Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widzę, że robota pali ci się w rękach. Według mnie jest wszystko ok oprócz ud. Jakieś takie cieniutkie patyki wyszły.

Napisano

no postać w sumie ok, ale jakis taki chudzinka i twarz cos nie teges, tzn głownie oczy i łuki brwiowe, ale poczekamy na c.d.

Napisano

a Ty jak zwykle te paluszki robisz pozginane - przyjdzie Ci kiedyś rigować taki model to się nauczysz robić je rozczapierzone i proste ;) piszę to chociaż wiem że ta moja gadka jest psu na bude - bo i tak będziesz je takie robił ;)

Napisano

no ślipko lepsze, to będzie chyba bardzo zły rumun, tak coś mu agresja zionie z twarzy

Napisano
  • Autor

updejt poprawilem i dodalem detali zwiekszylem limit do 3k poly jeszcze mi zostalo do rozdania troche a chce wykozystac wszystko. Mowcie jak sie podoba bo troche jestem w tyle z ta robota :/

 

wszelkie propozycje uwagi bardzo mile widziane

 

8.jpg

Napisano

Jedna rzecz, ktora mi sie teraaz rzucial w oko, jak on nie jest zrigowany to poprawiaj dlonie, odwroc je do srodka bo przy riggu sie pochlastasz.

Napisano

no gośc wyglada teraz jakos duzo lepej, choc w sumie duzych zmian nie ma ale jakos dały dużo, co do dłoni to faktycznie chyba lepiej dla rigu i uniknięcia deformacji poznijszych obrucic je wew stroną w kierunku ud, jak masz jeszcze jakis trisy do rozdania to mozna by mu szczelić nie wiem powieki? ze spraw ktore nadal jakos tak przynajmniej mnie nie lezą to oczy, chjakieś takie wydłuzone są, no i te łuki brwiowe tworzą niezbyt ludzki kształt, kojazą mi sie bardzej z łukami maskotki iron maiden, tak piszę sobie o tym bo jesli bedzesz robil do tego normala to nie wiadomo jaki moze byc tego efekt pozniej

Napisano
  • Autor

ok model w wersji hi, niechcialem przesadzic z detalem potestuje i zapewne dodam jeszczetroche tu i tam :)

co sadzicie ? yhm i najwazniejsze norm w koncowej fazie bedzie mial 512x512 hmm wiec naprawde niechce przesadzic z detalem :)

 

edit :

 

dodalem render z maxa z normami rewelki nie ma niestety.

Dlaczego nie mozna img'owac obrazkow z zalacznika ? kiedys mozna bylo :/

Napisano

teraz jest o wiele lepiej ! popraw mu jeszcze troszkę ramiona - w górnych partiach - za to kolana rewelka

Napisano

Dobra robota. Przyczepie się tylko oczu bo nie mają naturalnego kształtu; są m.in. za szerokie. Przydałoby się je wg. referencji poprawić, gdyż to może się odbić przy robieniu mapy koloru, gdy ich kształt będziesz musiał uwyraźnić i podkreślić.

Napisano

Low poly jest bardzo fajne. Ta lekka stylizacja ma urok ;), ale hi poly to brrrr, szczególnie twarz... bardzo nie lubię takiego obglinionego efektu. Szkoda że nie zdecydowałeś się zrobić modelu hi poly i na jego podstawie low poly- wypadło by to na pewno nieporównywalnie lepiej.

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze bardzo cenne :)

Z oczka przestawie.

 

Gotham tak wygladal by o wiele lepiej, ale o dziwo glutowatosc nie wychodzi na normalach az tak bardzo w wypadku wlosow i ubrania, a tam glutowatosc jest chyba najwieksza, obiecuje ze w nastepnym modelu zrobie juz model hi na normalki standardowo :)

 

dzieki i pozdrawiam

 

norm

 

n1.jpg

Napisano
  • Autor

Na wstepie sorka ze obrazki nie sa widoczne we wczesniejszych postach, poprostu wyczyscili mi ftp ;))))

 

Dorzucam jeszcze 2 postacie ...

 

Kazda postac po 3k tris moze ciutke wiecej, staralem sie trzymac limitu dosc ostro

 

ber.jpg

gow.jpg

Napisano

Fajne, zwłaszcza ten pierwszy ma fajną facjatę, pasowałby na szeryfa z Nottingham hyhy. Stylizowane gęby nawet nie przeszkadzają (najbardziej te oczy, podobne do tych u rumuna)

 

Any textures?

 

EDIT: ten z normalami, dlaczego taki zdenerwowany?

Napisano
  • Autor

nie wiem jakos latwiej mi chyba uchwycic charakterek jak postac ma grymas jakis... a ze zdenerwowanie najlatwiej okazac wiec jade po schemacie :D

 

dzieki za kometnsa :)

 

co do textur, to jeszcze nie wiem czy bede je musial wykonac sam czy poprostu ktos jest zrobi, wiec narazie robie modele :)

Jezeli cos nie pojdzie po mojej mysli to sie podszloke w texturowaniu :D

Napisano

Spoko, druga postać imo lepsza :)

Bardzo fajnie Ci to idzie.

 

jednak imo model high poly z którego zrobiłeś normalkę ma trochę za małą rozdzielczość i widać kwadraty.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Thenx panowie:)

 

Ziomus calkiem mozliwe ze nie wlaczylem "adaptive" przed renderowaniem pozniej zrobiej jeszcze raz ...

 

A tutaj szybki norm dla 2giego jeszcze w fazie w.i.p musze poprawic to i owo bo nie wyglada jeszcze dobrze

 

berj_norm1.jpg

Napisano

Jup, możesz też użyć smothing groups na modelu jeżeli renderujesz w maxie, u mnie to zadziałało :)

Zazdroszczę tempa pracy :)

 

pozdro

Napisano

no i hipki duzo fajniejsze od rumuna tak mi sie wydaje, przede wszytkim twarze mają naturalniejsze, nadal uwazam ze dłonie lepjej jak by byly skierowane wew. stroną w kierunku ciala, bo pozniej ( po rigu)mogą byc nieprzyjmne skrętki i deformacje textury,

 

obejzałem Twoje prace z podpisu, są bez kitu swietne, modeling hi poly wymiata, i tu właśnie sie zastanawiam czemu nie uzyjesz lub nie zrobisz wlasnie takiej jakosci postaci do wygerownia normala, efekt byłby podejrzewam piorunujący bo tak jak wyzej Twoje hi poly są wypas : )

Napisano

Do czego to dochodzi - imigranci ze wschodu zaczynają nam cmentarze na forum rozkopywac! ;)

RuMuN - niech ten wątek spoczywa w pokoju wiecznym, nie baw się w gravediggera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności