Łukasz Jaskólski Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 5,5 h physical sun&sky SL koło 15 gdzies wcieło cien od zaluzji , z innej kamery w testach byl widoczny... dziwne:) na kuchence i mikrofalowce dalem ags szybe ( zapomniałem ze zaraz za szybą nie ma pustej przestrzeni tylko decha jest :D ) w sumie taki tescik tylko
kozioo Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Jest jakiś sposób na zwiększenie stabilności maxwella? Nie udało mi się doprowadzić jeszcze ani jednego rozsądnego rendera powyżej 8 sampla. Są jakieś programy których maxwell nie lubi/z którymi się gryzie? Albo ustawienia shaderów które powodują konflikty? Problemy sprzętowe raczej wykluczam, z innymi programami problemów nie mam, komp spokojnie wytrzymuje 3 godziny katowania prime'm.
Hindus Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 chyba nie ma żadnych takich znanych softów itd które by mogły go kraczyc - moj juz działa 83godzine non stop i sie ani razu maxwell nie rozkraczył - mówisz o v1.0 ? bo ja tak. Łukasz - taka rada na przyszłosc jesli moge - sky i sun nie jest najlepsze do wizek jesli idzie o noise :)
xeav Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Łukasz Jaskólski, ładnie, widać już tą poprawność fizyczną (czy jak to się tam nazywa :>)
kozioo Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Tak, chodzi mi o 1.0. Sprobuje przeinstalować najwyżej, skoro to nie jest powswzechny problem;)
TrojkaT Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Kolejny tescik 10 min ;) Shader swoj wlasny bo ten Teamu to jest do bani. Co o nim sadzicie ?
ReflectVision Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 nie mam pojecia co Was tak w tym maxwellu ciekawi :)
Hindus Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Trojkat :o wspaniały - noise duzy ale to wiesz - zreszta noise tutaj mało wazny. Odbicie na szybie rocks !!!! Dobra - moja wczesniejsza wersja po przeróbkach. Kazdy po ok 15minut.
naeq Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 woow hindus super Shader !! powodzenia w dalszych pracach, naprawde nieźle
TrojkaT Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 qba szkoda ze nie rozumiesz, chyba nigdy nie probowales :) Wiem ze noise duzy, nastepny dam na troche dluzej. Hindus chce twoje shadery :P
ReflectVision Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 TrojkaT no własnie nie rozumiem, a chciałbym zrozumiec :) Hindus fajne shaderki, ten czerwony troszke gorszy ale i tak jest ok :) Pozdro
TrojkaT Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 mentaller mam chyba 4 kiedys z jakies stronki sciagnolem. Nie patrz na model czy jest ok :) tylko czy shadery sa faine :P
SSn4k3 Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 TrojkaT moglbys podrzucic model na mejla albo podac adres stronki z której je masz?
Hindus Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 Dzieks ;) dobra rzuce taki ochłap (render - nie model :)) na pożarcie - 17minut - szybka sie walnęła ale nic to ;) - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening. Model by Wielki nielo007 :] Dzieki pozdro.
Georgas Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening. co trenujesz?? :) aha śliczny lakier a model jeszcze lepszy Też bym coś wrzucił ale niemam żadnych pomysłów :(
Łukasz Jaskólski Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 dałem emitery z planów za oknem, cienie troche ostre wyszły 3h20m SL 15 plany tak ustawiłem ( widziałem to na jakimś tutorialu )
TrojkaT Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 luaksz oswietlenie troche nie tego jak by sie gdzies palila zarowka a jest dzien :D i prsze zmniejsz troche te lyzki nad gazowka bo takei duze ;) A moze sie pali ? Scenka faina treba jeszcze nad nia popracowac i dozucic wiecej szczegolow I ten grzejnik to nie material do wymiany :D I te kafelki chyba pwoinny lekko odbijac I mozesz sprobowac jakas scenerie dac za oknem, bylo by fainie Hindus twoj lakier jest very good
Hindus Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 co trenuje :) ? kinku szinku ;) Łukasz - a jednym emiterem sie nie da :) ? pamietaj - im wiecej emiterów tym wiecej czasu potrzeba aby usunac noise. Dzieks.
tweety Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 hmm... hindus ty mi lepiej powiedz skąd masz taką fajną texture ulicy?? podzielisz sie? :] taka jak tu: http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/mw10/max.jpg Pozdrawiam
Łukasz Jaskólski Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 no własnie troche sztucznie wyszło dałem 3 plany 8000W i 1 świecący z góry 12000W , moze trzeba było zostawić 1 (edit :racja Hindusie :), ale słoneczka to chyba nie da sie zrobic emiterem ?) łyżki - teraz zwróciłem uwagę :D w sumie to pracka sprzed paru lat (robiłem wizke swojego mieszkania na dyplom studium architektury :) ) tyle ze wtedy renderowałem metodą radiosity. kafelki juz odbijają (wlasnie renderuje następny szot ) jeszcze musze hdri przetrenować za szczegóły sie wezme ofkors PS: region render sie przydaje do badania materiałów (odkrywcze czyż nie ) pozdro
Łukasz Jaskólski Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 jak na obrazku , mozesz renderowac wybrany fragment z widoku maxwellowej kamery ( na przykład sprawdzic w 5 minut czy kafelki na podłodze będą odbijać otoczenie ) Zeby powrocic do normalnego trybu renderu wybierz view zamiast region. Przykładu nie dam bo akurat jestem w trakcie renderingu.
Hindus Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 Łukasz - new technology discovered :) w studiu to normalka - tylko dlaczego nie pomyslałem o tym w przypadku maxa a nextlimit sie niepochwalił :) great job dude. krata piwa 4u ;)
ReflectVision Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 hehe chyba pol forum o tym nie wiedzialo :D czemu dopiero teraz sie o tym dowiedzialem :) ale lepiej pozno niz wcale, teraz sobie potestuje materialki na evo :P dzieki ŁJ ;)
nielot007 Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 hindus-->zajefajne renderki, teraz tylko czerwony lakier ;) tweety--> na smcars gdzies cos takiego widzialem, poszukaj duuuza rozdzialka tego byla :) ps. tez nie wiedzialem o region render :D
SSn4k3 Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 Łukasz dzieki wielkie za tutorial;D DZisaj sie pobawie zanim ekipa na imprezke wpadnie;]
Georgas Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 tweety specjalnie dla ciebie ;) http://www.georgas.info/road026.jpg jak ściągniesz to daj znać
Hindus Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 skonczyłem - podziwiajcie mego płoda http://max3d.pl/forum/showthread.php?goto=newpost&t=26709 pozdro.
Georgas Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 Hindus jako że cię nie ma na gg lub nie chcesz ze mną rozmawiać a jesteś na forum to się spytam : jak nałożyłeś naklejki na laptop, krok po kroczku jeśli można :)
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Napisano 5 Maj 2006 Nielot - thnks :) Testowałem nową clipmape którą sobie wydziergałem z foty. (7min kazdy) Georgas a niby czemu miał bym z Tobą niechcieć gadać :) hmm naklejki to zwykła tekstura na planie który jest tuż powierzchnią laptopka - chodz teraz juz wiem że można było i bez tego to zrobic ;) (v1.0) wtedy zaczynałem na becie i wtedy sie nie dało. zaraz pokaze jakies screeny jak to zrobic jak nie chcesz mdelowac ;) tweety - to dokładnie ta teksturka + małe przeróbki w szopie z dziadkiem.
Łukasz Jaskólski Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 7,5h SL prawie 16 dałem troche przyduże żaluzje , no ale cień widać tym razem :) to jeszcze przetestuje z 1 emiterem i hdr hindus: klawa ta trawa :)
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Napisano 5 Maj 2006 Łukasz coraz bliżej konca :) prawie ideał gdyby tylko nie ten noise :) Tez musze cos wycuować ;) hindus fainie a ta DRUGA kulka to co to ?? Nie wiem :) bawiłem sie ustawieniami a że akurat testowałem teksture to wrzuciłem poprostu żeby zobaczyc jak wyszło :) Qba - poprawka - to nie wygląda - musze go jeszcze wybadac ;) Georgas - malutki videotutek dla Ciebie pokazujący jak to działa - szybciej było nagrać niż napisac :] (dla nie wtajemniczonych - tworzenie naklejek w maxwellu) pozdro. Format : mov Rozmiar : 1.75mb Link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/contribute/weinact.rar Pozdrawiam.
Hindus Napisano 5 Maj 2006 Autor Napisano 5 Maj 2006 Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ? shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :) A terac cos nie odemnie :) - znalazłem na necie. BSDF Test. download: http://www.studio-schneider.com/pics/MRBSDF.pdf
Georgas Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ? shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :) Dzięki, na shadery nie patrz bo nad nimi nie pracowałem tak tylko dalem, a modelik to robiłem do mojego pokoiku ;)
TrojkaT Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D Hindus przyda sie :D
Georgas Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D tak jak juz pisałem shadery są tylko taż żeby były :) Mam kolejne pytanko jak przypisać odpowiedni kanał mapowania texturą ?? Podejrzewam że to w mxm materiałach niewspółpracuje z maxowym UVW Mapping'iem, mam rację :>??
TrojkaT Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 Georgas tak masz racje :) troche klopotliwe ale ma sie swe sposoby
Łukasz Jaskólski Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)?
Georgas Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)? odpowiedź jest w 109 poście w tym temacie :)
Łukasz Jaskólski Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 thx Georgas w sumie chodziło mi o funkcję resume render (właśnie wyczytałem na forum maxwella ,że ta funkcja w v1.0 jest niedostępna ) pozostaje mi obadac cooperative rendering
KLICEK Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 nie wiem co chciales pokazac ale maxwell mimo ziarna wyplul o wiele lepszy render
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się