Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 88
  • Wyświetleń 7,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

w!e8 - thx!

 

region48pi.jpg

region37xd.jpg

 

normal zrobiony. Koniec zabawy, teraz ciężka praca, czas na kolor.

Napisano

wszytko super ale jeden szczegoł caly czas mi sie rzuca w oczy - maly palec a raczej to przed nim, chyba powinno byc chudsze ale to tylko maly szczegół

Napisano

Super sprawa. Z niecierpliwością czekam na próbki tekstur. :)

 

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki, zacząłem już kolorki, ale jeszcze nie pokażę, bo nie jestem do końca zadowolony :)

Napisano

według mnie za duze są te bruzdy na spódnicy, szcególnie te 2 spękaliny? są przegięte tak mi się wydaje, poza tym wyglada to cały czas świetnie :)

Napisano
  • Autor

Cruzh3r - Normale są zrobione dwuetapowo ;)

 

Najpierw z modelu hipoly (który jest też w tym wątku) wymodelowanego z polygonów. Potem zrobiłem bumpa, w szopie zrobiłem drugą normalmapę którą potem zmiksowałem z tą pierwszą. Nie tykałem Zbrusha.

 

mario don - chyba masz rację, ale to można łatwo poprawić, trochę levelami na bumpie i drugi raz wygenerować normala w szopie. Narazie to zostawię i zobaczę jak wygląda z kolorem.

Napisano

hyhy - 'bladze troche ale chyba w dobra strone' hyhy - nie ma to tamto stary - albo rybka albo akwarium :)

 

co do texturki - daj ciut koloru na kask (moze i niezgodnie z konceptem - ale da ci to mozliwosc podrasowania samej bryly) - albo troche kontrastu wiecej (jasne/ciemne)

 

daj troche rozjasnien na tej skooro-szmacie (tam gdzie masz na ten przyklad to zaglebienie 'taka-jakby-blizna') pojedz troche jasnym kolorkiem po brzegu (szczegolnie dolnym) i bedzie miodnie (tylko bez przesady :)

 

pzodoroa

Napisano

no zapowiada się ciekawi , sama kolorytyka jak najbardziej silentowa, ale fakt ze z teksutrą trza cos powalczyć bo nie iwdac teraz tych norlmali taka troche jednolita jest, sam niewiem, i nawet nie mam koncepcji w głowie jak dalej jechać

Napisano
  • Autor

Sorry za brak updejtów, ale chory jestem i nic prawie nie zrobiłem :(

 

ph103ny.jpg

 

Ciałko zacząłem bazgrać, powinienem się na deadline wyrobić.

Napisano

Damn, naprawde dobre. Jak skóre skończysz to bedzie świetny. Ten tasak też bedzie miał czy już trisów zabrakło na niego?

Napisano
  • Autor

nóż będzie :)

 

Co do trisów, to z postaci trochę zostało, ale texturkę będzie miał osobną.

Napisano

Skóra na ciele powinna być jaśniejsza imo. :)

 

 

pozdrawiam

Napisano

Wchodząca w żółty, jak skóra umarlaka. Z fioletowymi przebarwieniami od zastyglej krwi.

Chyba juz za bardzo odbiegam od pierwowzoru. ;)

Napisano

Empeck - dajesz radę, piękny model, naprawdę jest się czym zachwycać. A siateczki od low pokazywałeś ? Bo nie widziałem, zarzuć też normalka jeżeli to nie robi problemu - z góry dzięki ;]

Postaraj się o równie ładnie wykończenie :>

Będziesz bejkował jakieś dodatkowe mapy ?

Napisano
  • Autor

dzięki w!e8!

 

myślałem żeby jeszcze AO wypiec, ale nie mam dostępu do shadera który to wykorzysta. A co do prezentacji to mam zamiar przygotować scenkę podobną do tej z pierwszej strony, ale we viewporcie (o ile mi się uda). Chciałbym go wrzucić do jakiegoś engine, ale nie mam narazie dostępu. Zobaczymy.

 

normal + wire w załączniku, normal przeskalowany z 1024x1024.

 

Jakby kogoś intresowało to jeszcze wrzuciłem normala z highpoly i tego z bumpa z których potem zrobiłem tego który jest na obiekcie.

Napisano

ulalalala ale wpadka ;]

usunelem poprzednie posty i scriny bo to i tak Ci nic nie da.

Co z tego ze na shaderze wyswietlisz diffuse i lightmape jak normala nie bedziesz mial gdzie wsadzic ;)

Wniosek: w maxie nie zrobisz tego. :D

shadery direxowe ssą, oj widać że jak samemu się za nic nie zabierze to cale te mozliwosci - jak to reklamuje autodesk, są bezuzyteczne.

Napisano
  • Autor

Widziałem :)

 

dlatego powiedzialem ze nie mam dostepu do shadera diff+norm+spec+lightmap. W sumie to nie wiem czy jest cos takiego mozliwe (pewnie tak, ale ja na programowaniu shaderów się niestety nie znam, a szkoda, przydało by się :/).

Napisano
  • Autor

Niestety ze względu na nieprzewidziane okoliczności, nie dam rady skończyć na deadline.

Napisano

ahhh - pech, szkoda wielka - tak czy siak mam nadzieje ze kiedys tam w wolnym czasie to skonczysz...

Napisano
  • Autor

Mam zamiar go skończyć, już go nawet zrigowałem, niestety mam mnóstwo innej pracy i brak czasu. Ale skończę go na pewno.

Napisano

szkoda, wielka szkoda bo bardzo ładna robota - ale nadal jesteś moim faworytem :)

Napisano
  • Autor

hej, wiem że juz po bitwie, ale znalazłem moment i tyle mam zrobione, jeszcze muszę skończyć nóż malować:

 

ph69uq.jpg

Napisano

empeck - wysoki poziom, jak zwykle :].

 

Trzeba sie do kina wybrac na Silent Hill'a - PH zapewne bedzie, huh?

Napisano
  • Autor

dzięki chłopaki :D

 

cieszę się ze się podoba, w filmie PH jest, a jak, tylko w moim mieście kino jakoś zapomniało o Sh, bo raczej go nie puszczą (o Corpse Bride też głąby zapomniały :P)

 

Poraszek - dostaniesz tapetę w jakiej chcesz rozdziałce :P

Napisano

Powinien byc na dniach w miltikinie, gadalem z kuzyna ktora tam pracuje. Chyba 26 czy jakos tak. BTW jak bedzie miala sposobnosc to zalatwi nam plakaty :P

Napisano
  • Autor

cool! cieszyłbym się z plakacika :D

 

będzie trzeba iść do multikina w bydzi na seans :/.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności