Napisano 23 Marzec 200618 l hi, co myslicie o tym pluginie? chyba nie musze wyjasniac jak dziala, dodam jedynie, ze : 1)(malowanie w szopie)po kliknieciu np.F2 od razu widac fx malowania w maxowym view. 2)(malowanie w view) widac fx in real time! 3)ma tez inne bajery: np. automatycznie pokazuje siatke w szopie > widac gdzie jestesmy (texporter do lamusa:)) czyzby body paint sie chowal :)? http://img211.imageshack.us/my.php?image=gpbyqrt8oi.jpg
Napisano 23 Marzec 200618 l oł gaddamyt!... to jest ot czego zawsze potrzebowałem :d... Ile to kosztuje?? Edit:Właśnie go testuje ^_^ Edit2: Polecam wszystkim, Baardzo przydatny plugin. Ta integracja Photoshopa w samego 3dsmaxa jest niesamowita :D Pozdrawiam
Napisano 23 Marzec 200618 l nie wiem czy mi się zdaję, ale to żadna nowość. Po odpowiednim skonfigurowaniu "actions" w PS'ie klikając np F10 robisz szybki zrzut do tekstury, a update w maxie jest natychmiastowy. Co do siatki wektorowej z maxa do PSa też już dawno istnieją takie darmowe plug-iny Nowością jest chyba jedynie malowanie siatki ,jeśli dobrze zrozumiałem, jak w bodypaint 3d w/w workflow opisuje, chyba Ben Mathis, na swojej stronie pozdro !
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor "Po odpowiednim skonfigurowaniu "actions" w PS'ie klikając np F10 robisz szybki zrzut do tekstury" -no to jest cos podobnego, ALE nie to samo, jak chesz uzywaj starej metody i skacz po programach, ja wole GP.
Napisano 24 Marzec 200618 l link http://www.cebas.com/products/products.php?UD=10-7888-33-788&PID=5 a co do samej wtyczki to mam problem, również go testuje, wyswietla mi sie w maxie okienko shopa z narzedziami itp, matraial mam tak jak trza wrzucony na model ale jak maluje w okienku shopowym to nie ma efektu w widoku 3d, pytanie co robię źle? co do samego pluga to patrząc na strone producenta nie bardzo podobała mi animka gdzie malując po texturze jednoczesnie jest podglada ruchow pędzla w 3d z tym ze sam slad czy efekt dzialania pędzla jest widoczny dopiero po puszczeniu nzawijmy to klawisza myszki, a tak to widac w trakcie malownia w widoku 3d cienką linie nie odpowiadającą grubosci pędzla, jesli tak jest faktycznie to jest to duzy minus tego softu, ciekaw jestm jak to sie zachowuje sie w praktyce bo body piant 2.5 okazal sie do bani popsuli caly program, takze poki co jedynie deep3d ratuje sytuację choc tez ma minus powazny jesli chodzi z kolei o projection paint
Napisano 24 Marzec 200618 l a jeszcze takie pytanko -czy ten plug-in działa jedynie w wersjach 4/5 maxa? Pytam bo taką informację znalazłem na stronie Cebasa. pozdro!
Napisano 24 Marzec 200618 l u mnie, oprocz tego ze nie moge wykminic jak sie maluje zeby byl efekt we vieporcie, dziala z max7
Napisano 24 Marzec 200618 l Autor mario: jak malujesz w 3d to jest in real time,a jak w szopie to muszisz sobie skonfigurowac keya i klikac go( tak czy siak jest to i tak duzo szybsze niz standartowe savowanie). masz to wszytko opisane w helpie od pluga> przeczytaj go, bo masz tam tez opisane jak zrobic nowy panelik z keyami i exportowac do szopa. (kur@ wszyscy to maja?! ja na niego pol roku czekalem:\\\ mogliscie sie pochwalic\podzielic....)
Napisano 24 Marzec 200618 l No ja mam do maxa 5 i działa dobrze ale przydałby się do 7 albo 8. Osobiście przu malowaniu pracuję na 2 monitorach więc aż tak mi tego nie brakuje ale zawsze jest to jeden krok do przodu. Niepotrzebnie utrudnili sprawę, że trzeba go sobie konfigurować zamiast od razu działać.
Napisano 24 Marzec 200618 l ok dzięki kurt, tyle ze wlasnie jest problem w jak chce malowac w 3d okienku to nic sie niedzieje to znaczy nic sie nie pojawia , a jak maluje w 2d okienku to z koleji w 3d tez nie ma efektu i sladu zadnego a na texturze w 2d jest, takze nie wiem, nie wiem jak inni ale ja mam pluga od wczoraj
Napisano 24 Marzec 200618 l Autor 1) musi byc zaladowana texturka do tego duzego okienka GP, w taka kratke 2) obj. musi byc zaznaczony (w maxie) 3)poczytaj helpa, tam serio jest all > musisz tez skonfigurowac kilka rzeczy...(dodac 2 buttony i panelik)
Napisano 25 Marzec 200618 l A ja mam problem z funkcją update w photoshopie bo nie jest wogóle podświetlona więc nie mogę też zdefiniować skrótu do niego. Wiecie może jak to zrobić? Dodatkowo po zainstalowaniu ghostpaintera w photoshopie nie wyświetlało się jego menu na górnej belce i dopiero po skopiowaniu go do ogólnego folderu z pluginami pojawił się.
Napisano 25 Marzec 200618 l Autor bo trzeba go wlasnie zainstalowac w folderze z pluginami;) uddate w szopie sie robi akacja > w helpie masz opisane... (ja wole skrot niz kilkanie na button na panelu)
Napisano 25 Marzec 200618 l Jak się robi to ja wiem ale problem w tym, że nie mogę wybrać funkcji update oraz paint bo są wyłączone. Jedynie działają 3 pozostałe.
Napisano 25 Marzec 200618 l Autor no to: 1) zaznacz obj w maxie 2) muszisz zaladowac texturke z niego do tego duzego okienka GP (taka duza kratka na poczatku) 3) w szopie muszi byc ta sama texturka, rzecz jasna,.,,
Napisano 26 Marzec 200618 l Tak na marginesie dodam że plugin nie działa z nowszymi wersjami photoshopa.Ja osobiście mam CS2 i musiałem zainstalowac starą 6tke żeby wszystko działało.Ale podobno update jest w drodze :).
Napisano 26 Marzec 200618 l To juz ludziom 2gi monitor nie starcza?? Musza miec jeszcze jakies ghosty ... ech sie porobilo.
Napisano 26 Marzec 200618 l No w końcu wszystko działa. Dzięki kurt. Mam jeszcze ostatnie pytanko. Czy u was też tak jest, że malując na obiekcie i chcąc przejść pedzlem na oddzielną płaszczyznę urywa wam sie on na lini szwu? Myślałem, że dzięki temu ładnie je sobie wygładzę a tu kicha.
Napisano 26 Marzec 200618 l niop tak się dzieje ze móc zrobić tak jak piszesz to musiałbyś skorzystac zfunkcji projection paint ale ona nie jest dostępna w ghostpaint, jest za to w deep3d i bodypaint, dzięki temu od kilku sekund w zwyż mozna zlkwidwac szwy tak ze nie ma sladu nawet po maxymalnym zblizeniu
Napisano 26 Marzec 200618 l Autor szczuze mowiac nie maluje w 3d... uzywam tylko tego aby namalowac malutka kreske na kancie modelu> aby rozpoznacz polacznia uv > wiedziec gdzie malowac. w sumie GP jest dla mnie super, to jest to czego szukalem w bp3d i innych.
Napisano 26 Marzec 200618 l wlasnie zdobylem tego ghost paintera, ale gdy max proboje zaladowac pluga wyskakuje errorek DLL failed to initialize. Error code: 127 - nie mozna odnalezc okreslonej procedury mam maxa7, ktos wie czego to przyczyna :?
Napisano 28 Marzec 200618 l chmm no brzmi ciekawie, musze dorwac i przetestowac porasz: nie kazdy ma 2 monitory ;P kurt: nie wiem czy zrozumialem, jak nie to pardon, ale nie latwiej po prostu po siatce patrzec render to texture z wireframe? jesli pisales o czyms innym to ignore me ;)
Napisano 24 Kwiecień 200618 l skad mam to sciagnac bo z http://www.cebas.com/products/products.php?UD=10-7888-33-788&PID=5 nie dziala
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Stąd: http://shop.cebasserver.de/catalog/product_info.php?products_id=30&osCsid=92ecd1307ec0af1cd868c88f2eb7ce1d
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto