Skocz do zawartości

POJAZD 3d : Ford Mustang BOSS 302 [ koniec :) ]


Batou

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 359
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ohohoh:o:o:o... jak to zobaczyłem to z krzesła spadłem i dopiero po 15min mogłem się podnieś. Super jak ty to robisz (też bym tak chciał:() A tak poważnie (poważnie jest to że też bym tak chciał - więc idę się [nauka] ) bardzo mi się podoba modelik szczególeni ładnie wyglądają te kropelki. very, very good. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kropelki są zrobione za pomocą map proceduralnych (w dużym uproszczeniu). Kropelki na szybie są zrobione zwykłą teksturką, która będzie jeszcze udoskonalana. Niedługo powinienem dorobić kropelki w pobliżu nadkoli, które, tak samo jak w przypadku szyby, będą zrobione teksturką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blood_brother, jadę z tobą :D

Batou, no poprostu... ehh, no takie (w tym momencie zgiąłem łokieć :))

P.S. w końcu (po obejżeniu GITSa) skumałem dlaczego masz ksywę Batou :D przecież ten gościu na avatarze to Batou :) a właśnie... w mojej wersji GITSa Batou było napisane Bateau... [cfaniak]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem Loozack. W mojej wersji też jest napisane Bateau. Ale już np. na oficjalnej stronie filmu pisze Batou dla tego w efekcie wybrałem tą drugą wersję (poza tym ładniej się pisze).

 

Malutki update. Dorobiłem trochę kropelek w dolnych partiach karoserii. Dziś postaram się jeszcze wrzucić obrazek wraz z drogą oraz tłem to może lepiej będzie widać te moje poprawki.

 

PS. Sorry za rzadkie updaty. Robię już tą pracę od ponad dwóch miesięcy (aż wstyd się przyznać) a końca w ciąż nie widać. Staram się ciągle ją poprawiać tak żeby efekt końcowy był jak najbardziej ciekawy i atrakcyjny, ale w połączeniu z małą ilością czasu strasznie mi się to wszystko dłuży. Niedługo będę musiał się wziąć za wizualizację mojej pracy dyplomowej także mustang pójdzie najpewniej w odstawkę (znów). Naprawdę nie wiem kiedy skończę tą pracę i będę mógł się zabrać za realizację kolejnych moich pomysłów :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki render z tłem. MotionBlur, deszcz, zapalone światła i tło dojdzie oczywiście puźniej.

 

Loozack: Będzie to wizualizacja mojego projektu architektonicznego. Na pewno nie będzie to nic specjalnego gdyż architekt jest ze mnie żaden (a więc i mój projek jest do d...), ale jakoś te technikum muszę skończyć.

 

Wigles : Po pierwsze w modelowaniu samochodów z Loozackiem nie mam praktycznie żadnych szans. Po drugie chciałbym odpocząć na dłużej od pojazdów wszelkiej maści. Kolejna moja praca nie będzie już miała nic wspólnego z autami. Po trzecie wydaje mi się, że lepszym przeciwnikiem dla Loozacka byłby np. SCORPI albo AcidBoyXL (niestety bitwa z Sikhamem nie wyszła za bardzo :P:]).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blood_brother : tak wiem, ale na razie niechce mi się poprawiać tej tekstury. Jak znajdę chwilkę to na pewno ją poprawię.

 

Wigles : Nie jestem skromny, tylko taka jest prawda. Nie bez powodu unikam zbliżeń na detale oraz nie pokazuję wnętrza :].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ogólnie to model i scena są genialne

 

wiem że troche już późno na takie poprawki ale wydaje mi się że jednak jest za duży odstęp między przednim nadkolem a dżwiamy. jeśli mi się dobrze przypomina to ktoś już o tym pisał na początku ale podobno nie mogłeś znaleść blueprintów a ja jakiś znalazłem (strasznie on lipny ale proporcje widać)

więc jeśli byś chciał to dał byś rade troszke to popoprawiać (chyba że to tylko takie złudzenie)

a poza tym po wpatrywaniu się w fotki wydaje mi się że możesz leciutko powiększyć klamki w drzwiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\"Po pierwsze w modelowaniu samochodów z Loozackiem nie mam praktycznie żadnych szans.\"

 

piszesz to i pokazujesz pod spodem taki render... to tak jakbyś powiedział, że masz lęk wysokości po czym skoczył na bungee :D ale ja też już chcę trochę odpocząć od bitew... trzymaj się [piwo]

P.S. uff, nie tylko ja robię jeden model 3 miesiące :D

P.S.2. Javor, czepiasz się :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrec troche kola, skoro on stoi, albo zrob motion blur na felgach jesli jedzie :d bo teraz nie wiadomo czy stoi czy jedzie cyz h.. wie co:D ale jak stoi to blagam skrec troche kola w strone kamery, tak zeby bylo widac bierznik, wzglednie w druga strone zeby bylo widac felge:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyciusi update.

„Zrobiłem” nowy environment. Wydaje mi się, że teraz lakier samochodu wygląda bardziej realistycznie.

Prace ciągle trwają także już niedługo wrzucam większy update z nowym „patentem” w tle.

 

PS. Samochód w ostatecznej wersji będzie JECHAŁ, a dokładniej PĘDZIŁ. Motion blur BĘDZIE, ale jeszcze nie teraz. I już NIE BĘDĘ tego powtarzać :P.

 

Dzięki za komentarze.

[soczek]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi są mokre, ale to i tak bez znaczenia. Jak dam motion blura to i tak nic nie będzie widać.

 

ps. Jeszcze raz sorka za takie niby updaty, ale tak jak już napisałem wcześniej, niedługo wrzucę coś większego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HAHA! Jak czasami niewiele potrzeba... :) Loozaczek - masz rację, a to wszystko TYLKO I WYŁĄCZNIE przez zbyt małą głębię ostrości. Ja wiem, że XDOF jest świetny bo sam go używam, ale nie daj się ponieść Batou :)

Przy takiej skali sceny i takim dystansie kamery to rzeczywiście daje niechciane rezultaty...

Cała scenka mnie po prostu niszczy. Nie wiem jakie masz czasy tych renderów, ale efekt jest naprawdę czaderski! Mam nadzieję że efekt końcowy nie pozostawi nikomu rzadnego ale i będzie to scenka z cyklu pokażcie siatkę, bo jak nie zobaczę, to nie uwierzę że to nie jest zdjecie. Jesteś na dobrej drodze....

p.s. nie śpiesz się stary... spokojnie. Po porstu to skończ... prędzej czy później. I tak każdy już dawno wie, że warto poczekać...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris_R : Jest dokładnie jak mówisz, ale co z tego kiedy ja nie mogę się powstrzymać [rotfl2]. XDOF daje mi to, co dotychczas było dla mnie nieosiągalne. Jednak już na kolejnym renderze na pewno poprawię głębie ostrości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro wszyscy narzekaja ze niema jakis detali minimalnych to ja tez ponarzekam :D brakuje rejestracji i kierowcy :) w polsce za jazde bez kierowcy pewnie bys do wieznia trafil :D a pozatym na tej przedniej szybie za duzo kropelek w porownaniu do innych czesci, ale juz ktos to pisal.

ps widzial ktos moja szczene ?? qrcze zgubilem pod biurkiem chyba :| eh modelik wypas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to żebym się w filozofa bawił ale batou bardzo dobrze zrobił kropelki !!!! skoro samochód jedzie to zgarnia swoją szybą i wszystki znajdujące się przed nią krople czego nie można powiedzieć o np boku samochodu. tak więc krople jak i wszysko inne są pierwsza klasa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Twoj samochod wywarl na mnie takie wrazenie, ze przez kilka dni mialem go przed oczyma... Wymyslilem sobie ze zrobie sobie swoj, i wlasnie mam pytanie, ta siatka co pokazywales dawno temu, byla oparta na spline\'ach, czy juz na editable mesh? Bo skoro mowiles cos o booleanie to pewnie mesh... wiec jesli tak to w ktorym momencie na to przeszedles? A generalnie zmierzam do tego zeby wiedziec jak zrobic porzadne rowki na drzwi, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności