Skocz do zawartości

Minibitwa 2: Maszyna Bojowa [Woznkt]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To i ja spróbuję to się może w końcu naumiem.

Stary już mój koncept z BZ. Model troszeczkę go zewoluował i teraz wygląda to tak. Tak jak u każdego, czasu u mnie brak, więc się nie dziwcie jak już nic nie zrobie :P

 

ps. W ramach nauki niech kotś mi powie jak zrobić taki render żeby było na modelu siatkę też widać....

 

Życzę wszystkim udanej zabawy

 

koncept

mechpancerz1qm.jpg

 

model

maszynabojowacopy4bv.jpg

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe, fajne, mechaniczna husaria ;)

 

Trochę klockowaty, wywaliłbym te przednie paski z geometrii w texturę, a ścianki wykorzystał na detale.

 

W ramach nauki niech kotś mi powie jak zrobić taki render żeby było na modelu siatkę też widać....

 

u mnie nieźle działa print screen z viewportu ;)

Napisano

Empeck ma racje - niepotrzebnie ladujesz tam te scianki

to dzialko jest tak dosyc niefortunnie ulokowane - dziwnie mi sie skojazylo ;)

 

mysle ze te lapki wygladaly by duco ciekawiej

 

co do siatki to na forum projektu odszukaj watek 3d show - zrobilem o tym vtutka

 

Powodzenia :)

 

moze jeszcze ktos z teamu dolaczy :)

Napisano

Zdecydowałęm się na drugie podejście, bo już nie chciało mi się tamtego poprawiać. Założenia koncepcyjne podobne, koncept szkicowy gdzieś się pląta na kartce :P

 

Robot Bojowy "Husarz".....przyjęło się jednak mówić na niego "Królik" :P

 

ps. 1992 tris.....

 

maszynabojowa12kt.jpg

 

maszynabojowa29xr.jpg

Napisano

sorki ale poprrzedni bardziej mi sie podobal.... jakis taki masywniejszy byl a przy tym bardziej zgrabny... (nie wiem jak to wytlumaczyc...)

 

pzoorda i powodzenia

Napisano

no dobra updejcik 512x512 (tragiczna ta wielkość).....i siateczka dla Ognistego. Przykro mi ale chaosik tam panuje :]

 

ps. czy jest mi ktoś wstanie powiedzieć jak się takie rzeczy riguje? Mam to podzielić na części czy jak....

 

rbhusarz106ml.jpg

 

maszynabojowatexturepart1copy4.jpg

Napisano

mi sie tam narazie podoba, tylko te cyferki za bardzo rzucaja sie w oczy, pomniejsz je troche, daj takie 'schludniejsze' - taka moja tylko drobna sugestia

 

ps. ladna siateczka :)

Gość Marioza
Napisano

oglolnie nie wyglada zle a przydaloby sie powalczyc jeszcze z texturą, bo narazie nie oddaje wszystkich detali, nie wiem jakies przyciemnienia w miejscach schodznia sie elmentow, moze jakies bliki a moze jakies wieksze zabrudzenia lub cos co by dalo efekt ze jest po jakiejs kampani?

Napisano

No dobra apdejt kolejny. Była walka z teksturami. Jest brud, jest rdza, są przecierki.....w sumie jest wszystko to co chciałem dać. Problem z tym, że nie do końca to też wygląda tak jak bym chciał, ale na razie lepiej nie potrafię :P

Jeżeli ktoś ma jakieś dobre łatwe, do wdrożenia rady, to słucham.....ble

 

ps. O dziwo 3 mapy 512x512. Difuse, specular i bump. W sumie i tak tego nie widać, ale moze następnym razem bede juz wiedział co i jak....

 

persp17zd.jpg

 

rzuty1ka.jpg

Napisano

hej,

teraz wygląda o niebo lepiej :D

podoba mi się :)

 

tylko jedna sprawa - na rzucie z przodu wygląda śmiesznie - te cieniutkie nóżki... No ale teraz już za późno chyba żeby coś z tym zrobić więc się nie czepiam.

 

pozdrawiam

Napisano

bardzo fajnie - szkoda ze dopiero teraz pokazales swoje mozliwosci w 3d :/

 

Model ma jedna zasadnicza i mylse powazna wade - mianowicie moze poruszac sie tylko do przodu lub tylu - konstrukcja wyklucza skrecanie :)

Napisano

Dzięki wszystkim gratsy :]

Co do nóg, to przypuśćmy, że ich połączenie z korpusem jest na zasadzie stawu biodrowego, znaczy się że możliwe będzie odgięcie w bok. Ale istotnie przekrzywie mu te nogi co by nie było niedomówień.

Barton - czemu szkoda? To mój dopiero pierwszy jako tako skończony model LP i właściwie było dla mnie zagatką jak to będzie wyglądać :P

 

ps. Powtarzam moje zapytanie, jak takie coś zrigować i zanimować :>

Napisano

Powinienes na moje zlamac kolor, aby nie byl taki jednolity. Rozumiem barwy ochornne etc. ale ma napewno gdzies elementy "pokladowe", jakies bebechy, ktore nie beda posiadaly tarcz, pancerza. Daj tam inny kolor, np przerdzewiala czerwien albo zolc. Powinno byc wtedy lepiej. Jako detal mozesz dac jakies zwidajace kable, sprezyny, na alphie. Daj jakies zacieki, rdze, nie rob go takiego sterylnego bo jest to malo ciekawe. A jezeli ten braz na texturze to ma byc rdza, to sorki, ale tak nie wyglada, jest za bardzo chaotycznie.

Napisano

No to tak.

1.Dodałem kabelki i siatke (moze maskującą :P) na lufach. Jako że musiałem to zmieścić w wolnych miejscach tekstury , to wyszedł mi już taki pixelart

2. Przestrzeliłem parę elementów co by było bardziej pobitewne

3. Zmieniłem kamuflaż na woodland

4. I tak mi się to wszystko zlewa tragicznie ehhhhh

 

ps. Poraszek...tak to jest rdza :/ Powaliła mnie ilosc elementów i małość textury, ale mam nadzieje że udało mi się na nstepny raz wyciągnąc kilka wniosków.

 

rbhusarz137qh.th.jpg

Napisano

duuuuużo gorzej... Przesadziłeś, zwłaszcza ze niszczeniami - może to ułamane skrzydło nawet fajnie wygląda, ale wyobraź sobie że na ekranie pojawi się 10 takich jednostek i każda z nich będzie miała ułamane skrzydło...

 

pozdrawiam.

Napisano

Dodaj sharpena troche porpawi wyglad. Ale nie zauwazylem i widze dopiero teraz, sorki ze tak pozno, popelniles jeden blad prawie na samym poczatku .... zwaliles mapowanie. Masz prktycznie kazdy element osobno na texturze, mozei dzieki temu masz kazdy element niepowtarzalny, ale straciles duzo na jakosci textury. Na moje lepiej, tylko jakis dziwny blur sie kradl i strasznie rozmyl to co sprawia wrazenie gorszego, ale idziesz w dobra strone .. ale co ja tam sie znam.

 

PS

 

Ziomus co do twojej wypowiedzi, to jest bitwa a nie tasmociag do in game. Wiec i specyfika i sposob tworzenia tych obiektow odbiega duzo od komercyjnych. Nie musi sobie wyobrazac 20 takich samych, bo po prostu tego nie bedzie.

Napisano

@Poraszek - wiem że to zwaliłem. Zwaliłem już na początku bo teraz już wiem że masę tri mogłem zaoszczędzić. Tekstura też wygląda jak wygląda, chociaż nie wiele można jej było zaoszczędzić tak żeby za bardzo nie było widać lustrzanego odbicia. Z drugiej strony nie wiem jak to zrobić żeby jednatesture do dwóch elementów narzucić. Czy na siatce ustawić je w takim samym miejscu?

Gość Marioza
Napisano

najprosciejto zamapwac np noge, zrobic odbicie z kopią i masz 2 nogi z identycznie ulozoną siatką uv, co do modelu to trochę psuje go ten blur na texturze te zadrapania metalu się rozmyły szkoda, fakt ze mozna bylo go zampowac tak zeby zyskac jak najwiekszą texture czyli np takie same elementy nalozyc na siebie w unwrapie lub tak jak napsiałem wczesniej obicie elementu po zamapowaniu, jesli by zostalo wolne miejsce to mozna by zrobic trick i co by troche zgubic symetrie textury to np na lewej lub prawej czesci korpusu detach jakiegos fragmentu siatki w unwrapie, przesuniecie i na tym elemncie dodanie jakis szczegolow na texturze, nie wiem wgniecenie silniejsze zadrapanie i dalej podobnie na nodze i innych elementach zaleznie ile wolnego miejsca by zostalo na texturze,

Napisano

Por@szek - imho robimy nie do gry, ale tak że w grze mogło by się znaleść bez problemu, no ale ja też się nie znam.

 

Można olać ten mój zarzut ;)

 

pozdro

Napisano

nom ten blurek troche daje po galach, mapowanko dalo sie we znaki, moim zdaniem: jak nie kcesz sie na nowo bawic: sprobuj lekkiego sharpena + screeny z wiekszego oddalenia i winno byc spoko

 

(btw caly model wpada w czerwony kolor u ciebie na monitorze tez?? troche model przez to wyglada malo metalowo moim zdaniem)

Napisano

@Hatred - umnie też troszke w sumie, ale jest t owina po pierwsze tłą które wpada w czerwony, po drugie mojej @##$@ rdzy, brudowi i paru innym rzeczom któe tam spróbowałęm wsadzić i tak to wyszło.

Przysiąde pewnei jeszcze z raz przed zakończeniem, zrobie jescze jakiś inny kamuflaż i spróbuje wyostzycto co się da, bo od początku tto na pewnoe nie bede robił. MAm nauczke

Gość Marioza
Napisano

wygląda jakby lepiej, kojaży mi se nie wiem dlaczego z grą shogo, jakis taki dizajn zblizony czy cos

Napisano

ten chyba jest najlepsiejszy z tego co pokazales... nie wiem jak z toisz z polycountem, ale moze byc sprubowal siatke maskujaca zapodac na wieksziej powierzchni? tj np na glowie/karky tego robota...

 

ladnie :D

Napisano

No dobra to i ja kończe jak wszyscy. W sumie niewielkie poprawki. Siatek więcej nie ma bo raz skończyły mi się tri, a dwa to jak bym go zakrył to juztotalnie nic by nie było widać :P

Dwa renderki defaultowym skylinem bez żadnych świateł dodatkowych. Wersja "zimowa" i "letnia"

 

rbhusarz15winter7jz.th.jpg

 

rbhusarz15desert3jy.th.jpg

 

No to czekamy na wyniki. Dziękuje wszystkim za pomoc i do zobaczenia w 3 edycji :D

Gość Marioza
Napisano

no teraz wygląda, całkiem przyzwoicie, moze to też efekt małego obrazka, ktory co nieco maskuje, ale tak czy siak jest gut : )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności