cfaniak Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 no to jeszcze raz ja tym razem hdri. i tu jakos nie wyszlo chyba za dobrze sam nie wiem oceńcie. wrzucilem jakas mape z budynkami do reflections na 400 bez innego zrodla swiatla. wylaczylem po okolo 4h.
TrojkaT Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 cfaniak coraz lepiej :) musisz popracowac nad lakierem P.S. gdzie jest znow Hindus ?? neta znow nie ma cholera ;( ??
cfaniak Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 lakier maxwellowy na razie nie bawilem sie jeszcze materialami, bo czarna magia to dla mnie. moze po sesji...
Deviator Napisano 29 Czerwiec 2006 Napisano 29 Czerwiec 2006 deviator: nie zapominaj że karty graficzne nie potrafią wyświetlać powierzchni nurbs czy innych krzywych, one zawsze wyświetlają trójkąty zawsze żeby wyświetlić powierzchnie nurbs trzeba ją przeliczyć na mniejszą lub większą liczbe trójkątów a dlaczego karty tego nie obsługują ??? bo trzeba by przeliczać tak jakby geometrie na każdy piksel obrazu a przy trójkątach sporo się oszczędza na wydajności :) chyba niechciałbyś żeby wyświetlanie np jednej nurbsowej kuli zamuliło twoją karte graficzną na tyle że nie mógłbyś utworzyć drugiej ? :P A ja głupi myślałem, że karty graficzne wyświetlają bitmapę. Odapliłem właśnie Rhino i rysuję okrąg. Teraz mam twardy orzech do zgryzienia: gdzie są trójkąty? Muszą być bardzo małe. Tak małe, że mieszczą się na grubości linii. Zoom nic nie daje. Teraz zrobiłem kulę. O dziwo pomimo tego, że kula NURBS to trójkąty to zamiana na polygonalną wersję zajmuje trochę czasu. Ustawiłem max ilość polygonów i robię zoom i co widzę? Otóż kanciata kula składa się oczywiście z prostych odcinków natomiast kula NURBS jest kulą. Przy okazji spada oczywiście prędkość wyświetlania bo nie tak łatwo machać tyloma trójkątami. Dziwne, że tego efektu nie ma przy NURBSowej kulce przecież także złożonej z trójkątów. Do pracy z Rhino nie jest potrzebna karta obsługująca T&L tak więc jakim cudem karta ma rzekomo wyświetlać trójkąty?
mentaller Napisano 30 Czerwiec 2006 Napisano 30 Czerwiec 2006 moje próby... buahahahaha ;P --------------
Hindus Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 Bardzo dobre testy panowie - oby tak dalej - na dniach wrzuce cos porządniejszego - tutaj 4 badziewiaki z okresu gdy były braki ze światem (czyt. brak internetu) Widze że wątek się rozrasta - tak 3mać.
Gordy Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 to Maxwell 1.1? Hindus, wrzuć ustawienia materiałów i emiterów, please.
Hindus Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 Gordy v1.0 - renderowane jakies 3tyg temu. Zapodam jak tylko załatwie sobie 3dsmax bo miałem formata :) ale spoko - będą ;) TrojkaT dzięki mistrzu :) Xeav - dzięki - reszta jak do gordiego ;)
Gordy Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 Interesuje mnie, bo jestem zboczonym militarystą i mam troche modeli broni, optyki i akcesoriów, które chciałbym ...., no wiesz.
rhonin Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 czesc mam pytanie jak zrobic w maxie zeby widziec w viewporcie textury krore wrzucam na obiekty, w materialeditorze oczywiscie wszsytko jest czarne ale jest taki tutorial na 3dtotal ( http://67.15.36.49/team/Tutorials/day_and_night/day&night_01.asp ) gdzie materialy widac... jak to zrobic :] mam maxwela 1.0 final
Hindus Napisano 18 Lipiec 2006 Autor Napisano 18 Lipiec 2006 nie do wykonanie - maxwell nie wyswiettla tekstur w viewportach - w tym tutku autor najpier uzył materiału standard + bitmap, ustawił sobie uvw map i tiling, potem zrobił materiały z tymi samymi teksturami i dlatego tak to wygladało na screenach :) ja narazie musze przystopowac mam problemy z 3dsmax - sorry.
Master Kiełbaster Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 możesz użyć save scene state i zrobić 2 zestawy materiałów. poszukaj na forum maxwella o tym pisali
Georgas Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 mam problem gdy pracuje w maxie i w nim ustawiam wszystko, wszystko jest ok renderue a gdy pracuje w studiu maxwellowskim i chce renderować wyskakuje mi błąd miał ktoś taki problem?? aha maxwell 1.1 :)
Georgas Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 błąd aplikacji i to tylko przy jednej scenie, próbowałem ją 2 razy wyrenderować i nic
Hindus Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 może masz materiały nie nałożone na obiekt gdzies ? próbuj róznym imetodami np wywal wzystkie obiekty i daj na render i sprawdz. Master zabójczy avatar :D
Georgas Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 wywaliłem wszystkie obiekty i to samo będe musiał wyexportować jeszcze raz z maxa
Hindus Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Geordzi - niestety to nic nie poradze - przynajmniej ja - nie kłopocz się ze studiem - nie ma tam naprawde aż nic tak fajnego godnego używania - lapiej trenuj dalej maxa i wal jak w dym jak by cos potrzeba było ;)
Master Kiełbaster Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 A ja mam taki anons: jak wyrenderować animację w MR 1.1?
Georgas Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Geordzi - niestety to nic nie poradze - przynajmniej ja - nie kłopocz się ze studiem - nie ma tam naprawde aż nic tak fajnego godnego używania - lapiej trenuj dalej maxa i wal jak w dym jak by cos potrzeba było ;) w studiu nie trzeba zapisywać materiałów i szybciej się nimi operuje szuku itd. ciekawi mnie to studio :) Jesteś naprawde super gościem Hindus dzięki za wszystko :)
Hindus Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Georgas też Cie lubie :):) :) Master chodzi ci o studio czy 3dsmax ? napisz czy działa - pozdro.
Master Kiełbaster Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 działa thx. nie sądziłem że pójdzie tak łatwo :P tadał :
fotoas Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 a jak zanimowac parametry Enviro w maxie , te maxwellowe oczywiscie czyli animowany ozon, albo turbulencie..?? jakos klucze tego nie lapia nie chca sie dac zanimowac na moim kompie oczywiscie..haha macie jakies pomysly ? fotoas
Hindus Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Master dobre :) :) :) hahaha ten czworonóg to z zbrusha czy maxa ? fajnie by wyglądała animka chodu z podłożonym głosem - masz go zrigowanego ?
Master Kiełbaster Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 wymodelowany został w maxie, zrigowany jest ale zaanimować go rady nie dam. no chyba że footstepami ale na 2 nogach głupio wygląda :P no i problem jest ze smoothing groupami bo po dodaniu normal bumpa maxwell przestał wogóle go wygładzać i widać face'y na zbliżeniach :/
Georgas Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 bardzo fajne Master Kiełbaster już sobie poradziłem z błędem wyexeportowałem ponownie z maxa i już działa :) tu taki test który nie wyszedł S.L. 11 czas około 2,5 h
Hindus Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 szkoda że nie ma bumpów :( i że szklaneczka na stoliku czarna - tylko dlaczego :| ? btw fajna lampa :)
Georgas Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 wydaje mi się że bumpa nie ma bo za mały S.L., do szklanki przypisałem zły materiał a lampa jest pomysły Saskybody'ego :)
Hindus Napisano 1 Sierpień 2006 Autor Napisano 1 Sierpień 2006 Tak na szybko - test shaderów, wymaga jeszcze poprawy ale chwilowo brak czasu - spadam. Pozdrawiam.
Hindus Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 jeszcze cosik małego spłodziłem - sprawdzałem oświetlenie w wizce. podziękowania dla Marcina za model fotelika/krzesła. niestety nadal noise :/ zwłaszcza po dodaniu sharpness w photoshopie. szafka po lewej to kilka warstw szkła. pokazcie cos swojego :]
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 B. ładnie, tylko mogłeś go zostawić na dłużej...
Georgas Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Bardzo fajne światła, fajnie wygląda choć mogłeś jeszcze troszke poczekać :)
TrojkaT Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 hm oswietlenie kijowe, nie weim jak z materialami bo malo co tu widac :) do poprawy :P
Hindus Napisano 20 Wrzesień 2006 Autor Napisano 20 Wrzesień 2006 może się przydać http://www.collevilca.it/Prodotti/Calici/Minimali_1.htm
TrojkaT Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Witam Model BMW nie moj Oryginalna rozdzielczosc 1000x800 SL 18 SL 18 SL 17
mentaller Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 ostatnie wypadło najlepiej ;]. szkoda że felgi nie maja większego glossa.
Hindus Napisano 21 Wrzesień 2006 Autor Napisano 21 Wrzesień 2006 drugi jakby skadrować i w większej rozdziałce to miodzio. Niezle dobrany background.
buczer Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 ekstra, druga super btw. sa jakies ładne przyklady renderów budynków z zewnatrz?
Master Kiełbaster Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Dwójeczka to "łoł men grjt dżob"! Całkiem realistyczna :* Tło to HDRI czy jakiś inny dziwoląg?
TrojkaT Napisano 22 Wrzesień 2006 Napisano 22 Wrzesień 2006 dzieki wszystkim peter_muler - pewnie ze sa :) odsylam nawww.maxwellrender.com Master Kiełbaster - tak HDRI hindus dzieki :P mentaller - dla mnie sa ok :D
TrojkaT Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Witam Jeszcze takie cos... SL 16 Troche male rozdzielczosci no ale mam problem z miesjcem na dysku :P
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 2 lepze - tylko ten kadr, tile tekstury na ziemi (za mały) i model mostu - kolorki swietne. czas/sprzet
mrkrzysiek Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 już wiem kto mi będzie renderował auta:) drugi ładniejszy troche droga nie tego ale tak to jak foto tylko kierowcy brak:)
hcpiter Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 pierwszy super a drugi to juz całkiem wymiata ! ogolnie oswietlenie, swiatło i render ma takie fajne ziarno ktore daje realistycznosci, moglby dla kompozycji byc mniej wyostrzony ten samochod jakby był w ruchu ale to tylko taki mały szczegoł ogolnie jest wypas !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się