gaspar Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Witam, Jest to moja pierwa animacja wogóle... Wybaczcie błedy jestem początkującym w 3dmax i wiem, że jest ich tam mnóstwo. Muzyką do Animacji jest Who's the king grupy Dog eat dog. http://www.iuna.reaktor.pl/demo.wmv
Lukasz_D Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Aha to soryy ... animacja jest ZAJEFAJNA i jeszcze jak mówisz ze pierwsza to ja nie moge sie doczekac kolejnych ... pozdro
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Nom pierwsza tak ze 4 dni robiłem, łącznie z tymi postaciami a w zasadzie z jedną postacią :) ... Dzięki za miłe słowa ;)
SUPER_OkO Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Hmm no jak na poczatkujacego to calkiem dobrze. Brakuje tutaj troche dynamiki no i jestych bledow duzo. Ale nie ma co krytykowac, poczatki zawsze sa trudne a ty sobie calkiem niezle radzisz. Tak trzymaj no i cwicz dalej animacje. AHa no i plusy u mnie duze ZA KOMPRESje - niektorzy powinni sie uczyc od takich jak ty jak nalezy kompresowac filmy, zeby nie zajmowaly 70mb przy 1 minucie filmu
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Dzięki, heh dobrze żeby kompresja była warta animacji ;)
saladynsan Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 oo co ja tu widzę capoeira...i to nawet poprawne techniki....czyżbyś ćwiczył capo?
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Nom zdarzyło mi się ćwiczyć przy okazji prowadzenia zajęć. stąd techiki capo są niezłe, a reszta animcji do .... Trudniej mi zrobić zwykły chód niz ginga ;)
krzyhhh Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 jak na początki to rewelacja :D z czego się uczyłeś animować ? (książki tutoriale ? (jakie:>) pozdrawiam i czekam na następne :)
gaspar Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 eee... W sumie to z niczego, manuali troszke poczytałem i tyle...
saladynsan Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 i tu moje znowu male pytanie off topic...a w jakiej grupie cwiczyłes?
JmTm00 Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Dla mnie to jakby akcja działa sie pod woda, wszystko jakies takie spowolnione...no ale skoro naprawde to Twoja pierwsza animka, to powiem Ci ze rzuciłes sie od razu na głebokie wody...i bardzo dobrze. Pozdrawiam
gaspar Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 Saladynsan: ćwiczę w grupie IUNA ;) Jmtm00: thx faktycznie ruchy są jak w wodzie ale jak próbowałem zrobić bardziej dynamiczne to z kolei nic nie było widać, pewnie to kwestia praktyki albo jakiegoś dobrego motion capture, niestety działałem bez żadnych referencji, wszystko animowałem ręcznie i z głowy. Może dlatego wyszło jak wyszło :) Obiecuje, że nastepna animka będzie lepsza , ma byc zabawna i opowiadać perypetie pewnego grubaska. Pozdrawiam
saladynsan Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 to ja znowu offtopic...Ja ćwiczę w Abada w szczecinie...a na warsztatach byłem Iunie w 2003 roku kiedy przyjechał contra-mestre soulo i profesessor marcelo....i nie powiem ciekawe były to warsztaty chociaż całkiem inny styl gry...dobra koniec z tymi rozmowami nie na temat...może kiedyś zrobimy cyfrowy pojedynek capoeristow:P takie male jogo:)
Jonasz_Real Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 he he, mogłesz jeszcze dac pod koniec animacji, kopa kolesiowi w (ekhem) .... . Musisz popracowac nad elastycznością, płynnością ruchu. Bo ziomale ruszaja się jak roboty. Zresztą sam dobrze wiesz. :). Wierzę ze przysła animacja będzie jeszcze lepsza...Trzymam kciuki... Pozdrawiam
vv3k70r Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 no. ladnie zanimowane..... wszystko jest bardzo fajne do momentu interakcji jak go wloka (tam sie krzaczy), ale gratuluje, zrobiles dobrze to co potrafisz dobrze, i nie babrales sie w rzezach ktore mogly nawalic, chwali sie zaplanowanei roboty....
gaspar Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Thx, obecnie pracuje nad perypetiami pewnego grubaska walczącego ze składanym krzesłem, coś ala Bracia Marks ma być śmiesznia oby mnie nie przerosło i nie zrobiło się nudno.
gaspar Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 hmm Oceńcie czy ten gembol nada się do bycia zabawnym, to dorobie mu resztę...
Jonasz_Real Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 uszy i usta , są jakies nie takie :P A co on bedzie robił w animacji?
gaspar Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 Ma zajadle walczyć z rozkładanym krzesłem. Historyjka jest w miarę proosta, koleś kupuje rozkładane krzesełko na ryby i tu zaczynają sie jego problemy, kiedy wchodzi juz do domu krzeslo zaczyna dziczeć. Rozkłada sie i składa w najmniej oczekiwanych momentach stwarzającjąc wiele mam nadzieje zabawnych scenek. W sumie miałem zamiar zrobic postać kreskówkową ale teraz sam już nie wiem. Mam tylko problem z konceptem głównej postaci ma być leniwa, łatwo się denerwująca, trochę ślapowata, generalnie zadowolona z życia. Ufff będzie sporo animacji twarzy, nie wim czy dam radę ale powalczę, byle czasu styknęło.
gaspar Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 Hmm całkiek całkiem , tylko, że ubiorę swojego grubaska w ogrodniczki, jakoś wystający brzuszek się wydaje za bardzo archetypowy ;)
Jonasz_Real Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 i dziwne piersi ma...ble Nie podoba mi się. Master nie podsyłaj mu takich rzeczy, niech robi po swojemu :P
gaspar Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 Jako, że zacząłem już o drugiej animacji to nie będę zśmiecał forum zakładając nowy temat. Poniżej przedstawiam zarys postaci jaką chciałbym ożywić. Wyszło mi ... jak mi wyszło, badziewnie ale moja ręka nijak nie chce przenieść tego co mam w głowie na rysunek 2d :( ... Taki robotnik budowlany... Ma ktoś może jakieś refki pozytywnych grubasów, bo pół netu przeorałem i ciężko o dobre fotki...
Master Kiełbaster Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 mało proporcjonalnie wyjszło. głowa jest zbyt wysunięta do przodu. na http://www.3d.sk znajdziesz referki grubasów, wprawdzie za free masz tylko małe obrazki ale i tak będą lepsze.
gaspar Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 Thx za linka. Znalazłem co prawda, aż jedną serie refek, niemniej jednak myslę, że okaże sie pomocna.
gaspar Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Napisano 3 Sierpień 2006 Hmmm... Następny koncept heh w 3d łatwiej mi się dłubie niż szkicuje. Troszkę podłubałem ręce, nie wim czy nie są zbyt muskularne, grubasek ma być ubrany więc nie bawiłem się detalem tułowia, głowę zostawiam sobie na koniec. Proporcje sa jakie są, ma być kreskówkowo... ;)
Jonasz_Real Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 hmm, dalej jest nie proporcjonalna, jego ręcę są prawie na wysokości stóp... Nie myslisz przypadkiem o bitwie...:) Wez udział, napewno wiele sie nauczysz...
JmTm00 Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Racja jezeli chcesz uzyskac efekt "grubaska" sugeruje sie typem "gruszka" ;) bo poki co bardziej do małpy jest zblizony modelik nizli do grubaska ;)
Master Kiełbaster Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 muzgóły to raczej nie na miejscu. grubasi nie są zbyt wysportowani :P łapy całkiem ciekawie wyszły, przydały by się nadgarstki.
gaspar Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Cholera faktycznie małpolud wyszedł nie powinienem robić niczego po nocy przy dużej ilości browara :P Łapska faktycznie skrócić i pogrubasic trzeba Jonasz - Ano wziąłem juz udział, wymyśliłem sobie temat akurat na miare moich możliwości ;) JmTm00 - Thx, jestem szczerze zdziwiony tym jak mało refek porządnych grubasów jest na necie, albo google przestały działać ;) postaram się przerobic na bardziej gruszkowatego, chciałem coby miał kształt taki bardziej baryłkowaty :) Master - ofkozz nadgarstki mile widziane, prawdę mówiąc nie chciało mi się już ich robić, i tak dałem za dużo detalu, animka ma być w rozdziałce 320x240 więc i tak większości rzeczy nie będzie widać. Lepszej mój komp nie udźwignie. Pozdrawiam Gaspar
odnetniN Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Super :D:D , robiles bone czy biped a moze jeszcze inaczej? bo mnie za bardzo nie wychodzi np noga sie rozciaga albo przekreca .jak to zrobiles? z gory dzieki za odp :D:D
gaspar Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Heh powróciłem po wakacyjnych bojach do dzieła, co prawda nie mam za wiele czasu na zabawę ale podziałam :) Doprawiłem grubciowi głowę i odmałpiłem go nieco. odnetniN: bipedem wszystko, powalcz troszkę z envelopes i vertexami, mi się na początku kaszaniło właśnie przez to.
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Ta głowa nie pasuje do reszty... Może przez brak szyji...
gaspar Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Qrcze podczas przeglądania zdjęc grubasów większość z nich nie miała szyi. Ale fakt głowa nie pasuje, wygląda to teraz trochę jak głowa dorosłego w ciele niemowlaka... Masakra z tymi grubasami, ma ktoś jakąś dobra rade co zrobić coby wyszedł z tego faktycznie grubasek ? Może zmniejszyć głowę i dodać kilka cm szyi ???
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Każdy ma szyję tylko że grubasi mają grubą :* Ten ma łeb za nisko o kilkanaście cm. Nogi też ma 2x za krótkie...
gaspar Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 To że nogi ma za krótkie to wiem ale postać ma być typu cartoon więc proporcje mogą być zachwiane. Łeb mu podniosę i zobaczymy co to będzie... Qrcze wings mi wiesza system gdy próbuje wygładzić model w widoku....
weinert Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 no ale to ma chyba byc "kreskowkowe" ? czy jak bo juz zglupialem
gaspar Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 No ma być... Ale o co chodzi bo sam zgłupiałem ?!?
Master Kiełbaster Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 Jak na "kreskówkowe" to ma zbyt realistyczną paszcz. Daj mu okrągłe oczy czy jakiś dziwny nochal itp...
gaspar Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Troszkę bardziej wymęczyłem grubaska. Na razie z prostymi materiałami... Nie wiem czy się pchac w tekstury bo nie mam z tym dużego doświadczenia czy zrobic ink&paintem.
Master Kiełbaster Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Spoko loko lecz oczy za głęboko :* Do animki to i takie materiały ujdą, tylko zapodaj sky lighta i gi... Spodenki powienien mieć bardziej wypchnięte przez brzuch bo teraz tworzy się kant na pasku.
drem Napisano 2 Wrzesień 2006 Napisano 2 Wrzesień 2006 no super:D moja pierwsza animacja byla robiona we flash'u i to klatka po klatce;p gratuluje
gaspar Napisano 3 Wrzesień 2006 Autor Napisano 3 Wrzesień 2006 Uff jeszce pomęczyć się z bipedem musze coby siateczka sie ładnie układała... Ma ktos na to jakieś ciekawe patenty ?!? Bo nienawidzę szczerze tej dłubaniny w evelopach i vertexach. Póki co taka malutka wprawka bez dźwięku...http://www.iuna.reaktor.pl/grubex.wmv oczywiście wszystko w niej jest do poprawki, może za wyjątkiem grubaska którego poprawiać mi sie juz nie chce. Pozdrawiam
gaspar Napisano 3 Wrzesień 2006 Autor Napisano 3 Wrzesień 2006 No zabieram się pomalutku za ruch postaci... Na poczatek zwykły krok. Nie wiem czy nie jest zbyt zamaszysty... Proszę o radę : Na co zwrócić uwagę aby było wyraźnie czuć wagę postaci ?
belzebub Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 Jesli chcesz uzyskac wrazenie ciezaru pomyslo przenoszeniu srodka ciezkosci na boki- kiedy postac stoi przez chwile na prawej nodze srodek ciezkosci prznosi sie w prawo i na odwrot. Balans. Cialo musi jakos utrzymywac rownowage. Pozdrawiam i powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się