Jump to content

GhostPainter....wreszcie go mam!


kurt_hectic

Recommended Posts

hi,

co myslicie o tym pluginie? chyba nie musze wyjasniac jak dziala, dodam jedynie, ze :

1)(malowanie w szopie)po kliknieciu np.F2 od razu widac fx malowania w maxowym view.

2)(malowanie w view) widac fx in real time!

3)ma tez inne bajery: np. automatycznie pokazuje siatke w szopie > widac gdzie jestesmy (texporter do lamusa:))

czyzby body paint sie chowal :)?

http://img211.imageshack.us/my.php?image=gpbyqrt8oi.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie wiem czy mi się zdaję, ale to żadna nowość. Po odpowiednim skonfigurowaniu "actions" w PS'ie klikając np F10 robisz szybki zrzut do tekstury, a update w maxie jest natychmiastowy.

 

Co do siatki wektorowej z maxa do PSa też już dawno istnieją takie darmowe plug-iny

 

Nowością jest chyba jedynie malowanie siatki ,jeśli dobrze zrozumiałem, jak w bodypaint 3d

 

w/w workflow opisuje, chyba Ben Mathis, na swojej stronie

 

pozdro !

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

link http://www.cebas.com/products/products.php?UD=10-7888-33-788&PID=5

 

a co do samej wtyczki to mam problem, również go testuje, wyswietla mi sie w maxie okienko shopa z narzedziami itp, matraial mam tak jak trza wrzucony na model ale jak maluje w okienku shopowym to nie ma efektu w widoku 3d, pytanie co robię źle?

 

co do samego pluga to patrząc na strone producenta nie bardzo podobała mi animka gdzie malując po texturze jednoczesnie jest podglada ruchow pędzla w 3d z tym ze sam slad czy efekt dzialania pędzla jest widoczny dopiero po puszczeniu nzawijmy to klawisza myszki, a tak to widac w trakcie malownia w widoku 3d cienką linie nie odpowiadającą grubosci pędzla, jesli tak jest faktycznie to jest to duzy minus tego softu, ciekaw jestm jak to sie zachowuje sie w praktyce bo body piant 2.5 okazal sie do bani popsuli caly program, takze poki co jedynie deep3d ratuje sytuację choc tez ma minus powazny jesli chodzi z kolei o projection paint

Link to comment
Share on other sites

mario: jak malujesz w 3d to jest in real time,a jak w szopie to muszisz sobie skonfigurowac keya i klikac go( tak czy siak jest to i tak duzo szybsze niz standartowe savowanie). masz to wszytko opisane w helpie od pluga> przeczytaj go, bo masz tam tez opisane jak zrobic nowy panelik z keyami i exportowac do szopa. (kur@ wszyscy to maja?! ja na niego pol roku czekalem:\\\ mogliscie sie pochwalic\podzielic....)

Link to comment
Share on other sites

No ja mam do maxa 5 i działa dobrze ale przydałby się do 7 albo 8. Osobiście przu malowaniu pracuję na 2 monitorach więc aż tak mi tego nie brakuje ale zawsze jest to jeden krok do przodu. Niepotrzebnie utrudnili sprawę, że trzeba go sobie konfigurować zamiast od razu działać.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

ok dzięki kurt, tyle ze wlasnie jest problem w jak chce malowac w 3d okienku to nic sie niedzieje to znaczy nic sie nie pojawia , a jak maluje w 2d okienku to z koleji w 3d tez nie ma efektu i sladu zadnego a na texturze w 2d jest, takze nie wiem, nie wiem jak inni ale ja mam pluga od wczoraj

Link to comment
Share on other sites

A ja mam problem z funkcją update w photoshopie bo nie jest wogóle podświetlona więc nie mogę też zdefiniować skrótu do niego. Wiecie może jak to zrobić? Dodatkowo po zainstalowaniu ghostpaintera w photoshopie nie wyświetlało się jego menu na górnej belce i dopiero po skopiowaniu go do ogólnego folderu z pluginami pojawił się.

Link to comment
Share on other sites

No w końcu wszystko działa. Dzięki kurt. Mam jeszcze ostatnie pytanko. Czy u was też tak jest, że malując na obiekcie i chcąc przejść pedzlem na oddzielną płaszczyznę urywa wam sie on na lini szwu? Myślałem, że dzięki temu ładnie je sobie wygładzę a tu kicha.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

niop tak się dzieje ze móc zrobić tak jak piszesz to musiałbyś skorzystac zfunkcji projection paint ale ona nie jest dostępna w ghostpaint, jest za to w deep3d i bodypaint, dzięki temu od kilku sekund w zwyż mozna zlkwidwac szwy tak ze nie ma sladu nawet po maxymalnym zblizeniu

Link to comment
Share on other sites

chmm no brzmi ciekawie, musze dorwac i przetestowac

porasz: nie kazdy ma 2 monitory ;P

kurt: nie wiem czy zrozumialem, jak nie to pardon, ale nie latwiej po prostu po siatce patrzec render to texture z wireframe? jesli pisales o czyms innym to ignore me ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy