_michal Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 Dzięki :) teraz pracuję nad detalami w normalu z bumpa. Potem kolor.
_michal Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 w!e8 - thx! normal zrobiony. Koniec zabawy, teraz ciężka praca, czas na kolor.
ledyr Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 wszytko super ale jeden szczegoł caly czas mi sie rzuca w oczy - maly palec a raczej to przed nim, chyba powinno byc chudsze ale to tylko maly szczegół
RA Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Super sprawa. Z niecierpliwością czekam na próbki tekstur. :) pozdrawiam
_michal Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 thx ledyr - masz rację, poprawię RA - ja też :D
_michal Napisano 24 Kwiecień 2006 Autor Napisano 24 Kwiecień 2006 Dzieki, zacząłem już kolorki, ale jeszcze nie pokażę, bo nie jestem do końca zadowolony :)
Cruzh3r Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Normale robiłeś w Zbrushu? Czy po prostu w photoshopie z pluginem Normal map?
Gość Marioza Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 według mnie za duze są te bruzdy na spódnicy, szcególnie te 2 spękaliny? są przegięte tak mi się wydaje, poza tym wyglada to cały czas świetnie :)
_michal Napisano 24 Kwiecień 2006 Autor Napisano 24 Kwiecień 2006 Cruzh3r - Normale są zrobione dwuetapowo ;) Najpierw z modelu hipoly (który jest też w tym wątku) wymodelowanego z polygonów. Potem zrobiłem bumpa, w szopie zrobiłem drugą normalmapę którą potem zmiksowałem z tą pierwszą. Nie tykałem Zbrusha. mario don - chyba masz rację, ale to można łatwo poprawić, trochę levelami na bumpie i drugi raz wygenerować normala w szopie. Narazie to zostawię i zobaczę jak wygląda z kolorem.
_michal Napisano 24 Kwiecień 2006 Autor Napisano 24 Kwiecień 2006 Błądzę trochę, ale chyba w dobrą stronę...
ftorek Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 hyhy - 'bladze troche ale chyba w dobra strone' hyhy - nie ma to tamto stary - albo rybka albo akwarium :) co do texturki - daj ciut koloru na kask (moze i niezgodnie z konceptem - ale da ci to mozliwosc podrasowania samej bryly) - albo troche kontrastu wiecej (jasne/ciemne) daj troche rozjasnien na tej skooro-szmacie (tam gdzie masz na ten przyklad to zaglebienie 'taka-jakby-blizna') pojedz troche jasnym kolorkiem po brzegu (szczegolnie dolnym) i bedzie miodnie (tylko bez przesady :) pzodoroa
_michal Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 thx! ftorek - dzięki za sugestie, dostosuję się :)
Gość Marioza Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 no zapowiada się ciekawi , sama kolorytyka jak najbardziej silentowa, ale fakt ze z teksutrą trza cos powalczyć bo nie iwdac teraz tych norlmali taka troche jednolita jest, sam niewiem, i nawet nie mam koncepcji w głowie jak dalej jechać
_michal Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 przy dynamicznym świetle normale widać. To pewnie wina rendera.
_michal Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 Sorry za brak updejtów, ale chory jestem i nic prawie nie zrobiłem :( Ciałko zacząłem bazgrać, powinienem się na deadline wyrobić.
Przybysz Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Damn, naprawde dobre. Jak skóre skończysz to bedzie świetny. Ten tasak też bedzie miał czy już trisów zabrakło na niego?
_michal Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 nóż będzie :) Co do trisów, to z postaci trochę zostało, ale texturkę będzie miał osobną.
ognisty Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 no no pięknie to wygląda, bedzie hit ;) normale widać dobra rzecz...
RA Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Skóra na ciele powinna być jaśniejsza imo. :) pozdrawiam
_michal Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 Thx ognisty! RA - masz rację, i trochę mniej nasycona chyba.
RA Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Wchodząca w żółty, jak skóra umarlaka. Z fioletowymi przebarwieniami od zastyglej krwi. Chyba juz za bardzo odbiegam od pierwowzoru. ;)
w!e8 Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Empeck - dajesz radę, piękny model, naprawdę jest się czym zachwycać. A siateczki od low pokazywałeś ? Bo nie widziałem, zarzuć też normalka jeżeli to nie robi problemu - z góry dzięki ;] Postaraj się o równie ładnie wykończenie :> Będziesz bejkował jakieś dodatkowe mapy ?
_michal Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 dzięki w!e8! myślałem żeby jeszcze AO wypiec, ale nie mam dostępu do shadera który to wykorzysta. A co do prezentacji to mam zamiar przygotować scenkę podobną do tej z pierwszej strony, ale we viewporcie (o ile mi się uda). Chciałbym go wrzucić do jakiegoś engine, ale nie mam narazie dostępu. Zobaczymy. normal + wire w załączniku, normal przeskalowany z 1024x1024. Jakby kogoś intresowało to jeszcze wrzuciłem normala z highpoly i tego z bumpa z których potem zrobiłem tego który jest na obiekcie.
w!e8 Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 ulalalala ale wpadka ;] usunelem poprzednie posty i scriny bo to i tak Ci nic nie da. Co z tego ze na shaderze wyswietlisz diffuse i lightmape jak normala nie bedziesz mial gdzie wsadzic ;) Wniosek: w maxie nie zrobisz tego. :D shadery direxowe ssą, oj widać że jak samemu się za nic nie zabierze to cale te mozliwosci - jak to reklamuje autodesk, są bezuzyteczne.
_michal Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 Widziałem :) dlatego powiedzialem ze nie mam dostepu do shadera diff+norm+spec+lightmap. W sumie to nie wiem czy jest cos takiego mozliwe (pewnie tak, ale ja na programowaniu shaderów się niestety nie znam, a szkoda, przydało by się :/).
_michal Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Niestety ze względu na nieprzewidziane okoliczności, nie dam rady skończyć na deadline.
ftorek Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 ahhh - pech, szkoda wielka - tak czy siak mam nadzieje ze kiedys tam w wolnym czasie to skonczysz...
_michal Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Mam zamiar go skończyć, już go nawet zrigowałem, niestety mam mnóstwo innej pracy i brak czasu. Ale skończę go na pewno.
w!e8 Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 szkoda, wielka szkoda bo bardzo ładna robota - ale nadal jesteś moim faworytem :)
_michal Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 hej, wiem że juz po bitwie, ale znalazłem moment i tyle mam zrobione, jeszcze muszę skończyć nóż malować:
vv3k70r Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 fajny ten gosci u z nozem, naprawde fajny :) bardzo oryginalny
Por@szek Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Jak skonczysz to daj w Hresie, jestem Twoim wielkim fanem to chyba dostane z autorgafem :D
Knysha Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 empeck - wysoki poziom, jak zwykle :]. Trzeba sie do kina wybrac na Silent Hill'a - PH zapewne bedzie, huh?
_michal Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 dzięki chłopaki :D cieszę się ze się podoba, w filmie PH jest, a jak, tylko w moim mieście kino jakoś zapomniało o Sh, bo raczej go nie puszczą (o Corpse Bride też głąby zapomniały :P) Poraszek - dostaniesz tapetę w jakiej chcesz rozdziałce :P
Por@szek Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Powinien byc na dniach w miltikinie, gadalem z kuzyna ktora tam pracuje. Chyba 26 czy jakos tak. BTW jak bedzie miala sposobnosc to zalatwi nam plakaty :P
_michal Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 cool! cieszyłbym się z plakacika :D będzie trzeba iść do multikina w bydzi na seans :/.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się