Skocz do zawartości

POJAZD 3d : Ford Mustang BOSS 302 [ koniec :) ]


Batou

Rekomendowane odpowiedzi

Butcher : Zarys bryły wozu, bez żadnych szpar, okien i innych drobiazgów powstał za pomocą splajnów (pierwszy render na forum). Dalej pszekonwerstowałem na editable poly (moim zdaniem znacznie lepsze narzędzie od mesh). Jeśli chodzi o booleana to stanowczo odradzam. Rowki zrobiłem używając opcji bevel i extrude. Sposób ten jest o tyle lepszy od booleana, że ładnie zaokrągla krawędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 359
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wrzucam bonusowo jeden render już z motion blurem. Sporo się namęczyłem rzeby go wyrenderować w miarę przyzwoitym czasie (pojedyncza klatka bez M.blura renderuje mi się aktualnie około 20min). Przede wszystkim odchudziłem scenę z około 80000 poligonów. Felgi są teraz okropnie kanciaste, ale tego na szczęście nie widać. Poza tym zkasowałem parę drobiazgów, poprawiłem nieco siatkę oraz materiały (uprościłem) oraz dodałem jedno ujemne światło symulujące GI pod samochodem.

Każdy mój render ma inną kolorystkę z prostej przyczyny. Szukam wersji, która była by ostatecznie najlepsza.

Góry, chmury i inne \"drobiazgi\" już się robią i jak będę mieć szczęście to pod koniec tygodnia może coś wrzucę na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Generalnie unikam wypowiedzi na temat scen na kolkach, ale tutaj az nie moglem sie powstrzymac! [lol2] Samochodzik jest piekny! Fascynuja mnie monster cars, a do nich zdecydowanie nalezy Twoj model. Pomimo dosc zlozonej geometrii udalo Ci sie zbydowac sliczna, czysta siateczke. Materialy sa swietne i w ogole wszystko mi sie bardzo podoba. Znasz sie na rzeczy! [piwo] Tylko jedna trzecz, ktora podobala mi sie najbardziej zgubiles po drodze! Ta sceneria z konikami - to byl wyjatkowo interesujacy pomysl, bardzo ekspresyjny i pelen energii, a teraz to zwyczajna scenka z samochodem! Ale i tak calosc na 5+!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L_lewandowski : Nieskromnie powiem, że zgadzam się z tobą. Konie to był dobry pomysł tylko, że nie potrafiłem go dobrze wykonać. Zrobiłem niedawno jeden render z nowym , nazwijmy to: elementem w tle, ale na razie nie zdradzę co to jest. Zresztą nie jest to nic specjalnego.... niestety. Gdzieś po drodze straciłem klimat, który chciałem w tej pracy uzyskać i teraz nie potrafię tego błędu naprawić.

Prace aktualnie stoją w miejscu, ale obiecuję, że na pewno ją ukończę. Na razie jednak niema co liczyć na updaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś akurat znalazłem czas, ale nie gwarantuję kolejnych update`ów :].

 

Niestety widać na tym obrazku moje braki w warsztacie :(. Po prostu nie daję sobie rady z otwartymi przestrzeniami. Byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi na temat tła.

[soczek]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje się wam, że ta góra po prawej jest strasznie sztuczna? Może by ją wywalić?

 

Niedługo powinno dojść niebo. Aktualnie robię już z 10 wersję chmur i nie wiem czy i ta wersja nie pójdzie do kosza. Wcześniej próbowałem robić obłoczki w maya (przerósł mnie ten program), afterburnie, dreemspace i za każdym razem to nie było to. Zaczynam powoli się irytować. Teraz mam na dodatek nuż na gardle, gdyż powinienem zaczynać robić już wizualizację do dyplomu. Muszę się sprężyć z robotą i zakończyć wreszcie tego forda, bo czasu mam bardzo mało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

renderuję scanline`em (plus materiały z finalrendera). tło jest oczywiście namalowane w painterze.

 

ps. A teraz offtopic: gorąco zachęcam do ściągnięcia filmiku z tej stronki:

http://akryls.free.fr/

Jest to film zrobiony na lightwave przez trzech francuskich grafików. Uwaga na szczękę!! W czasie oglądanie można ją bezpowrotnie stracić (przekonałem się o tym na własnej skórze).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widoczek troszkę nie halo, ale sam robię i znam doskonale ten ból. Poza tym naprawdę świetnie oddałeś deszcz na samochodzie. Osobiście to troszkę przyciemnił bym otocznie, może lekko palące się reflektory jakieś niebieskawe w środku (dla kierowcy i kropelek), ale to tak na żywo i bez przemyślenia.

 

 

A co do autorów animki to podziw jakby nie patrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie oba tła są super wiec nie wiem ktore jest lepsze i czy 1 jest gorsze od 2 :) Tak patrze na ten ostatni rendering calej sceny i wydaje mi sie ... ale nie wiem czy dobrze mysle, ze koła obracaja sie troszke za szybko wzgledem blura ktory zostal nalozony na cala scene wraz z poruszajacym sie samochodem. Ocencie jak Wy to widzicie bo moze tylko mi sie tak zdaje :) Ogolnie model jest SUPER ! :) Pozdrawiam ! ...... tak teraz patrze na to jeszcze raz i sam juz nie wiem, ale jak napisalem to niech zostanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1024x768 prosze...:D

 

co do jpga...to jest on poprostu piękny...nie wiem czy motion blur jest potrzebny...zresztą i tak na 2 plan nie patrze widząc cudo na 4 kółkach na 1 :P

 

co do światełek...to myśle żę są one bardzo dobre...znaczy się realistyczne...:)

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam na przednim zderzaku na jego koncu po prawej stronie (tam blisko kola) co tam sie tak siweci ??, ze na rescie zderzaku sie reflektory odbijaja to rozumiem ale w tym rogu co to jest? :D a jak tak ma byc to nie za mocna sie tam odbija?

 

ogolnie to cudo :>

 

pozdro

 

ps.

hyh napisz jakiegos tutka ;) ;) jak to sie robi takie cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie wyczesanie wytrzepanie cudwonie itp. tylko tlo mi troche nie pasuje ( nie sam koncept). Chodzi mi o krzaczki ze sa tylko blisko kamery i tylko za samochodem po prawym krancu kadry juz nie ma i w oddali tez powinny byc jakies zielone plamki:).

 

Pozdro[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadzałem jakiś czas temu próby z deszczem, ale nic z tego nie wyszło. Po pierwsze, nie wyglądało to zbyt ładnie, a po drugie mój złom tego nie wytrzymywał (tylko 256ramu). Także deszcz raczej odpada, ale zastanawiam się nad dodaniem tego nieszczęsnego konia, ewewntualnie błyskawicy bądź też nisko szybującego orła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blyskawica tesz ;p

 

A tutaj kilka pomysłów na deszcz (pewnie gułpoty gadam ale co tam):

 

zmiksowac jakos w shopie

moze ew jakims pluginem

albo kilka plainów z opacity map i texturką

 

zaznaczam ze to czyst teoria i moj wymysl bo nigdy nie probowalem czegos takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pluginami już próbowałem. Zmiksować było by trudno, a znając moje umiejętności w 2d nie wyszło by to za dobrze. Trzecia możliwość jest chyba najlepsza, ale nie wiem czy deszcz będzie pasować do tej scenki.

Spróbuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności