Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Jako iz juz stanowczo zbyt dlugo "mecze" ta nieprzyjemna facjate - zwracam sie do was o pomoc . Potrzebuje by ludzie swierzym okiem spojrzeli na ten model i wyłapali ruznice ktorych ja juz nie widzezupelnie (dlamnie to on juz nawet osla przypomina)

 

Chodzi mi tylko i wylacznie o facjate - bo reszta to pikus do wymodelowania.

 

Narazie model bedzie przeznaczony na posag(wiec teksturka bedzie mocno jednolita - co wymusza jak najwierniejszy model) - ale najprawdopodobniej pujdzie puzniej jeszcze pod dluto do folio.

 

 

HEŁP MI ;)

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

popatrz na profil, szczegolnie na podbródek, to chyba najbardziej rzuca sie w oczy

 

częśc od podstawy nosa po żuchwe jest wyciągnięta w dół

 

to co go teraz charakteryzuje to jedynie włosy i wąsy, popraw reszte ;]

Napisano

1.Łuki brwiowe. W tej chwili wygląda jak by miał zapłakać, a na fotce z przodu bardzije to wygląda na kogoś skupionego i groźnego.

2. Nos wydaje się że mu dałeś garba delikatnego, a chyba powinien być prosty.

3. Hmmm jeszcze szersza twarz może....

4. Broda na fotce z przodu bardziej kwadratowa, płaska, a u Cieb jak by okrągła.

5. Załóż mu tą jego czapke i wszystko będzie jasne :]

 

Tyle ode mnie, nie wiem czy to coś da, bo konkluzje na podstawie tylko tego co zamieściłeś. Walcz dalej i powodzenia :D

Napisano

ledyr ->razem na model pujdzie jakies 6,5 k co na nexgeny nie jet jakims hardcorem - wiec nie widze powodu zeby oszczedzac :)

 

Woznkt->

lekko poszerze twarz(ociupinke)

 

na zdieciu broda wyglada na bardziej kwadratowa przez cien - na tym zultym wyraznie widac iz ten ksztalt byl zdecydowanie inny - ale wybiore cos pomiedzy - bo zalezy mi na niezbyt starym i nie mlodym wygladem.

 

tego lekkiego garba ktory sie wdal zeczywiscie zniweluje

 

z czapka wogule to juz hitlera nie przypomina ;)

 

nad lukami popracuje

 

Marcin -> podbrudek zaraz bedzie, ale nie czaje oco Ci chodzilo z wasem i nosem - napisz dokladniej.

 

dzieki za uwagi Panowie.

Napisano

hmm może nos troszeczkę bardziej spiczasty powinien być, zbyt wklęsłe policzki i jak wyżej pisali dolna szczęka za szeroka.

btw: fajny modelik pozdro

Napisano

Teraz to wygląda jak niewinne dziecko :), hmm cóż może odkryłeś jego prawdziwą nature :P A tak serio to poprzednia wersja była lepsza.

- Zdecydowanie powinieneś poprawcować nad kośćmi policzkowymi, jakoś dziwnie wyglądają.

- Co już ktoś powiedział - szersza twarz, szczególnie w okolicy rzuchwy.

- Te wory pod oczami powinny być wieksze i bardziej spuchnięte tak żeby się zlewały w powieką.

- Nos powinien być trochę większy u dołu i bardziej garbaty, odrobine.

To takie moje sugestie...

Napisano

imho najgorzej z wąsikiem, sama twarz niczego sobie.

Chyna ArtooRo robił kiedyś Hitlera na tym forum, może przejrzenie jego wątku Ciebie naprowadzi. :)

 

pozdr.

Napisano

Ziomus -> co z tym wasikiem ? trudno mi jest cokolwiek wywnioskowac z okreslenia "najgorzej" naprawde cenie sobie rady - tylko troszke konkretniej :)

 

 

r2d2 -> poto jest ten watek zeby wiele pisac ;) - naprawde chetnie poslucham wszelkich sugesti. Rowniez poto zamiescilem zuty z boku i przodu zebyscie mogli cos maźnąć ;) Co do foty dzieki - ale chodzilo mi o starszego :)

 

Jagoda -> Ponizej zamieszczone zdiecia wyraznie pokazuja ze on wcale nie mial przyklejonego do twarzy demonicznego wyrazu. Ba na nie ktorych zdieciach wyglada slodko - o ile mozna mowic cos takiego o takim czlowieku.

 

wory jeszcze powieksze

kosci policzkowe - podlubie - ale niewiem zabardzo co z tego wyjdzie ;)

garbaty nos -> jedni mowia usun garba inni z kolei daj garba :) zostane przy nosie bez garba. Lekko go poszerze

 

Juz sam niewiem co o tym modelu myslec - pokazywalem kilku osobom zupelnie nie zwiazanymi z grafika(gracze ;) i nie trzeba bylo sie pytac co to za postac i uwazaja ze jest bardzo bardzo podobny.

 

Ogladalem tez zdiecia rzezb(hitlera) znalezione w necie - i zadna nie jest podobna do jego facjaty w 100% ciezko wogule jakas w miare podobna znależc FuehrerbustHDK37.jpg

 

Zamieszczam troche zdiec hitlera ktore mam nadzieje pomoga wam wesprzec mnie jeszcze jakimis wskazowkami :)

 

 

Dzieki wszystkim za komenty :)

 

Czekam jeszcze na jakies trafne rady Gotham-a :)

Napisano
Ziomus -> co z tym wasikiem ? trudno mi jest cokolwiek wywnioskowac z okreslenia "najgorzej" naprawde cenie sobie rady - tylko troszke konkretniej :)

 

Wygląda jakoś nie naturalnie, za bardzo prostokątny, jakby sobie pudełko od zapałek przykleił do twarzy, jakoś mi nie podchodzi :D

 

Bardziej konkretniej nie potrafię :)

 

Ale jak pisałem modelik spoczko :)

 

pzdr

Napisano

zaiste juz miodek sie robi (nie profesor :) jedyne co bardzo zuca mi sie w oczy (bolesna sprawa- moje oko!) to gorna warga na fotce jest nieco wyzsza, bardziej zaznaczona imo i sprawa raczej stylistyczna- hitler tak na serio jakby mu zabrac wasik byl przystojnym i postawnym facetem- wcale nie musi wygladac jak seryjny morderca :) ale to tylko kwestia zamierzenia

pozdrowki

Gość Marioza
Napisano

hehe niezłą postać sobie wybrałeś do opracownia, wyglada całkiem jak hitler jesli chodzi o geometrię, a przynajmniej porównując do fotki obok, może jest w paru miejscach przerysowany oraz textura oczu dodaje mu teraz mniej groznego wyglądu ale to wip, ciekaw jestem zbrushowej detalizacji no i oczywiscie finalnej textury, a no i przydalby sie 1 lopik na szczycie uszu bo są w tym mjejscu kanciaste co przy detalu reszty twarzy rzuca sie w oczy, wyglada to troche, patrząc z koleji od frontu, jakby ten "czubek" ucha miał obcięty, ogólnie sympatyczna twarz :D

Napisano

Ufff - :)

 

ciesze sie ze wkoncu jestescie zadowoleni (wzglednie)

 

mario -> z tymi uszami bardzo sluszna uwaga przegapilem to :/

 

Co do tekstury to beda 2 - jedna do posagu - a 2 do zwyklego modelu postaci. Najpiwerw pujdzie posag.

 

Ide teraz w kime - puzniej dokoncze usta(i jame ustna) i mapowanko.

 

UUUUAAAA ;)

Napisano

No o wiele lepiej ale teraz jest jakiś strasznie spuchnięty :) Ale może się czepiam :)

Napisano

Kontynuacja

 

Model Low Poly skonczony

 

Model glowy - przygotowana normal mapa (90% - dojdzie jeszczekkilka zmarszczek i drobne poprawki)

 

Poly Count - 6099 tri (niemoglem sobie darowac kilku detali na meshu - choc bardzo chcialem zamknac sie w 6k)

 

Tekstura glowy to PROWIZORKA (zwykly tilujacy sie fragment skory + normal + specular(shader - nie tekstura) + mazniecia w okloicy wasow, brwi i wlosow)

Wazne ze normal jest wyraznie widoczny

 

jak nie bedzie jakichs wielkich uwag co do modelu - to jade z dalszymi normalami.

 

pozdro

 

niga0vg.jpg

Napisano

superek - ja tak nie umiem :)

 

troche chyba za bardzo pojechales w kacikach oczu (kolo nosa - to wglebienie miedzy worekiem a okiem)

 

wlosy za bardzo jak nalesnik

 

texturka pomimo, ze prowizorka - daje rade - wlasnie fajnie wyglada normal z takim ustawieniem..

 

generalnie - bedzie miodnie :)

 

pzoa

Napisano

przedobrzyles troszke, az tak zle z nim nie było :D i jeszcze tylko wąsiki i brwi są takie jakies nie dobre,tak jak Ftorek powiedzial - plackowate pozatym bardzo ladne skóra wyszła :)

Napisano

z przyjemnością śledziłem ten wątek ale koncowy efekt szczerze mnie troche zawiódł.

 

Jeśli chodzi o moje spostrzezenia to twarz jest lekko przedobrzona, zdecydowanie za dużo zmarszczek. Sam model bez textury twarzy wygląda świetnie

Napisano

IMHO to trochę wina oświetlenia, to jest podgląd DX z maksa? I to ze światłem z kamery? Lepiej go wrzuć jako static mesha to jakiegos engine (albo chociaż daj światło z boku + jakąś kontrę z drugiej strone), i zjedź w dół specular na twarzy. Diffuse ma trochę dziwne przebarwienia na twarzy.

Gość Marioza
Napisano

o w końcu update :D, fajne fajne ale zdeka mało realne, i czegos mu jeszcz brak zeby przypominał hitlera, oczy ma take dobrotliwe ;)

Napisano

vv3k70r -> dokladnie. W google po wpisaniu "hitler +"super refferencje" +"w tym samym wieku" pokazalo mi sie tylko 1000 piekknych zdiec wiec nie mialem w czym wybierac ;)

 

Marcin -> do efektu koncowego jeszcze daleko :) Co do zmarszczek to sie zobaczy puzniej to nie problem.

 

empeck -> dokladnie jest to DX ze swiatlem z kamery, troszke to pojechalo po realizmie ale nie mialem juz nerwow targac tego do silnika. Zrszta najpierw zajme sie konczeniem normali ubrania i butow. Jak zostanie czasu to wtedy zajme sie jakimis wiekszymi poprawkami przy twarzy (narazie muszze jechac do przodu z tym)

 

mario don -> dzieki :) Nzad realizmem jeszcze popracujemy ale to pod kioniec jak juz bede mial wszystkie normale.

Napisano

Ciagnie mi sie ta tekstura jak flaki z olejem :( - wychodza moje ogromne braki

progres oceniam na jakies 80 %

 

mam swiadomosc wszelkich brakow(widoczne szwy, miejscowy brak normali, inne braki itp) - zapodaje zeby sie tylko pochwalic progresem :Di zeby mlyn sie krecil

 

aha dodam jeszcze ze moj komp niewydala mocna hehh, wiec teksturka zostala obciachana w dol (a chcialem jakies szwy na teksturze porobic hie hie) - teraz jest 1*1024*1024 (dif/normal/specular) mysle ze dla takiego PC w samraz

 

niga8ug.jpg

Napisano

z jednej strony bardzo bardzo fajne - z drugiej - jakis hardkor normalnie (jak dla mnie przynajmniej :), juz moowie dlaczego: kolory strasznie nasycone, mundur wyglada jak gruby koc (zbyt wyrazna faktura i grubosc przy dloniach), straszne plamy na twarzy i jak sam wspomniales troche paskudne szwy (szczegolnie z boku glowy)

 

generalnie - do dopieszczenia jest :) a jak juz skonczysz to bedzie superek :)

 

paoa

Napisano

Chyba problemem jest za duzy kontrast. Obniż w photoshopie kontrast i powinno dzialac. Material faktycznie jak kocyk wygląda, proponuję wrzucić jakąs texturkę materiału z overlayem.

Gość Marioza
Napisano

no zaczyna sie powoi kleic do kupy, czekamy na więcej :)

Napisano

podoba mi sie (tzn model nie on jako osoba, bo juz raz mnie ktos na forum posądził o bycie noenazi, przy innym modelu hitlera ) ale jest kilka nieścisłosci co do orginału.

-z tego co wiem on nosił krawat brązowy a najczęsiej czarny. nigdy nie widziałem go w krawacie w paski

- opaska partyjna jest źle ułozona. swastyka powinna byc z boku a nie z przodu

- pasek wygląda na za duzy

- pozatym twoj hitler z twarzy wygląd jak ten z konca wojny. a pod koniec wojny juz raczej nie nosił munduru partyjnego.

-pozatym popraw ten krzyz zelazny, bo go wogóle nieprzypomina

 

no to hyba na tyle :) zycze powodzenia

Napisano

valery -> dzieki wielkie !!! naprawde wlasnie na takich sugestiach mi zalezalo - tzn takich historycznych.

Bedzie odrobine odmlodzony (wygladze troszke normale na twarzy

Z krawatem bardzo dobra sugestia :)

Pasek zostaje ;P

masz jakies dobre zdiecie tego krzyza ?

 

ftorek,soda -> dzieki :) kontrast zostanie, ale zmniejsze saturacje nieco, sprawdzalem i daje to mysle troszke lepszyefekt niz zmniejszenie kontrastu

 

nielot007 -> zobaczymy co sie da zrobic, czas mnie nagli strazliwie :( - tak to bym sie nim jeszcze dluzej pobawil

 

mario don -> dzieki :) , tez zaczyna mi sie juz podobac

Napisano

barton_fink pewnie i tak mnie nie posluchasz ale posiedzialbym na twoim mijescu jeszcze nad twarzą, skoro modelujesz jakąs znaną morde to dobrzez zeby była lepsza od reszty ciała natomiast u ciebie jest odwrotnie

Napisano

dobra panowie koniec z tym burakiem, komp mi odmawia posluszenstwa przy tylu warstwach (stary cholerny gruchot) , czas mnie goni no i checi troche zabraklo pod naciskiem czzasu

 

nie jestem z niego w pelni zadowolony ale jakis tam procent tego co chcialem osiagnac - udalo sie zlrealizowac. Napewno dobra szkola do robienia tekstur , sporo sie nauczylem i wykorzystam to przy nastepnym modelu tego typu

 

z rigiem nie bawilem sie juz nawet wolalem puknac na szybbko jakis model (zubr w innyym watku)

 

mam zmule wypije bronca i ide spac

 

pozdro

 

 

hitler19zx.jpg

hitler22qn.jpg

hitlergrid2do.jpg

hitlertx4xj.jpg

Napisano

Za dużo zmarszczek, Hitler miał raczej gładką twarz, oprócz wyraźnych zmarszczek na samym czole (od tej sławnej wkurzonej miny). TwÓj MoDel ma też za bardzo okrągłą głowe, policzki mi sie najbardziej nie podobają, są zabardzo skasowane.

Napisano

no wedlug mnie wygląda super :) co do twarzy to sie nie wypowiem bo na twarzach sie zupełnie nieznam.

kiedy ja się naucze malowac takie texturki? są super :)

mógłbys pokazac model high poly z którego zrobiłes normal mape?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności