Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nom pierwsza tak ze 4 dni robiłem, łącznie z tymi postaciami a w zasadzie z jedną postacią :) ... Dzięki za miłe słowa ;)

Napisano

Hmm no jak na poczatkujacego to calkiem dobrze. Brakuje tutaj troche dynamiki no i jestych bledow duzo. Ale nie ma co krytykowac, poczatki zawsze sa trudne a ty sobie calkiem niezle radzisz. Tak trzymaj no i cwicz dalej animacje. AHa no i plusy u mnie duze ZA KOMPRESje - niektorzy powinni sie uczyc od takich jak ty jak nalezy kompresowac filmy, zeby nie zajmowaly 70mb przy 1 minucie filmu

Napisano

Nom zdarzyło mi się ćwiczyć przy okazji prowadzenia zajęć. stąd techiki capo są niezłe, a reszta animcji do .... Trudniej mi zrobić zwykły chód niz ginga ;)

Napisano

Dla mnie to jakby akcja działa sie pod woda, wszystko jakies takie spowolnione...no ale skoro naprawde to Twoja pierwsza animka, to powiem Ci ze rzuciłes sie od razu na głebokie wody...i bardzo dobrze. Pozdrawiam

Napisano

Saladynsan: ćwiczę w grupie IUNA ;)

Jmtm00: thx faktycznie ruchy są jak w wodzie ale jak próbowałem zrobić bardziej dynamiczne to z kolei nic nie było widać, pewnie to kwestia praktyki albo jakiegoś dobrego motion capture, niestety działałem bez żadnych referencji, wszystko animowałem ręcznie i z głowy. Może dlatego wyszło jak wyszło :)

Obiecuje, że nastepna animka będzie lepsza , ma byc zabawna i opowiadać perypetie pewnego grubaska.

 

Pozdrawiam

Napisano

to ja znowu offtopic...Ja ćwiczę w Abada w szczecinie...a na warsztatach byłem Iunie w 2003 roku kiedy przyjechał contra-mestre soulo i profesessor marcelo....i nie powiem ciekawe były to warsztaty chociaż całkiem inny styl gry...dobra koniec z tymi rozmowami nie na temat...może kiedyś zrobimy cyfrowy pojedynek capoeristow:P takie male jogo:)

Napisano

he he, mogłesz jeszcze dac pod koniec animacji, kopa kolesiowi w (ekhem) .... .

Musisz popracowac nad elastycznością, płynnością ruchu. Bo ziomale ruszaja się jak roboty. Zresztą sam dobrze wiesz. :). Wierzę ze przysła animacja będzie jeszcze lepsza...Trzymam kciuki...

Pozdrawiam

Napisano

no. ladnie zanimowane..... wszystko jest bardzo fajne do momentu interakcji jak go wloka (tam sie krzaczy), ale gratuluje, zrobiles dobrze to co potrafisz dobrze, i nie babrales sie w rzezach ktore mogly nawalic, chwali sie zaplanowanei roboty....

Napisano

Thx, obecnie pracuje nad perypetiami pewnego grubaska walczącego ze składanym krzesłem, coś ala Bracia Marks ma być śmiesznia oby mnie nie przerosło i nie zrobiło się nudno.

Napisano

Ma zajadle walczyć z rozkładanym krzesłem. Historyjka jest w miarę proosta, koleś kupuje rozkładane krzesełko na ryby i tu zaczynają sie jego problemy, kiedy wchodzi juz do domu krzeslo zaczyna dziczeć. Rozkłada sie i składa w najmniej oczekiwanych momentach stwarzającjąc wiele mam nadzieje zabawnych scenek. W sumie miałem zamiar zrobic postać kreskówkową ale teraz sam już nie wiem. Mam tylko problem z konceptem głównej postaci ma być leniwa, łatwo się denerwująca, trochę ślapowata, generalnie zadowolona z życia. Ufff będzie sporo animacji twarzy, nie wim czy dam radę ale powalczę, byle czasu styknęło.

Napisano

Hmm całkiek całkiem , tylko, że ubiorę swojego grubaska w ogrodniczki, jakoś wystający brzuszek się wydaje za bardzo archetypowy ;)

Napisano

Jako, że zacząłem już o drugiej animacji to nie będę zśmiecał forum zakładając nowy temat. Poniżej przedstawiam zarys postaci jaką chciałbym ożywić. Wyszło mi ... jak mi wyszło, badziewnie ale moja ręka nijak nie chce przenieść tego co mam w głowie na rysunek 2d :( ... Taki robotnik budowlany... Ma ktoś może jakieś refki pozytywnych grubasów, bo pół netu przeorałem i ciężko o dobre fotki...

zarys.jpg

Napisano

Hmmm... Następny koncept heh w 3d łatwiej mi się dłubie niż szkicuje. Troszkę podłubałem ręce, nie wim czy nie są zbyt muskularne, grubasek ma być ubrany więc nie bawiłem się detalem tułowia, głowę zostawiam sobie na koniec. Proporcje sa jakie są, ma być kreskówkowo... ;)

siatka_g.jpg

grubas_r.jpg

Napisano

Racja jezeli chcesz uzyskac efekt "grubaska" sugeruje sie typem "gruszka" ;) bo poki co bardziej do małpy jest zblizony modelik nizli do grubaska ;)

Napisano

Cholera faktycznie małpolud wyszedł nie powinienem robić niczego po nocy przy dużej ilości browara :P Łapska faktycznie skrócić i pogrubasic trzeba

 

Jonasz - Ano wziąłem juz udział, wymyśliłem sobie temat akurat na miare moich możliwości ;)

 

JmTm00 - Thx, jestem szczerze zdziwiony tym jak mało refek porządnych grubasów jest na necie, albo google przestały działać ;) postaram się przerobic na bardziej gruszkowatego, chciałem coby miał kształt taki bardziej baryłkowaty :)

 

Master - ofkozz nadgarstki mile widziane, prawdę mówiąc nie chciało mi się już ich robić, i tak dałem za dużo detalu, animka ma być w rozdziałce 320x240 więc i tak większości rzeczy nie będzie widać. Lepszej mój komp nie udźwignie.

 

Pozdrawiam

Gaspar

Napisano

Super :D:D , robiles bone czy biped a moze jeszcze inaczej? bo mnie za bardzo nie wychodzi np noga sie rozciaga albo przekreca .jak to zrobiles? z gory dzieki za odp :D:D

Napisano

Heh powróciłem po wakacyjnych bojach do dzieła, co prawda nie mam za wiele czasu na zabawę ale podziałam :)

 

Doprawiłem grubciowi głowę i odmałpiłem go nieco.

grubex.jpg

 

odnetniN: bipedem wszystko, powalcz troszkę z envelopes i vertexami, mi się na początku kaszaniło właśnie przez to.

Napisano

Qrcze podczas przeglądania zdjęc grubasów większość z nich nie miała szyi. Ale fakt głowa nie pasuje, wygląda to teraz trochę jak głowa dorosłego w ciele niemowlaka... Masakra z tymi grubasami, ma ktoś jakąś dobra rade co zrobić coby wyszedł z tego faktycznie grubasek ? Może zmniejszyć głowę i dodać kilka cm szyi ???

Napisano

To że nogi ma za krótkie to wiem ale postać ma być typu cartoon więc proporcje mogą być zachwiane. Łeb mu podniosę i zobaczymy co to będzie... Qrcze wings mi wiesza system gdy próbuje wygładzić model w widoku....

Napisano

Troszkę bardziej wymęczyłem grubaska. Na razie z prostymi materiałami... Nie wiem czy się pchac w tekstury bo nie mam z tym dużego doświadczenia czy zrobic ink&paintem.

grubex_f.jpg

grubex_p.jpg

facjata.jpg

Napisano

Uff jeszce pomęczyć się z bipedem musze coby siateczka sie ładnie układała... Ma ktos na to jakieś ciekawe patenty ?!? Bo nienawidzę szczerze tej dłubaniny w evelopach i vertexach. Póki co taka malutka wprawka bez dźwięku...http://www.iuna.reaktor.pl/grubex.wmv oczywiście wszystko w niej jest do poprawki, może za wyjątkiem grubaska którego poprawiać mi sie juz nie chce.

Pozdrawiam

Napisano

No zabieram się pomalutku za ruch postaci... Na poczatek zwykły krok. Nie wiem czy nie jest zbyt zamaszysty... Proszę o radę : Na co zwrócić uwagę aby było wyraźnie czuć wagę postaci ?

 

grub_walk.gif

Napisano

Jesli chcesz uzyskac wrazenie ciezaru pomyslo przenoszeniu srodka ciezkosci na boki- kiedy postac stoi przez chwile na prawej nodze srodek ciezkosci prznosi sie w prawo i na odwrot. Balans. Cialo musi jakos utrzymywac rownowage. Pozdrawiam i powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności