Napisano 15 Kwiecień 200618 l Witam. Przedstawiam wam moja ostatnia prace. Wykonana w 3ds max 8 +vray. Pozdrawiam.
Napisano 15 Kwiecień 200618 l dywanik z jeża dla masochistów? :P poduszeczki też dziwne, widoczek za oknem mógłby być bardziej przepalony. poza tym spox
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Dobry początek Zgadzam sie z MK - jeszcze troche za duży bump mapping na materacu i rozciągnięty na rogu. I troche pusto. A dywanik to hair and fur, czy displacement? Powodzenia
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Master Kiełbaster ...wydaję mi się, że niebieskie niebo za oknem zwykle nie jest przepalone, jeśli w ogólę... Co mnie razi to martwa zieleń tej roślinki i...półki - jak to wisi?... Reszta bardzo przyjemna, tylko trochę pusto;) Pozdrawiam
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Autor Witam. Dzieki za uwagi.Co do przepalenia to jak błekitne niebo może być przepalone?? :) Voyager-dywanik zrobiony jest przez displacement. Touch a tu coś dla ciebie :P Aha jakby sie ktoś pytał to na zdjęciu jestem ja (fotka wykonana tydzień temu) Wiadomo czym wcześniej tym lepiej (nauka 3ds maxa) Pozdrawiam .
Napisano 15 Kwiecień 200618 l jak błekitne niebo może być przepalone?? mniej więcej tak :P : gdyby ekspozycję ustawić na niebo to w pokoju było by ciemno, chyba że masz jakieś dodatkowe źródło światła poza oknem.
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Autor Master kiełbaser-przyznaje ci racje ,jednak zrób fotke w momencie kiedy słońce jest za powiedzmy cienką chmurą albo w ogóle zasłoniete i o ile masz dobrej klasy aparat to wtedy efekt bedziesz mial podobny do tego który jest w mojej pracy. Pozdrawiam
Napisano 15 Kwiecień 200618 l oświetlenie całkowicie do wymiany, jakość GI też troszke slaba, wyszło plamiście. Pokombinuj z kolorami świateł.
Napisano 16 Kwiecień 200618 l przyjemna praca... PS. wytrzymałe te uchwyty :D... że utrzymają taki stos książek :) aha i jakiej firmy są to okna.. ? bo klamek nie widzę ... jak velux to git.. ale jak np fakro.. to zapomniałeś o nich. (wiadomo.. teraz powiesz "velux" xD )
Napisano 17 Kwiecień 200618 l poduszki wygladaja jak pierogi :D az zglodnialem ^_^ Ahaha dobre. Teraz zamiast poduszek widze cały czas pierogi... super smaku narobiles tylko hehe.. Co do samej pracki to przyjemna. -okna to raczej ni veluxy ni fakro -> wygladają jak na nieotwieranie :P. -podloga chmmm kolor taki ladny niby orzech ale chmm jakas straszna partia drewna bo tyle przebarwien ze hej... -moze mi sie wydawac ale lapki nie sa w tych samych odleglosciach. Wiem perspektiv robi swoje ale chmmm lozko az tak daleko od scciany nie stoi a lampki wygladaja nieteges -troszke zmarszczek by sie pierogom przydalo... Dobra w skrócie Podoba mi się ... ale prponuję dopracować :D :D.
Napisano 17 Kwiecień 200618 l jest przyzwoicie ale nie powala, shader podłogi jest bardzo słaby, brak tu jakiegos bumpa albo glosines albo jednego i drugiego
Napisano 17 Kwiecień 200618 l Autor Witam Okna sa firmy velux :P . Tak na prawde to nie znam sie na firmach ktore produkuja okna, a klamka jest u góry tylko sciana ja zasłania. Co wy macie z tymi pierogami...yyyy z poduszkami :) mnie sie tam podobaja. Hkropinski co to jest mystical?? Dzieki za wszystkie opinie. Dodaje nowy render, co o tym myślicie?? Pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 200618 l zdecydowanie lepiej niz poprzedni. Caly czas coś mi nie pamuje w tych scianach ale nie potrafie jakoś konstruktywnie doradzić jak to zmienić :(
Napisano 20 Kwiecień 200618 l Hej. Mi tam oświetlenie odpowiada niezłe nawet, choć są plamy na drugim ujęciu w rogu mocno widać, dywanik nie pasuje tam bynajmniej jego kolor, model okien słaby czy tak trudno wejść na stronę VELUXA i czy FAKRO i wymodelować tak jak trzeba na pewno by to wpłynęło na całą scenę pozytywnie, roślinka jest bleee. Co do książek na półce to wyglądają sztucznie z tego względu, że raczej by się przewróciły, bo grzbiety są bardzo chudziutkie.Pozdrawiam, ale ogólnie miło wyszło:)