xeav Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Contest polega na zrobieniu materiału skóry. Zapraszam państwa :] Model .3ds (3dsmax) 611kb Model .obj (Maya, XSI) 440kb Model jest darmowy, ściągnięty z 3dtotal Cały model można pobrać tutaj można też używać swoich modeli
syriusz 27 Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Witam ciekaw jestem czy bedzie dominował znów Vray tak jak w light contest?:)
xeav Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 do takich rzeczy dobry jest podobno mental i jego sss'y...tak słyszałem :)
syriusz 27 Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Ja nic nie moge na ten temat powiedziec,jestem jeszcze zbyt słaby jeśli chodzi o techniki texturowania,jestem tylko obserwatorem,życze wszystkim miłej nauki i zabawy:) Kiedyś wezmę udział w takim konteście, tylko kiedy? heheheh:)
jaccunio Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 a moze przy okazji ktos popelni tutoriala o sss dla roznych rendererow?
xeav Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 więc może zacznę :) MentalRay Shader: misss_fast_simple_maya1 Ambient: RGB 57 57 57 Overal: 223 223 223 Dif: 255 255 255 Light: 1 Directional Light
kozioo Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Bez tekstur wiekszego sensu taki konkurs nie ma niestety, a mało komu bedzie sie chciało malowac cos do paskudnego (w dodatku cudzego) modelu. Jesli mozna startowac ze swoimi głowkami to co innego;)
xeav Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 jasne, że można ze swoimi, ten model jest dla tych co nie mają swojego :] tylko trzeba pamiętać o ustawieniach shadera i świateł nielot, maya
SWRSC Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 No to siup: MentalRay 3.4 SSS Fast Skin Material zmieniłem tylko: subdermal radius: 5cm scale conversion factor : 0,05 Wyszło troszke za gładko bo zapomniałem dodać bumpa
naeq Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 yyy... Xeav... Nie za dużo Tych Contestów ?? i jescze contest... na skórę... no nie moge...
xeav Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 heh, wydaje mi się, że dla grafików chcących tworzyć organikę taki contest może się bardzo przydać a kaustyki na co komu ? :]
SWRSC Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 każdy contest czegośc zawsze nauczy, imo warto je zakładać. Tylko, ze każdy powinien pokazac ustawienia i przedyskutowac błędy.
xeav Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 3ds max Mental Ray SSS Fast Skin Material + Displacement (Smoke) Light: Direct, Omni
SWRSC Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Xeav: Ładnie, tylko troszke przesadziłeś z cieniami :)Pobaw się jeszcze opcją "Scale conversation" i zaznacz indirect illuminantion w opcjach materiału bo te HDRI chyba nic nie daje teraz. Spróbujcie oświetlać ten łeb światłem kluczowym i dopełniającym, najlepiej jeszcze area - bedzie ładniejszy efekt końcowy, dodatkowo materiał SSS Fast Skin jest bardzo podatny na gładkie rozchodzenie się koloru więc światła bardzo dużo mogą zmienić.
naeq Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 lol Xeav, powiedz to samo Wszytskim z Caustics Contestu, heh... Dami im cytat do tego,. ciekawe jak na to zareagują ;>
Salvator Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 hmmm fajny wątek, przyłączę się troszkę później, tylko muszę się przełamać, bo ten model jest straszny :D
tweety Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 a kaustyki na co komu ? no to informuję pana Xeava, że do poprawnej wizualizacji obiektów szklanych (zwłaszcza w studiu) potrzebna jest kaustyka. zaś ilośc stron jaka się przewinęła w watku Caustic Contest potwierdza, że do dobrego efektu potrzebna jest niezliczona masa prób. ale za to Splash Contest przydał się każdemu :P
Reanimator Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Zeby zrobic dobrze skore na twarzy nie wystarczy na calosc wrzucic SSSa, bo wyjdzie jak meduza. Potrzebna jest niestety mapka, ktora bedzie decydowala o tym gdzie i jak gleboko wpuscic i rozporoszyc swiatlo. Bo swiatlo w kosci nosa za bardzo sie nie rozproszy :P
xeav Napisano 10 Luty 2006 Autor Napisano 10 Luty 2006 Salvator, można używać również swoich modeli Tweet, Splash Contest był bardzo potrzebny bo uczył ....hhhm eee ooo.... Ty dobrze wiesz czego uczył :]
kozioo Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 No to rzucam mietka - weterana prób SSS w mentalu. Wybaczcie mu bladość, zle zniósł siarczyste mrozy. W scenie użyte są 3 MRareaspot, nie ma indirect illumination. Ustawien shadera nie mam jak podac, bo kluczowe wartości ustawione są teksturami, A tych jest sztuk 3 (color, spectacular, bump) z róznymi wariacjami (RGB offset, RGB level, itp).
SWRSC Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 ładnie Kozioo :) wsadź mu lampke do buzi - będzie fajny sss :D Teraz ja, do poprzedniego materiału dodałem bumpa i zmieniłem radiusy na troszeczke mniejsze - 2,5cm. Chcialem uzyskać troszke "podstarzałą" skórę.
Rafalf Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 http://img157.imageshack.us/img157/74/gowa4ln.jpg Mental ray Material standart 2 texturki w bumpie zmiana Tiling 12,0
tweety Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 z racji że mam w pracy tylko maxa4 to oto moje wypocinki: Jedynym tego plusem jest czas: 2 sec :] Pozdrawiam
naeq Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Splash Contest uczył baaardoz dużo :D:D z reszą nie powinien być nazwany Contestem, tylko Splash Wariacje czy coś w tym stylu,. bo tam sie robiło tylko Loga :)) A co do tego Contestu... To też może co zrobie od niechęci, bo lubie aktywnie udzielać sie w takich typu rzeczach... :)) Pozdro Xeav :))
Hindus Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 szkoda ze nie macie tekstur/map do tego modelu - wtedy by można naprawde się pobawić.
xeav Napisano 5 Kwiecień 2006 Autor Napisano 5 Kwiecień 2006 jeśli ktoś ma ciekawy model+mapę proszę wrzucić. ja nie mam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się