Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

a więc moja pierwsza skończona praca ;] święto normalnie

3d studio 7, mental ray, czas: szkoda gadać ;]

 

oceniajcie, obiecuje że sie nie obraże :P

 

na to nie patrzcie :]

nokia28na.jpg

 

siatka:

siatka0xx.jpg

 

 

potem dam więcej renderków.

 

EDIT:

nokia36zq.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeny, ale oczoje... tło. :)

Model super, ale nad niektórymi materiałami warto popracowac. Np. ten metal wokół przycisków i po bokach.

Napisano

no ok musze przyznać że tło jest straszne. nie mam wytłumaczenia ;] sam sobie sie dziwie

 

jutro wstawie rendery z normalnym tłem ;] obiecuje; wstawił bym dzisiaj ale strasznie net mi muli

 

Chindoos ten telefon jest w rzeczywistości węższy na dole

 

mintrill eeeee shadera aparatu jakby to powiedzieć nie ma. przypadkiem został maxowy szary standard

 

EDIT:

no to wrzuciłem, nowe renderki w pierwszym poście

Napisano

mie tam się podoba 1 render - to pomarańczowe tło wcale nie jest takie złe - zawsze możesz powiedzieć że na zlecenie orange robiłeś ;)- na białym też fajnie - na tym szarym najmniej mi się podoba

Napisano

Co to za render?? Scanline??

Faktycznie shadery do mechanika. szczególnie plastiki po bokach i klawisze.

No i jeszcze ta zblurowana textura na klawiszach (tych zaraz pod ekranem).

Napisano

Poniewaz w tej nokii ekran jest dosc wyeksponowany polecam zrobic na teksturze taka mini siateczke ledwo widoczna ktora bedzie oddzielala poszczegolne pixelki ekranu. Poza tym czegoś mi brakuje ale nie wiem czego ;). Moze tlo by sie przydalo jakos ladniej zrobic, bo teraz ten cien sie dziwnie rozklada na podlodze ? Wystarczylo by przesunac tylnia sciane studio do tylu.

Napisano

Mnie zdecydowanie się podobał 2. render na białym tle. Taki najprostrzy, a chyba najbardziej trafiający do mózgu :) Ogólnie ciekawie, ale mogło być lepiej. IMO zbyt duże zbliżenie na telefon, co ukazuje w niektórym miejscu niedoskonałości modelu... Pozdrawiam.

Napisano

Mam wrazenie, ze to bylo liczone bez GI, przynajmniej na takie wyglada. Dodaj area shadows zamiast ostrych cieni, to na pewno poprawi realizm pracy.

Napisano

Zakładam że render nr 1 to tylko wypadek przy pracy. Render nr 2 bardzo fajny. Czyste białe tło nie odwaca uwagi od telefonu. Co do tekstur to nie wiem czego oczekiwac bo nie znam tego telefonu ale jeśli boki i oprawa klawiszy są metaliczne w realu to moznaby było to troszke poprawić.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności