zeet Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Ładnie działa ten maxwell. Mam już wyrenderowane kulki metalowe plastikowe szklane che che i wszystko ładnie ,jak moge uzyskać sensowny materiał imtujacy ludzką skórę?
Grimor Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Oto cos odemnie, jak na moj sprzet to i tak niezle :P Taki testowy renderek z psyhicial sky CZAS: 30min :/ ROZDZIELCZOSC: 320x240 SPRZET: Caleron 415mhz, 256RAM, RivaTNT2 pro 32mb :) Próbny renderek z ML (2 emitery), Torus to jest material ruby CZAS: 40min :/ ROZDZIELCZOSC: 320x240 SPRZET: Caleron 415mhz, 256RAM, RivaTNT2 pro 32mb :) Próbny renderek z BUMPem zeby spprawdzic jak dziala CZAS: 30min :/ ROZDZIELCZOSC: 320x240 SPRZET: Caleron 415mhz, 256RAM, RivaTNT2 pro 32mb :)
TrojkaT Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Grimor lol :D proste testy, to akurat wiemy ze dziala na 100% poprawnie ale dzieki :) Sprzet no coz... tez kiedys na nim renderowalem Maxwellem normalnie vizki :) wiec sie da, ale troche trwa:D zeet jesli chcesz zrobic shadera ludzkiej skory nto musisz uzyc jakies bitmapki
Grimor Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 TrojkaT nie porywalem sie narazie na większe :] bo nie lubie czekac :] zreszta maxwellem nie bawie sie za dlugo
Grimor Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Mam takie male pytanko, czy da się rozłożyć rendery w taki sposób, że: Robie render np. 5h pozniej przerywam i da sie kontynuowac od tego miejsca na ktorym skończyłem??
Gordy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 SL=17 7h Bumpik i defaultowe materiały (nd powiększone dla efektu) Po 5h powinno być już dobrze i bez szumów. To co możesz zrobić to coop rendering.
Hindus Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 gordy - i niech nikt nie pisze że bump nie działa ;) grimor musisz po renderze zapisac mxi plrzez menu file-save mxi, potem renderujesz ta sama scene od nowa tylko nic nie zmianiaj !! i tez szpisujesz mxi tylko do innego pliku - potem jak chcesz łaczyc to przez menu mergujesz za pomoca coop.mxi. Ładnie sie tu bawicie. 1
SSn4k3 Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Hindus lecial jakis fajny renderek przez noc?;]
Hindus Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 Hindus lecial jakis fajny renderek przez noc?;] leciał ale nie wyszło tak jak miało wyjsc :)
SSn4k3 Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 A ja dalej na standardach lece bo nie potrafie rozgryzc tego wszystkiego.
Master Kiełbaster Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 help! jak zrobić materiał z SSS?? kombinuje od 2h i nic nie wychodzi :(
xeav Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 czy opcja multilight jest tylko w pluginie dla maksa, bo nie mogę znależć jej w mayi ;>?
Hindus Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 Info : Modeling i tekstury : Klicek Rendering: Hindus Rendery Pobierz video Rozmiar : 8mb Długosc : 14sek Format : mov link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/mw10/spidi/spidikml.rar Nielot teraz już się za biore za niego
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Hindus no stary bardzo ladnie :D:D:D:D jakie czasy ?? xeav powinno byc we wszystkich pluginach :) wszystkie render sa zajefaine :eek:
Hindus Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 piszcie jak wam sie podoba video i muzyczka ;) video : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/mw10/spidi/spidikml.rar Czas - 8godzin wszystkie razem ;) (ml - 4emitery) - tekstury to tez Klicek. Ja render i shadery. Wszystko na szybko - jak poćwicze to powino byc jeszcze lepiej Dziekujemy :)
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 faine i muzyczka tez :D kto to wykonuje :P
Gordy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 oszczędzałeś na jakości vida na jego niekorzyść. Ale jak sam mówisz będzie lepiej.
Hindus Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 nie chcialem aby wazył wiecej bo szkoda miejsca na serwerze :) a to tylko dla testu a nie do galeri ;) peace.
zeet Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Master Kiełbaster piknie -jakiego materiału użyłeś ??? Kurde motam się jeszcze z z tym maxwell-em :)
javor Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 fajna pani i renderek :) jak byś w tym pierwszym lekko doświetlił od lewej, ustawił pozycje laski i zlikwidował ziarno to mógłby być ciekawy renderek
Master Kiełbaster Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 sss jest ale nie działa, materiał w załączniku
Hindus Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 sprostowanie - nie nie działa tylko Tobie nie działa - poszukaj jeszcze troche ;)
Karrde Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Hindus ma rację. Jak tylko skończy się renderować to wstawię dowód. ;) (póki co mam SL 2 - tak do 15 trzeba by pociagnąć)
Gordy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 zrobiłem dzisiaj małą scenkę typu archi. jak widac jest to daleki WIP. To testowy render. Doszedłem do ok. 12 SL w 3h. Użyłem standardowych materiałów. Potem przypomniałem sobie o kilku rzeczach i zmieniłem parę rzeczy w materiałach aby zredukowac szumy. Jak ktoś ma ochote pobawić sie scenką na tym etapie moge ją tu wstawić w obj, czy mxs.
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Gordy uzyles MXM materialow ? co to za szyby dielectric, sparwdzales scale ?
Karrde Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Doszedłem do SL 10 i przerwałem, bo w sumie wyszło średnio. (2,5h, zeskalowany o 50% + drobna redukcja noisa) W każdym razie poniżej moje zabawy z sss.
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 karde fainie tylko troszke ciemno :D chyba tylko jeden emiter
GRiPi Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 hmm sorry za robienie oftopa, ale jedna rzecz w maxwellu mnie interesuje, mam nadzieje ze czesc tutaj jego zapelencow takze :) a mianowicie ta regulacja intensywnosci swiatla - z tego co zrozumialem to podjasnia/scimnia odpowiednie sciezki swiatla, przez co lampa swieci albo nie ;). i na razie mozna regulowac jedynie za pomoca suwaka. a co jakby mozna byloby zamiast suwaka wsadzac jakis obrazek (najlepiej hdri) i on by filtrowal kolor i intensywnosc swiatla?? albo jeszcze lepiej wsadzic tam animowana mape - wtedy to predkosc maxwella w animkach nie bylaby wcale taka kiepska - renderujemy obrazek raz, bpotem pod jakies wielgachne swiatlo wstawiam czarny obrazek, z animowanym jasnym punktem i mamy superszybka animke ze zmiennym oswietleniem ;)
Gordy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 więc u mnie ze skala to jest tak, że ta szklana balustrada ma ok. 1.25m. Ogólnie rzecz ujmujac to bydle. Te ściany za łukami to ma byc docelowo szklana sciana zewnetrzna wspierana na stalowych belkach z roslinkami na około. Cos w rodzaju uratowanego zabytku, umieszczonego w akwarium. Szybki do ags black 50 standardowe. Materiały też (z tych nowych) zredukowana biel wg instrukcji z 244 na ok. 204, żeby mniej szumów generowały.
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Gordy popraw skale :) bo to jest bardzo wazne (jak sie bedzie swiatlo rozkladalo w scenie) Gripi wiem o co ci chodzi :) ale jak wsadzisz hdri jako wsiatlo to chyba nie bedzie mozna sterowac natezeniem (ml) jeszcze :D
Gordy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 problem w tym, że to ma byc takie duże. Mam zmniejszyć?
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Gordy nie, chodzi mi o to zebys sprawdzi bo dla przykladu 100cm to 1m, 100*0.01 i nie wiem jak masz w systemie ;) tak mi sie wydaje ze jest chyba zle :P
Gordy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Robię w XSI i przewalam do Studio a tam jest grid z rozdziałką do której skaluję całą geometrię.
TrojkaT Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 ladnie :) dodaj jeszcze SSS sprawdzimy jak bedzie
kannu Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 sory, ale czy naprawde tego sie nie da uzyskac w innych rendererach, i to szybciej, a przy okazji bez jakichs ziaren strasznych ? W sumie ten maxwel (oczywiscie widywalem juz piekne rzeczy nim robione) - to jakas paranoja. Doszło d otego , ze wiekszosc renderow jest mooocno ziarnista, i składa sie z kilku boxow - i wszystkko jest niedorenderowane, bo brakuje czasu itp - a wszyscy sie tym jarają. Przypomina mi to bajke pt: "Nowe szaty cesarza". Maxwell ma oczywiscie mozniwosci, ale wiekszosc rzeczy ktore widuje jest znacznie ponizej poziomu vraya i innych. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
SSn4k3 Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Poczekaj jescze na pare renderow i szykuj € :D
Hindus Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 Georgas - great !!!!!!!!!!!!!!!! sory, ale czy naprawde tego sie nie da uzyskac w innych rendererach, i to szybciej, a przy okazji bez jakichs ziaren strasznych ? W sumie ten maxwel (oczywiscie widywalem juz piekne rzeczy nim robione) - to jakas paranoja. Doszło d otego , ze wiekszosc renderow jest mooocno ziarnista, i składa sie z kilku boxow - i wszystkko jest niedorenderowane, bo brakuje czasu itp - a wszyscy sie tym jarają. Przypomina mi to bajke pt: "Nowe szaty cesarza". Maxwell ma oczywiscie mozniwosci, ale wiekszosc rzeczy ktore widuje jest znacznie ponizej poziomu vraya i innych. pozdrawiam i zycze powodzenia kannu hmm jeśli się da to nam pokaż - po drugie my nikogo nie zmuszamy do używania maxwella :) inna bajka to to że ja jużw pierwszym poscie napisałem że wątek dotyczy testów a nie prac które nadawały by sie do galeri 3d - nie ma sensu czekac tylko po to by wrzucic tutaj jakis ładny obrazek jako test - ktoś będzie chciał wyrenderowac pracke do galeri to porenderuje dłuzej i tyle - jest taki moment w maxwellu po osiagnieciu ktorego render na dalszym etapie nie bedzie wygladał innaczej oprócz mniejszej ilosci ziarna - mi wystarczy osiągniecie tego momentu w tym dziale ponieważ to testy a nie galeria 3d - nict Ci nie broni uzywac vraya czy czego tak używasz - wolna wola :) Aha jeszcze jedno - to ma byc test - ani nie skalujemy obrazków, ani tez nie usówamy noisu w programach typu photoshop etc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się