Napisano 9 Luty 200619 l Contest polega na zrobieniu materiału skóry. Zapraszam państwa :] Model .3ds (3dsmax) 611kb Model .obj (Maya, XSI) 440kb Model jest darmowy, ściągnięty z 3dtotal Cały model można pobrać tutaj można też używać swoich modeli
Napisano 9 Luty 200619 l Witam ciekaw jestem czy bedzie dominował znów Vray tak jak w light contest?:)
Napisano 9 Luty 200619 l Autor do takich rzeczy dobry jest podobno mental i jego sss'y...tak słyszałem :)
Napisano 9 Luty 200619 l Ja nic nie moge na ten temat powiedziec,jestem jeszcze zbyt słaby jeśli chodzi o techniki texturowania,jestem tylko obserwatorem,życze wszystkim miłej nauki i zabawy:) Kiedyś wezmę udział w takim konteście, tylko kiedy? heheheh:)
Napisano 9 Luty 200619 l Autor więc może zacznę :) MentalRay Shader: misss_fast_simple_maya1 Ambient: RGB 57 57 57 Overal: 223 223 223 Dif: 255 255 255 Light: 1 Directional Light
Napisano 9 Luty 200619 l Bez tekstur wiekszego sensu taki konkurs nie ma niestety, a mało komu bedzie sie chciało malowac cos do paskudnego (w dodatku cudzego) modelu. Jesli mozna startowac ze swoimi głowkami to co innego;)
Napisano 9 Luty 200619 l Autor jasne, że można ze swoimi, ten model jest dla tych co nie mają swojego :] tylko trzeba pamiętać o ustawieniach shadera i świateł nielot, maya
Napisano 9 Luty 200619 l No to siup: MentalRay 3.4 SSS Fast Skin Material zmieniłem tylko: subdermal radius: 5cm scale conversion factor : 0,05 Wyszło troszke za gładko bo zapomniałem dodać bumpa
Napisano 10 Luty 200619 l yyy... Xeav... Nie za dużo Tych Contestów ?? i jescze contest... na skórę... no nie moge...
Napisano 10 Luty 200619 l Autor heh, wydaje mi się, że dla grafików chcących tworzyć organikę taki contest może się bardzo przydać a kaustyki na co komu ? :]
Napisano 10 Luty 200619 l każdy contest czegośc zawsze nauczy, imo warto je zakładać. Tylko, ze każdy powinien pokazac ustawienia i przedyskutowac błędy.
Napisano 10 Luty 200619 l Autor 3ds max Mental Ray SSS Fast Skin Material + Displacement (Smoke) Light: Direct, Omni
Napisano 10 Luty 200619 l Xeav: Ładnie, tylko troszke przesadziłeś z cieniami :)Pobaw się jeszcze opcją "Scale conversation" i zaznacz indirect illuminantion w opcjach materiału bo te HDRI chyba nic nie daje teraz. Spróbujcie oświetlać ten łeb światłem kluczowym i dopełniającym, najlepiej jeszcze area - bedzie ładniejszy efekt końcowy, dodatkowo materiał SSS Fast Skin jest bardzo podatny na gładkie rozchodzenie się koloru więc światła bardzo dużo mogą zmienić.
Napisano 10 Luty 200619 l lol Xeav, powiedz to samo Wszytskim z Caustics Contestu, heh... Dami im cytat do tego,. ciekawe jak na to zareagują ;>
Napisano 10 Luty 200619 l hmmm fajny wątek, przyłączę się troszkę później, tylko muszę się przełamać, bo ten model jest straszny :D
Napisano 10 Luty 200619 l a kaustyki na co komu ? no to informuję pana Xeava, że do poprawnej wizualizacji obiektów szklanych (zwłaszcza w studiu) potrzebna jest kaustyka. zaś ilośc stron jaka się przewinęła w watku Caustic Contest potwierdza, że do dobrego efektu potrzebna jest niezliczona masa prób. ale za to Splash Contest przydał się każdemu :P
Napisano 10 Luty 200619 l Zeby zrobic dobrze skore na twarzy nie wystarczy na calosc wrzucic SSSa, bo wyjdzie jak meduza. Potrzebna jest niestety mapka, ktora bedzie decydowala o tym gdzie i jak gleboko wpuscic i rozporoszyc swiatlo. Bo swiatlo w kosci nosa za bardzo sie nie rozproszy :P
Napisano 10 Luty 200619 l Autor Salvator, można używać również swoich modeli Tweet, Splash Contest był bardzo potrzebny bo uczył ....hhhm eee ooo.... Ty dobrze wiesz czego uczył :]
Napisano 10 Luty 200619 l No to rzucam mietka - weterana prób SSS w mentalu. Wybaczcie mu bladość, zle zniósł siarczyste mrozy. W scenie użyte są 3 MRareaspot, nie ma indirect illumination. Ustawien shadera nie mam jak podac, bo kluczowe wartości ustawione są teksturami, A tych jest sztuk 3 (color, spectacular, bump) z róznymi wariacjami (RGB offset, RGB level, itp).
Napisano 10 Luty 200619 l ładnie Kozioo :) wsadź mu lampke do buzi - będzie fajny sss :D Teraz ja, do poprzedniego materiału dodałem bumpa i zmieniłem radiusy na troszeczke mniejsze - 2,5cm. Chcialem uzyskać troszke "podstarzałą" skórę.
Napisano 10 Luty 200619 l http://img157.imageshack.us/img157/74/gowa4ln.jpg Mental ray Material standart 2 texturki w bumpie zmiana Tiling 12,0
Napisano 10 Luty 200619 l z racji że mam w pracy tylko maxa4 to oto moje wypocinki: Jedynym tego plusem jest czas: 2 sec :] Pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200619 l Splash Contest uczył baaardoz dużo :D:D z reszą nie powinien być nazwany Contestem, tylko Splash Wariacje czy coś w tym stylu,. bo tam sie robiło tylko Loga :)) A co do tego Contestu... To też może co zrobie od niechęci, bo lubie aktywnie udzielać sie w takich typu rzeczach... :)) Pozdro Xeav :))
Napisano 5 Kwiecień 200618 l szkoda ze nie macie tekstur/map do tego modelu - wtedy by można naprawde się pobawić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto