zaki79 Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 Cześć ! To wnętrze mojego ostatniego projektu na studiach -adaptacja pofabrycznej hali na małe centrum/dom kultury. Teksturki na ścianach troszkę krzykliwe, ale już mi się znudziły pastelowe tynki :) -poza tym, to ma być miejsce spotkań ludzi młodych, z twórczych środowisk, więc myslę, że pasują. Deski na podłodze mają sprawiać wrażenie starych i częsciowo startych. Uważam, że dodaje to nieco realizmu scenie. Samo ujęcie może nie jest rewelacyjne, ale chciałem zmieścić w ujęciu całą klatkę schodową i to co znajduje się przed nią. U góry widać cienką linię biegnącą po łuku, to listwa/prowadnica, dla kurtyny, która po zasłonięciu, oddziela przestrzeń z fotelami tworząc kameralną salkę projekcyjną. Grain nałożony celowo. Nie przepadam za sterylnymi renderkami :) programy: 3dsmax + vray + photoshop link do wersji bez graina 1
Marcin Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 dodatkowo punkt negatywny
tutomash Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 ciekawe miejsce spotkan podoba mi sie podloga fajnie wyglada z tymi starymi panelami , sciana mniej ale moze byc przynajmniej jest kolorowa, nie ma monotonnego pastelowego koloru, chetnie spotkalbym sie w takim miejscu ze znajomymi ... 1
Touch Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Ciekawe...nieźle się prezentuj, jednak jest trochę pusto i jak dla mnie fotele nie pasują do reszty... Ściany - jak najbardzej na TAK!;] Pozdrawiam! 1
zaki79 Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 dzięki za komentarze Touch -co do foteli to sam nie jestem do nich do końca przekonany. Dam tam jąkąś wykładzinę i eleganckie kanapy, albo jakieś lekkie krzesła -może Pantony. mintrill -postacie dodałem żeby lepiej pokazać skalę obiektu i pokazać, że nie jest to przestrzeń anonimowa i pusta, tylko miesjce spotkań ludzi. tutomash, SWRSC - dzięki :)
RA Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Bardzo mi się podoba, chętnie zobaczyłbym w wersji nocnej. pozdrawiam
chveti Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Mam mieszane uczucia... Z jednej strony fajne materiały i specular podłogi, z drugiej zaś, RPC i nie potrzebny glow. Ja bym ludzi wymienił na nieoteksturowanych ludzi LP. edit[+] Oni nie są rpc jednak :D?
golum Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 a mnie się średnio podoba...podłogfa i sciany cał kiem fajne. No ale projekt to nie ciekawy...nie wiem czy masz tam wstawia lampki materiały itd czy pobawi sie architekturą? Shody mogłu by byc zdecydowanie ciekawsze...a jeśli chodzi o fotele to one nie pasuj... moze zastanów sie nad wstawieniem tam jakiejś kanapki i pomyśl o układzie w łuku tych miejsc do siedzenia. Ta zasłonka to fajny pomysł...ciekawe były by też jeszcze jakieś światła na ściane z wyraźnym swiatłem. Pozdrawiam!
miwt Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 dla mnie zbyt wiele sie dzieje...moze warto by bylo poszukac jakiegos innego ustawienia kamery gdzie nie bedzie takiego zamieszania:)
mr_marchew Napisano 22 Luty 2006 Napisano 22 Luty 2006 Jako miejsce - fajne. Odważne. Co do renderu, tekstury się strasznie często powtarzają, a podłoga okropnie błyszczy... Fajnie byłoby też zobaczyć to miejsce nocą.
zaki79 Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 hejka! co do zarzutów, że za dużo się dzieje to muszę się zgodzić bo do teraz coś mi w tym nie pasi. Zamierzam zrobić jednolitą posadzkę (jakiś gładki beton) i zmienię meble na mniej krzykliwe. miwt- z ujęciami kombinowałem, ale za kamerą jest ściana. Jeszcze pokombinuję. mr_marchew- zgadzam się co do parkietu. golum -to adaptacja istniejacej poprzemyslowej hali. Schody moim zdaniem są ciekawe, nie przepadam za ażurowymi schodami, poza tym pod dalszym biegiem czesciowo znajduje się szatnia. Co do kanap to jeszcze rozważam możliwość wstawienia tam czegoś innego bo też mi te fotele nie pasują. Ustawienie w łuku nie wchodzi w grę -ludzie nie mogą siedzieć bokiem do ekranu. chveti -to lowpolygon 3d a nie RPC TrojkaT -zgadzam się RA -dzięki :) dziękuję za wszystkie komentarze :)
Por@szek Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Troche noise psuje i za malo detali jak na moje. Jak to ma byc galeria to po co tyle foteli, jak miejsce spotkan, to gdzie stoliki, cos nie tak do konca. Dodatkowo nie stillowales cegly na scianie. Dla mnie dodtakowo daje po oczach ten czerwony. Jak juz zrobiles cegle, to trzeba bylo utrzymac ten lekko undergroundowy klimat, teraz odnosze wrazenie ze troche tam naciapane. Podoba mi sie cien na postaci w brylkach ;) 1
zaki79 Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 hej Por@szek - to tylko jedno z "pomieszczeń tego obiektu. Poprzez suwaną po łuku kurtynę "zamykasz" je i tworzysz taką mini salę do projekcji filmów. Co do mebli to już je zmieniam. Kolor czerwony u mnie wyglądał ok , ale patrzylem u znajomego i rzeczywiście było troszkę oczoj...e -zmienię na bardziej neutralny -jakiś bordo może. Z desek może też zrezygnuję, za dużo się tam dzieje. Displace'a nie chciało mi się robić do tych cegieł :) Za mało detali? eee -ja tam nie lubię tych napchanych wnętrz -i tak wydaję mi się, że już tutaj jest wystarczający horror vacui ;-)) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi