Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja nic nie moge na ten temat powiedziec,jestem jeszcze zbyt słaby jeśli chodzi o techniki texturowania,jestem tylko obserwatorem,życze wszystkim miłej nauki i zabawy:) Kiedyś wezmę udział w takim konteście, tylko kiedy? heheheh:)

Napisano

więc może zacznę :)

 

MentalRay

Shader: misss_fast_simple_maya1

Ambient: RGB 57 57 57

Overal: 223 223 223

Dif: 255 255 255

 

Light: 1 Directional Light

 

skine8qj.th.jpg

Napisano

Bez tekstur wiekszego sensu taki konkurs nie ma niestety, a mało komu bedzie sie chciało malowac cos do paskudnego (w dodatku cudzego) modelu. Jesli mozna startowac ze swoimi głowkami to co innego;)

Napisano

jasne, że można ze swoimi, ten model jest dla tych co nie mają swojego :] tylko trzeba pamiętać o ustawieniach shadera i świateł

 

nielot, maya

Napisano

No to siup:

 

MentalRay 3.4

SSS Fast Skin Material

zmieniłem tylko:

subdermal radius: 5cm

scale conversion factor : 0,05

 

Wyszło troszke za gładko bo zapomniałem dodać bumpa

headswrsc0ki.jpg

Napisano

heh, wydaje mi się, że dla grafików chcących tworzyć organikę taki contest może się bardzo przydać a kaustyki na co komu ? :]

Napisano

każdy contest czegośc zawsze nauczy, imo warto je zakładać. Tylko, ze każdy powinien pokazac ustawienia i przedyskutowac błędy.

Napisano

Xeav: Ładnie, tylko troszke przesadziłeś z cieniami :)Pobaw się jeszcze opcją "Scale conversation" i zaznacz indirect illuminantion w opcjach materiału bo te HDRI chyba nic nie daje teraz.

Spróbujcie oświetlać ten łeb światłem kluczowym i dopełniającym, najlepiej jeszcze area - bedzie ładniejszy efekt końcowy, dodatkowo materiał SSS Fast Skin jest bardzo podatny na gładkie rozchodzenie się koloru więc światła bardzo dużo mogą zmienić.

Napisano

lol Xeav, powiedz to samo Wszytskim z Caustics Contestu, heh... Dami im cytat do tego,. ciekawe jak na to zareagują ;>

Napisano
a kaustyki na co komu ?

no to informuję pana Xeava, że do poprawnej wizualizacji obiektów szklanych (zwłaszcza w studiu) potrzebna jest kaustyka. zaś ilośc stron jaka się przewinęła w watku Caustic Contest potwierdza, że do dobrego efektu potrzebna jest niezliczona masa prób.

ale za to Splash Contest przydał się każdemu :P

Napisano

Zeby zrobic dobrze skore na twarzy nie wystarczy na calosc wrzucic SSSa, bo wyjdzie jak meduza. Potrzebna jest niestety mapka, ktora bedzie decydowala o tym gdzie i jak gleboko wpuscic i rozporoszyc swiatlo. Bo swiatlo w kosci nosa za bardzo sie nie rozproszy :P

Napisano

Salvator, można używać również swoich modeli

Tweet, Splash Contest był bardzo potrzebny bo uczył ....hhhm eee ooo.... Ty dobrze wiesz czego uczył :]

Napisano

No to rzucam mietka - weterana prób SSS w mentalu. Wybaczcie mu bladość, zle zniósł siarczyste mrozy.

W scenie użyte są 3 MRareaspot, nie ma indirect illumination. Ustawien shadera nie mam jak podac, bo kluczowe wartości ustawione są teksturami, A tych jest sztuk 3 (color, spectacular, bump) z róznymi wariacjami (RGB offset, RGB level, itp).

Napisano

ładnie Kozioo :) wsadź mu lampke do buzi - będzie fajny sss :D

 

Teraz ja, do poprzedniego materiału dodałem bumpa i zmieniłem radiusy na troszeczke mniejsze - 2,5cm. Chcialem uzyskać troszke "podstarzałą" skórę.

Napisano

Splash Contest uczył baaardoz dużo :D:D z reszą nie powinien być nazwany Contestem, tylko Splash Wariacje czy coś w tym stylu,. bo tam sie robiło tylko Loga :)) A co do tego Contestu... To też może co zrobie od niechęci, bo lubie aktywnie udzielać sie w takich typu rzeczach... :)) Pozdro Xeav :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności