Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

5,5 h

physical sun&sky

SL koło 15

kuchnia29sv.jpg

gdzies wcieło cien od zaluzji , z innej kamery w testach byl widoczny... dziwne:)

na kuchence i mikrofalowce dalem ags szybe ( zapomniałem ze zaraz za szybą nie ma pustej przestrzeni tylko decha jest :D )

w sumie taki tescik tylko

  • Odpowiedzi 979
  • Wyświetleń 200,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest jakiś sposób na zwiększenie stabilności maxwella? Nie udało mi się doprowadzić jeszcze ani jednego rozsądnego rendera powyżej 8 sampla. Są jakieś programy których maxwell nie lubi/z którymi się gryzie? Albo ustawienia shaderów które powodują konflikty? Problemy sprzętowe raczej wykluczam, z innymi programami problemów nie mam, komp spokojnie wytrzymuje 3 godziny katowania prime'm.

Napisano
  • Autor

chyba nie ma żadnych takich znanych softów itd które by mogły go kraczyc - moj juz działa 83godzine non stop i sie ani razu maxwell nie rozkraczył - mówisz o v1.0 ? bo ja tak.

 

Łukasz - taka rada na przyszłosc jesli moge - sky i sun nie jest najlepsze do wizek jesli idzie o noise :)

Napisano

Łukasz Jaskólski, ładnie, widać już tą poprawność fizyczną (czy jak to się tam nazywa :>)

Napisano

Tak, chodzi mi o 1.0. Sprobuje przeinstalować najwyżej, skoro to nie jest powswzechny problem;)

Napisano

Kolejny tescik 10 min ;) Shader swoj wlasny bo ten Teamu to jest do bani.

Co o nim sadzicie ?

 

car014xj.jpg

Napisano
  • Autor

Trojkat :o wspaniały - noise duzy ale to wiesz - zreszta noise tutaj mało wazny. Odbicie na szybie rocks !!!!

 

Dobra - moja wczesniejsza wersja po przeróbkach. Kazdy po ok 15minut.

 

e2.JPG

e1.JPG

Napisano

woow hindus super Shader !! powodzenia w dalszych pracach, naprawde nieźle

Napisano

qba szkoda ze nie rozumiesz, chyba nigdy nie probowales :)

Wiem ze noise duzy, nastepny dam na troche dluzej.

Hindus chce twoje shadery :P

Napisano

mentaller mam chyba 4 kiedys z jakies stronki sciagnolem.

Nie patrz na model czy jest ok :) tylko czy shadery sa faine :P

Napisano

TrojkaT moglbys podrzucic model na mejla albo podac adres stronki z której je masz?

Napisano
  • Autor

Dzieks ;) dobra rzuce taki ochłap (render - nie model :)) na pożarcie - 17minut - szybka sie walnęła ale nic to ;) - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening.

 

Model by Wielki nielo007 :]

 

max.jpg

 

Dzieki pozdro.

Napisano
- dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening.

co trenujesz?? :)

aha śliczny lakier a model jeszcze lepszy

 

Też bym coś wrzucił ale niemam żadnych pomysłów :(

Napisano

luaksz oswietlenie troche nie tego jak by sie gdzies palila zarowka a jest dzien :D

i prsze zmniejsz troche te lyzki nad gazowka bo takei duze ;)

A moze sie pali ?

Scenka faina treba jeszcze nad nia popracowac i dozucic wiecej szczegolow

I ten grzejnik to nie material do wymiany :D

I te kafelki chyba pwoinny lekko odbijac

I mozesz sprobowac jakas scenerie dac za oknem, bylo by fainie

 

Hindus twoj lakier jest very good

Napisano
  • Autor

co trenuje :) ? kinku szinku ;)

 

Łukasz - a jednym emiterem sie nie da :) ? pamietaj - im wiecej emiterów tym wiecej czasu potrzeba aby usunac noise.

 

Dzieks.

Napisano

no własnie troche sztucznie wyszło

dałem 3 plany 8000W i 1 świecący z góry 12000W , moze trzeba było zostawić 1 (edit :racja Hindusie :), ale słoneczka to chyba nie da sie zrobic emiterem ?)

łyżki - teraz zwróciłem uwagę :D

w sumie to pracka sprzed paru lat (robiłem wizke swojego mieszkania na dyplom studium architektury :) ) tyle ze wtedy renderowałem metodą radiosity.

kafelki juz odbijają (wlasnie renderuje następny szot )

jeszcze musze hdri przetrenować

za szczegóły sie wezme ofkors

PS: region render sie przydaje do badania materiałów (odkrywcze czyż nie )

pozdro

Napisano

region8ty.jpg

jak na obrazku , mozesz renderowac wybrany fragment z widoku maxwellowej kamery ( na przykład sprawdzic w 5 minut czy kafelki na podłodze będą odbijać otoczenie )

Zeby powrocic do normalnego trybu renderu wybierz view zamiast region.

Przykładu nie dam bo akurat jestem w trakcie renderingu.

Napisano
  • Autor

Łukasz - new technology discovered :)

 

w studiu to normalka - tylko dlaczego nie pomyslałem o tym w przypadku maxa a nextlimit sie niepochwalił :) great job dude.

 

krata piwa 4u ;)

Napisano

hehe chyba pol forum o tym nie wiedzialo :D czemu dopiero teraz sie o tym dowiedzialem :) ale lepiej pozno niz wcale, teraz sobie potestuje materialki na evo :P

 

dzieki ŁJ ;)

Napisano

hindus-->zajefajne renderki, teraz tylko czerwony lakier ;)

tweety--> na smcars gdzies cos takiego widzialem, poszukaj duuuza rozdzialka tego byla :)

ps. tez nie wiedzialem o region render :D

Napisano

Łukasz dzieki wielkie za tutorial;D DZisaj sie pobawie zanim ekipa na imprezke wpadnie;]

Napisano

Hindus jako że cię nie ma na gg lub nie chcesz ze mną rozmawiać a jesteś na forum to się spytam :

jak nałożyłeś naklejki na laptop, krok po kroczku jeśli można :)

Napisano
  • Autor

Nielot - thnks :)

 

Testowałem nową clipmape którą sobie wydziergałem z foty. (7min kazdy)

 

hdri1.jpg

hdri2.jpg

 

Georgas a niby czemu miał bym z Tobą niechcieć gadać :) hmm naklejki to zwykła tekstura na planie który jest tuż powierzchnią laptopka - chodz teraz juz wiem że można było i bez tego to zrobic ;) (v1.0) wtedy zaczynałem na becie i wtedy sie nie dało. zaraz pokaze jakies screeny jak to zrobic jak nie chcesz mdelowac ;)

 

tweety - to dokładnie ta teksturka + małe przeróbki w szopie z dziadkiem.

Napisano
  • Autor

Łukasz coraz bliżej konca :) prawie ideał gdyby tylko nie ten noise :) Tez musze cos wycuować ;)

 

hindus fainie a ta DRUGA kulka to co to ??

Nie wiem :) bawiłem sie ustawieniami a że akurat testowałem teksture to wrzuciłem poprostu żeby zobaczyc jak wyszło :)

 

Qba - poprawka - to nie wygląda - musze go jeszcze wybadac ;)

 

Georgas - malutki videotutek dla Ciebie pokazujący jak to działa - szybciej było nagrać niż napisac :] (dla nie wtajemniczonych - tworzenie naklejek w maxwellu) pozdro.

Format : mov

Rozmiar : 1.75mb

Link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/contribute/weinact.rar

 

Pozdrawiam.

Napisano
Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ?

shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :)

Dzięki, na shadery nie patrz bo nad nimi nie pracowałem tak tylko dalem,

a modelik to robiłem do mojego pokoiku ;)

Napisano
Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D

tak jak juz pisałem shadery są tylko taż żeby były :)

 

Mam kolejne pytanko jak przypisać odpowiedni kanał mapowania texturą ??

Podejrzewam że to w mxm materiałach niewspółpracuje z maxowym UVW Mapping'iem, mam rację :>??

Napisano
to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)?

odpowiedź jest w 109 poście w tym temacie :)

Napisano

thx Georgas

w sumie chodziło mi o funkcję resume render (właśnie wyczytałem na forum maxwella ,że ta funkcja w v1.0 jest niedostępna )

pozostaje mi obadac cooperative rendering

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności