KLICEK Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 siema zrobilem tego rumuna ;) normy jeszcze i texturki w drodze ;)
Tores Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Widzę, że robota pali ci się w rękach. Według mnie jest wszystko ok oprócz ud. Jakieś takie cieniutkie patyki wyszły.
Gość Marioza Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 no postać w sumie ok, ale jakis taki chudzinka i twarz cos nie teges, tzn głownie oczy i łuki brwiowe, ale poczekamy na c.d.
KLICEK Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 dzieki za komentsy ostatnie poprawki plz komentujcie i krytykujcie na maksa model ale konstruktywnie zebym wiedzial co poprawic :)
_michal Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Oczy mi nie leżą, ich kształt jest jakiś dziwny, konkretnie zewnętrzny kącik.
KLICEK Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 no cos w ten desen takie wasy wiesz;) ide go jeszcze troche pozmieniac i zaniedlugo dam upd :)
jaras Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 a Ty jak zwykle te paluszki robisz pozginane - przyjdzie Ci kiedyś rigować taki model to się nauczysz robić je rozczapierzone i proste ;) piszę to chociaż wiem że ta moja gadka jest psu na bude - bo i tak będziesz je takie robił ;)
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 no ślipko lepsze, to będzie chyba bardzo zły rumun, tak coś mu agresja zionie z twarzy
KLICEK Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 poprawilem facjate troszke lepsze ? teraz przemeczam cialo i zmieniam siatke na oszczedniejsza bo chce wiecej ditejlsow dodac
KLICEK Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 updejt poprawilem i dodalem detali zwiekszylem limit do 3k poly jeszcze mi zostalo do rozdania troche a chce wykozystac wszystko. Mowcie jak sie podoba bo troche jestem w tyle z ta robota :/ wszelkie propozycje uwagi bardzo mile widziane
Por@szek Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Jedna rzecz, ktora mi sie teraaz rzucial w oko, jak on nie jest zrigowany to poprawiaj dlonie, odwroc je do srodka bo przy riggu sie pochlastasz.
Gość Marioza Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 no gośc wyglada teraz jakos duzo lepej, choc w sumie duzych zmian nie ma ale jakos dały dużo, co do dłoni to faktycznie chyba lepiej dla rigu i uniknięcia deformacji poznijszych obrucic je wew stroną w kierunku ud, jak masz jeszcze jakis trisy do rozdania to mozna by mu szczelić nie wiem powieki? ze spraw ktore nadal jakos tak przynajmniej mnie nie lezą to oczy, chjakieś takie wydłuzone są, no i te łuki brwiowe tworzą niezbyt ludzki kształt, kojazą mi sie bardzej z łukami maskotki iron maiden, tak piszę sobie o tym bo jesli bedzesz robil do tego normala to nie wiadomo jaki moze byc tego efekt pozniej
KLICEK Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 Jedna rzecz, ktora mi sie teraaz rzucial w oko, jak on nie jest zrigowany to poprawiaj dlonie, odwroc je do srodka bo przy riggu sie pochlastasz. ja go rigowal nie bede :D
KLICEK Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 ok model w wersji hi, niechcialem przesadzic z detalem potestuje i zapewne dodam jeszczetroche tu i tam :) co sadzicie ? yhm i najwazniejsze norm w koncowej fazie bedzie mial 512x512 hmm wiec naprawde niechce przesadzic z detalem :) edit : dodalem render z maxa z normami rewelki nie ma niestety. Dlaczego nie mozna img'owac obrazkow z zalacznika ? kiedys mozna bylo :/
KLICEK Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 jeszcze dopracowuje te mapke , scrin z postepu : uwagi mile widziane
jaras Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 teraz jest o wiele lepiej ! popraw mu jeszcze troszkę ramiona - w górnych partiach - za to kolana rewelka 1
PAINbringer Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Dobra robota. Przyczepie się tylko oczu bo nie mają naturalnego kształtu; są m.in. za szerokie. Przydałoby się je wg. referencji poprawić, gdyż to może się odbić przy robieniu mapy koloru, gdy ich kształt będziesz musiał uwyraźnić i podkreślić.
Gotham Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Low poly jest bardzo fajne. Ta lekka stylizacja ma urok ;), ale hi poly to brrrr, szczególnie twarz... bardzo nie lubię takiego obglinionego efektu. Szkoda że nie zdecydowałeś się zrobić modelu hi poly i na jego podstawie low poly- wypadło by to na pewno nieporównywalnie lepiej.
KLICEK Napisano 21 Luty 2006 Autor Napisano 21 Luty 2006 Dzieki za komentarze bardzo cenne :) Z oczka przestawie. Gotham tak wygladal by o wiele lepiej, ale o dziwo glutowatosc nie wychodzi na normalach az tak bardzo w wypadku wlosow i ubrania, a tam glutowatosc jest chyba najwieksza, obiecuje ze w nastepnym modelu zrobie juz model hi na normalki standardowo :) dzieki i pozdrawiam norm
KLICEK Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 Na wstepie sorka ze obrazki nie sa widoczne we wczesniejszych postach, poprostu wyczyscili mi ftp ;)))) Dorzucam jeszcze 2 postacie ... Kazda postac po 3k tris moze ciutke wiecej, staralem sie trzymac limitu dosc ostro
KLICEK Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 dodalem normal mapy :) i zrenderowany norm:
_michal Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Fajne, zwłaszcza ten pierwszy ma fajną facjatę, pasowałby na szeryfa z Nottingham hyhy. Stylizowane gęby nawet nie przeszkadzają (najbardziej te oczy, podobne do tych u rumuna) Any textures? EDIT: ten z normalami, dlaczego taki zdenerwowany?
KLICEK Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 nie wiem jakos latwiej mi chyba uchwycic charakterek jak postac ma grymas jakis... a ze zdenerwowanie najlatwiej okazac wiec jade po schemacie :D dzieki za kometnsa :) co do textur, to jeszcze nie wiem czy bede je musial wykonac sam czy poprostu ktos jest zrobi, wiec narazie robie modele :) Jezeli cos nie pojdzie po mojej mysli to sie podszloke w texturowaniu :D
Hindus Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 rotfl rumun rules - wszystko pięknie - znowu sie spisałeś.
AGmakonts Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 supa:D fajniutki normal, dawaj diffuse bo jeśc nie dostaniesz:P
arcade Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Spoko, druga postać imo lepsza :) Bardzo fajnie Ci to idzie. jednak imo model high poly z którego zrobiłeś normalkę ma trochę za małą rozdzielczość i widać kwadraty. pozdrawiam
KLICEK Napisano 5 Marzec 2006 Autor Napisano 5 Marzec 2006 Thenx panowie:) Ziomus calkiem mozliwe ze nie wlaczylem "adaptive" przed renderowaniem pozniej zrobiej jeszcze raz ... A tutaj szybki norm dla 2giego jeszcze w fazie w.i.p musze poprawic to i owo bo nie wyglada jeszcze dobrze
arcade Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Jup, możesz też użyć smothing groups na modelu jeżeli renderujesz w maxie, u mnie to zadziałało :) Zazdroszczę tempa pracy :) pozdro
Gość Marioza Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 no i hipki duzo fajniejsze od rumuna tak mi sie wydaje, przede wszytkim twarze mają naturalniejsze, nadal uwazam ze dłonie lepjej jak by byly skierowane wew. stroną w kierunku ciala, bo pozniej ( po rigu)mogą byc nieprzyjmne skrętki i deformacje textury, obejzałem Twoje prace z podpisu, są bez kitu swietne, modeling hi poly wymiata, i tu właśnie sie zastanawiam czemu nie uzyjesz lub nie zrobisz wlasnie takiej jakosci postaci do wygerownia normala, efekt byłby podejrzewam piorunujący bo tak jak wyzej Twoje hi poly są wypas : )
RuMuN Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 ehh to super :D ze ktos jescze mnie chce zrobic w 3d :D
PAINbringer Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Do czego to dochodzi - imigranci ze wschodu zaczynają nam cmentarze na forum rozkopywac! ;) RuMuN - niech ten wątek spoczywa w pokoju wiecznym, nie baw się w gravediggera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się