Jump to content

Scena 3D: Wizualizacja salonu(rozjaśniona wersja,bez noise)


Recommended Posts

No jak dla mnie super. Oświetlenie bardzo ładne, chyba najładniejsze oswietlenie nocne jakie ostatnio ktos tu wrzucil. W sumie nie ma sie do czego doczepic. Moze tylko ten kwiatek za luzkiem powinien stac na jakims stoliku. Czy mógłbys napisac cos wiecej o scence? swiatła, ustawienia ... :)

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie wypas

tylko 3 male uwagi:

- tekstura kanapy. troche nie pasuje, w sumie mi sie nie podoba, ale to kwestia gustu

- swiatlo od halogenow przy ksiazkach powinno byc chyba nieco wyżej

- rowki w grzejniku są za szerokie i za daleko od siebie.

 

roslinki sam robiles czy masz skad gotowe modele?

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Dzieki wielkie za komentarze.

 

marunioms- W scenie występuje 7 źródeł światła :

sufit - 2 światła photometryczne free point

ściany - również 2 światełka z tym że , vray lighty ,sphere

halogenki to photometryka z iesami.

Render to standard :)

 

mkk3a- Taki był model grzejnika na sklepie i co ja na to poradze :P

Roślinki to gotowe modele.

 

mrkrzysztof- ja myśle ,że w salonie jest wlasnie na odwrót czyli jeszcze troszke za jasno :)

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

witam,

 

Ten grzejnik wg. mnie jest w porzadku, i zgadzam sie z daymonem - jest troche za jasno.

 

No ale poza tym to cos pieknego - az milo popatrzec, przydaloby sie tylko pozbyc tego ziarna ze scian i stolika. Ogolnie miod z kaszanka ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki ponownie za komentarze.

Nie rozumie tylko tych 2 słów "ale dlaczego" :)

Czy Mariusz W. ma wyłączność na tego typu układ i nikt po za nim nie może owego stosować w swoich pracach?

Pomijająć to jeszce raz dzieki za pozytywne opinie.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Thanks for a comments again. :)

 

hkropinski - zródło to 2 halogenki których nie widac.

 

SWRSC "efekt bardzo czadowy" bez przesady :P

 

Lukasz_D - dzieki

 

materiał kanapy to zwykły falloff z materiałem tej kanapy+bump

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Mam chwilke czasu to się 'przyczepie'

Wg mnie wcale nie jest tak idealnie ;-)

 

1. Kolorowo tu ;-) -Tak jak już SWRSC wspomniał światło na ścianie zbyt niebieskie, a to światło na suficie chyba zbyt żółte

2. Wszystkie obrazy nie mają geometrii, wyglądają jakbyś na zwykłego plane wrzucił teksture.

3. Te IESy we wnęce są chyba za nisko.

4. Ale ci lewitują przedmioty, szczególnie laptop i filiżanka, jednym słowem brak grawitacji

5. Jakieś tło by się za oknem przydało, nie ma takich ciemnych nocy ;)

6. Kanapa może być ale na dywaniku też by siuę przydał jakiś bump/displace

7. Shadery troche skopane: taka podłoga z paneli to coś tam powinna odbijać, poduszki mają za duży reflect, a szyba w oknie powinna chyba odbijać bez szumu(ale moze to przez to ziarno)

8. Mapowanie książek we wnęce odpada...

9. No i to ziarno byś wyeliminował :)

 

A roślinki mi się podobają, skąd masz takie :D ?

 

Pozdr

Darmo

Link to comment
Share on other sites

Hey.

Dziex za komentarze.

 

Darmo-prosze jaka konstruktywna krytyka :)

Co do lewitacji być może jest to błąd IRR ,sprawdzałem i wymienione przedmioty sa na styk z blatem stołu.

Na dywaniku bump jest mały ,ale jest

Ziarno specjalnie dodałem w foto szopie ,stwierdziłem, że w rzeczywistości na

każdym zdjęciu występuje szum ,wiekszy lub mniejszy w zależności od klasy aparatu .Roślinka za kanapą to darmowa próbka z archmodels 24.

 

Qba- ładnie:) ale myśle ,że każdy dąży do tego aby jego praca była jaknajbardziej realistyczna. Rozjaśniając moją scene odbiegłbym od tego bo myślę ,że gdybym naprawde zrobił fotke w takiej sytuacji to zdjęcie było by nawet ciemniejsze.Sądze ,że inaczej jest gdy wykonuje sie prace dla klienta to wtedy ,nawet trzeba troche "podbajerować" aby końcowy efekt był kolorowy i przyjemny dla oka.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy