Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 5,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

do takich rzeczy dobry jest podobno mental i jego sss'y...tak słyszałem :)

Napisano

Ja nic nie moge na ten temat powiedziec,jestem jeszcze zbyt słaby jeśli chodzi o techniki texturowania,jestem tylko obserwatorem,życze wszystkim miłej nauki i zabawy:) Kiedyś wezmę udział w takim konteście, tylko kiedy? heheheh:)

Napisano
  • Autor

więc może zacznę :)

 

MentalRay

Shader: misss_fast_simple_maya1

Ambient: RGB 57 57 57

Overal: 223 223 223

Dif: 255 255 255

 

Light: 1 Directional Light

 

skine8qj.th.jpg

Napisano

Bez tekstur wiekszego sensu taki konkurs nie ma niestety, a mało komu bedzie sie chciało malowac cos do paskudnego (w dodatku cudzego) modelu. Jesli mozna startowac ze swoimi głowkami to co innego;)

Napisano
  • Autor

jasne, że można ze swoimi, ten model jest dla tych co nie mają swojego :] tylko trzeba pamiętać o ustawieniach shadera i świateł

 

nielot, maya

Napisano

No to siup:

 

MentalRay 3.4

SSS Fast Skin Material

zmieniłem tylko:

subdermal radius: 5cm

scale conversion factor : 0,05

 

Wyszło troszke za gładko bo zapomniałem dodać bumpa

headswrsc0ki.jpg

Napisano

yyy... Xeav... Nie za dużo Tych Contestów ?? i jescze contest... na skórę... no nie moge...

Napisano
  • Autor

heh, wydaje mi się, że dla grafików chcących tworzyć organikę taki contest może się bardzo przydać a kaustyki na co komu ? :]

Napisano

każdy contest czegośc zawsze nauczy, imo warto je zakładać. Tylko, ze każdy powinien pokazac ustawienia i przedyskutowac błędy.

Napisano
  • Autor

3ds max Mental Ray

SSS Fast Skin Material + Displacement (Smoke)

Light: Direct, Omni

 

untitled78aa.th.jpg

 

mrx1ga.jpg

 

mr20sp.th.jpg

Napisano

Xeav: Ładnie, tylko troszke przesadziłeś z cieniami :)Pobaw się jeszcze opcją "Scale conversation" i zaznacz indirect illuminantion w opcjach materiału bo te HDRI chyba nic nie daje teraz.

Spróbujcie oświetlać ten łeb światłem kluczowym i dopełniającym, najlepiej jeszcze area - bedzie ładniejszy efekt końcowy, dodatkowo materiał SSS Fast Skin jest bardzo podatny na gładkie rozchodzenie się koloru więc światła bardzo dużo mogą zmienić.

Napisano

lol Xeav, powiedz to samo Wszytskim z Caustics Contestu, heh... Dami im cytat do tego,. ciekawe jak na to zareagują ;>

Napisano

hmmm fajny wątek, przyłączę się troszkę później, tylko muszę się przełamać, bo ten model jest straszny :D

Napisano
a kaustyki na co komu ?

no to informuję pana Xeava, że do poprawnej wizualizacji obiektów szklanych (zwłaszcza w studiu) potrzebna jest kaustyka. zaś ilośc stron jaka się przewinęła w watku Caustic Contest potwierdza, że do dobrego efektu potrzebna jest niezliczona masa prób.

ale za to Splash Contest przydał się każdemu :P

Napisano

Zeby zrobic dobrze skore na twarzy nie wystarczy na calosc wrzucic SSSa, bo wyjdzie jak meduza. Potrzebna jest niestety mapka, ktora bedzie decydowala o tym gdzie i jak gleboko wpuscic i rozporoszyc swiatlo. Bo swiatlo w kosci nosa za bardzo sie nie rozproszy :P

Napisano
  • Autor

Salvator, można używać również swoich modeli

Tweet, Splash Contest był bardzo potrzebny bo uczył ....hhhm eee ooo.... Ty dobrze wiesz czego uczył :]

Napisano

No to rzucam mietka - weterana prób SSS w mentalu. Wybaczcie mu bladość, zle zniósł siarczyste mrozy.

W scenie użyte są 3 MRareaspot, nie ma indirect illumination. Ustawien shadera nie mam jak podac, bo kluczowe wartości ustawione są teksturami, A tych jest sztuk 3 (color, spectacular, bump) z róznymi wariacjami (RGB offset, RGB level, itp).

Napisano

ładnie Kozioo :) wsadź mu lampke do buzi - będzie fajny sss :D

 

Teraz ja, do poprzedniego materiału dodałem bumpa i zmieniłem radiusy na troszeczke mniejsze - 2,5cm. Chcialem uzyskać troszke "podstarzałą" skórę.

Napisano

z racji że mam w pracy tylko maxa4 to oto moje wypocinki:

 

6669wq.jpg

 

Jedynym tego plusem jest czas: 2 sec :]

 

Pozdrawiam

Napisano

Splash Contest uczył baaardoz dużo :D:D z reszą nie powinien być nazwany Contestem, tylko Splash Wariacje czy coś w tym stylu,. bo tam sie robiło tylko Loga :)) A co do tego Contestu... To też może co zrobie od niechęci, bo lubie aktywnie udzielać sie w takich typu rzeczach... :)) Pozdro Xeav :))

Napisano

szkoda ze nie macie tekstur/map do tego modelu - wtedy by można naprawde się pobawić.

Napisano
  • Autor

jeśli ktoś ma ciekawy model+mapę proszę wrzucić. ja nie mam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności