Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Sofy, Fotele, Krzesła


Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio nie mam czasu na 3d, raczej moge poświęcić temu okolo 1-2h dziennie wiec postanowilem sobie zrobic małą biblioteke modeli do wiz.

 

na pierwszy ogien idzie :

 

B&b Italia - Andy

andy5zy.th.jpg

 

B&B Italia - Mart

mart7tp.th.jpg

 

Porro - Nouvelle Vague

nouvellevague4vu9tx.th.jpg

 

Knoll - Tulip

tulip2ep.th.jpg

Vitra - LaChaise

lachaise8xz.th.jpg

 

Maxalto - SMT

smt5pd.th.jpg

 

Ceccotti - P.J.`s Chair New!

pjchair2af.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dodałem jeszcze 2 starocie z serii latających mebli w pierwszym poście (byly modelowane na szybko wiec troche lipnie wyszły)

 

w nocy postaram sie dac temu jakis materiał i moze w koncu wstawie vraylighty to jakies cienie będą (i tak sie 3 min renderowalo ;])

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra ;]

 

stare modele poszly do kosza, zostaly tylko te nowe

 

doszedł fotel Mart z serii Beb Italia

 

bawilem sie też materiałami, skóra to interpolated reflection, render szedł w 10 min z AA adaptive z threshold 0,5 wiec calkiem przyzwoicie moim skromnym zdaniem ;]

 

zapraszam do komentowania

 

ps. co wam nie pasi w moim "niby studio" ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, powiedz mi prosze co oprocz dodatkowych przejsc przed renderingiem daja interplowane odbicia? zastanawia mnie to od pewnego czasu i zawsze wylaczam :p

a studio jest brzydkie i tyle :D tekstyra w lo-resie i z widocznym szwem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interpolated jak sama wskazuje to interpolacja, podbnie jak byś powiekszył bitmape , lub robil zdjecie aparatem z interpolacją

 

tylko ze tu za interpolacje jest odpowiedzialna irradiance mapa ( a raczej jej algorytm) opiera sie na wartosciach nrml i clr threshold ktorymi operowanie daje calkiem dobre efekty, przy czym renderuje sie cholernie szybko i sam jej uzywam w kazdym przypadku

 

a co do studia - фаллос там

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszła mini sofa Raya Eamesa z 1948r :D (jako produkt Vitry od 1991r.)

 

dodam ze kazdy z modeli nie przekracza magicznej liczby 10 tyś poly, bo z załozenia mają to być modele do wiz. więc szkoda mi fps`ów w viewportach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dalem idealnie czarnego ;] tam jest przeciez 30,30,30

 

moze masz monitor za ciemny ;] ja mam ustawiony brightness optymalnie

 

sprawdz skle szarosci w monitorze

 

ps. nowy model w pierwszym poście ;] moj ulubiony fotel, Maxalto SMT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż siatke poduchy (siedziska SMT) ; >

 

pokazywalem jak bylem mały ;]

 

a tak serio to i tam wszystko kopnięte do editable poly wiec zobaczyl bys tylko gęstą siatke wyciętą od spodu w celu ograniczenia zbędnego poly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładne modeliki Panie Marcinie :) skóra tez niczego sobie, ale "studio" i render, haha przyzwyczajiłeś nas do czegos innego ( lepszego) :p

no co by tu jeszcze napisać hmm, poprostu oby tak dalej :)

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności