Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wszytko super ale jeden szczegoł caly czas mi sie rzuca w oczy - maly palec a raczej to przed nim, chyba powinno byc chudsze ale to tylko maly szczegół

Napisano

według mnie za duze są te bruzdy na spódnicy, szcególnie te 2 spękaliny? są przegięte tak mi się wydaje, poza tym wyglada to cały czas świetnie :)

Napisano

Cruzh3r - Normale są zrobione dwuetapowo ;)

 

Najpierw z modelu hipoly (który jest też w tym wątku) wymodelowanego z polygonów. Potem zrobiłem bumpa, w szopie zrobiłem drugą normalmapę którą potem zmiksowałem z tą pierwszą. Nie tykałem Zbrusha.

 

mario don - chyba masz rację, ale to można łatwo poprawić, trochę levelami na bumpie i drugi raz wygenerować normala w szopie. Narazie to zostawię i zobaczę jak wygląda z kolorem.

Napisano

hyhy - 'bladze troche ale chyba w dobra strone' hyhy - nie ma to tamto stary - albo rybka albo akwarium :)

 

co do texturki - daj ciut koloru na kask (moze i niezgodnie z konceptem - ale da ci to mozliwosc podrasowania samej bryly) - albo troche kontrastu wiecej (jasne/ciemne)

 

daj troche rozjasnien na tej skooro-szmacie (tam gdzie masz na ten przyklad to zaglebienie 'taka-jakby-blizna') pojedz troche jasnym kolorkiem po brzegu (szczegolnie dolnym) i bedzie miodnie (tylko bez przesady :)

 

pzodoroa

Napisano

no zapowiada się ciekawi , sama kolorytyka jak najbardziej silentowa, ale fakt ze z teksutrą trza cos powalczyć bo nie iwdac teraz tych norlmali taka troche jednolita jest, sam niewiem, i nawet nie mam koncepcji w głowie jak dalej jechać

Napisano

Wchodząca w żółty, jak skóra umarlaka. Z fioletowymi przebarwieniami od zastyglej krwi.

Chyba juz za bardzo odbiegam od pierwowzoru. ;)

Napisano

Empeck - dajesz radę, piękny model, naprawdę jest się czym zachwycać. A siateczki od low pokazywałeś ? Bo nie widziałem, zarzuć też normalka jeżeli to nie robi problemu - z góry dzięki ;]

Postaraj się o równie ładnie wykończenie :>

Będziesz bejkował jakieś dodatkowe mapy ?

Napisano

dzięki w!e8!

 

myślałem żeby jeszcze AO wypiec, ale nie mam dostępu do shadera który to wykorzysta. A co do prezentacji to mam zamiar przygotować scenkę podobną do tej z pierwszej strony, ale we viewporcie (o ile mi się uda). Chciałbym go wrzucić do jakiegoś engine, ale nie mam narazie dostępu. Zobaczymy.

 

normal + wire w załączniku, normal przeskalowany z 1024x1024.

 

Jakby kogoś intresowało to jeszcze wrzuciłem normala z highpoly i tego z bumpa z których potem zrobiłem tego który jest na obiekcie.

Napisano

ulalalala ale wpadka ;]

usunelem poprzednie posty i scriny bo to i tak Ci nic nie da.

Co z tego ze na shaderze wyswietlisz diffuse i lightmape jak normala nie bedziesz mial gdzie wsadzic ;)

Wniosek: w maxie nie zrobisz tego. :D

shadery direxowe ssą, oj widać że jak samemu się za nic nie zabierze to cale te mozliwosci - jak to reklamuje autodesk, są bezuzyteczne.

Napisano

Widziałem :)

 

dlatego powiedzialem ze nie mam dostepu do shadera diff+norm+spec+lightmap. W sumie to nie wiem czy jest cos takiego mozliwe (pewnie tak, ale ja na programowaniu shaderów się niestety nie znam, a szkoda, przydało by się :/).

Napisano

dzięki chłopaki :D

 

cieszę się ze się podoba, w filmie PH jest, a jak, tylko w moim mieście kino jakoś zapomniało o Sh, bo raczej go nie puszczą (o Corpse Bride też głąby zapomniały :P)

 

Poraszek - dostaniesz tapetę w jakiej chcesz rozdziałce :P

Napisano

Powinien byc na dniach w miltikinie, gadalem z kuzyna ktora tam pracuje. Chyba 26 czy jakos tak. BTW jak bedzie miala sposobnosc to zalatwi nam plakaty :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności