Jump to content

Postać 3D: Horn Spider


Recommended Posts

  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

podoba mnie się :-) choć tył zdecydowanie za hmm płaski w porównaniu z rzodem i zdaje się że przy takich proporcjach pajączek powinien zrobić pad na pysk ;-)

a no i nie horn spider, a horned spider

ja bardzo proszę, nie przynośmy wstydu swoim angielskim, na prawdę angielskich nazw nikt nie wymaga, a jak się chce być bardziej cool, to chyba można poświęcić minutkę na sprawdzenie czy nasze dwa słowa są poprawnie napisane

Link to comment
Share on other sites

A ja smialbym zauwazyc ze na stronie z conceptem jest wlasnie napisane Horn Spider, zreszta to nie jest chyba zle, ale i tak nie o tym chcialem pisac a o samym moelu. Bardzo mi sie podoba, ale lepszy by byl moim zdaniem gdys jeszcze popracowal nad odnozami, sa one takie jak patyki, natomiast conceptowy pajak ma tam cos w rodzaju pazorkow, tak to mi wyglada bynajmniej. Uwage tez przydaloby sie poswiecic przednim szczypcom, brakuje na nich buzow i innych deformacji, sa teraz takie zbyt doskonale... zbyt gladkie. Zdaje sobie sprawe ze gestosc siatki nie pozwalal czasami aby dorobic tetal tu czy tam, ale umm :) Ohhh przesadzam oczywiscie, swietny paieczak, bardzo miloby bylo gdybys zamiescil owy model z silo :), bysmyzobaczyli z czego zaczeles prace w zbrushu :)

Link to comment
Share on other sites

Wielki dzieki za konetarze!!!!!!! Naprawde az sie serce raduje ;)

Co do teksturki..hmmm...no nie wiem. Mialo byc bez ale jak tak prosicie.. pomysle, pomysle, czemu nie.

Wrzucam siateczke. Jak widac w Zbrush'u popelnilem troche wiekszych zmian w ksztalcie glowy i odwloku(?), potem dodalem wieksza ilosc szcegolow.

 

3grosze: Autorem konceptu jaki jego tytulu jest Glen Southern, jak go nie znasz to tylko powiem ze angielski jest jego matczynym jezykiem... takze moglbys sobie zaoszczedzic tej arogancji. Btw: Ja to chcialem go nazwac Robal, nie uwazam ze angielskie nazwy sa cool, wrecz przeciwnie. Jestem juz troche zmeczony angielskim. Jakbys odwiedzil Seville to bys wiedzial oczym mowie ;)

 

robal18sy.jpg

 

W kazdym razie, jeszce raz dzieki za komentarze

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy