Napisano 3 Maj 200618 l 5,5 h physical sun&sky SL koło 15 gdzies wcieło cien od zaluzji , z innej kamery w testach byl widoczny... dziwne:) na kuchence i mikrofalowce dalem ags szybe ( zapomniałem ze zaraz za szybą nie ma pustej przestrzeni tylko decha jest :D ) w sumie taki tescik tylko
Napisano 3 Maj 200618 l Jest jakiś sposób na zwiększenie stabilności maxwella? Nie udało mi się doprowadzić jeszcze ani jednego rozsądnego rendera powyżej 8 sampla. Są jakieś programy których maxwell nie lubi/z którymi się gryzie? Albo ustawienia shaderów które powodują konflikty? Problemy sprzętowe raczej wykluczam, z innymi programami problemów nie mam, komp spokojnie wytrzymuje 3 godziny katowania prime'm.
Napisano 3 Maj 200618 l Autor chyba nie ma żadnych takich znanych softów itd które by mogły go kraczyc - moj juz działa 83godzine non stop i sie ani razu maxwell nie rozkraczył - mówisz o v1.0 ? bo ja tak. Łukasz - taka rada na przyszłosc jesli moge - sky i sun nie jest najlepsze do wizek jesli idzie o noise :)
Napisano 3 Maj 200618 l Łukasz Jaskólski, ładnie, widać już tą poprawność fizyczną (czy jak to się tam nazywa :>)
Napisano 3 Maj 200618 l Tak, chodzi mi o 1.0. Sprobuje przeinstalować najwyżej, skoro to nie jest powswzechny problem;)
Napisano 3 Maj 200618 l Kolejny tescik 10 min ;) Shader swoj wlasny bo ten Teamu to jest do bani. Co o nim sadzicie ?
Napisano 3 Maj 200618 l Autor Trojkat :o wspaniały - noise duzy ale to wiesz - zreszta noise tutaj mało wazny. Odbicie na szybie rocks !!!! Dobra - moja wczesniejsza wersja po przeróbkach. Kazdy po ok 15minut.
Napisano 3 Maj 200618 l qba szkoda ze nie rozumiesz, chyba nigdy nie probowales :) Wiem ze noise duzy, nastepny dam na troche dluzej. Hindus chce twoje shadery :P
Napisano 3 Maj 200618 l TrojkaT no własnie nie rozumiem, a chciałbym zrozumiec :) Hindus fajne shaderki, ten czerwony troszke gorszy ale i tak jest ok :) Pozdro
Napisano 3 Maj 200618 l mentaller mam chyba 4 kiedys z jakies stronki sciagnolem. Nie patrz na model czy jest ok :) tylko czy shadery sa faine :P
Napisano 3 Maj 200618 l TrojkaT moglbys podrzucic model na mejla albo podac adres stronki z której je masz?
Napisano 4 Maj 200618 l Autor Dzieks ;) dobra rzuce taki ochłap (render - nie model :)) na pożarcie - 17minut - szybka sie walnęła ale nic to ;) - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening. Model by Wielki nielo007 :] Dzieki pozdro.
Napisano 4 Maj 200618 l - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening. co trenujesz?? :) aha śliczny lakier a model jeszcze lepszy Też bym coś wrzucił ale niemam żadnych pomysłów :(
Napisano 4 Maj 200618 l dałem emitery z planów za oknem, cienie troche ostre wyszły 3h20m SL 15 plany tak ustawiłem ( widziałem to na jakimś tutorialu )
Napisano 4 Maj 200618 l luaksz oswietlenie troche nie tego jak by sie gdzies palila zarowka a jest dzien :D i prsze zmniejsz troche te lyzki nad gazowka bo takei duze ;) A moze sie pali ? Scenka faina treba jeszcze nad nia popracowac i dozucic wiecej szczegolow I ten grzejnik to nie material do wymiany :D I te kafelki chyba pwoinny lekko odbijac I mozesz sprobowac jakas scenerie dac za oknem, bylo by fainie Hindus twoj lakier jest very good
Napisano 4 Maj 200618 l Autor co trenuje :) ? kinku szinku ;) Łukasz - a jednym emiterem sie nie da :) ? pamietaj - im wiecej emiterów tym wiecej czasu potrzeba aby usunac noise. Dzieks.
Napisano 4 Maj 200618 l hmm... hindus ty mi lepiej powiedz skąd masz taką fajną texture ulicy?? podzielisz sie? :] taka jak tu: http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/mw10/max.jpg Pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200618 l no własnie troche sztucznie wyszło dałem 3 plany 8000W i 1 świecący z góry 12000W , moze trzeba było zostawić 1 (edit :racja Hindusie :), ale słoneczka to chyba nie da sie zrobic emiterem ?) łyżki - teraz zwróciłem uwagę :D w sumie to pracka sprzed paru lat (robiłem wizke swojego mieszkania na dyplom studium architektury :) ) tyle ze wtedy renderowałem metodą radiosity. kafelki juz odbijają (wlasnie renderuje następny szot ) jeszcze musze hdri przetrenować za szczegóły sie wezme ofkors PS: region render sie przydaje do badania materiałów (odkrywcze czyż nie ) pozdro
Napisano 4 Maj 200618 l jak na obrazku , mozesz renderowac wybrany fragment z widoku maxwellowej kamery ( na przykład sprawdzic w 5 minut czy kafelki na podłodze będą odbijać otoczenie ) Zeby powrocic do normalnego trybu renderu wybierz view zamiast region. Przykładu nie dam bo akurat jestem w trakcie renderingu.
Napisano 4 Maj 200618 l Autor Łukasz - new technology discovered :) w studiu to normalka - tylko dlaczego nie pomyslałem o tym w przypadku maxa a nextlimit sie niepochwalił :) great job dude. krata piwa 4u ;)
Napisano 4 Maj 200618 l hehe chyba pol forum o tym nie wiedzialo :D czemu dopiero teraz sie o tym dowiedzialem :) ale lepiej pozno niz wcale, teraz sobie potestuje materialki na evo :P dzieki ŁJ ;)
Napisano 4 Maj 200618 l hindus-->zajefajne renderki, teraz tylko czerwony lakier ;) tweety--> na smcars gdzies cos takiego widzialem, poszukaj duuuza rozdzialka tego byla :) ps. tez nie wiedzialem o region render :D
Napisano 4 Maj 200618 l Łukasz dzieki wielkie za tutorial;D DZisaj sie pobawie zanim ekipa na imprezke wpadnie;]
Napisano 4 Maj 200618 l tweety specjalnie dla ciebie ;) http://www.georgas.info/road026.jpg jak ściągniesz to daj znać
Napisano 4 Maj 200618 l Autor skonczyłem - podziwiajcie mego płoda http://max3d.pl/forum/showthread.php?goto=newpost&t=26709 pozdro.
Napisano 4 Maj 200618 l Hindus jako że cię nie ma na gg lub nie chcesz ze mną rozmawiać a jesteś na forum to się spytam : jak nałożyłeś naklejki na laptop, krok po kroczku jeśli można :)
Napisano 5 Maj 200618 l Autor Nielot - thnks :) Testowałem nową clipmape którą sobie wydziergałem z foty. (7min kazdy) Georgas a niby czemu miał bym z Tobą niechcieć gadać :) hmm naklejki to zwykła tekstura na planie który jest tuż powierzchnią laptopka - chodz teraz juz wiem że można było i bez tego to zrobic ;) (v1.0) wtedy zaczynałem na becie i wtedy sie nie dało. zaraz pokaze jakies screeny jak to zrobic jak nie chcesz mdelowac ;) tweety - to dokładnie ta teksturka + małe przeróbki w szopie z dziadkiem.
Napisano 5 Maj 200618 l 7,5h SL prawie 16 dałem troche przyduże żaluzje , no ale cień widać tym razem :) to jeszcze przetestuje z 1 emiterem i hdr hindus: klawa ta trawa :)
Napisano 5 Maj 200618 l Autor Łukasz coraz bliżej konca :) prawie ideał gdyby tylko nie ten noise :) Tez musze cos wycuować ;) hindus fainie a ta DRUGA kulka to co to ?? Nie wiem :) bawiłem sie ustawieniami a że akurat testowałem teksture to wrzuciłem poprostu żeby zobaczyc jak wyszło :) Qba - poprawka - to nie wygląda - musze go jeszcze wybadac ;) Georgas - malutki videotutek dla Ciebie pokazujący jak to działa - szybciej było nagrać niż napisac :] (dla nie wtajemniczonych - tworzenie naklejek w maxwellu) pozdro. Format : mov Rozmiar : 1.75mb Link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/contribute/weinact.rar Pozdrawiam.
Napisano 5 Maj 200618 l Autor Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ? shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :) A terac cos nie odemnie :) - znalazłem na necie. BSDF Test. download: http://www.studio-schneider.com/pics/MRBSDF.pdf
Napisano 5 Maj 200618 l Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ? shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :) Dzięki, na shadery nie patrz bo nad nimi nie pracowałem tak tylko dalem, a modelik to robiłem do mojego pokoiku ;)
Napisano 5 Maj 200618 l Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D Hindus przyda sie :D
Napisano 5 Maj 200618 l Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D tak jak juz pisałem shadery są tylko taż żeby były :) Mam kolejne pytanko jak przypisać odpowiedni kanał mapowania texturą ?? Podejrzewam że to w mxm materiałach niewspółpracuje z maxowym UVW Mapping'iem, mam rację :>??
Napisano 5 Maj 200618 l to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)?
Napisano 5 Maj 200618 l to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)? odpowiedź jest w 109 poście w tym temacie :)
Napisano 5 Maj 200618 l thx Georgas w sumie chodziło mi o funkcję resume render (właśnie wyczytałem na forum maxwella ,że ta funkcja w v1.0 jest niedostępna ) pozostaje mi obadac cooperative rendering
Napisano 5 Maj 200618 l nie wiem co chciales pokazac ale maxwell mimo ziarna wyplul o wiele lepszy render
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto