Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

5,5 h

physical sun&sky

SL koło 15

kuchnia29sv.jpg

gdzies wcieło cien od zaluzji , z innej kamery w testach byl widoczny... dziwne:)

na kuchence i mikrofalowce dalem ags szybe ( zapomniałem ze zaraz za szybą nie ma pustej przestrzeni tylko decha jest :D )

w sumie taki tescik tylko

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest jakiś sposób na zwiększenie stabilności maxwella? Nie udało mi się doprowadzić jeszcze ani jednego rozsądnego rendera powyżej 8 sampla. Są jakieś programy których maxwell nie lubi/z którymi się gryzie? Albo ustawienia shaderów które powodują konflikty? Problemy sprzętowe raczej wykluczam, z innymi programami problemów nie mam, komp spokojnie wytrzymuje 3 godziny katowania prime'm.

Napisano

chyba nie ma żadnych takich znanych softów itd które by mogły go kraczyc - moj juz działa 83godzine non stop i sie ani razu maxwell nie rozkraczył - mówisz o v1.0 ? bo ja tak.

 

Łukasz - taka rada na przyszłosc jesli moge - sky i sun nie jest najlepsze do wizek jesli idzie o noise :)

Napisano

Trojkat :o wspaniały - noise duzy ale to wiesz - zreszta noise tutaj mało wazny. Odbicie na szybie rocks !!!!

 

Dobra - moja wczesniejsza wersja po przeróbkach. Kazdy po ok 15minut.

 

e2.JPG

e1.JPG

Napisano

Dzieks ;) dobra rzuce taki ochłap (render - nie model :)) na pożarcie - 17minut - szybka sie walnęła ale nic to ;) - dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening.

 

Model by Wielki nielo007 :]

 

max.jpg

 

Dzieki pozdro.

Napisano
- dzisiaj chyba nic więcej nie będzie bo mam trening.

co trenujesz?? :)

aha śliczny lakier a model jeszcze lepszy

 

Też bym coś wrzucił ale niemam żadnych pomysłów :(

Napisano

luaksz oswietlenie troche nie tego jak by sie gdzies palila zarowka a jest dzien :D

i prsze zmniejsz troche te lyzki nad gazowka bo takei duze ;)

A moze sie pali ?

Scenka faina treba jeszcze nad nia popracowac i dozucic wiecej szczegolow

I ten grzejnik to nie material do wymiany :D

I te kafelki chyba pwoinny lekko odbijac

I mozesz sprobowac jakas scenerie dac za oknem, bylo by fainie

 

Hindus twoj lakier jest very good

Napisano

co trenuje :) ? kinku szinku ;)

 

Łukasz - a jednym emiterem sie nie da :) ? pamietaj - im wiecej emiterów tym wiecej czasu potrzeba aby usunac noise.

 

Dzieks.

Napisano

no własnie troche sztucznie wyszło

dałem 3 plany 8000W i 1 świecący z góry 12000W , moze trzeba było zostawić 1 (edit :racja Hindusie :), ale słoneczka to chyba nie da sie zrobic emiterem ?)

łyżki - teraz zwróciłem uwagę :D

w sumie to pracka sprzed paru lat (robiłem wizke swojego mieszkania na dyplom studium architektury :) ) tyle ze wtedy renderowałem metodą radiosity.

kafelki juz odbijają (wlasnie renderuje następny szot )

jeszcze musze hdri przetrenować

za szczegóły sie wezme ofkors

PS: region render sie przydaje do badania materiałów (odkrywcze czyż nie )

pozdro

Napisano

region8ty.jpg

jak na obrazku , mozesz renderowac wybrany fragment z widoku maxwellowej kamery ( na przykład sprawdzic w 5 minut czy kafelki na podłodze będą odbijać otoczenie )

Zeby powrocic do normalnego trybu renderu wybierz view zamiast region.

Przykładu nie dam bo akurat jestem w trakcie renderingu.

Napisano

Łukasz - new technology discovered :)

 

w studiu to normalka - tylko dlaczego nie pomyslałem o tym w przypadku maxa a nextlimit sie niepochwalił :) great job dude.

 

krata piwa 4u ;)

Napisano

hindus-->zajefajne renderki, teraz tylko czerwony lakier ;)

tweety--> na smcars gdzies cos takiego widzialem, poszukaj duuuza rozdzialka tego byla :)

ps. tez nie wiedzialem o region render :D

Napisano

Hindus jako że cię nie ma na gg lub nie chcesz ze mną rozmawiać a jesteś na forum to się spytam :

jak nałożyłeś naklejki na laptop, krok po kroczku jeśli można :)

Napisano

Nielot - thnks :)

 

Testowałem nową clipmape którą sobie wydziergałem z foty. (7min kazdy)

 

hdri1.jpg

hdri2.jpg

 

Georgas a niby czemu miał bym z Tobą niechcieć gadać :) hmm naklejki to zwykła tekstura na planie który jest tuż powierzchnią laptopka - chodz teraz juz wiem że można było i bez tego to zrobic ;) (v1.0) wtedy zaczynałem na becie i wtedy sie nie dało. zaraz pokaze jakies screeny jak to zrobic jak nie chcesz mdelowac ;)

 

tweety - to dokładnie ta teksturka + małe przeróbki w szopie z dziadkiem.

Napisano

Łukasz coraz bliżej konca :) prawie ideał gdyby tylko nie ten noise :) Tez musze cos wycuować ;)

 

hindus fainie a ta DRUGA kulka to co to ??

Nie wiem :) bawiłem sie ustawieniami a że akurat testowałem teksture to wrzuciłem poprostu żeby zobaczyc jak wyszło :)

 

Qba - poprawka - to nie wygląda - musze go jeszcze wybadac ;)

 

Georgas - malutki videotutek dla Ciebie pokazujący jak to działa - szybciej było nagrać niż napisac :] (dla nie wtajemniczonych - tworzenie naklejek w maxwellu) pozdro.

Format : mov

Rozmiar : 1.75mb

Link : http://www.gorzow.mm.pl/~klicorr/hindus/contribute/weinact.rar

 

Pozdrawiam.

Napisano
Georgas luzik - fajny modelik i render - 3dtotal speedmodeling ?

shader pokrętła wymaga usparwnien ale calkiem całkim :)

Dzięki, na shadery nie patrz bo nad nimi nie pracowałem tak tylko dalem,

a modelik to robiłem do mojego pokoiku ;)

Napisano
Georgas model ladny, tylko materialy i te podloze odstrasza :D

tak jak juz pisałem shadery są tylko taż żeby były :)

 

Mam kolejne pytanko jak przypisać odpowiedni kanał mapowania texturą ??

Podejrzewam że to w mxm materiałach niewspółpracuje z maxowym UVW Mapping'iem, mam rację :>??

Napisano
to ja tez mam pytanko -czy da się w maxwellu renderować na raty , znaczy się czy można kontynuować zapisany wczesniej render (w mxi zdaje sie)?

odpowiedź jest w 109 poście w tym temacie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności