Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładnie działa ten maxwell. Mam już wyrenderowane kulki metalowe plastikowe szklane che che i wszystko ładnie ,jak moge uzyskać sensowny materiał imtujacy ludzką skórę?

Napisano

Oto cos odemnie, jak na moj sprzet to i tak niezle :P

test.jpg

Taki testowy renderek z psyhicial sky

CZAS: 30min :/

ROZDZIELCZOSC: 320x240

SPRZET: Caleron 415mhz, 256RAM, RivaTNT2 pro 32mb :)

 

test2.jpg

Próbny renderek z ML (2 emitery), Torus to jest material ruby

CZAS: 40min :/

ROZDZIELCZOSC: 320x240

SPRZET: Caleron 415mhz, 256RAM, RivaTNT2 pro 32mb :)

 

testb.jpg

Próbny renderek z BUMPem zeby spprawdzic jak dziala

CZAS: 30min :/

ROZDZIELCZOSC: 320x240

SPRZET: Caleron 415mhz, 256RAM, RivaTNT2 pro 32mb :)

Napisano

Grimor lol :D proste testy, to akurat wiemy ze dziala na 100% poprawnie ale dzieki :) Sprzet no coz... tez kiedys na nim renderowalem Maxwellem normalnie vizki :) wiec sie da, ale troche trwa:D

 

zeet jesli chcesz zrobic shadera ludzkiej skory nto musisz uzyc jakies bitmapki

Napisano

Mam takie male pytanko, czy da się rozłożyć rendery w taki sposób, że:

Robie render np. 5h pozniej przerywam i da sie kontynuowac od tego miejsca na ktorym skończyłem??

Napisano

SL=17 7h Bumpik i defaultowe materiały (nd powiększone dla efektu)

 

Po 5h powinno być już dobrze i bez szumów. To co możesz zrobić to coop rendering.

 

test6ly.jpg

Napisano

gordy - i niech nikt nie pisze że bump nie działa ;)

 

grimor musisz po renderze zapisac mxi plrzez menu file-save mxi, potem renderujesz ta sama scene od nowa tylko nic nie zmianiaj !! i tez szpisujesz mxi tylko do innego pliku - potem jak chcesz łaczyc to przez menu mergujesz za pomoca coop.mxi.

 

Ładnie sie tu bawicie.

  • Like 1
Napisano

fajna pani i renderek :)

jak byś w tym pierwszym lekko doświetlił od lewej, ustawił pozycje laski i zlikwidował ziarno to mógłby być ciekawy renderek

Napisano

zrobiłem dzisiaj małą scenkę typu archi.

jak widac jest to daleki WIP. To testowy render. Doszedłem do ok. 12 SL w 3h.

Użyłem standardowych materiałów. Potem przypomniałem sobie o kilku rzeczach i zmieniłem parę rzeczy w materiałach aby zredukowac szumy.

 

Jak ktoś ma ochote pobawić sie scenką na tym etapie moge ją tu wstawić w obj, czy mxs.

 

colos0zr.jpg

Napisano

Doszedłem do SL 10 i przerwałem, bo w sumie wyszło średnio.

(2,5h, zeskalowany o 50% + drobna redukcja noisa)

W każdym razie poniżej moje zabawy z sss.

 

 

sss9jv.jpg

Napisano

hmm sorry za robienie oftopa, ale jedna rzecz w maxwellu mnie interesuje, mam nadzieje ze czesc tutaj jego zapelencow takze :) a mianowicie ta regulacja intensywnosci swiatla - z tego co zrozumialem to podjasnia/scimnia odpowiednie sciezki swiatla, przez co lampa swieci albo nie ;). i na razie mozna regulowac jedynie za pomoca suwaka. a co jakby mozna byloby zamiast suwaka wsadzac jakis obrazek (najlepiej hdri) i on by filtrowal kolor i intensywnosc swiatla?? albo jeszcze lepiej wsadzic tam animowana mape - wtedy to predkosc maxwella w animkach nie bylaby wcale taka kiepska - renderujemy obrazek raz, bpotem pod jakies wielgachne swiatlo wstawiam czarny obrazek, z animowanym jasnym punktem i mamy superszybka animke ze zmiennym oswietleniem ;)

Napisano

więc u mnie ze skala to jest tak, że ta szklana balustrada ma ok. 1.25m. Ogólnie rzecz ujmujac to bydle. Te ściany za łukami to ma byc docelowo szklana sciana zewnetrzna wspierana na stalowych belkach z roslinkami na około.

Cos w rodzaju uratowanego zabytku, umieszczonego w akwarium.

Szybki do ags black 50 standardowe. Materiały też (z tych nowych) zredukowana biel wg instrukcji z 244 na ok. 204, żeby mniej szumów generowały.

Napisano

Gordy popraw skale :) bo to jest bardzo wazne (jak sie bedzie swiatlo rozkladalo w scenie)

Gripi wiem o co ci chodzi :) ale jak wsadzisz hdri jako wsiatlo to chyba nie bedzie mozna sterowac natezeniem (ml) jeszcze :D

Napisano

sory, ale czy naprawde tego sie nie da uzyskac w innych rendererach, i to szybciej, a przy okazji bez jakichs ziaren strasznych ?

W sumie ten maxwel (oczywiscie widywalem juz piekne rzeczy nim robione) - to jakas paranoja. Doszło d otego , ze wiekszosc renderow jest mooocno ziarnista, i składa sie z kilku boxow - i wszystkko jest niedorenderowane, bo brakuje czasu itp - a wszyscy sie tym jarają. Przypomina mi to bajke pt: "Nowe szaty cesarza".

Maxwell ma oczywiscie mozniwosci, ale wiekszosc rzeczy ktore widuje jest znacznie ponizej poziomu vraya i innych.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Georgas - great !!!!!!!!!!!!!!!!

 

sory, ale czy naprawde tego sie nie da uzyskac w innych rendererach, i to szybciej, a przy okazji bez jakichs ziaren strasznych ?

W sumie ten maxwel (oczywiscie widywalem juz piekne rzeczy nim robione) - to jakas paranoja. Doszło d otego , ze wiekszosc renderow jest mooocno ziarnista, i składa sie z kilku boxow - i wszystkko jest niedorenderowane, bo brakuje czasu itp - a wszyscy sie tym jarają. Przypomina mi to bajke pt: "Nowe szaty cesarza".

Maxwell ma oczywiscie mozniwosci, ale wiekszosc rzeczy ktore widuje jest znacznie ponizej poziomu vraya i innych.

pozdrawiam i zycze powodzenia

 

kannu hmm jeśli się da to nam pokaż - po drugie my nikogo nie zmuszamy do używania maxwella :) inna bajka to to że ja jużw pierwszym poscie napisałem że wątek dotyczy testów a nie prac które nadawały by sie do galeri 3d - nie ma sensu czekac tylko po to by wrzucic tutaj jakis ładny obrazek jako test - ktoś będzie chciał wyrenderowac pracke do galeri to porenderuje dłuzej i tyle - jest taki moment w maxwellu po osiagnieciu ktorego render na dalszym etapie nie bedzie wygladał innaczej oprócz mniejszej ilosci ziarna - mi wystarczy osiągniecie tego momentu w tym dziale ponieważ to testy a nie galeria 3d - nict Ci nie broni uzywac vraya czy czego tak używasz - wolna wola :)

 

Aha jeszcze jedno - to ma byc test - ani nie skalujemy obrazków, ani tez nie usówamy noisu w programach typu photoshop etc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności