streaker Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Co chciałem pokazać ? Nic konkretnego nie chciałem pokazać, porównałem dwa różne silniki pod względem czasu i jakości (na miare swoich możliwości i umiejętności), co do wyniku do ocene pozostawiam wam, jeśli chodzi o mnie to to render z vray'a jest o niebo lepszy. Edit: Zrobiłbym jeszcze rendery z innych silników, ale nie mam dostępu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Co chciałem pokazać ? Nic konkretnego nie chciałem pokazać, porównałem dwa różne silniki pod względem czasu i jakości Porownywanie czasow chyba nie podlega dyskusji , norma ze vray jest szybszy, ale efekt koncowy nalezy do Maxwella ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 porownaj realnosc ciemniejszych bil na obu renderach , moze gdybys nie spapral tego dofem to moze nie patrze na czas itp bo to nie ma sensu lukam tylko na render pod wzgledem realnosci i zdecydowanie kolory bil ich nasycenie bardziej realne sa w renderze z maxwella na renderze z wvreja musial bys sie pobawic korekcja kolorow sa za bardzo intensywne. Kazdy ma swoje gusta no ale ten render z vreja to jednak nie dobry przyklad :) udostepnij scene to wrzuce z final rendera sp3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 można spaprać robote w maxwellu i wydłużyć czas nieumiejętnym ustawieniem opcji renderingu więc to też nei taka szybka baja jak sie wszystkim wydaje - Klicek dobrze mówi - render maxwella pomimo ziarna lepszy - ten Twój z vraya wygląda jak sztuczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 i zas sie znacznie spor:P niepotzreby w ogole. Wszyscy wiemy ze jak nie bylo mw to tez owstawaly "fotki" na vrayu, brazilu, FR czy nawet scanline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 AGmakonts - nie chodzi mi o wszczynanie jakiegoś sporu, tylko jeżeli już testujemy maxwella, to może warto go porównać z innymi renderami... KLICEK - potem wrzuce, bo u siebie nie mam dostępu do ftp (internet przez proxy :/ ) hindus - wiem ze mozna spaprac i prawdopodobnie to zrobiłem, ale dopiero zaczynam, dlatego napisałem że na miare moich możliwości i umiejętności PEACE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 i zas sie znacznie spor:P niepotzreby w ogole. Agkamonts - jak narazie to tylko Ty zamierzasz stwarzyć tutaj problem - my chętnie porobimy testy i porównania :P czy były wcześniej fotki ? nie pamiętam takowych - przynajmniej nie dla mnie. ok streaker czekamy na plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimor Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Ta ja moze cos od siebie dotyczacy testu streakera. Maxwell działa jak aparat ustawiasz czas naswietlania, dlugosc czsu migawki itp. tak jak masz w profesjonalnych aparatach (jak ktos sie zna na fotografi wie o co chodzi) wiec rendery maxwella wychodza po porstu realistyczniej, chodz jak tu mowili moi przedmowcy latwo to spaprac (tak jak zdjecie). V-ray jest łatwiejszy w obsludze ale jego efekt koncowy jest mniej realistyczny. V-ray jest bardzo dobry jesli komus zalezy na czasie i dobrym realizmie, ale Maxwell pomimo swojej predkosci bije relizm v-raya na mase :P I nie chce tu krytykwoac v-raya i prosze sie rzucac czemu v-ray jest dyskriminowany jesli chcesz to go uzywaj, my wolimy Maxwell'a :] I nie ma powodu do klotni. Ojej ale sie rozpisalem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Pierwsze słysze żeby vray był łatwiejszy w obsłudze od maxwella, przecież maxwell właśnie z powodów które napisałeś ma być uproszczony w obsłudze do granic możliwości, nie masz w nim np. ustawień irr mapy, rzadnych clr/nrm/dist thresholdów i innych tego typu bajerów... Co do realizmu, to może vray jest mniej realistyczny, ale w pokazanym przeze mnie przykładzie bardziej podoba mi się vray, jest przyjemniejszy dla oka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 streaker i na tym polega różnica między vrayem i maxwellem vray jest ładny (żeby nie powiedziec cukierkowy), a maxwell jest realistyczny myśle ,że pora zakończyć dyskusje a zacząć pokazywać te noisy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 widzisz - na tym polega róznica - jeden woli realistyczne rendery bardziej niż cukierkowe xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 1 emiter łączone mxi SL 12+12+14 SL12- 40min 14-1h25m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimor Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 streaker sorry za blad :] thx ze mnie poprawiles :] masz racje maxwell jest latwiejszy od v-raya pomylilem sie bo sie rozpedzilem z pisaniem tego :]. END Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Lukasz coraz lepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Share Napisano 5 Maj 2006 Łukasz pozwoliłem sobie podkręcić - mam nadzieje że nie masz mi za złe - jak cos to pisz to wywale :) hej. Przed / Po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 no i bardzo ładnie :) redukcja noisu w PS? narazie zostawiam scenke w wolnym czasie zajme sie wyrobem kuchennego wyposażenia pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 5 Maj 2006 Share Napisano 5 Maj 2006 Łukasz no coraz lepiej to wygląda a po poprawkach hindus’a jest już całkiem dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 Na nocke cos zarzucilem ;) 13h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 ciekawy teścik fajny ma klimat troche kłują w oczy te miedziane słupy i biały chodnik moblur wyraźniejszy by sie przydał do samochodów jakies autka jadace w przeciwną strone dziwne refleksy sa na bocznej szybie bialego samochodu kombinuj z materialami , moze byc fajna scenka z tego pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 świetne ,tylko ten materiał na słupie nie pasuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 TrojkaT - fajne, tylko za czysto tam, a najbardziej raża w oczy właśnie te kolumny KLICEK - http://streaker.xoompages.com/poolballs.rar do tego hdri app_living z http://www.aversis.be Tak z ciekawości puściłem Progressive Path Tracing w VRay'u, leci już 1,5h i jak to ktoś wcześniej powiedział, "nie ziarno a ryż"... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 TrojkaT - prawie jak NFS most wanted :P mogłeś dać motion blura na tło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 dzieki za uwagi :) wiem ze materialy nie sa 1 klasa, ale beda , kwestia czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 TrojkaT, fajnie, jak z dobrze zapowiadającej się gry ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 6 Maj 2006 Autor Share Napisano 6 Maj 2006 ja odpadam z zabawy - mam maxa 7 :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 Też coś wydziargałem: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=375702#post375702 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 Taka ciekawostka: vray z Prograssive Path Tracing, 3h renderu. wiecej o PPT tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_pathtracing.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 6 Maj 2006 Autor Share Napisano 6 Maj 2006 przecie vray nie robi noisu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 To taka specjalna opcja, żeby nie było trzeba dodawać nois'a w posprodukcji, gdy chcemy taśme filmową zasymulować :p :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 maxwell sobie lepiej poradził w te 3h :P moje kaprawe wypociny (2:20H) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 6 Maj 2006 Share Napisano 6 Maj 2006 TrojkaT - fajny render z tymi mercedesami Master - fajnie fajnie ale lakiery hindus'a ładniejsze :) a co do tego Vray'a może sam zobaczę co i jak z ta opcja bo to trochę długo faktycznie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 realtime'owa zabawa z emiterami rzadzi :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 tak dla testu shaderu - szło godzine i 10min. Nadal straszny noise ale jak tylko do testu to co mi tam - nie bede go dłuzej męczył :) zbieram własna biblioteczke shaderów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Świerk:też sie zaraz w to pobawie :) hindus: fajny plastik robiłem materiały ostatnio: lakierowane drewno: i taka stal z anizotropowym shadingiem Master Kiełbaster: daj jakies otoczenie bogatsze zeby sie mialo co odbijac na lakierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 Mathe na szybko ;) Łukasz mozesz pokazac ustawienia tego shaderu z anistropy i mapke ? Gdyby ktoś chciał się pobawić z ml :) Model : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/trash/mathe2.rar x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 mapka z archmaterials metal satin cośtam , mapa bump ma wiekszy kontrast odrobinę , w sumie mozna ją obrocic o 90 stopni zeby nie miec problemy z mapowaniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Łukasz Jaskólski b. fajna stal z anizo, daj zooma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 najlepiej bez tych ogórkowych odbić :P materiał siuper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 wychodzi syf:/ u wszystkich gra u mnie nie:/ clipmapa to grayscale[8bit] tiff. krecilem juz chyba wszystkimi ustawieniami mxm looknijcie na ta scenke: .max+textura+clipmapa+mxm http://rapidshare.de/files/19876497/clipm.rar.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 słuchaj tify, png itd to poracha jesli o to idzie musisz wybrac odpowiednia ilosc bitow itd , wez skopiuj ta fote co masz orginalna - nie alphe - do photoshopa, zrób sobie mape alpha, zapisz jako jpg o najlepszej jakosci jesli idzie o kompresje - zapisane tego tifa jako jpga nic nie a bo paleta barw itd zostaje ta sama - własnie dzisiaj to tłumaczyłem komu innem ui tak juz jest. Otworz zwykła mapke, zrób mape alpha, zapisz jako jpg i wczytaj do mxm i sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 to nie o format sie rozchodzi bo do tej pory nie mialem zadnych problemow z png/tiff/targa...zeby to potwierdzic zrobilem clipmape sam uzywajac rgb 0,0,0 i 255,255,255 i save do jpeg...i dalej syf:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 nie wiem jutro ci powiem dzisiaj juz nei mam siły :( jutro edytuje tego posta i cos dodam - powinno działąc - jeszcze mi sie trial skonczył photoshopa ahhh....nie mozliwe zeby sie nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 a patrzyles na scenke?sprobuj puscic u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 patrzyłem - tez nie działa - ale nie wiem co ty tutaj zrobiłes :) jutro ci powiem bo popatrze z rana co tam jest nie tak - napewno dojdziemy :) dzisiaj juz nie mam siły maxa odpalac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 dziala komus Mulit Sub-object ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 hindus: to zapodaj jak mozesz tez ta twoja to oblukam,max+cmap+mxm [[email protected]] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 Świerk nie mam juz tego na komputerze :) to było tylko do testu - nie wiem nawet gdzie zapisałem plik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 Hindus jak robisz takie wymyslne ksztalty? Bawisz sie modyfikatorami czy jakis plugin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 This one soon :) co jest z wami ? gdzie jakies renderki :) SSn4k3 - rózne metody są stosowane - musisz próbowac z róznym isoftami - xsi, surface evolver itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Świerk Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 ja bym z checia jakies roslinki wrzucil ale... zaczynam podejrzewac ze clipmapy mi nie dzialaja bo mialem wczesniej 1.22beta,odinstalowalem i zainstalowalem 1.0 i nie dzialaja...tak jak i na 3innych kompach gdzie byla wczesniej beta...tylko na jednym dzialaja gdzie nie bylo wczesniej ~.~ ... czy to mozliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się