Skocz do zawartości

Obiekty 3D: Mapowanie


saladynsan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Postanowiłem zmienić temat wątku dlatego że będę tu wklejał moje próby teksturowania moich różnych obiektów, budynek uważam już za skończony teraz czas na APC, pierwsze o teksturowałem koła.

 

Myślę żeby zrobić jakiś bieżnik na tej części gumowej i może dać większego Bump'a

 

1.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budynek: w miare ok. To jeszcze zalezy do czego mialby byc ten model, jak bylby widzialny i jak tak na prawde chciales zeby wygladal. Troche szaro-bury.

 

APC: zupelnie nie podobaja mi sie te kola, co to ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ...

 

saladynsan uważam że całkiem fajnie Tobie wyszło tym bardziej że piszesz że jestes w mapowaniu beznadziejny. Ja tak nie uważam. Może zrobił bys jakiegoś małego tuta dla początkujących? Mnie by ten temat bardzo interesował. Jeden tut wiecej nigdy nie zaszkodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki kolejny update mały po przeważnie weekendy pracuję, zmieniłem trochę koło kierując się komentarzem zeet, nie wiem czy o to ci chodziło ale tak uważam że chyba nie jest najgorzej.

 

Zacząłem teksturować klapę wejściową.

 

Co do tego toturiala to raczej nie, bynajmniej nie teraz bo sam się uczę teksturować, może jak z teksturuje jeszcze kilka obiektów w tym wątku to może wtedy...Pożyjemy zobaczymy

 

Pozdrawiam i dziękuje z komentarze.

 

2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten apc to taki z mutowany pojazd z filmu "alians" więc dobrze skojarzyłeś "Slizgi" o to kolejny mały update, w miedzy czasie robię także model blackhawka, postanowiłem także tu umieszczać postępy z prac nad nim.

 

Pozdrawiam...

 

5.jpg

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam bardzo fajny budynek, ciekawy arch i spoko wykonany, samochod tez jest ciekawy brylowo, ale juz tex to inna sprawa: ]

po piersze i najwazneijsze, wydaje mi sie ze musisz przejsc w trym GAME MODE: ]

czyli na potrzeby samego modelu stworzyc 1 wielka tex na ktorej beda rozmieszczone wszytkie elementy, pozwoli to wyeliminowac bugi tego typu

59of.jpg

czyli 1 i 2 przypadek ma zupelnie inny grain co jest niedopuszcalne i bardzo ale to bardzo oslabia to efekt. w przyp 1 masz bump gruboziarnisty a w przyp 2 masz male ziarenka, myszle ze polaczenie wsyztkiego razem pozwoli duzo dokladniej zachowac skale pomiedzy poszczegolnymi elementami i nie bedzie rozbierznosci tego typu

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tu nie było, więc w teorii powinien być duży update ale nie... miałem trochę problemów z kompem i z czasem... ale dalej walczę z teksturkami już niedługo skończę teksturować pojazd i wrzucę na niego zacieki.... co do tego bumpa no cóż inna faktura metalu jest na drzwiach a inna na pojeździe :P:).. o to kolejne renderki....pozdrawiam

 

6.jpg

 

 

2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie :) Tylko czy troszkę nie za czarny pojazd?? MOże to przez mój monit :/ Aha 2 ujecie lepsze jak dla mnie i przydałoby sięprzybrudzić jeszcze murek i troszkęgo zróżnicować bo chyba na każdym segmencie jest ta sama text. dozuc jakieś grafiti czy cus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności