gaspar Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Witam, Jest to moja pierwa animacja wogóle... Wybaczcie błedy jestem początkującym w 3dmax i wiem, że jest ich tam mnóstwo. Muzyką do Animacji jest Who's the king grupy Dog eat dog. http://www.iuna.reaktor.pl/demo.wmv
Lukasz_D Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Aha to soryy ... animacja jest ZAJEFAJNA i jeszcze jak mówisz ze pierwsza to ja nie moge sie doczekac kolejnych ... pozdro
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Nom pierwsza tak ze 4 dni robiłem, łącznie z tymi postaciami a w zasadzie z jedną postacią :) ... Dzięki za miłe słowa ;)
SUPER_OkO Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Hmm no jak na poczatkujacego to calkiem dobrze. Brakuje tutaj troche dynamiki no i jestych bledow duzo. Ale nie ma co krytykowac, poczatki zawsze sa trudne a ty sobie calkiem niezle radzisz. Tak trzymaj no i cwicz dalej animacje. AHa no i plusy u mnie duze ZA KOMPRESje - niektorzy powinni sie uczyc od takich jak ty jak nalezy kompresowac filmy, zeby nie zajmowaly 70mb przy 1 minucie filmu
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Dzięki, heh dobrze żeby kompresja była warta animacji ;)
saladynsan Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 oo co ja tu widzę capoeira...i to nawet poprawne techniki....czyżbyś ćwiczył capo?
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Nom zdarzyło mi się ćwiczyć przy okazji prowadzenia zajęć. stąd techiki capo są niezłe, a reszta animcji do .... Trudniej mi zrobić zwykły chód niz ginga ;)
krzyhhh Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 jak na początki to rewelacja :D z czego się uczyłeś animować ? (książki tutoriale ? (jakie:>) pozdrawiam i czekam na następne :)
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 eee... W sumie to z niczego, manuali troszke poczytałem i tyle...
saladynsan Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 i tu moje znowu male pytanie off topic...a w jakiej grupie cwiczyłes?