madman1987 Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Witam. Po długim czasie niebytu na forum zamieszczam ostatni WIP. Model 2800 trisów. Ostatnimi czasy męczyłem riging i to są pierwsze efekty- niestety statyczne ;] Co do rigingu walcie ile wlezie, przyda mi się do nauki. Będzie texturka. po niej pobawię się animcją- taki jest przynajmniej plan. Pozdrókwi.
_michal Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 modelik ma potencjał, znając Ciebie texturka będzie swietna :) IMO trochę szyja żyrafia i ciężko zorientować się co jest czym na twarzy. No i klata jakaś mała. Tyle ode mnie, czekam na więcej, powodzenia.
Por@szek Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Ja tam sie nie znam, ale mnie sie podoba, cos mu rogi oklaply, viagry mu nie dales ;) Siatke mogles czytelniej pokazac IMO.
madman1987 Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 cheche, skąd ja wiedziałem, że na wasze głosy mogę liczyć ;P żyrafii jest, bo to taki mix ryby, kota i obcego z dodatkiem móła i osła ;] tex wiele wyjasni pozdrówki
giorgione Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 mi sie bardzo podoba jak większość czekam na teksturki :) pozdr giorgione
madman1987 Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Napisano 30 Styczeń 2006 kurt, wulgarny dziadu ;P jesli masz w planach tak sie wypowiadac to zgin i przepadnij, bo Twoj post nic nie wnosi do watku giorgione: dzieki bardzo, aktualnie modelik zmapowany i dziobie hi-poly do normali pozdrowki
kurt_hectic Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 dobra dobra, mam Ci przypomniec Twoje watki?... dziadu :o
AGmakonts Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 hehe moze być fajnie:) chcętnie to zobacze
PAINbringer Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 Mi jakoś nie pasuje brzuch vs klatka piwrsiowa vs szyja - ta okolica wg. mnie wymaga zmian... no i jakiś taki cartoon'owy on jest puki co.
madman1987 Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 no i jest update, jak widać postać nie będzie symetryczna, aktualnie hipoly niecały milion trisów, to mój pierwszy taki model stricte hipoly więc mam nadzieję, że jeszcze sporo uda mi się tutaj podciągnąć (no i skończyć przedewszystkim ;]) pain: tors vs szyja etc? mi się podoba jak jest bo tak go widzę ;P poza to jest zbudowany tak a nie inaczej bo będzie chodził jak pseudo małpa-obcy dzięki za komenty i pozdrawiam
skorupek Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 dziwny jestes ;p co nie skonczysz, jak skonczysz? z karata dostaniesz i skonczysz.
PAINbringer Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Upre się i nadal polece prace nad proporcjami tj weź jakiś jakiś duży pendzel w ZBrushu i chociaż uda popraw, bo wyglądają jakby napuchnięte były. Z tyłu też bardzo dobrze widać że on nie ma miednicy i krocza :o
skorupek Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 PAINbringer: ja bym się też czepił proporcji gdyby nie to, że to nie mój koncept.(jak ktos ma referki z kanonami jak wyglada demon piekielny to niech wrzuci- myśle że się wszystkim porzyda) może mi się tylko wydaje, ale to chyba WIP jest. Jak na mnie to od pasa w dół jeszcze nie ruszony jest. BTW: ostatnio jakaś moda na forum panuje na "proporcje" - rozumiem w przypadku istot istniejących, ale np u smoków ogrów czy innych, to nie kumam. ale ja sie nie znam..jeszcze :P
madman1987 Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 1- to jest ortographic 2-jest dziobniety tylko tors, lep i lewa reka, reszta to wygladzony lowpoly ;]
Por@szek Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Pain ale widzisz ze dziad dopiero leb namalowal, do ptaka mu jeszcze daleko.
Gość Marioza Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 uu typek fajnie wygląda, z normalem pownien dac rade :D, mnie coś w zbrushu nie idzie kompletnie
AGmakonts Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 no hi poly narazie wajnie,z rób mu jakieś fajne szpony przy stopach
Por@szek Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 I ladnego grzybka ... na pietach :D. DObra ja juz isde nie bede robil offa ale nie moglem sobie podarowac :P
madman1987 Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 będę teraz schodził w jego krocze (ychmm, podoba mi się ;] ), jeszcze dłonie wymagają sporego podpicowania, ale to raczej na końcu bo póki co mam ich serdecznie dość, naddziobnąłem cosik nogi, ale tylko cosik [/img] mario don: z tego co czytałem, chyba dziobiesz wszystko mychą, w ZB bez tabletu raczej ciężko, sam program jest łatwy- to mój pierwszy model w ZB ;) AG: dzięki porasz: pierwszy raz w życiu nie kumam Twojego c-humoru lol
zaki79 Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 hej r2d2 glowa, ramiona i plecy wygladaja dobrze, ale dol moim zdaniem juz nie za bardzo ( sądzę to samo co PAINbringer). Argument, że potwór taki nie istnieje, jakoś mnie nie przekonuje :) - wyraźnie widać, że to postać humanoidalna, posiada szkielet zbliżony do ludzkiego, a więc kości udowe osadzone są w miednicy,a tu talia ma szerokość uda, a same ich mięśnie tworzą pośladki, chociaż w rzeczywistości mięśnie pośladkowe znajdują się powyżej. Skorupek -nie masz racji. Żeby postać wyglądała wiarygodnie, musi być widać jej całą "strukturę". Jasne, że można zmienić nogi, głowę, dodać ogon, skrzydła, ale moim zdaniem anatomia każdego stwora powinna mieć swój pierwowzór wśród istniejących stworzeń - amen! :P
madman1987 Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 dół jest nieskończony, tyle co naddziobnięty, to co napisałeś, że jest ok, to jest zrobione, reszta nie, to nie jest final, co do pośladków, ma "kocie" nogi więc i układ szkieletowy przechodzi pomału w koci tym samym "tyłek" wyglądać będzie tak a nie inaczej, zaznaczam- będzie- to nie jest final, poza to Pain już to zauważył ;) co do postaci humanoidalnych to masz rację jeśli chodzi o proporcje, ale twórca musi mieć taki plan, ja nie mam, ten potwór nie ma być humanoidalny- choć w dużej mierze jest (zwłaszcza górna część), ale to bedzie się poruszać na 3/4- jak pseudo koto-goryl- nie będzie on spionizowany, waga w dużej mierze będzie się przechylać na ramiona, z resztą jest na wstępie rig- tam jest postawa podniesiona tak jak goryl podnosi się przy np ataku, fakt, mogłem dać postawę normalną, a np. smoki etc powstają z własnie zabużania proporcji, obcy jest dziurawy jak ser- nie powinien chodzić ale chodzi bo taki był cel twórcy, elfy są zgodne z kanonami? są zdeformowanymi ludźmi, tak jak orki, ogry, gobliny etc, jeszczer az: zasady, proporcje, kanony, schematy są da nas, to my je ograniczamy a nie one nas dzięki za posty i pozdrawiam ;P EDIT: właśnie mnie oświeciło, te nogi są wysunięte do przodu, mają dwa stawy, niestety tego nie widac a tych żutach- jeśli o to chodzi to sorki i następny update dam z perspektywy
madman1987 Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 więc cóż, to już low z normalami i wstępny rig, jeszcze trochę grzebania przy nim będzie, ale chyba jest całkiem całkiem (hope so :)) i jedna rzecz: czy ktoś wie dokładnie jak obsługiwac się tym mirrorem w skin? bo mi tylko envelopy namieszał ;/ pozdrawiam
zaki79 Napisano 2 Luty 2006 Napisano 2 Luty 2006 hej r2d2 no ja wlasnie robie skinning swojej postaci i mam z tym problemy, ale z czyms innym, napisalem o tym w swoim threadzie. Co do mirrora to ustaw envelopes po jednej stronie ciala wlacz mirror mode ponizej i tam suwakiem przesun gizmo odbicia na os symetrii postaci. potem patrz na kolor vertexow i kosci. po jednej stronie robia sie niebieskie po drugiej zielone. Jest tam tez suwak "tolerancji" :) -zwieksz jego wartosc -bedziesz widzial ile vertexow jeszcze nie ma nieb/zielonego koloru. Pozniej w zaleznosci od tego po ktorej stronie poprawiales envelopes odbijasz w jedna albo w druga wzgledem gizma (osi symetrii) -tam sa przyciski -osobny do vert. i osobny do bones. ps. jesli po tym wyjasnieniu sprawa sie zaciemnila to odezwij sie do mnie na gg :) -wyjsnie co i jak -pozdro ps2. ten lisi ogon to tak pasuje jak kwiatek do korzucha :P
_michal Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 teraz mi się to nasunęło. Demon bez 'ptaszka'? No wiesz? Środek ciężkości jakoś dziwnie teraz wychodzi, powinien bardziej do przodu się pochylić.
Gość Marioza Napisano 3 Luty 2006 Napisano 3 Luty 2006 nie znam sie na anatomii stowrów itp, nawet nie mam wybrazni co do takowiej, ale kolunio wyglada bardzo fajnie, wersja hi z zebrusha jest swietna, tym bardzej ze jak piszesz to twój pierwszy model z tego osoftu? no własnie sam powoli zacząłem dochodzic do tego ze w zbrushu bez tabletu to duzo nie zawalcze, takze sobie odpuscilem ciekawe jak tam dalej sie rozwinie Twój hipek : )
madman1987 Napisano 3 Luty 2006 Autor Napisano 3 Luty 2006 empeck: teraz to on balansuje na plecki ;) faktycznie nie zwrocilem uwagi na to, ze teraz rypnal by az milo, dzieki mario don: hehe, dzieki, niestety nie wiem jak sie dalej rozwinie, bo mam klopoty z mapa kolorow- nigdy wczesniej konkretnego obiektu z normalami nie robilem ;/ jesli ktos mam jakies pomysly i rady- wdzieczny bede :)
zaki79 Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Mario -luzem powalczysz w ZB bez tabletu !! troszke sie bawiłem ZB kilka miesiecy temu -swietna sprawa, jak rzeźbienie bardziej -załączam efekty (bryła oczywiście ma błędy,np nos jest do d. ale razem z siatką w maxie zrobiłem to w 1.5-2h) R2D2 -przeciez mozesz tez malowac w ZB spokojnie :)
kozioo Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Uciąc ogon, pochylic do przodu, skrocic troszke nogi i bedzie bardzo fajnie IMO;)
Por@szek Napisano 4 Luty 2006 Napisano 4 Luty 2006 Ogon jest the best ;) Pewnie wyjdzie cos a'la Impossible Creatures. Ja poczekam na wynik koncowy bo wydaje sie byc zaiste interesujacy :>
madman1987 Napisano 5 Luty 2006 Autor Napisano 5 Luty 2006 całą noc kombinowałem jak tu zobić coś, co ie będzie wyglądać jak miliony potworów w siecie- i tak za podobny do wszystkiego po trochu ;P
PAINbringer Napisano 7 Luty 2006 Napisano 7 Luty 2006 Korpus i reszta jeszcze jakoś przejdzie ale głowa w moim mniemaniu jest kompletnie spaprana, takie "c#uju muju dzikie węże" ;). Czekam oczywiście na jakieś tekstury i trzymam kciuki :]
madman1987 Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 no to po jakims czasie ruszyłem do przodu, mam nadzieję, że przyjmiecie go z otwartymi ramionami bo jest samotny ;)
PAINbringer Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Ja dorzucam swoją krytyke, bo nie lubie wazeliny ;p Siatka przejdzie, ale jak już mówiłem - poza głową. Już tłumacze o co mi chodzi; Rogi mają dziwaczny kształt, co widać wyraźnie z przodu. Ogólnie cała głowa jest baardzo "niezgrabna". Żeby taki oto "pan D." wyglądał raczej groźnie nie może mieć tak opuchniętej twarzy (!) - musi/powinien posiadać wyraźnie zarysowaną kości szczęki i łuk brwiowy etc.- czyli zdrowego, silnego więc potencjalnie groźnego ]:> Wrrrrr!. W tym momencie to on przypomina hmm "pana dziadka D.". Polecam poprawić. Ale przyznam że te niebieskie świecące się *o* oczka są gitezz :D. Ad. tekstur, to nie męczyłeś się z nimi zbyt dużo jak widać. Np. na jego nogach wyrzeźbiłeś owłosienie a już kolor czy specular tego nie ujawniają :/. To samo się tyczy pozostałych miejsc. Myśle że era "plastikowych" postaci już się kończy więc polecam bardziej popracować nad dobrą mapą specular, bo w tym momencie to jej oznak ni ma :(. Wystarczy że odpowiednio zróżnicujesz na różnych fragmentach jego ciała specular lvl i będzie o wiele lepiej. Te świecące się na max skały to nie bardzo są :/ psują efekt. Cya in hell! muahahaha! ;) . ]:>. ]:> ]:> :O ]:> . ]:> .]:>
Por@szek Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 Smiem twierzic ze tam nie ma mapy kolory zrobione ;), jak jednak sie myle to do poprawy. Natomiast nie wiem czy jest spec, jak jest to tez Arczi popracuj nad nim. Moja wypowiedz dotyczyla tylko normali.
arcade Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 ogólnie spoko, ale imho za dużo jest takiego noisu który nijak się nie tłumaczy i sprawia wrażenie dość przypadkowego bumpu. Przykład - te włosy o których mówił Painbringer wydają się wklęsłe, a powinny być wypukłe, dalej brak zróżnicowania materiałów - tzn. rogi mogłyby być bardziej matowe niż skura, a ogólnie cały specular przygasiłbym trochę. W paru miejscach normale dziwnie wyglądają - np stopy. Mapa koloru jest bardzo uboga, mimo że normale w założeniu mają w pewnym stopniu zastępować tekstury, to jednak tekstury cały czas odgrywają bardzo dużą rolę przy modelach. Polecam poobserwować modele johnywoo i pouczyć się z nich :) Ogólnie nie jest źle, ale jakbyś nad tym trochę bardziej przysiadł, byłbyś w stanie wyciągnąć dużo więcej :) Pozdrawiam :)
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 tak naprawde postacie brakuje koloru, jest to utrzymane w jednej tonacji przez co się zlewa , nie ma zadnych miejsc charakterystycznych, no i świeci się jak psu..., ciekaw jestem czy tak naprawde era plasitkowych postacie sie konczy bo narazie tego nie widac, a przynajmniej ja tego nie dostrzegam w tych grach w które gram lub grałem, w sumie dobrze by bylo gdyby tak bylo bo mnie odrzuca i mam cofke przy wszelkich dumach kwakach i paru innych, nawet grając ostanio w demo timeshift stwierdzam ze nic sie w tej materii nie zmieniło :\, takze trza by bylo jeszcze podłubac przy texturach tej postaci co by jakis bardzje konkretny efekt uzyskac
madman1987 Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 eee, spoko, dzięki za komenty, nie wiem czy era plastików się kończy, czy nie, ale tego demona na pewno ;) juz do niego nie usiądę, bo mam go dość ;] teks koloru jest taki, że go prawie nie ma, więc nie ma co pokazywać, ale jak pisałem, to mój pierwszy kolor pod normala więc i tak jestem w miare zadowolony. Szukałem dużo po tutkach żeby znaleźć coś o malowaniu koloru pod normala i nic ;\ Jedyne co zalazłem, to creeny z DOOM'a i pewnie dla tego plastyk plastykiem plastyk pogania ;) PAIN: ten demon nie ma być groźny,to moja maskotka z którą śpie, opuchnięty, bo z zulami nawalanka przez noc całą była pod kioskiem ;)
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 haha szkoda że nie pod ABC ;), a skoro to Twój 1 tego typu model to luz, jest troche na roznych forach wipow gdzie są i textury pokazane, na samym cgtalku zanjdzesz kilka z ostatniego okresu a te dumowe nie wiem jakie widziałeś, ja tez pare widzialem i wsumie byly ok czyli spełniały swoje zadanie biorąc poprawke ze to zadanie takie a nie inne, podstawa to unikac kontrastów, czerni, malowania silnych zacniowanych miejsc itp, textura raczej w takich lzejszych kolorach nie siekera, mocenijszy kolor i efkekt wychodzi w silniku tzn mam tu na mysli te 6-7 gier w które grałem w których tak to wyglądało, no ale ja na tej techice az tak bardzo sie nie znam choc ją śledzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się