Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Uff, tym razem udało sie chociaż zrobic model;)

Działko typu vulcan, pociski bezłuskowe napędzane magnetycznie. Nie wiem czy coś takiego powstało, ale zakładam, że miało by szanse działac;)

1866 tris

Na pewno będą mapki diffuse+alpha. Jeśli zdążę.

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm.. no dla mnie tak jakoś ... pusto

 

no ale zobaczymy jak po teksturce to bedzie wygladac

Napisano
  • Autor

Kratka z tylu ma niecałe 200 trisow. Co do "pustawego" wyglądu muszę się po częsci zgodzic - coś mi sie walneło i myslalem ze model ma miec do 1k scianek. Do stanu jaki widac na renderach wyciągałem detal na siłe. I w ten sposob dodałem niemal rowne 1000trisow. Chyba niepotrzebnie. Ale sprobuje to oteksturowac, może uda się uratowac chociaz częsciowo.

Napisano

z 2000k trisow niektorzy robia wielkie platformy ciagniete przez jakies mutanty,

a tu faktycznie jest pusto... z tego caly samochod, czolg mozna zrobic... masz jeszcze KUPE czasu radze zrobic cos innego > stac Cie nia wiecej...

Napisano

No to ja się zgodze z poprzednikiem, jakaś ta scena uboga troche jest (tzn objekt)

Napisano

nom tez sie z tym zgodze, z jednej strony robisz na lufy 5katnego cylindra, a z drugiej jakies wypustki modelujesz ktorych jest duzo i wogole... masz jescze duzo czasu naprawde, dorob moze helikopter do tego :) powodzenia!

Napisano
  • Autor

ok, lekko poprawiłem model, wyszło coś takiego:> 1960 tris, 40 zostawiam na poprawki w trakcie mapowania/teksturowania.

Napisano
  • Autor

lecimy z teksturką:) jak na razie diffuse + alpha 800x800, potem zmniejsze. Jeszcze brak detalu i cieniowania. No i równe 2000tris.

Napisano

eeeeeeej!!!

fajnie bardzo :D popraw trochę pień tylko żeby taki monohromatyczny nie był i będzie naprawdę gicior :]

Napisano

Bardzo ladne, ale hmm.. co to ma wspolnego z maszyna? Ze bojowe to wiem, ale to raczej byly istoty zywe, a nie maszyny, czy moze sie myle?

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

To jest droid imitujący drzewo. Nie widać? :> Jesli uwazacie ze nie trafiłem w temat to można mnie po prostu nie brac pod uwage przy podsumowaniu. Mało mnie to grzeje;)

Teksturka prosta, raczej nie ma czego ogladac - ale prosze.

Napisano

czyż może być groźniejsza maszyna bojowa niż wojownicze drzewo ;)

imho "maszyna" można brać niedosłownie :)

 

Imho cały czas za jednolity kolor, no ale może to kwestia gustu (chodzi mi o to że tak czarno / biało / szaro) jest :)

 

pozdro

Napisano

Fajny Ent. Jak zobaczyłem model i gałązki z plane'ami, to jakkolwiek wiedzialem, że to mają być liście z alphą, to pierwsze skojarzenia miałem z tabliczkami typu: "Szanuj zieleń" i "Nie deptać trawników"...

Napisano

a moglbys tak zapodac siateczke jeszcze dla tych o mniejszym skilu w celu przestudiowania?:D hihi mi/mnie sie tam bardzo podoba, moze bym sie przyczepil do oczu ale to juz tak na sile - za czerwone albo cus...no nie wiem siakies takie dziwne....brawo!:)

Napisano

fajna rzecz!

ale nad tekstura moznaby jeszcze troche popracowac. kora moglaby bardziej elegancko lezec na obiekcie. Moznaby porobic jakies braki, czy zmiany, w korze na stawach i ogolnie bardziej dopasowac fakture do obiektu.

W kilku miejscach widac porozciagane mapowanie (choc mozliwe ze to kwestia ujecia) - na biodrze i gorze plecow.

Spokojnie mogloby byc duzo lepiej niz teraz ;) choc jest ok.

Napisano

no fajne - mi troche nie siedzi w temacie - no ale co tam - jak sam napisales ze cie to strzyka to nie ma problemu :D - wazne ze cie bitwa napuscila na zrobienie calkiem przyzwoitego modelu - reszta sie nie liczy :D

 

yon dobrze mooowi :D

 

moze te oczka zamiast takie swiecace to raczej tak jakios czarno/zielone krysztaly z blikiem uadnym... ze niby takie guebokie i odbijajace wiecznosc... :D

 

pzodora

Napisano
  • Autor

rzeczywiscie na pleckach sie rozjechało - juz poprawione. Biodro jest dobre, z tego ujęcia zle wygląda.

Nowy screen i siateczka.

screenp9fk.th.jpg

screens3su.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności