Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Honda S2000 -> Sikham VS Loozack


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 500
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam po małej przerwie :) wziąłem się już jakiś czas temu za wnętrze ale jeszcze jest tego zbyt mało, żeby Wam pokazywać, więc narazie wrzucam to co zrobiłem z nudów :D

 

street.jpg

 

jak widać sporo mi jeszcze brakuje do takiego poziomu jaki ma Batou w renderowaniu scen, ale jeszcze go dogonię ;) [piwo]

 

Napisano

hmm loozack w scenie jest raczej dzien taki troszke pochumrny (w kazdym razie swiatlo nie swieci mocno) a na samochodzie sa odbicia jakby swiecilo dosc mocno

Napisano
Originally posted by Pionier

uzyles cameramatch ?? jezeli tak to mozesz powiedziec o jakie punkty na zdjeciu dopasowales kamere ?

 

yyy, a co to ?? :)

ja zrobiłem to najprościej jak można (bo się na tym nie znam :P) czyli dałem obrazek jako tło w viewporcie i sobie jakoś tam model dopasowałem, a że \"background\" mi się głupio odbijało w lakierze, to znalazłem na stronie Max3d.pl mapkę HDRI z drzewami i dałem w kanale enviromnent... całość to tylko zabawa, jako odejście od modelowania, bo z tym wnętrzem to mnie czasami już szlak trafia :] może jutro Wam je pokażę, trzymajcie się [piwo]

 

@Morf

no ba, ale co za dużo... to za dużo [rotfl]

 

Napisano

Krzywo zaparkowany :]

Strasznie wielkie kolo, albo maly borsztang :]

Model ładny, naprawde ładny

PS Wsadzilbym mu w te dziury chalogeny :]

Pozdro

Napisano

Loozack, jeszcze jedno takie zdanie:

 

\"jak widać sporo mi jeszcze brakuje do takiego poziomu jaki ma Batou w renderowaniu scen, ale jeszcze go dogonię\"

 

a wyjdę z siebie, rzucę maksa w kąt i pójdę trenować balet klasyczny ;). Jeśli już ktoś kogoś ma doganiać to chyba ja ciebie. Także nie dobijaj mnie i rób to wnętrze, bo się doczekać nie mogę. No dobra, dość już tego słodzenia :D.

Jeśli chodzi o ostatni render to chyba jednak źle ustawiłeś kamerkę. Wydaje mi się, że powinieneś dać bardziej wąskokątny obiektyw. Poza tym lakier jest chyba zbyt matowy, a cień pod samochodem powinien być intensywniejszy.

[soczek]

Napisano

Nigdy nie renderowałem samochodu ani innego pojazdu na tle zdjęcia. Nie trzeba się znać żeby dawać rady. To są po prostu moje spostrzeżenia, które zresztą nie muszą być trafne.

 

...poza tym z natury jestem skromny [rotfl2].

Napisano

ale się narobiło :D widzę, że gorącą dyskusję wywołałem tym renderem :) jeszcze raz piszę, że to była tylko taka zabawa, ale za wszystkie rady wielkie dzięki, napewno wezmę je pod uwagę przy następnej próbie :) chociaż narazie zostanę przy zwykłym renderowaniu, zdrówko [piwo]

@Batou, ehh, no jak koniec słodzenia to koniec, ale coś bym napisał ;)

 

P.S. to wnętrze to mi idzie jak krew z nosa, ale może w końcu jutro je zamieszczę... chyba, że mnie kumple na piwo wyciągną :D

 

Napisano

ehh, a jednak mnie wyciągnęli... chociaż rękami i nogami się broniłem :D;) więc render na 100% jutro :)

wielkie sorki za te poślizgi ale jakoś tak czasami mam już dosyć tego modelowania Hondy... trzy miechy jakby nie patrzeć :| pozdrawiam [piwo]

Napisano

czekam Loozack na rendery!!!

 

przybrudz torche ten model bo wyglada fajnie ale jest zbyt piekny zeby przypominal 100% fotorealizm a to chyba zalozyles? przede wszystkim felgi musisz \"spreparowac\" poza tym jest cooooraz lepiej tak trzymaj !!! ;-)

pozdro

czaps

Napisano

5 rano... oczy mi już wiszą na żyłkach... monitora prawie nie widzę... ale rendery wrzucę :)

 

drzwi2.jpg

 

drzwi3.jpg

 

narazie tyle, jutro zrobię prawe drzwi (niestety ale się skubane różnią :() i wezmę się za wszystkie przyciski na desce rozdzielczej, bo teraz takiej pustej nie pokażę :P:)

trzymajcie się [piwo]

P.S. buga na dole na rogu wnęki poprawię :)

P.S.2. Sikham, niebieską tapicerkę zerżnąłem od ciebie :D

 

Napisano

Świetnie wygląda ta scenka powyżej!! Jestem pewny, że 99% ludzi nie związanych z grafiką by się nie poznało. A jeszcze pare suwaków w photoshopie i nikt by sie nie poznał.

 

Ja się nie znam, ale wnętrze też rewelka.

Napisano

łot de fak!! loozack twoja cierpliwosc i zacietosc mi imponuje!! baj de łej ile poly ma twoj samochodzik? :D hihi

ps. co do drzwi - co tu duzo mowic... brak słów

Napisano

Leander, bardzo się cieszę, że też tu zajżałeś :)

Quadysz, autko ma narazie ok. 450k face\'ów (nie pamiętam dokładnie), a same drzwi 40k :| trochę przesadzam chyba :D dzisiaj też spróbuję coś dodać, chociaż po wczorajszym maratonie to sobie będe musiał chyba moje patrzałki wymienić ;)

pozdrawiam [piwo]

Napisano

łe to jeszcze mógłbyś wymodelowac takie pluszowe dywaniki furem i futrzane obicia foteli :D albo nie zrob na siedzeniach takie drewniane kulki jakie maja taksowkarze :D to by byl wypas :) i koniecznie na srodku kokpitu maly piesek z \"kiwajaca\" sie główką\"

greets

Napisano

no nie wiem - a jak sikham wyjdzie z ostateczna bronia ?? dlugo nie pokazywal renderu ale spoko ja w niego wierze tez i mysle ze loozackowi tak latwo nie pojdzie :)

Napisano

Widzę Loozack, że nie żałujesz poligonów. Cały mój mustang plus otoczenie ma aktualnie 489.787 face`ów. Jak twój sprzęt wytrzymuje renderingi.

Podziwiam cię za cierpliwość.

Napisano

też siebie podziwiam za cierpliwość :D;)

kolejny render...

 

drzwi4.jpg

 

sorki za jakość, chcę Wam tylko pokazać ile już zrobiłem :)

trzymajcie się [piwo]

Napisano

hello :) potrzebuję pomocy... jak ustawić IOR szyb tak, żeby praktycznie w ogóle nie załamywały otoczenia (używam materiału Brazil Glass, ale mogę zmienić :)), bo na tym renderze wygląda to strasznie :|

 

new.jpg

 

trzymta się [piwo]

 

Napisano

A teraz tak zauważyłem, że Twoje autko ma opony z kamienia:] Albo napompowane tak, że hoho:D Zjedź wszystkim troche na dół, to będzie lepiej wyglądało.

Napisano

IOR ustaw na 1. Szyba praktycznie nie załamuję światła. Ewentualnie możesz przypisać ten współczynnik do mapy falloff, ale mi nigdy nie udało się zrobić poprawnie szyby tym sposobem.

 

Ujemny współczynnik IOR stosuje się z tego, co wiem do np. pęcherzy powietrza widzianych pod wodą.

Napisano

wielkie dzięki za posty [piwo]

spróbuję poprawić wszystko... tylko z tym czarnym lakierem nie jestem pewien :]

jeszcze raz dzięki, pozdrawiam :)[piwo]

Napisano

Wiggles, z tego co wiem to poprostu znudziła mu się ta Honda (ale może kiedyś do niej wróci :))...

Hac, hehe :D

 

Pionier, a jednak skusił mnie ten czarny lakier :]

 

new2.jpg

 

wydaje mi się, że wygląda nieźle :D tyle że prawie nic nie widać :|

Napisano

Fajna bryka!!Ale nie podoba mi sie materiał opon ( mało gumowy) i tarcz hamulcowych ( z bardzo sie świecą).A i czy wspornik lusterka jest taki w orginale??Bo mi sie nie podoba.Za gruby!!

Napisano

Giegiel, co do materiałów to masz rację, bo się na nich raczej mało znam :P:) ale lusterko robiłem według zdjęć i według mnie jest dobre...

 

lusterko.jpgmirror.jpg

 

a teraz idę spać, bo niedawno ze szkoły wróciłem :), więc kolejne updaty prawdopodobnie dopiero jutro...

pozdrawiam [piwo]

Napisano

Tarcze hamulcowe powinny być mniej świecące a wręcz lekko matowe :) (jak dorwiesz autko na alusach na mieście to zobaczysz).A materiał opon był w jakimś tutrioalu o modelowaniu samochodów (nie pamiętam którym).

Napisano

Giegiel, dzięki za uwagi :) a jak znajdziesz tego tutka o materiale opon to daj mi znać :)

 

znowu z nudów wziąłem się za renderowanie, przy czym zmieniłem już trochę materiał opon (dodałem trochę nierówności), za modelowanie reszty wnętrza wezmę się od jutra... bo dzisiaj mi się już poprostu nie chce :P

no więc oto link do obrazka:

http://members.lycos.co.uk/loozacks/s2000/big.jpg

nie zamieszczam go tutaj bo jest w rozdzielczości 2048x1536 i zajmuje około 470kB :D

pozdrawiam [piwo]

P.S. od razu mówię, że nad materiałem szyby, felg, odbiciami na karoserii i oświetleniem będe jeszcze pracował :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności