Posted February 9, 200619 yr Contest polega na zrobieniu materiału skóry. Zapraszam państwa :] Model .3ds (3dsmax) 611kb Model .obj (Maya, XSI) 440kb Model jest darmowy, ściągnięty z 3dtotal Cały model można pobrać tutaj można też używać swoich modeli
February 9, 200619 yr Author do takich rzeczy dobry jest podobno mental i jego sss'y...tak słyszałem :)
February 9, 200619 yr Ja nic nie moge na ten temat powiedziec,jestem jeszcze zbyt słaby jeśli chodzi o techniki texturowania,jestem tylko obserwatorem,życze wszystkim miłej nauki i zabawy:) Kiedyś wezmę udział w takim konteście, tylko kiedy? heheheh:)
February 9, 200619 yr Author więc może zacznę :) MentalRay Shader: misss_fast_simple_maya1 Ambient: RGB 57 57 57 Overal: 223 223 223 Dif: 255 255 255 Light: 1 Directional Light
February 9, 200619 yr Bez tekstur wiekszego sensu taki konkurs nie ma niestety, a mało komu bedzie sie chciało malowac cos do paskudnego (w dodatku cudzego) modelu. Jesli mozna startowac ze swoimi głowkami to co innego;)
February 9, 200619 yr Author jasne, że można ze swoimi, ten model jest dla tych co nie mają swojego :] tylko trzeba pamiętać o ustawieniach shadera i świateł nielot, maya
February 9, 200619 yr No to siup: MentalRay 3.4 SSS Fast Skin Material zmieniłem tylko: subdermal radius: 5cm scale conversion factor : 0,05 Wyszło troszke za gładko bo zapomniałem dodać bumpa
February 10, 200619 yr yyy... Xeav... Nie za dużo Tych Contestów ?? i jescze contest... na skórę... no nie moge...
February 10, 200619 yr Author heh, wydaje mi się, że dla grafików chcących tworzyć organikę taki contest może się bardzo przydać a kaustyki na co komu ? :]
February 10, 200619 yr każdy contest czegośc zawsze nauczy, imo warto je zakładać. Tylko, ze każdy powinien pokazac ustawienia i przedyskutowac błędy.
February 10, 200619 yr Author 3ds max Mental Ray SSS Fast Skin Material + Displacement (Smoke) Light: Direct, Omni
February 10, 200619 yr Xeav: Ładnie, tylko troszke przesadziłeś z cieniami :)Pobaw się jeszcze opcją "Scale conversation" i zaznacz indirect illuminantion w opcjach materiału bo te HDRI chyba nic nie daje teraz. Spróbujcie oświetlać ten łeb światłem kluczowym i dopełniającym, najlepiej jeszcze area - bedzie ładniejszy efekt końcowy, dodatkowo materiał SSS Fast Skin jest bardzo podatny na gładkie rozchodzenie się koloru więc światła bardzo dużo mogą zmienić.
February 10, 200619 yr lol Xeav, powiedz to samo Wszytskim z Caustics Contestu, heh... Dami im cytat do tego,. ciekawe jak na to zareagują ;>
February 10, 200619 yr hmmm fajny wątek, przyłączę się troszkę później, tylko muszę się przełamać, bo ten model jest straszny :D
February 10, 200619 yr a kaustyki na co komu ? no to informuję pana Xeava, że do poprawnej wizualizacji obiektów szklanych (zwłaszcza w studiu) potrzebna jest kaustyka. zaś ilośc stron jaka się przewinęła w watku Caustic Contest potwierdza, że do dobrego efektu potrzebna jest niezliczona masa prób. ale za to Splash Contest przydał się każdemu :P
February 10, 200619 yr Zeby zrobic dobrze skore na twarzy nie wystarczy na calosc wrzucic SSSa, bo wyjdzie jak meduza. Potrzebna jest niestety mapka, ktora bedzie decydowala o tym gdzie i jak gleboko wpuscic i rozporoszyc swiatlo. Bo swiatlo w kosci nosa za bardzo sie nie rozproszy :P
February 10, 200619 yr Author Salvator, można używać również swoich modeli Tweet, Splash Contest był bardzo potrzebny bo uczył ....hhhm eee ooo.... Ty dobrze wiesz czego uczył :]
February 10, 200619 yr No to rzucam mietka - weterana prób SSS w mentalu. Wybaczcie mu bladość, zle zniósł siarczyste mrozy. W scenie użyte są 3 MRareaspot, nie ma indirect illumination. Ustawien shadera nie mam jak podac, bo kluczowe wartości ustawione są teksturami, A tych jest sztuk 3 (color, spectacular, bump) z róznymi wariacjami (RGB offset, RGB level, itp).
February 10, 200619 yr ładnie Kozioo :) wsadź mu lampke do buzi - będzie fajny sss :D Teraz ja, do poprzedniego materiału dodałem bumpa i zmieniłem radiusy na troszeczke mniejsze - 2,5cm. Chcialem uzyskać troszke "podstarzałą" skórę.
February 10, 200619 yr http://img157.imageshack.us/img157/74/gowa4ln.jpg Mental ray Material standart 2 texturki w bumpie zmiana Tiling 12,0
February 10, 200619 yr z racji że mam w pracy tylko maxa4 to oto moje wypocinki: Jedynym tego plusem jest czas: 2 sec :] Pozdrawiam
February 10, 200619 yr Splash Contest uczył baaardoz dużo :D:D z reszą nie powinien być nazwany Contestem, tylko Splash Wariacje czy coś w tym stylu,. bo tam sie robiło tylko Loga :)) A co do tego Contestu... To też może co zrobie od niechęci, bo lubie aktywnie udzielać sie w takich typu rzeczach... :)) Pozdro Xeav :))
April 5, 200619 yr szkoda ze nie macie tekstur/map do tego modelu - wtedy by można naprawde się pobawić.
Create an account or sign in to comment