Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

do takich rzeczy dobry jest podobno mental i jego sss'y...tak słyszałem :)

Napisano

Ja nic nie moge na ten temat powiedziec,jestem jeszcze zbyt słaby jeśli chodzi o techniki texturowania,jestem tylko obserwatorem,życze wszystkim miłej nauki i zabawy:) Kiedyś wezmę udział w takim konteście, tylko kiedy? heheheh:)

Napisano
  • Autor

więc może zacznę :)

 

MentalRay

Shader: misss_fast_simple_maya1

Ambient: RGB 57 57 57

Overal: 223 223 223

Dif: 255 255 255

 

Light: 1 Directional Light

 

skine8qj.th.jpg

Napisano

Bez tekstur wiekszego sensu taki konkurs nie ma niestety, a mało komu bedzie sie chciało malowac cos do paskudnego (w dodatku cudzego) modelu. Jesli mozna startowac ze swoimi głowkami to co innego;)

Napisano
  • Autor

jasne, że można ze swoimi, ten model jest dla tych co nie mają swojego :] tylko trzeba pamiętać o ustawieniach shadera i świateł

 

nielot, maya

Napisano

No to siup:

 

MentalRay 3.4

SSS Fast Skin Material

zmieniłem tylko:

subdermal radius: 5cm

scale conversion factor : 0,05

 

Wyszło troszke za gładko bo zapomniałem dodać bumpa

headswrsc0ki.jpg

Napisano

yyy... Xeav... Nie za dużo Tych Contestów ?? i jescze contest... na skórę... no nie moge...

Napisano
  • Autor

heh, wydaje mi się, że dla grafików chcących tworzyć organikę taki contest może się bardzo przydać a kaustyki na co komu ? :]

Napisano

każdy contest czegośc zawsze nauczy, imo warto je zakładać. Tylko, ze każdy powinien pokazac ustawienia i przedyskutowac błędy.

Napisano
  • Autor

3ds max Mental Ray

SSS Fast Skin Material + Displacement (Smoke)

Light: Direct, Omni

 

untitled78aa.th.jpg

 

mrx1ga.jpg

 

mr20sp.th.jpg

Napisano

Xeav: Ładnie, tylko troszke przesadziłeś z cieniami :)Pobaw się jeszcze opcją "Scale conversation" i zaznacz indirect illuminantion w opcjach materiału bo te HDRI chyba nic nie daje teraz.

Spróbujcie oświetlać ten łeb światłem kluczowym i dopełniającym, najlepiej jeszcze area - bedzie ładniejszy efekt końcowy, dodatkowo materiał SSS Fast Skin jest bardzo podatny na gładkie rozchodzenie się koloru więc światła bardzo dużo mogą zmienić.

Napisano

lol Xeav, powiedz to samo Wszytskim z Caustics Contestu, heh... Dami im cytat do tego,. ciekawe jak na to zareagują ;>

Napisano

hmmm fajny wątek, przyłączę się troszkę później, tylko muszę się przełamać, bo ten model jest straszny :D

Napisano
a kaustyki na co komu ?

no to informuję pana Xeava, że do poprawnej wizualizacji obiektów szklanych (zwłaszcza w studiu) potrzebna jest kaustyka. zaś ilośc stron jaka się przewinęła w watku Caustic Contest potwierdza, że do dobrego efektu potrzebna jest niezliczona masa prób.

ale za to Splash Contest przydał się każdemu :P

Napisano

Zeby zrobic dobrze skore na twarzy nie wystarczy na calosc wrzucic SSSa, bo wyjdzie jak meduza. Potrzebna jest niestety mapka, ktora bedzie decydowala o tym gdzie i jak gleboko wpuscic i rozporoszyc swiatlo. Bo swiatlo w kosci nosa za bardzo sie nie rozproszy :P

Napisano
  • Autor

Salvator, można używać również swoich modeli

Tweet, Splash Contest był bardzo potrzebny bo uczył ....hhhm eee ooo.... Ty dobrze wiesz czego uczył :]

Napisano

No to rzucam mietka - weterana prób SSS w mentalu. Wybaczcie mu bladość, zle zniósł siarczyste mrozy.

W scenie użyte są 3 MRareaspot, nie ma indirect illumination. Ustawien shadera nie mam jak podac, bo kluczowe wartości ustawione są teksturami, A tych jest sztuk 3 (color, spectacular, bump) z róznymi wariacjami (RGB offset, RGB level, itp).

Napisano

ładnie Kozioo :) wsadź mu lampke do buzi - będzie fajny sss :D

 

Teraz ja, do poprzedniego materiału dodałem bumpa i zmieniłem radiusy na troszeczke mniejsze - 2,5cm. Chcialem uzyskać troszke "podstarzałą" skórę.

Napisano

z racji że mam w pracy tylko maxa4 to oto moje wypocinki:

 

6669wq.jpg

 

Jedynym tego plusem jest czas: 2 sec :]

 

Pozdrawiam

Napisano

Splash Contest uczył baaardoz dużo :D:D z reszą nie powinien być nazwany Contestem, tylko Splash Wariacje czy coś w tym stylu,. bo tam sie robiło tylko Loga :)) A co do tego Contestu... To też może co zrobie od niechęci, bo lubie aktywnie udzielać sie w takich typu rzeczach... :)) Pozdro Xeav :))

Napisano

szkoda ze nie macie tekstur/map do tego modelu - wtedy by można naprawde się pobawić.

Napisano
  • Autor

jeśli ktoś ma ciekawy model+mapę proszę wrzucić. ja nie mam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.