Napisano 23 Kwiecień 200618 l Autor Dzięki :) teraz pracuję nad detalami w normalu z bumpa. Potem kolor.
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Autor w!e8 - thx! normal zrobiony. Koniec zabawy, teraz ciężka praca, czas na kolor.
Napisano 23 Kwiecień 200618 l wszytko super ale jeden szczegoł caly czas mi sie rzuca w oczy - maly palec a raczej to przed nim, chyba powinno byc chudsze ale to tylko maly szczegół
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Super sprawa. Z niecierpliwością czekam na próbki tekstur. :) pozdrawiam
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Autor Dzieki, zacząłem już kolorki, ale jeszcze nie pokażę, bo nie jestem do końca zadowolony :)
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Normale robiłeś w Zbrushu? Czy po prostu w photoshopie z pluginem Normal map?
Napisano 24 Kwiecień 200618 l według mnie za duze są te bruzdy na spódnicy, szcególnie te 2 spękaliny? są przegięte tak mi się wydaje, poza tym wyglada to cały czas świetnie :)
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Autor Cruzh3r - Normale są zrobione dwuetapowo ;) Najpierw z modelu hipoly (który jest też w tym wątku) wymodelowanego z polygonów. Potem zrobiłem bumpa, w szopie zrobiłem drugą normalmapę którą potem zmiksowałem z tą pierwszą. Nie tykałem Zbrusha. mario don - chyba masz rację, ale to można łatwo poprawić, trochę levelami na bumpie i drugi raz wygenerować normala w szopie. Narazie to zostawię i zobaczę jak wygląda z kolorem.
Napisano 24 Kwiecień 200618 l hyhy - 'bladze troche ale chyba w dobra strone' hyhy - nie ma to tamto stary - albo rybka albo akwarium :) co do texturki - daj ciut koloru na kask (moze i niezgodnie z konceptem - ale da ci to mozliwosc podrasowania samej bryly) - albo troche kontrastu wiecej (jasne/ciemne) daj troche rozjasnien na tej skooro-szmacie (tam gdzie masz na ten przyklad to zaglebienie 'taka-jakby-blizna') pojedz troche jasnym kolorkiem po brzegu (szczegolnie dolnym) i bedzie miodnie (tylko bez przesady :) pzodoroa
Napisano 25 Kwiecień 200618 l no zapowiada się ciekawi , sama kolorytyka jak najbardziej silentowa, ale fakt ze z teksutrą trza cos powalczyć bo nie iwdac teraz tych norlmali taka troche jednolita jest, sam niewiem, i nawet nie mam koncepcji w głowie jak dalej jechać
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Autor Sorry za brak updejtów, ale chory jestem i nic prawie nie zrobiłem :( Ciałko zacząłem bazgrać, powinienem się na deadline wyrobić.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Damn, naprawde dobre. Jak skóre skończysz to bedzie świetny. Ten tasak też bedzie miał czy już trisów zabrakło na niego?
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Autor nóż będzie :) Co do trisów, to z postaci trochę zostało, ale texturkę będzie miał osobną.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Wchodząca w żółty, jak skóra umarlaka. Z fioletowymi przebarwieniami od zastyglej krwi. Chyba juz za bardzo odbiegam od pierwowzoru. ;)
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Empeck - dajesz radę, piękny model, naprawdę jest się czym zachwycać. A siateczki od low pokazywałeś ? Bo nie widziałem, zarzuć też normalka jeżeli to nie robi problemu - z góry dzięki ;] Postaraj się o równie ładnie wykończenie :> Będziesz bejkował jakieś dodatkowe mapy ?
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Autor dzięki w!e8! myślałem żeby jeszcze AO wypiec, ale nie mam dostępu do shadera który to wykorzysta. A co do prezentacji to mam zamiar przygotować scenkę podobną do tej z pierwszej strony, ale we viewporcie (o ile mi się uda). Chciałbym go wrzucić do jakiegoś engine, ale nie mam narazie dostępu. Zobaczymy. normal + wire w załączniku, normal przeskalowany z 1024x1024. Jakby kogoś intresowało to jeszcze wrzuciłem normala z highpoly i tego z bumpa z których potem zrobiłem tego który jest na obiekcie.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l ulalalala ale wpadka ;] usunelem poprzednie posty i scriny bo to i tak Ci nic nie da. Co z tego ze na shaderze wyswietlisz diffuse i lightmape jak normala nie bedziesz mial gdzie wsadzic ;) Wniosek: w maxie nie zrobisz tego. :D shadery direxowe ssą, oj widać że jak samemu się za nic nie zabierze to cale te mozliwosci - jak to reklamuje autodesk, są bezuzyteczne.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Autor Widziałem :) dlatego powiedzialem ze nie mam dostepu do shadera diff+norm+spec+lightmap. W sumie to nie wiem czy jest cos takiego mozliwe (pewnie tak, ale ja na programowaniu shaderów się niestety nie znam, a szkoda, przydało by się :/).
Napisano 3 Maj 200618 l Autor Niestety ze względu na nieprzewidziane okoliczności, nie dam rady skończyć na deadline.
Napisano 3 Maj 200618 l ahhh - pech, szkoda wielka - tak czy siak mam nadzieje ze kiedys tam w wolnym czasie to skonczysz...
Napisano 3 Maj 200618 l Autor Mam zamiar go skończyć, już go nawet zrigowałem, niestety mam mnóstwo innej pracy i brak czasu. Ale skończę go na pewno.
Napisano 3 Maj 200618 l szkoda, wielka szkoda bo bardzo ładna robota - ale nadal jesteś moim faworytem :)
Napisano 20 Maj 200618 l Autor hej, wiem że juz po bitwie, ale znalazłem moment i tyle mam zrobione, jeszcze muszę skończyć nóż malować:
Napisano 21 Maj 200618 l Jak skonczysz to daj w Hresie, jestem Twoim wielkim fanem to chyba dostane z autorgafem :D
Napisano 21 Maj 200618 l empeck - wysoki poziom, jak zwykle :]. Trzeba sie do kina wybrac na Silent Hill'a - PH zapewne bedzie, huh?
Napisano 21 Maj 200618 l Autor dzięki chłopaki :D cieszę się ze się podoba, w filmie PH jest, a jak, tylko w moim mieście kino jakoś zapomniało o Sh, bo raczej go nie puszczą (o Corpse Bride też głąby zapomniały :P) Poraszek - dostaniesz tapetę w jakiej chcesz rozdziałce :P
Napisano 22 Maj 200618 l Powinien byc na dniach w miltikinie, gadalem z kuzyna ktora tam pracuje. Chyba 26 czy jakos tak. BTW jak bedzie miala sposobnosc to zalatwi nam plakaty :P
Napisano 22 Maj 200618 l Autor cool! cieszyłbym się z plakacika :D będzie trzeba iść do multikina w bydzi na seans :/.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto