piksar Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Witam, porwałem się na miasto, ale to bardzo poważne wyzwanie. na dzień dzisiejszy lepiej nie potrafie. oceniacie ostatecznie, zamykam ten temat. [/url] Maxwell RC5 i Vray
SWRSC Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 troszke pospieszyles sie, za pusto, nic sie nie dzieje, dodalbym jakies reklamy itp...
Remedy Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Mimo to jest dobrze. Dodaj detale typu reklamy (jak radzi kolega) i będzie już całkiem ładnie. Troszeczkę za czyste/za symetryczne tekstury. Trzeba tu nieco wariacji.
hcpiter Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Na początku pomyslałem ze to fota wiec gratki za real ! render bardzo fajny tylko to miasto troszke takie za czyste i puste, ale mysle ze bedzie super powodzenia !
miwt Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 bardzo fajnie...przydalo by sie ogolnie troche ruchu..fajine by bylo gdybys wymodelowal jeszcze ulice jakies pojazdy...itp..dodal reklamy..jakies chmury niewielkie na niebie...i bedzie super:)..powodzenia
wojtas26 Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Zgadzam się z restą.Jest dobrze ale może być lepiej, sam beton i szkło nie wystarcza.Pusto i monotonnie(standard) brakuje czegoś co przyciąga oko.
STAVREV Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Hey Bro So far looks cool.You gota learn me some day to make such cool buildings... Keep it up Bro
piksar Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 Dzieki za uwagi, oczywiście dorobie troche życia, auta, ulicę, więcej budynków, urozmaice to itd. Poświęciłem na to 7 godzin i jest to dopiero początek. Thanks Stavrev, these buildings are very simple, just create a box with lot of polygons on sides, select these polygons, inset them, end extrude in inside direction thats all. Give shiny material to the extruded polys and :"we have a giraffe" , thats all
STAVREV Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 It is just an expression Bro... means somethin is good I know how to make buildings...hehe
Touch Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 A mnie się wydaję, że coś proporcje leżą? Czy WTC nie są u Ciebie zby "cienkie"...tak to wygląda na tym widoku...
Darmo Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Albo to wina perspektywy albo tak jak mówią przedmówcy musisz porzerzyć czy tam obniżyć wieże WTC, Ogólnie to jest dobrze, jakieś inne ujęcie by się przydało na ulice z samochodami , to by było n aco popatrzeć :)
piksar Napisano 27 Marzec 2006 Autor Napisano 27 Marzec 2006 "boomcha" - dzieki za referkę widok z innej kamery http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/srkro3va2n1coblw.html sprawdze proporcję, dorobię szczegóły, skrzyżowaniam światła, lampy I will check the proportions, and add some traffic lights, ads and etc
piksar Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 najświeższy update : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/231rn7odupjsci8q.html popracowałem troche nad skalą (ale to jeszcze nie to) zaczynam dodawać trochę ruchu i życia PS. auta i ludzie to nie są moje modele (Dosch models)
Aust Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Prawdziwy amerykański sen;) Tyle że żeczywiśtość jest dirty, zasyf troche ten NYC. ps Fajne te światła uliczne jakoś tak spoko wyglądają:D
Darmo Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Zaczyna mi się podobać :) Wydaje mi się że wieże WTC minimalnie za daleko od siebie ale może to wina perspektywy... Pracuj nad realistycznością, teraz jak dodałeś troche życia to fajnie wygląda i jak się przyłożycz to może naprawde fajna pracka wyjść :) Powodzenia
piksar Napisano 30 Marzec 2006 Autor Napisano 30 Marzec 2006 Witam, kolejny update (w pierwszym wątku) Boomcha - znowu masz rację, będę zmierzał w stronę twojej koncepcji dzięki na komentarze Wiecie że ta cholerna scena ma już 1,2 mln polys? gdzie one są ?
tpiatek Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 hehe .. jeszcze jak dodasz coś w tle .. że nie będzie pusto to będzie można mylić z fotą :) .. całkiem fajny pomysł na pracke :) pozdrawiam
chveti Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 pomnóż liczbę samochodów przez conajmniej 30 :) Pzdr.
piksar Napisano 31 Marzec 2006 Autor Napisano 31 Marzec 2006 przyjechało troche samochodów - mały update w pierwszym wątku dzieki
Kuciel Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 fajny koncept, ujecie tez niezle ale oswietlenie nie przypadlo mi do gustu... ;)
STAVREV Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 Hey Bro... I don't speak polish, so i have no clue what u guys talkin... Are all the people and cars in the scene made by you.Everythin is made by you? If yes, keep it up.I think this will be a good one...
piksar Napisano 31 Marzec 2006 Autor Napisano 31 Marzec 2006 Stavrev cars and people are made by Dosch. I have downloaded it from the Internet (via e-mule). All other are mine. Boomcha dzięki wielkie, wcale się nie czepiasz, ten plan super, szukałem i nie znalazłem, stopniowo będę dopasowywał te budynki do realu. Najpierw miało być "zgrubsza" ale pomysł mi sie spodobał i będe go dopracowywał. co do renderu to Maxwell sunlight i sky data 01.01.2005 Madryt godzina 12.00 czyli praktycznie standard czas renderu ok 6 godzin doszedł do 15 poziomu samplingu
piksar Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 POMOCY potrzebuje malo skomplikowanych modeli ludzi do postawienia na manhattanie, ma ktoś ? Z tymi modelami co mam scena ma 2,7 mln polys.
piksar Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 witam, ponownie (jak zwykle update w pierwszym wątku) próba innego oświetlenia, więcej detali, ale to jeszcze nie to.
piksar Napisano 1 Kwiecień 2006 Autor Napisano 1 Kwiecień 2006 Może się pobawię w odtworzenie 100 % (prawie) zaczeło się od zupełnie innego miasta, nawet nie wiem jakiego najpierw chciałem zobaczyć czy da sie zrobić, pożniej pomyślałem o wtc i dlatego nie do końca wygląda to jak naprawdę to referka od której się zaczął mój dramat : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2buze9oc4xk3fp7s.html
piksar Napisano 4 Kwiecień 2006 Autor Napisano 4 Kwiecień 2006 Witam, kolejny update (w pierwszym watku) przerobilem wszystko na Vraya - czas renderu 21 minut - jest roznica 2 światla - IES Sun + vray shadow z góry - i direct za plecami - wpada w ulice
dariusz Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 daj environment na spherical. wyglada sztucznie:/
miwt Napisano 4 Kwiecień 2006 Napisano 4 Kwiecień 2006 niee...najlepiej nie dawaj wogole chmur i popracuj nad tym przedostatnim renderem...tam niebo i oswietlnie jest najlepsze...:)
Gość jagi Napisano 7 Kwiecień 2006 Napisano 7 Kwiecień 2006 moze zamiast modeli ludzi daj tzw. parwany, walnij plane a naniego texturke czlowieka z maska ;) pozdro
Stachu Napisano 7 Kwiecień 2006 Napisano 7 Kwiecień 2006 gląda extra ale render z chmurami beznadziejny! 1. bitmapka nieba jakaś rozpixelowana 2. budynki są przezroczyste :/ na niebo
chveti Napisano 7 Kwiecień 2006 Napisano 7 Kwiecień 2006 zasadź jakieś zielsko do okoła :) to nie hong-kong.
Stachu Napisano 7 Kwiecień 2006 Napisano 7 Kwiecień 2006 i więcej samochodów i żółtych taxówek, i daj jeszcze dużo ludzi żeby miasto tętniło życiem ale o zielsku nie zapomnij, może jakiś park? jeszcze jedno pytanko! czy będzie mały bonusik typu atak na wtc :D
piksar Napisano 7 Kwiecień 2006 Autor Napisano 7 Kwiecień 2006 bedzie bonusik, destruction od WTC, jak się naucze tutków o reactorze i jak zrobić to ralistycznie. popracuje nad renderem, przejście z maxwella na vraya kosztowało sporo czasu, ale zysk czasowy jest nieporównywalny dzieki za komentarze
gregorjan Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 Sorry za ewentualne powtórki, ale nie czytałem wcześniejszych postów Extra to wygląda, teksturki modele no i w końcu ktoś zabrał się za model z ludźmi na ulicy - nie najlepszej jakości, ale za to są. pozdrawiam
piksar Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 malutki updejt (w pierwszym wątku), ciągle działam, teraz zgodnie z oryginalnymi planami
tpiatek Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 na pierwszy rzut oka ładnie .. ale jak sie wpatrzyłem to dostrzegłem te kwadraty w dolnych rogach okien. Jakoś im tam nie ładnie. Ale z daleka nie widać :) pozdrawiam
piksar Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 mały update (w pierwszym watku) trace cierpliwośc, im więcej poswiecam czasu na to miasto tym gorzej wyglada.
Darmo Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 no rzeczywiście teraza jest mały realizm, ale ogólnie to już bardzo fajnie :) Popracuj nad renderem, Co do szczegułów to: -pasy mna jezdni za krótki chyba -widac łączenia mapy na niebie -może dorobić reklamy w głębi a nie tylko na pioerwszym planie? Pozdr
piksar Napisano 16 Kwiecień 2006 Autor Napisano 16 Kwiecień 2006 no aleś mi dopakował roboty :) fajna referka, przyda sie, dzieki
chveti Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 pikSar - strasznie drażnią te fioletowe szyby... zmień je na czarne ;)
araneus Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 mały update (w pierwszym watku) trace cierpliwośc, im więcej poswiecam czasu na to miasto tym gorzej wyglada. Niestety zgadzam sie z tym. W pierwszym renderze pokazales widok w górę, na skrawek nieba miedzy wieżowcami, obserwator znajdował sie jakby w wąwozie czy studni, przytloczony ogromem budynków, prawie czuć było klimat manhatanu. W pozniejszych wersjach odsunąłeś kamere i próbujesz budować klimat żółtymi taksowkami. Moim zdaniem, nie tędy droga. Własnie te autka i ludzie to najsłabszy element renderu. Oczywiście nie jest to złe ale poczatkowe były lepsze. Poza tym gratuluje cierpliwosci do maxwella ;)
piksar Napisano 17 Kwiecień 2006 Autor Napisano 17 Kwiecień 2006 updacik (w pierwszym wątku) mniej aut, lepsza ulica (IMHO), troche zieleni, teraz bedzie rzerwa na nauke teksturowania, pozdrawiam.
Ostap.hg Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 ja bym poprostu dał mniej żółtego koloru (za bardzo jaskreawy dałeś)
Rekomendowane odpowiedzi