Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ostatnio nie mam czasu na 3d, raczej moge poświęcić temu okolo 1-2h dziennie wiec postanowilem sobie zrobic małą biblioteke modeli do wiz.

 

na pierwszy ogien idzie :

 

B&b Italia - Andy

andy5zy.th.jpg

 

B&B Italia - Mart

mart7tp.th.jpg

 

Porro - Nouvelle Vague

nouvellevague4vu9tx.th.jpg

 

Knoll - Tulip

tulip2ep.th.jpg

Vitra - LaChaise

lachaise8xz.th.jpg

 

Maxalto - SMT

smt5pd.th.jpg

 

Ceccotti - P.J.`s Chair New!

pjchair2af.th.jpg

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh widze że wystartowałeś w końcu :> ja też sobie zbierac zacząłem od wczoraj - powodzenia - odnośnie tego - modelik ładny - render sredni. pozdrawiam.

Napisano

Model ladny, ale render to nie jest to do czego nas przyzwyczailes ;P.

BTW. Mozesz podac kilka linkow do stron producentow mebli, sof etc. :P?

Napisano

dodałem jeszcze 2 starocie z serii latających mebli w pierwszym poście (byly modelowane na szybko wiec troche lipnie wyszły)

 

w nocy postaram sie dac temu jakis materiał i moze w koncu wstawie vraylighty to jakies cienie będą (i tak sie 3 min renderowalo ;])

Napisano

dobra ;]

 

stare modele poszly do kosza, zostaly tylko te nowe

 

doszedł fotel Mart z serii Beb Italia

 

bawilem sie też materiałami, skóra to interpolated reflection, render szedł w 10 min z AA adaptive z threshold 0,5 wiec calkiem przyzwoicie moim skromnym zdaniem ;]

 

zapraszam do komentowania

 

ps. co wam nie pasi w moim "niby studio" ? :D

Napisano

no teraz to wygląda znacznie lepiej :)

Marcin czy możesz powiedzieć coś więcej o materiale skory najlepiej jakbyś zrobił screena materiału jeśli to nie problem oczywiście

Napisano

Marcin, powiedz mi prosze co oprocz dodatkowych przejsc przed renderingiem daja interplowane odbicia? zastanawia mnie to od pewnego czasu i zawsze wylaczam :p

a studio jest brzydkie i tyle :D tekstyra w lo-resie i z widocznym szwem :]

Napisano

interpolated jak sama wskazuje to interpolacja, podbnie jak byś powiekszył bitmape , lub robil zdjecie aparatem z interpolacją

 

tylko ze tu za interpolacje jest odpowiedzialna irradiance mapa ( a raczej jej algorytm) opiera sie na wartosciach nrml i clr threshold ktorymi operowanie daje calkiem dobre efekty, przy czym renderuje sie cholernie szybko i sam jej uzywam w kazdym przypadku

 

a co do studia - фаллос там

Napisano

doszła mini sofa Raya Eamesa z 1948r :D (jako produkt Vitry od 1991r.)

 

dodam ze kazdy z modeli nie przekracza magicznej liczby 10 tyś poly, bo z załozenia mają to być modele do wiz. więc szkoda mi fps`ów w viewportach

Napisano

nie dalem idealnie czarnego ;] tam jest przeciez 30,30,30

 

moze masz monitor za ciemny ;] ja mam ustawiony brightness optymalnie

 

sprawdz skle szarosci w monitorze

 

ps. nowy model w pierwszym poście ;] moj ulubiony fotel, Maxalto SMT

Napisano
pokaż siatke poduchy (siedziska SMT) ; >

 

pokazywalem jak bylem mały ;]

 

a tak serio to i tam wszystko kopnięte do editable poly wiec zobaczyl bys tylko gęstą siatke wyciętą od spodu w celu ograniczenia zbędnego poly

Napisano

bardzo ładne modeliki Panie Marcinie :) skóra tez niczego sobie, ale "studio" i render, haha przyzwyczajiłeś nas do czegos innego ( lepszego) :p

no co by tu jeszcze napisać hmm, poprostu oby tak dalej :)

pozdr.

Napisano

Mojemu ojcu się podoba, więc trafiłeś w gusta kogoś po wzornictwie. ;)

Mnie już trochę mniej. W scence pewnie efekt był by lepszy. :)

 

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności