kozioo Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Uff, tym razem udało sie chociaż zrobic model;) Działko typu vulcan, pociski bezłuskowe napędzane magnetycznie. Nie wiem czy coś takiego powstało, ale zakładam, że miało by szanse działac;) 1866 tris Na pewno będą mapki diffuse+alpha. Jeśli zdążę.
trident Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 czekam na teksturke, ile poli ma ten "radiator" z tyłu??
ognisty Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 hmm.. no dla mnie tak jakoś ... pusto no ale zobaczymy jak po teksturce to bedzie wygladac
kozioo Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Kratka z tylu ma niecałe 200 trisow. Co do "pustawego" wyglądu muszę się po częsci zgodzic - coś mi sie walneło i myslalem ze model ma miec do 1k scianek. Do stanu jaki widac na renderach wyciągałem detal na siłe. I w ten sposob dodałem niemal rowne 1000trisow. Chyba niepotrzebnie. Ale sprobuje to oteksturowac, może uda się uratowac chociaz częsciowo.
kurt_hectic Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 z 2000k trisow niektorzy robia wielkie platformy ciagniete przez jakies mutanty, a tu faktycznie jest pusto... z tego caly samochod, czolg mozna zrobic... masz jeszcze KUPE czasu radze zrobic cos innego > stac Cie nia wiecej...
Ardeni Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 No to ja się zgodze z poprzednikiem, jakaś ta scena uboga troche jest (tzn objekt)
Hatred Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 nom tez sie z tym zgodze, z jednej strony robisz na lufy 5katnego cylindra, a z drugiej jakies wypustki modelujesz ktorych jest duzo i wogole... masz jescze duzo czasu naprawde, dorob moze helikopter do tego :) powodzenia!
kozioo Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 ok, lekko poprawiłem model, wyszło coś takiego:> 1960 tris, 40 zostawiam na poprawki w trakcie mapowania/teksturowania.
kurt_hectic Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 no, zupelnie inna bajka! duzo lepiej, moze byc naprawde fajnie- wszytko zalezy od textury.
BlackTalon Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Elo! kozioo zmień nazwę działka z Vulcan na Gauss i będzie git:D Ten Ent całkiem fajny.
kozioo Napisano 17 Styczeń 2006 Autor Napisano 17 Styczeń 2006 lecimy z teksturką:) jak na razie diffuse + alpha 800x800, potem zmniejsze. Jeszcze brak detalu i cieniowania. No i równe 2000tris.
arcade Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 eeeeeeej!!! fajnie bardzo :D popraw trochę pień tylko żeby taki monohromatyczny nie był i będzie naprawdę gicior :]
ognisty Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 łooo fajowo, jak żeś zrobił taki ładny pień, naucz mnie! aa :D
kozioo Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Chyba koniec:) 2 teksturki 512x512 (diffuse+alpha) 2000tris
sayonerka Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Bardzo ladne, ale hmm.. co to ma wspolnego z maszyna? Ze bojowe to wiem, ale to raczej byly istoty zywe, a nie maszyny, czy moze sie myle? Pozdrawiam.
kozioo Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 To jest droid imitujący drzewo. Nie widać? :> Jesli uwazacie ze nie trafiłem w temat to można mnie po prostu nie brac pod uwage przy podsumowaniu. Mało mnie to grzeje;) Teksturka prosta, raczej nie ma czego ogladac - ale prosze.
arcade Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 czyż może być groźniejsza maszyna bojowa niż wojownicze drzewo ;) imho "maszyna" można brać niedosłownie :) Imho cały czas za jednolity kolor, no ale może to kwestia gustu (chodzi mi o to że tak czarno / biało / szaro) jest :) pozdro
Shogun 3D Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Fajny Ent. Jak zobaczyłem model i gałązki z plane'ami, to jakkolwiek wiedzialem, że to mają być liście z alphą, to pierwsze skojarzenia miałem z tabliczkami typu: "Szanuj zieleń" i "Nie deptać trawników"...
kurt_hectic Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 a ty chciales robic jakies dzialko ._o , ent bardzo fajny!
ofca Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 a moglbys tak zapodac siateczke jeszcze dla tych o mniejszym skilu w celu przestudiowania?:D hihi mi/mnie sie tam bardzo podoba, moze bym sie przyczepil do oczu ale to juz tak na sile - za czerwone albo cus...no nie wiem siakies takie dziwne....brawo!:)
Gość yon Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 fajna rzecz! ale nad tekstura moznaby jeszcze troche popracowac. kora moglaby bardziej elegancko lezec na obiekcie. Moznaby porobic jakies braki, czy zmiany, w korze na stawach i ogolnie bardziej dopasowac fakture do obiektu. W kilku miejscach widac porozciagane mapowanie (choc mozliwe ze to kwestia ujecia) - na biodrze i gorze plecow. Spokojnie mogloby byc duzo lepiej niz teraz ;) choc jest ok.
ftorek Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 no fajne - mi troche nie siedzi w temacie - no ale co tam - jak sam napisales ze cie to strzyka to nie ma problemu :D - wazne ze cie bitwa napuscila na zrobienie calkiem przyzwoitego modelu - reszta sie nie liczy :D yon dobrze mooowi :D moze te oczka zamiast takie swiecace to raczej tak jakios czarno/zielone krysztaly z blikiem uadnym... ze niby takie guebokie i odbijajace wiecznosc... :D pzodora
polka dot Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 świetny świetny :D ale render to bez aa trzeba było :) i pokaż siatkę.
kozioo Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 rzeczywiscie na pleckach sie rozjechało - juz poprawione. Biodro jest dobre, z tego ujęcia zle wygląda. Nowy screen i siateczka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się