlewa tragicznie ehhhhh ps. Poraszek...tak to jest rdza :/ Powaliła mnie ilosc elementów i małość textury, ale mam nadzieje że udało mi się na nstepny raz wyciągnąc kilka wniosków.
arcade Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 duuuuużo gorzej... Przesadziłeś, zwłaszcza ze niszczeniami - może to ułamane skrzydło nawet fajnie wygląda, ale wyobraź sobie że na ekranie pojawi się 10 takich jednostek i każda z nich będzie miała ułamane skrzydło... pozdrawiam.
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Dodaj sharpena troche porpawi wyglad. Ale nie zauwazylem i widze dopiero teraz, sorki ze tak pozno, popelniles jeden blad prawie na samym poczatku .... zwaliles mapowanie. Masz prktycznie kazdy element osobno na texturze, mozei dzieki temu masz kazdy element niepowtarzalny, ale straciles duzo na jakosci textury. Na moje lepiej, tylko jakis dziwny blur sie kradl i strasznie rozmyl to co sprawia wrazenie gorszego, ale idziesz w dobra strone .. ale co ja tam sie znam. PS Ziomus co do twojej wypowiedzi, to jest bitwa a nie tasmociag do in game. Wiec i specyfika i sposob tworzenia tych obiektow odbiega duzo od komercyjnych. Nie musi sobie wyobrazac 20 takich samych, bo po prostu tego nie bedzie.
Woznkt Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 @Poraszek - wiem że to zwaliłem. Zwaliłem już na początku bo teraz już wiem że masę tri mogłem zaoszczędzić. Tekstura też wygląda jak wygląda, chociaż nie wiele można jej było zaoszczędzić tak żeby za bardzo nie było widać lustrzanego odbicia. Z drugiej strony nie wiem jak to zrobić żeby jednatesture do dwóch elementów narzucić. Czy na siatce ustawić je w takim samym miejscu?
Gość Marioza Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 najprosciejto zamapwac np noge, zrobic odbicie z kopią i masz 2 nogi z identycznie ulozoną siatką uv, co do modelu to trochę psuje go ten blur na texturze te zadrapania metalu się rozmyły szkoda, fakt ze mozna bylo go zampowac tak zeby zyskac jak najwiekszą texture czyli np takie same elementy nalozyc na siebie w unwrapie lub tak jak napsiałem wczesniej obicie elementu po zamapowaniu, jesli by zostalo wolne miejsce to mozna by zrobic trick i co by troche zgubic symetrie textury to np na lewej lub prawej czesci korpusu detach jakiegos fragmentu siatki w unwrapie, przesuniecie i na tym elemncie dodanie jakis szczegolow na texturze, nie wiem wgniecenie silniejsze zadrapanie i dalej podobnie na nodze i innych elementach zaleznie ile wolnego miejsca by zostalo na texturze,
arcade Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 Por@szek - imho robimy nie do gry, ale tak że w grze mogło by się znaleść bez problemu, no ale ja też się nie znam. Można olać ten mój zarzut ;) pozdro
Hatred Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 nom ten blurek troche daje po galach, mapowanko dalo sie we znaki, moim zdaniem: jak nie kcesz sie na nowo bawic: sprobuj lekkiego sharpena + screeny z wiekszego oddalenia i winno byc spoko (btw caly model wpada w czerwony kolor u ciebie na monitorze tez?? troche model przez to wyglada malo metalowo moim zdaniem)
Woznkt Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 @Hatred - umnie też troszke w sumie, ale jest t owina po pierwsze tłą które wpada w czerwony, po drugie mojej @##$@ rdzy, brudowi i paru innym rzeczom któe tam spróbowałęm wsadzić i tak to wyszło. Przysiąde pewnei jeszcze z raz przed zakończeniem, zrobie jescze jakiś inny kamuflaż i spróbuje wyostzycto co się da, bo od początku tto na pewnoe nie bede robił. MAm nauczke
Woznkt Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 No to teraz desert camo :D Skasowałem rdze i zrobiłem nowe przecierki na kantach......
Gość Marioza Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 wygląda jakby lepiej, kojaży mi se nie wiem dlaczego z grą shogo, jakis taki dizajn zblizony czy cos
ofca Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 ten chyba jest najlepsiejszy z tego co pokazales... nie wiem jak z toisz z polycountem, ale moze byc sprubowal siatke maskujaca zapodac na wieksziej powierzchni? tj np na glowie/karky tego robota... ladnie :D
ognisty Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 no tera jest ladnie, ale co do siatki maskujacej to imho nie przesadzaj, bo wyjdzie pixel party ;)
Woznkt Napisano 1 Luty 2006 Autor Napisano 1 Luty 2006 No dobra to i ja kończe jak wszyscy. W sumie niewielkie poprawki. Siatek więcej nie ma bo raz skończyły mi się tri, a dwa to jak bym go zakrył to juztotalnie nic by nie było widać :P Dwa renderki defaultowym skylinem bez żadnych świateł dodatkowych. Wersja "zimowa" i "letnia" No to czekamy na wyniki. Dziękuje wszystkim za pomoc i do zobaczenia w 3 edycji :D
Gość Marioza Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 no teraz wygląda, całkiem przyzwoicie, moze to też efekt małego obrazka, ktory co nieco maskuje, ale tak czy siak jest gut : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się