Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

5,5 h

physical sun&sky

SL koło 15

kuchnia29sv.jpg

gdzies wcieło cien od zaluzji , z innej kamery w testach byl widoczny... dziwne:)

na kuchence i mikrofalowce dalem ags szybe ( zapomniałem ze zaraz za szybą nie ma pustej przestrzeni tylko decha jest :D )

w sumie taki tescik tylko

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 205,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest jakiś sposób na zwiększenie stabilności maxwella? Nie udało mi się doprowadzić jeszcze ani jednego rozsądnego rendera powyżej 8 sampla. Są jakieś programy których maxwell nie lubi/z którymi się gryzie? Albo ustawienia shaderów które powodują konflikty? Problemy sprzętowe raczej wykluczam, z innymi programami problemów nie mam, komp spokojnie wytrzymuje 3 godziny katowania prime'm.

Napisano
  • Autor

chyba nie ma żadnych takich znanych softów itd które by mogły go kraczyc - moj juz działa 83godzine non stop i sie ani razu maxwell nie rozkraczył - mówisz o v1.0 ? bo ja tak.

 

Łukasz - taka rada na przyszłosc jesli moge - sky i sun nie jest najlepsze do wizek jesli idzie o noise :)

Napisano

Łukasz Jaskólski, ładnie, widać już tą poprawność fizyczną (czy jak to się tam nazywa :>)

Napisano

Tak, chodzi mi o 1.0. Sprobuje przeinstalować najwyżej, skoro to nie jest powswzechny problem;)

Napisano

Kolejny tescik 10 min ;) Shader swoj wlasny bo ten Teamu to jest do bani.

Co o nim sadzicie ?

 

car014xj.jpg

Napisano
  • Autor

Trojkat :o wspaniały - noise duzy ale to wiesz - zreszta noise tutaj mało wazny. Odbicie na szybie rocks !!!!

 

Dobra - moja wczesniejsza wersja po przeróbkach. Kazdy po ok 15minut.

 

e2.JPG

e1.JPG

Napisano

woow hindus super Shader !! powodzenia w dalszych pracach, naprawde nieźle

Napisano

qba szkoda ze nie rozumiesz, chyba nigdy nie probowales :)

Wiem ze noise duzy, nastepny dam na troche dluzej.

Hindus chce twoje shadery :P

Napisano

mentaller mam chyba 4 kiedys z jakies stronki sciagnolem.

Nie patrz na model czy jest ok :) tylko czy shadery sa faine :P

Napisano

TrojkaT moglbys podrzucic model na mejla albo podac adres stronki z której je masz?

Napisano
  • Autor

Dzieks ;) dobra rzuce taki ochłap (render - nie model :)) na pożarcie - 17minut - szybka sie walnęła ale nic to ;) - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening.

 

Model by Wielki nielo007 :]

 

max.jpg

 

Dzieki pozdro.

Napisano
  hindus napisał:
- dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening.

co trenujesz?? :)

aha śliczny lakier a model jeszcze lepszy

 

Też bym coś wrzucił ale niemam żadnych pomysłów :(

Napisano

luaksz oswietlenie troche nie tego jak by sie gdzies palila zarowka a jest dzien :D

i prsze zmniejsz troche te lyzki nad gazowka bo takei duze ;)

A moze sie pali ?

Scenka faina treba jeszcze nad nia popracowac i dozucic wiecej szczegolow

I ten grzejnik to nie material do wymiany :D

I te kafelki chyba pwoinny lekko odbijac

I mozesz sprobowac jakas scenerie dac za oknem, bylo by fainie

 

Hindus twoj lakier jest very good

Napisano
  • Autor

co trenuje :) ? kinku szinku ;)

 

Łukasz - a jednym emiterem sie nie da :) ? pamietaj - im wiecej emiterów tym wiecej czasu potrzeba aby usunac noise.

 

Dzieks.

Napisano

no własnie troche sztucznie wyszło

dałem 3 plany 8000W i 1 świecący z góry 12000W , moze trzeba było zostawić 1 (edit :racja Hindusie :), ale słoneczka to chyba nie da sie zrobic emiterem ?)

łyżki - teraz zwróciłem uwagę :D

w sumie to pracka sprzed paru lat (robiłem wizke swojego mieszkania na dyplom studium architektury :) ) tyle ze wtedy renderowałem metodą radiosity.

kafelki juz odbijają (wlasnie renderuje następny szot )

jeszcze musze hdri przetrenować

za szczegóły sie wezme ofkors

PS: region render sie przydaje do badania materiałów (odkrywcze czyż nie )

pozdro

Napisano

region8ty.jpg

jak na obrazku , mozesz renderowac wybrany fragment z widoku maxwellowej kamery ( na przykład sprawdzic w 5 minut czy kafelki na podłodze będą odbijać otoczenie )

Zeby powrocic do normalnego trybu renderu wybierz view zamiast region.

Przykładu nie dam bo akurat jestem w trakcie renderingu.

Napisano
  • Autor

Łukasz - new technology discovered :)

 

w studiu to normalka - tylko dlaczego nie pomyslałem o tym w przypadku maxa a nextlimit sie niepochwalił :) great job dude.

 

krata piwa 4u ;)

Napisano

hehe chyba pol forum o tym nie wiedzialo :D czemu dopiero teraz sie o tym dowiedzialem :) ale lepiej pozno niz wcale, teraz sobie potestuje materialki na evo :P

 

dzieki ŁJ ;)

Napisano

hindus-->zajefajne renderki, teraz tylko czerwony lakier ;)

tweety--> na smcars gdzies cos takiego widzialem, poszukaj duuuza rozdzialka tego byla :)

ps. tez nie wiedzialem o region render :D

Napisano

Łukasz dzieki wielkie za tutorial;D DZisaj sie pobawie zanim ekipa na imprezke wpadnie;]

Napisano

Hindus jako że cię nie ma na gg lub nie chcesz ze mną rozmawiać a jesteś na forum to się spytam :

jak nałożyłeś naklejki na laptop, krok po kroczku jeśli można :)

Napisano
  • Autor

Nielot - thnks :)

 

Testowałem nową clipmape którą sobie wydziergałem z foty. (7min kazdy)

 

hdri1.jpg

hdri2.jpg

 

Georgas a niby czemu miał bym z Tobą niechcieć gadać :) hmm naklejki to zwykła tekstura na planie który jest tuż powierzchnią laptopka - chodz teraz juz wiem że można było i bez tego to zrobic ;) (v1.0) wtedy zaczynałem na becie i wtedy sie nie dało. zaraz pokaze jakies screeny jak to zrobic jak nie chcesz mdelowac ;)

 

tweety - to dokładnie ta teksturka + małe przeróbki w szopie z dziadkiem.

Napisano
  • Autor

Łukasz coraz bliżej konca :) prawie ideał gdyby tylko nie ten noise :) Tez musze cos wycuować ;)

 

  Cytat
hindus fainie a ta DRUGA kulka to co to ??

Nie wiem :) bawiłem sie ustawieniami a że akurat testowałem teksture to wrzuciłem poprostu żeby zobaczyc jak wyszło :)

 

Qba - poprawka - to nie wygląda - musze go jeszcze wybadac ;)

 

Georgas - malutki videotutek dla Ciebie pokazujący jak to działa - szybciej było nagrać niż napisac :] (dla nie wtajemniczonych - tworzenie naklejek w maxwellu) pozdro.

Format : mov

Rozmiar : 1.75mb

Link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/contribute/weinact.rar

 

Pozdrawiam.

Napisano
  hindus napisał:
Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ?

shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :)

Dzięki, na shadery nie patrz bo nad nimi nie pracowałem tak tylko dalem,

a modelik to robiłem do mojego pokoiku ;)

Napisano
  TrojkaT napisał:
Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D

tak jak juz pisałem shadery są tylko taż żeby były :)

 

Mam kolejne pytanko jak przypisać odpowiedni kanał mapowania texturą ??

Podejrzewam że to w mxm materiałach niewspółpracuje z maxowym UVW Mapping'iem, mam rację :>??

Napisano
  Łukasz Jaskólski napisał:
to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)?

odpowiedź jest w 109 poście w tym temacie :)

Napisano

thx Georgas

w sumie chodziło mi o funkcję resume render (właśnie wyczytałem na forum maxwella ,że ta funkcja w v1.0 jest niedostępna )

pozostaje mi obadac cooperative rendering

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.