Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no to jeszcze raz ja tym razem hdri. i tu jakos nie wyszlo chyba za dobrze sam nie wiem oceńcie. wrzucilem jakas mape z budynkami do reflections na 400 bez innego zrodla swiatla. wylaczylem po okolo 4h.

c9cbea94722a74bb.jpg

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 201k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cfaniak coraz lepiej :) musisz popracowac nad lakierem

P.S. gdzie jest znow Hindus ?? neta znow nie ma cholera ;( ??

Napisano

lakier maxwellowy na razie nie bawilem sie jeszcze materialami, bo czarna magia to dla mnie. moze po sesji...

Napisano
  javor napisał:
deviator: nie zapominaj że karty graficzne nie potrafią wyświetlać powierzchni nurbs czy innych krzywych, one zawsze wyświetlają trójkąty

zawsze żeby wyświetlić powierzchnie nurbs trzeba ją przeliczyć na mniejszą lub większą liczbe trójkątów

a dlaczego karty tego nie obsługują ??? bo trzeba by przeliczać tak jakby geometrie na każdy piksel obrazu a przy trójkątach sporo się oszczędza na wydajności :) chyba niechciałbyś żeby wyświetlanie np jednej nurbsowej kuli zamuliło twoją karte graficzną na tyle że nie mógłbyś utworzyć drugiej ? :P

A ja głupi myślałem, że karty graficzne wyświetlają bitmapę. Odapliłem właśnie Rhino i rysuję okrąg. Teraz mam twardy orzech do zgryzienia: gdzie są trójkąty? Muszą być bardzo małe. Tak małe, że mieszczą się na grubości linii. Zoom nic nie daje. Teraz zrobiłem kulę. O dziwo pomimo tego, że kula NURBS to trójkąty to zamiana na polygonalną wersję zajmuje trochę czasu. Ustawiłem max ilość polygonów i robię zoom i co widzę? Otóż kanciata kula składa się oczywiście z prostych odcinków natomiast kula NURBS jest kulą. Przy okazji spada oczywiście prędkość wyświetlania bo nie tak łatwo machać tyloma trójkątami. Dziwne, że tego efektu nie ma przy NURBSowej kulce przecież także złożonej z trójkątów. Do pracy z Rhino nie jest potrzebna karta obsługująca T&L tak więc jakim cudem karta ma rzekomo wyświetlać trójkąty?

Napisano
  • Autor

Bardzo dobre testy panowie - oby tak dalej - na dniach wrzuce cos porządniejszego - tutaj 4 badziewiaki z okresu gdy były braki ze światem (czyt. brak internetu)

 

Widze że wątek się rozrasta - tak 3mać.

 

mint.JPG

chair1.JPG

3.JPG

3x.JPG

Napisano

to Maxwell 1.1?

 

Hindus, wrzuć ustawienia materiałów i emiterów, please.

Napisano
  • Autor

Gordy v1.0 - renderowane jakies 3tyg temu. Zapodam jak tylko załatwie sobie 3dsmax bo miałem formata :) ale spoko - będą ;)

 

TrojkaT dzięki mistrzu :)

 

Xeav - dzięki - reszta jak do gordiego ;)

Napisano

Interesuje mnie, bo jestem zboczonym militarystą i mam troche modeli broni, optyki i akcesoriów, które chciałbym ...., no wiesz.

Napisano
  • Autor

nie do wykonanie - maxwell nie wyswiettla tekstur w viewportach - w tym tutku autor najpier uzył materiału standard + bitmap, ustawił sobie uvw map i tiling, potem zrobił materiały z tymi samymi teksturami i dlatego tak to wygladało na screenach :) ja narazie musze przystopowac mam problemy z 3dsmax - sorry.

Napisano

mam problem

gdy pracuje w maxie i w nim ustawiam wszystko, wszystko jest ok renderue a gdy pracuje w studiu maxwellowskim i chce renderować wyskakuje mi błąd

miał ktoś taki problem?? aha maxwell 1.1 :)

Napisano

błąd aplikacji i to tylko przy jednej scenie, próbowałem ją 2 razy wyrenderować i nic

Napisano
  • Autor

może masz materiały nie nałożone na obiekt gdzies ? próbuj róznym imetodami np wywal wzystkie obiekty i daj na render i sprawdz.

 

Master zabójczy avatar :D

Napisano

wywaliłem wszystkie obiekty i to samo będe musiał wyexportować jeszcze raz z maxa

Napisano
  • Autor

Geordzi - niestety to nic nie poradze - przynajmniej ja - nie kłopocz się ze studiem - nie ma tam naprawde aż nic tak fajnego godnego używania - lapiej trenuj dalej maxa i wal jak w dym jak by cos potrzeba było ;)

Napisano
  hindus napisał:
Geordzi - niestety to nic nie poradze - przynajmniej ja - nie kłopocz się ze studiem - nie ma tam naprawde aż nic tak fajnego godnego używania - lapiej trenuj dalej maxa i wal jak w dym jak by cos potrzeba było ;)

w studiu nie trzeba zapisywać materiałów i szybciej się nimi operuje szuku itd. ciekawi mnie to studio :)

Jesteś naprawde super gościem Hindus dzięki za wszystko :)

Napisano
  • Autor

Georgas też Cie lubie :):) :)

 

Master chodzi ci o studio czy 3dsmax ?

 

506352.jpg

 

napisz czy działa - pozdro.

Napisano

a jak zanimowac parametry Enviro w maxie , te maxwellowe oczywiscie

czyli animowany ozon, albo turbulencie..?? jakos klucze tego nie lapia

nie chca sie dac zanimowac na moim kompie oczywiscie..haha

 

macie jakies pomysly ?

fotoas

Napisano
  • Autor

Master dobre :) :) :) hahaha ten czworonóg to z zbrusha czy maxa ? fajnie by wyglądała animka chodu z podłożonym głosem - masz go zrigowanego ?

Napisano

wymodelowany został w maxie, zrigowany jest ale zaanimować go rady nie dam. no chyba że footstepami ale na 2 nogach głupio wygląda :P

 

no i problem jest ze smoothing groupami bo po dodaniu normal bumpa maxwell przestał wogóle go wygładzać i widać face'y na zbliżeniach :/

Napisano

bardzo fajne Master Kiełbaster

już sobie poradziłem z błędem wyexeportowałem ponownie z maxa i już działa :)

tu taki test który nie wyszedł S.L. 11 czas około 2,5 h

mxtestzc5.jpg

Napisano
  • Autor

szkoda że nie ma bumpów :( i że szklaneczka na stoliku czarna - tylko dlaczego :| ? btw fajna lampa :)

Napisano

wydaje mi się że bumpa nie ma bo za mały S.L., do szklanki przypisałem zły materiał a lampa jest pomysły Saskybody'ego :)

Napisano
  • Autor

Tak na szybko - test shaderów, wymaga jeszcze poprawy ale chwilowo brak czasu - spadam.

 

288912857.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

jeszcze cosik małego spłodziłem - sprawdzałem oświetlenie w wizce.

podziękowania dla Marcina za model fotelika/krzesła.

niestety nadal noise :/ zwłaszcza po dodaniu sharpness w photoshopie.

 

szafka po lewej to kilka warstw szkła.

 

house-blue.jpg

house-violet.jpg

house-fl.jpg

 

pokazcie cos swojego :]

Napisano

Bardzo fajne światła, fajnie wygląda choć mogłeś jeszcze troszke poczekać :)

Napisano

hm

oswietlenie kijowe, nie weim jak z materialami bo malo co tu widac :)

do poprawy :P

Napisano
  • Autor

drugi jakby skadrować i w większej rozdziałce to miodzio.

Niezle dobrany background.

Napisano

ekstra, druga super

btw. sa jakies ładne przyklady renderów budynków z zewnatrz?

Napisano

dzieki wszystkim

peter_muler - pewnie ze sa :) odsylam nawww.maxwellrender.com

Master Kiełbaster - tak HDRI

hindus dzieki :P

mentaller - dla mnie sa ok :D

Napisano

Witam

Jeszcze takie cos... SL 16

 

Troche male rozdzielczosci no ale mam problem z miesjcem na dysku :P

 

bridge04to7.jpg

 

bridge05tn2.jpg

Napisano
  • Autor

2 lepze - tylko ten kadr, tile tekstury na ziemi (za mały) i model mostu - kolorki swietne.

 

czas/sprzet

Napisano

już wiem kto mi będzie renderował auta:)

drugi ładniejszy troche droga nie tego ale tak to jak foto tylko kierowcy brak:)

Napisano

pierwszy super a drugi to juz całkiem wymiata ! ogolnie oswietlenie, swiatło i render ma takie fajne ziarno ktore daje realistycznosci, moglby dla kompozycji byc mniej wyostrzony ten samochod jakby był w ruchu ale to tylko taki mały szczegoł ogolnie jest wypas !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności