Chindoos Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Ok 13k poly. Już zrigowałem i planuję zrobić z nim jakąś animację. http://chindoos.ovh.org/photogallery/obelix.jpg
Master Kiełbaster Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 czemu ma taki kanciasty nos? i taki okrągły pas :P no i nóżki zbyt symetryczne
Vorek Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Mogłeś dłużej posiedzieć przy texturkach, było by o wiele lepiej. Pozdrawiam
Lis Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Co się chłopaka czepiacie :-) I tak bije na łeb na szyję TVP1.
hkropinski Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 model strasznie kanciasty ( w porównaniu do pasa i palców ), cycki jakies obwisle, palce mi sie nie podobają, pozdr
Hynol Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Generalnie miłe, ale jak na high poly zbyt kanciaste, jak na low poly zbyt szczegółowe miejscami w stosunku do reszty.
3d_kaczka Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Przychylam sie do hkropinskiego , dlonie nie wyszly :/ Wogle nie wiem czy palce beda sie zginać , i zauwaz ze cycki ma jakby doczepione i z jednego kawalka. Taki wał tłuszczu , jeszcze czegoś takiego u człowieka nie widzialem ale to w końcu bajka:P Texturki mnie uzekły bo bardzo klimatyczne za to wielki + :)
Chindoos Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 Dzięki za pozytywne komentarze:) Palce się zginają jak trzeba. Sprawdzałem.
Maqs Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Brawo za oddanie klimatu z komiksu/kreskowki:) Troche model mozna bylo by poprawic i tex podrasowac, ale nie jest zle:)
SirAnen Napisano 15 Maj 2006 Napisano 15 Maj 2006 Tak serio , to Galowie nie mieli takich butów :D Zobacz komiks :) nie bajke :P
Gość spokojny Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 I trochę lipa ze nie jest ze swoim ziomalem: Asterxem, w końu zawsze wszedzie ze sobą chodzili - Ja nic nie insynłuje ;)
err0r Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Koledzy maja racje co do kanciastosci niektorych rzeczy. ja bym zrobil mniej kanciaste ramiona kosztem mniejszych rzeczy ktore maja sporo poly. Poza tym proponuje dodac rysunkowe ale ladniejsze tekstury. wtedy moze byc miodzio :) Pozdr
Owen Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 ladnie wyszedl tylko palce smiesznie wygladaja, wszystkie identyczne, i gdzie sa sutki?
Owen Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Marker - wydaje mi sie, ze przy tak obfitej klatce Obelixa sutki powinny bardziej oddalone od siebie i bardziej zwisac;)
Chindoos Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 Nad "sutami" się zastanawiałem i po oglądnięciu praru rysunków i modelu z gry A&O: Mission Las Vegum stwierdziłem że są one zasłonięte przez spodnie.
Por@szek Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 IMO z 13k mozna o wiele wiecej wyciagnac. Pokaz siatke jak mozesz.
Rekomendowane odpowiedzi