Skocz do zawartości

prosba o model postaci z bones


Nargi1

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem programista, a wlasciwie studentem z pasja programowania ;) Nosze sie z zamiarem pisania gry rpg. Z tym jednak postanowilem poczekac na dx 10. Na razie wypadaloby napisac rozne edytory potrzebne do tworzenia gry. Na poczatek mysle ze napisze edytor do setow animacji oparty na kosci + edytor fizycznych wlasciwosci obiektu w jednym. Grafikiem jednak jestem zadnym i tu wlasnie musze sie usmiechac do was :). Prosilbym o udostepnienie mi jakiegos modelu postaci ze zrobionymi bones, gotowego do animacji (ale raczej nie na bipedzie). Obiekt nie musi byc low-poly, w koncu karta nie powinna miec problemu z wyrenderowaniem pojedynczego obiektu hp. Od siebie moge tylko obiecac ze model nie bedzie wykorzystany w jakimkolwiek innym celu niz do tworzenia podstaw jak i testowania edytora.

 

Mam nadzieje ze nie chybilem z doborem dzialu na forum i nie naciagnalem zbytnio regulaminu :)

 

kontakt:

mail - nargil(at)konto.pl

gg - 1324351

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zastanawiam sie czy nie olac tych maxowych kosci, bo one mi sie jakies takie skomplikowane, trudne do wyexportowania wydaja ;). Lepiej chyba bedzie stworzyc wlasny system szkieletowy do wlasnych potrzeb.

 

- kosc - odcinek o poczatku i koncu.

- kazda kosc rozpatrywana w swoim wlasnym ukladzie x,y,z tak ze dlugosc rozciaga sie po osi x, y i z to dwa pozostale wymiary

- kazdej kosci przypisane sa vertexy w punkcie x, w ktorym odleglosc punktu od kosci jest najmniejsza. Y i Z to odleglosc vertexu od punktu x na kosci

- kazdy vertex przypisany do kosci posiada procentowa wage, jak bardzo ruch kosci wplywa na jego polozenie

- kazda kosc ma zdefiniowane min i max: rot(xyz) i stala dlugosc

 

sadzicie ze takie cos zda egzamin, czy moze wnieslibyscie jakies poprawki, albo czegos im brakuje ?