Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Honda S2000 -> Sikham VS Loozack


Loozack

Rekomendowane odpowiedzi

sorki sikham ale w zyciu nie wymodelowałem samochodu i jedynie podziwiam samozaparcie ludzi, którzy to robią... dlatego na tym etapie jeszcze nie oceniam

 

poczekam na dalszy rozwój wypadków.. :)

 

pozdrawiam[piwo]

 

PS: i tak wolę Splajny :) - nie ma jak głowa zrobiona ze Splajnów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 500
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a ja się chyba jednak zaczynam przekonywać do poly-modellingu... nie znaczy to, że ze splajnów zupełnie zrezygnuję, ale będe się starał robić więcej w edit mesh... no chyba, że coś mi odbije i znowu się przestawię na splajny :D see ya [piwo]

P.S nie dam rady tego updata już w nocy zamieścić, mogę jedynie pokazać jaki mam teraz bajzel w siatce, ale uporządkuje to dopiero rano, bo już mi się chce puke.gif jak na to patrze :) nie przeraźcie się :D

P.S.2 Boowa, ja też robiłem twarz splajnami :D [piwo]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Loozack

Sikham, jak patrzę na twoją Honde i na tą gładkość to sobie myślę, że już nigdy nic splajnami nie wymodeluję... ile tam roboty !! a tu proszę, kilka godzin i masz tyle co ja robię już od czterech dni :| nic tylko się pochlastać ;) ja się nie wyrobiłem do 21, więc niestety ale updata zamieszczę dopiero w nocy (będe siedział przed kompem aż się zesram, ale updata wrzuce :D) P.S. ludzie, piszcie coś !! krytyka mile widziana :) narka [piwo]

 

 

Te a pisałeś ze bedzie update choć byś sie zasrał.. musze jeszcze coś pisać:|:D:D:D

Czekam na normalna bitwę:)

 

pozdro

KAIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem :) Nie miałem niestety za dużo czasu, więc uporządkowałem tylko tą siatkę z tyłu (eee, jeszcze nie do końca :|) no i oto renderki...

 

s2000r.jpg

s2000f.jpg

s2000f1.jpg

 

...Sikham, zwolnij trochę :D

P.S. Jeszcze trochę splajnów i zostanie mi już tylko edit mesh [jupi] zdrówko [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by bartq

Ja wymiekam :o[wow]:o[wow]:o[wow] Jak Ty to tak szybko zrobiles ??[wow]

 

hhehe nie mow hop poki nie przeskonczysz:P karoserie sie szybko modeluje...gorzej ze srodkiem i wykonczeniami :)) wiem bo sam nie moge mojej BMW dokonczyc hehe

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Pablo

 

hhehe nie mow hop poki nie przeskonczysz:P karoserie sie szybko modeluje...gorzej ze srodkiem i wykonczeniami :)) wiem bo sam nie moge mojej BMW dokonczyc hehe

 

pozdr

 

no jasne, zwłaszcza splajnami :|;) Sikham, you are the best, kolor 5 rules :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wtrące swoje pięć groszy :P

Po pierwsze chciałbym zauważyć iż splajny są dużo trudniejszą metodą niż poly modeling więc na wstepie mamy \"nierówną\" walke ;) Jeśli nikt nigdy nie modelował splajnami to powiem iż tą metodą siatka musi być dosłownie idealna inaczej nic nie wyjdzie. Sikham jestem pełen podziwu dla Ciebie , ponieważ w bardzo szybkim tempie się rozwijasz. Pablo ma jednak racje karoseria to kilka poly kilka extrudów i to wszystko - raczej rola odtwórcza. Dopiero przy detalach takich jak podwozie, elementach tuningu (po części już są) czy wreszcie koszmarnym wnętrzu należy wykazać się największymi umięjetnościami. Loozackowi radziłbym tylko przerzucić się na poly aczkowlwiek jak na splajny świetnie mu idzie, jednak nie polecam tej metody nikomu ;)

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikham: czyli tak jak myslalem :)

 

Nawet posiadajac tak male doswiadczenie jak moje, wiem ze splajny sa duzo trudniejsze, ale przeciez kazdy sam wybiera metode, prawda ?

Liczy sie efekt koncowy (oczywiscie do tego dochodzi jeszcze zmieszczenie sie w czasie :))

 

Mam nadzieje ze nie pitole :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I love hardcore :] a tak na poważnie to myślę o zmianie techniki, usiądźta i słuchajta... a raczej czytajta :) najpierw zamierzam pociągnąć splajny po wszystkich ważniejszych krawędziach, ale nie patrząc, czy mają po cztery czy trzy vertexy, by potem włączyć 3d edge snap i budować model poly na siatce splajn... zagmatwane co ?? [lol2] ale jak mówiłem, kocham hardcore :D

P.S. metodę tą podpatrzyłem na stronie >>Munkmotion

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to nadkole jeszcze się nie brałem, chodziło mi tylko o to, żeby pokazać zderzak :) a skoro o bugach mowa :] to popraw tą linię światła (kolor czerwony) tak, żeby była bardziej płynna (kolor zielony), bo na zdjęciach karoseria gładko przechodzi w reflektor, nie ma tam schodków... no już nie wspomne o tym o czym wspomniał Pablo [rotfl] trzymaj się, i tak wygrasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaże jak dopieszcze, wygładze i wymasuje :] narazie to mam problem jak je elegancko oddzielić, tak żeby nie traciły linii z karoserią :| jak ktoś zna dobry sposób na... a z resztą, musze pokazać bo tak to nie wiadomo w czym problem :)

 

lamparay.jpg

 

no więc chodzi o to, że po zdetachowaniu (nie wiem jak to normalnie po ludzku powiedzieć :P) lampa jakby trochę odstaje od karoserii, widać to po cieniu... więc czekam na wskazówki [pomocy] :D trzymta się [piwo]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za chwilowe zaniedbywanie topica, ale jak wiecie Sikham wyjechał a ja ostatnio mam bardzo mało czasu na Maxa, więc nie chcę zaśmiecać topica jakimiś drobnymi poprawkami, tylko zamieszcze coś, jak będzie tego więcej :) mam nadzieję, że nikt się przez to na mnie nie obrazi, trzymajcie się [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności