Napisano 26 Czerwiec 200618 l no to jeszcze raz ja tym razem hdri. i tu jakos nie wyszlo chyba za dobrze sam nie wiem oceńcie. wrzucilem jakas mape z budynkami do reflections na 400 bez innego zrodla swiatla. wylaczylem po okolo 4h.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l cfaniak coraz lepiej :) musisz popracowac nad lakierem P.S. gdzie jest znow Hindus ?? neta znow nie ma cholera ;( ??
Napisano 26 Czerwiec 200618 l lakier maxwellowy na razie nie bawilem sie jeszcze materialami, bo czarna magia to dla mnie. moze po sesji...
Napisano 29 Czerwiec 200618 l javor napisał: deviator: nie zapominaj że karty graficzne nie potrafią wyświetlać powierzchni nurbs czy innych krzywych, one zawsze wyświetlają trójkąty zawsze żeby wyświetlić powierzchnie nurbs trzeba ją przeliczyć na mniejszą lub większą liczbe trójkątów a dlaczego karty tego nie obsługują ??? bo trzeba by przeliczać tak jakby geometrie na każdy piksel obrazu a przy trójkątach sporo się oszczędza na wydajności :) chyba niechciałbyś żeby wyświetlanie np jednej nurbsowej kuli zamuliło twoją karte graficzną na tyle że nie mógłbyś utworzyć drugiej ? :P A ja głupi myślałem, że karty graficzne wyświetlają bitmapę. Odapliłem właśnie Rhino i rysuję okrąg. Teraz mam twardy orzech do zgryzienia: gdzie są trójkąty? Muszą być bardzo małe. Tak małe, że mieszczą się na grubości linii. Zoom nic nie daje. Teraz zrobiłem kulę. O dziwo pomimo tego, że kula NURBS to trójkąty to zamiana na polygonalną wersję zajmuje trochę czasu. Ustawiłem max ilość polygonów i robię zoom i co widzę? Otóż kanciata kula składa się oczywiście z prostych odcinków natomiast kula NURBS jest kulą. Przy okazji spada oczywiście prędkość wyświetlania bo nie tak łatwo machać tyloma trójkątami. Dziwne, że tego efektu nie ma przy NURBSowej kulce przecież także złożonej z trójkątów. Do pracy z Rhino nie jest potrzebna karta obsługująca T&L tak więc jakim cudem karta ma rzekomo wyświetlać trójkąty?
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor Bardzo dobre testy panowie - oby tak dalej - na dniach wrzuce cos porządniejszego - tutaj 4 badziewiaki z okresu gdy były braki ze światem (czyt. brak internetu) Widze że wątek się rozrasta - tak 3mać.
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor Gordy v1.0 - renderowane jakies 3tyg temu. Zapodam jak tylko załatwie sobie 3dsmax bo miałem formata :) ale spoko - będą ;) TrojkaT dzięki mistrzu :) Xeav - dzięki - reszta jak do gordiego ;)
Napisano 13 Lipiec 200618 l Interesuje mnie, bo jestem zboczonym militarystą i mam troche modeli broni, optyki i akcesoriów, które chciałbym ...., no wiesz.
Napisano 18 Lipiec 200618 l czesc mam pytanie jak zrobic w maxie zeby widziec w viewporcie textury krore wrzucam na obiekty, w materialeditorze oczywiscie wszsytko jest czarne ale jest taki tutorial na 3dtotal ( http://67.15.36.49/team/Tutorials/day_and_night/day&night_01.asp ) gdzie materialy widac... jak to zrobic :] mam maxwela 1.0 final
Napisano 18 Lipiec 200618 l Autor nie do wykonanie - maxwell nie wyswiettla tekstur w viewportach - w tym tutku autor najpier uzył materiału standard + bitmap, ustawił sobie uvw map i tiling, potem zrobił materiały z tymi samymi teksturami i dlatego tak to wygladało na screenach :) ja narazie musze przystopowac mam problemy z 3dsmax - sorry.
Napisano 18 Lipiec 200618 l możesz użyć save scene state i zrobić 2 zestawy materiałów. poszukaj na forum maxwella o tym pisali
Napisano 29 Lipiec 200618 l mam problem gdy pracuje w maxie i w nim ustawiam wszystko, wszystko jest ok renderue a gdy pracuje w studiu maxwellowskim i chce renderować wyskakuje mi błąd miał ktoś taki problem?? aha maxwell 1.1 :)
Napisano 30 Lipiec 200618 l błąd aplikacji i to tylko przy jednej scenie, próbowałem ją 2 razy wyrenderować i nic
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor może masz materiały nie nałożone na obiekt gdzies ? próbuj róznym imetodami np wywal wzystkie obiekty i daj na render i sprawdz. Master zabójczy avatar :D
Napisano 30 Lipiec 200618 l wywaliłem wszystkie obiekty i to samo będe musiał wyexportować jeszcze raz z maxa
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor Geordzi - niestety to nic nie poradze - przynajmniej ja - nie kłopocz się ze studiem - nie ma tam naprawde aż nic tak fajnego godnego używania - lapiej trenuj dalej maxa i wal jak w dym jak by cos potrzeba było ;)
Napisano 30 Lipiec 200618 l hindus napisał: Geordzi - niestety to nic nie poradze - przynajmniej ja - nie kłopocz się ze studiem - nie ma tam naprawde aż nic tak fajnego godnego używania - lapiej trenuj dalej maxa i wal jak w dym jak by cos potrzeba było ;) w studiu nie trzeba zapisywać materiałów i szybciej się nimi operuje szuku itd. ciekawi mnie to studio :) Jesteś naprawde super gościem Hindus dzięki za wszystko :)
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor Georgas też Cie lubie :):) :) Master chodzi ci o studio czy 3dsmax ? napisz czy działa - pozdro.
Napisano 30 Lipiec 200618 l a jak zanimowac parametry Enviro w maxie , te maxwellowe oczywiscie czyli animowany ozon, albo turbulencie..?? jakos klucze tego nie lapia nie chca sie dac zanimowac na moim kompie oczywiscie..haha macie jakies pomysly ? fotoas
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor Master dobre :) :) :) hahaha ten czworonóg to z zbrusha czy maxa ? fajnie by wyglądała animka chodu z podłożonym głosem - masz go zrigowanego ?
Napisano 30 Lipiec 200618 l wymodelowany został w maxie, zrigowany jest ale zaanimować go rady nie dam. no chyba że footstepami ale na 2 nogach głupio wygląda :P no i problem jest ze smoothing groupami bo po dodaniu normal bumpa maxwell przestał wogóle go wygładzać i widać face'y na zbliżeniach :/
Napisano 30 Lipiec 200618 l bardzo fajne Master Kiełbaster już sobie poradziłem z błędem wyexeportowałem ponownie z maxa i już działa :) tu taki test który nie wyszedł S.L. 11 czas około 2,5 h
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor szkoda że nie ma bumpów :( i że szklaneczka na stoliku czarna - tylko dlaczego :| ? btw fajna lampa :)
Napisano 31 Lipiec 200618 l wydaje mi się że bumpa nie ma bo za mały S.L., do szklanki przypisałem zły materiał a lampa jest pomysły Saskybody'ego :)
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor Tak na szybko - test shaderów, wymaga jeszcze poprawy ale chwilowo brak czasu - spadam. Pozdrawiam.
Napisano 21 Sierpień 200618 l Autor jeszcze cosik małego spłodziłem - sprawdzałem oświetlenie w wizce. podziękowania dla Marcina za model fotelika/krzesła. niestety nadal noise :/ zwłaszcza po dodaniu sharpness w photoshopie. szafka po lewej to kilka warstw szkła. pokazcie cos swojego :]
Napisano 21 Sierpień 200618 l Bardzo fajne światła, fajnie wygląda choć mogłeś jeszcze troszke poczekać :)
Napisano 20 Wrzesień 200618 l hm oswietlenie kijowe, nie weim jak z materialami bo malo co tu widac :) do poprawy :P
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Autor może się przydać http://www.collevilca.it/Prodotti/Calici/Minimali_1.htm
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Witam Model BMW nie moj Oryginalna rozdzielczosc 1000x800 SL 18 SL 18 SL 17
Napisano 21 Wrzesień 200618 l ostatnie wypadło najlepiej ;]. szkoda że felgi nie maja większego glossa.
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Autor drugi jakby skadrować i w większej rozdziałce to miodzio. Niezle dobrany background.
Napisano 21 Wrzesień 200618 l ekstra, druga super btw. sa jakies ładne przyklady renderów budynków z zewnatrz?
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Dwójeczka to "łoł men grjt dżob"! Całkiem realistyczna :* Tło to HDRI czy jakiś inny dziwoląg?
Napisano 22 Wrzesień 200618 l dzieki wszystkim peter_muler - pewnie ze sa :) odsylam nawww.maxwellrender.com Master Kiełbaster - tak HDRI hindus dzieki :P mentaller - dla mnie sa ok :D
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Witam Jeszcze takie cos... SL 16 Troche male rozdzielczosci no ale mam problem z miesjcem na dysku :P
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor 2 lepze - tylko ten kadr, tile tekstury na ziemi (za mały) i model mostu - kolorki swietne. czas/sprzet
Napisano 29 Wrzesień 200618 l już wiem kto mi będzie renderował auta:) drugi ładniejszy troche droga nie tego ale tak to jak foto tylko kierowcy brak:)
Napisano 29 Wrzesień 200618 l pierwszy super a drugi to juz całkiem wymiata ! ogolnie oswietlenie, swiatło i render ma takie fajne ziarno ktore daje realistycznosci, moglby dla kompozycji byc mniej wyostrzony ten samochod jakby był w ruchu ale to tylko taki mały szczegoł ogolnie jest wypas !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto